KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18468 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.

Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.

940 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Als het in beeld blijft gaan we Thomas nog even vragen.😂 🤣 @Thomas_ zou helemaal gek van ons worden! 🤣 😝 LOL
Reputatie 7
Maar op mijn onePlus 5T helaas nog wel. 😞Ik denk dat ie zo verdwijnt wjb, want ik denk haast dat er een vertraging tussen zit. ;)En weg is ie. ☺️
Reputatie 7
Goed dat tegenwoordig de pagina "Recent actieve topics" ook opnieuw opgebouwd wordt als je met de "terugknop" terugkeert naar de pagina. Hierdoor zie je dus direct de nieuwe en gewijzigde topics weer bovenaan staan.
Het kost wel iets meer bandbreedte immers de pagina wordt niet meer uit de cache gelezen, maar een kniesoor die zich daar aan stoort.
Reputatie 7
Badge +22
Waarom staat die "Feedback-knop" weer in het Forum! @Joran? Het is @Thomas_ niet gelukt om het eruit te laten:

PC:






Mobiel:




Reputatie 7
Badge +28
Nu zien wij het ook 🤔 Dit is weer eentje van kpn.com. Ik heb Thomas weer op de hoogte gesteld!
Reputatie 7
Badge +22
@Thomas_ Haal die Feedback eens weg hier van het Forum! Die zit gruwelijk in de weg. En hoe komt het toch steeds dat ie op het Forum verschijnt? Dat is helemaal niet de bedoeling! 😞

Reputatie 7







Ik hoop het.
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis en @wjb: Goed dat jullie het melden! Die feedbackknop en survey zijn niet voor het forum en zijn nu verwijderd. Als je ze toch nog tegenkomt, let us know! En ze zijn er nog steeds!!!
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb Thomas wederom gemaild!
Reputatie 7
Het enige dat verandert is de plek van de button. 😖
Nu staat hij weer rechtsonder op de pagina.


Ik vraag me af of we er ooit weer vanaf komen.
Elke zichzelf respecterende organisatie zorgt voor de mogelijkheid om feedback te geven, dus wat dat betreft snap ik het wel echter zorg dan ook dat je kunt aangeven dat je (op dit moment) geen feedback wilt geven waarmee de feedback button weer voor een periode (minstens een week) verdwijnt.
Reputatie 7
Badge +22
Sinds ze met Survey in zee zijn gegaan, is deze gemieter op het Forum. Ik weet niet wat ze hiermee willen bereiken. Maar van de PC is die er gelukkig weer af.
Reputatie 7
Badge +22
Is het een idee om onbeantwoorde vragen en beantwoorden af te splitsen? Want ik vind het wel een zooitje zo. Hier een voorbeeldje:

Dan zitten die beantwoord zijn op die plek, en niet bij "Recent actieve topics". Denk dat het handiger is op een Submenu erbij te zetten met topics die beantwoord zijn. 😉
Reputatie 7
Nee Dennis, ook topics die al beantwoord zijn, maar waar nog wel op gereageerd wordt moeten gewoon bij de "Recent actieve topics" boven komen drijven.
Reputatie 7
Badge +16
Wanneer worden die ''@'' issues opgelost? Ik kan Erik_ en Paul_ dus niet taggen, moet vaak de ''tag'' 8 keer opnieuw doen om het wel voor elkaar te krijgen. Ook aan het begin van een nieuwe tekst mag ik niet ''@'' gebruiken, dit mag pas na 1x een spatie.
Reputatie 7
Badge +22
Wanneer worden die ''@'' issues opgelost? Ik kan Erik_ en Paul_ dus niet taggen, moet vaak de ''tag'' 8 keer opnieuw doen om het wel voor elkaar te krijgen. Ook aan het begin van een nieuwe tekst mag ik niet ''@'' gebruiken, dit mag pas na 1x een spatie.@Erik_ en @Paul_ werkt bij mij nu weer wel. Maar komt ook vaak voor dat die het niet doet:

Reputatie 7
Badge +16
@DennisSchreve, Ja het werkt voor geen meter, als je bijvoorbeeld ''@'' doet, dan krijg je een lijst met meeste ''getagde'' personen, dan werkt het wel. Maar zoek ik op Erik_ of Paul_ dan krijg ik hele andere resultaten. Soms is dan een E of P voldoende, maar vaak Er of Pa, maar dus ook soms de hele naam. Heel irritant.
Reputatie 7
Badge +22
@DennisSchreve, Ja het werkt voor geen meter, als je bijvoorbeeld ''@'' doet, dan krijg je een lijst met meeste ''getagde'' personen, dan werkt het wel. Maar zoek ik op Erik_ of Paul_ dan krijg ik hele andere resultaten. Soms is dan een E of P voldoende, maar vaak Er of Pa, maar dus ook soms de hele naam. Heel irritant.Hoop dat ze daar nou eens wat aan kunnen doen. Zou wel mooi zijn. 😉
Reputatie 7
Badge +30
Nou, het vereist gewoon wat geduld denk ik. Als je een @ typt krijg je personen uit het huidige topic daarin kan je zoeken (tot 3 letters). Zodra je 3 letters of meer typt ga je Forum-breed zoeken. Dat laden duurt even en dan moet je NIET te snel de naam typen, dan krijg je ook tags zoals Thomas_ en Erik_ voorelkaar. Paul is wat lastiger om een of andere reden.

Zeker ruimte voor verbetering, maar er zijn wel dingen die ik liever heb

Robin
Reputatie 7
Badge +22
Ik zou graag mijn Forumnaam willen ontkoppelen van Facebook, en deze in mijn KPN ID willen gebruiken. Zonder dat het te kosten gaat van mijn Forumprofiel, zoals mijn reacties, topics, favorieten etc. Kan dit gerealiseerd worden?
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb voorheen ingelogd met mijn KPN ID en toen koen je die koppelen met je "oude" forumaccount waardoor ik nu dus zowel met FB als KPN ID kan inloggen
Reputatie 7
Badge +22
Nu lukt dat niet, als ik ooit van Facebook af wil, dan gaat dat niet. Omdat ik niks kan wijzigen. Heb ook niet eens een KPN-ID voor het Forum. En sinds vandaag heb ik me wel aangemeld bij het Zakelijke Forum. En daar heb ik gelukkig wel me KPN ID gebruikt. Geen Facebook. 😉
Reputatie 7
Badge +22
Ik merk op de zakelijke forum dat ze een lichtgroene achtergrond gebruiken bij de "quote", zie hier:


Zou dat hier ook niet kunnen. @Allart?

(Ja, ik werk ook op de Zakelijke Forum. 😉 ) Het is daar wel een heel stuk stiller. 🙂
Reputatie 7
En de feedback knop is weer terug, dit keer wel met de meest belachelijke vraag die je kunt stellen bij een bezoek aan het forum.

@Thomas_, Jullie beginnen je zo ondertussen behoorlijk belachelijk te maken. Ik denk dat het tijd wordt om hier eens iemand stevig op aan te gaan spreken.
Reputatie 7
Badge +16
Sinds deze week is er iets gewijzigd wat zeer irritant is. Als ik namelijk mijn reacties wil zien, komen standaard de oude reacties eerst en moet nu steeds vragen om nieuwste. Terwijl ik voorheen altijd de nieuwste kreeg standaard.
Reputatie 7
Badge +30
Dat is inderdaad irritant, Chris.. Ik geef je signaal door!

Reageer