Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Badge

Graag resetten van mijn receiver zsm

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge

Nee ik heb geen ander adres of klantnummer. Ik heb een uur zitten wachten aan de lijn met een medewerkster maar geen gehoor meer dus opgehangen. Ik heb 3 kastjes in mijn abb 

Reputatie 7
Badge +28

@Ikiskim schreef : 

Foutcode e0160

Casnr 70125806649 

Graag zo spoedig mogelijk aanpassen 

  •  
Reputatie 7

Hoi @Ikiskim, heel irritant dat je foutcode E0160 krijgt. Ik heb je topic en losse berichten hier naartoe verplaatst. Wil je hier reageren? Dat is wel zo overzichtelijk :)   

Ik zie dat je CAS-id niet is gekoppeld. Dat ga ik voor je doen. Binnen 5 minuten moet je dat merken. Moment!

Reputatie 7

Hey @Ikiskim,  Ik zie dat je al  3 tuners hebt geregistreerd. Eén van de tuners moet dus van je abonnement worden verwijderd. Kun jij mij aangeven welke dat moet zijn? 

Onderstaande CAS-id's zijn gekoppeld aan je abonnement;

70125842255

70125842255

70125897382

70125897382

46376495530

46376495530

Badge

Waarom verwijderen? 

Reputatie 7
Badge +22

Waarom verwijderen? 

Ik denk dat @Nadia dan bedoeld dat ze jou ontvangers opnieuw kan activeren. @Noordzee dat zal ze bedoelen denk ik, toch?

Badge

En nog steeds geen oplossing!!!!

Hoi @Ikiskim : Welke van onderstaande cas id's staat er op het kastje waar jij problemen mee hebt?

70125842255

70125842255

70125897382

70125897382

46376495530

46376495530

Reputatie 7
Badge +28

@Ikiskim schreef : 

Foutcode e0160

Casnr 70125806649 

Graag zo spoedig mogelijk aanpassen 

  •  

@Erwin_  Er is nog een vierde nummer. 
@Dennis Schreve Aangezien hij voor drie ontvangers betaalt, moet er kennelijk 1 van die 3 weg. Daar vroeg Nadia om. 

ah. Door de vele berichten was ik die even uit het oog verloren.

@Ikiskim :  Wij hebben nu, waarschijnlijk, nog een oud cas id van jou in de administratie. Die willen we vervangen door 70125806649 .. Hiervoor moeten we dus wel weten welke we weg kunnen doen.

Kun jij bij jouw andere twee tuners kijken wat daar voor cas id's staan en die hier noemen? 

Badge

Ik heb geen oude meer in bezit ik heb geloof ik vorig jaar 3 nieuwe gekregen /omgeruild 

Badge

En 2 van de 3 staan op de camping en kan ik nu niet bij

Badge

1 casnummer heb ik kunnen achterhalen 70125842255

Badge

Maar omdat ik geen 3e casnummer heb heb ik dus thuis straks geen tv omdat er bij jullie administratief een fout is gemaakt. Ik neem aan dat jullie dit ook terug kunnen zoeken.

Badge

Hoe weet ik jou wanneer jullie reageren, het is stil in huis zonder tv 😉

Reputatie 7
Badge +28

@Erwin_ 

Mijn voorstel : Deze verwijderen :46376495530

Dan kan je nu 70125806649 activeren en kan Ikiskim weer TV kijken. 

 

Als achteraf blijkt dat de verkeerde verwijderd is, dan meldt hij zich wel weer. 

 

Is hierbij gebeurd. 

Kun je eens kijken of je weer beeld hebt, @Ikiskim  ? 

Mocht één van de tuners op de camping het later niet doen, laat je dan weten wat de cas id's zijn? 

Badge

Ik heb weer beeld😁🙌

Super! :-)

Badge

Heb t zelfde probleem.

Betaald maar geen zenders

*

*Admin: reactie samengevoegd en gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy.

Reputatie 7
Badge +28

@Leadnav : Staat het CAS-ID-nummer ook gevuld? 

@Lisa : Kun jij hier wat mee? 

Reputatie 7
Badge +17

@Leadnav Als het goed is heb je nu weer zenders. Zo niet, zou je dan eens handmatig willen zoeken naar zenders, zoals hierboven staat beschreven? 

Beste KPN,

Dit weekend, na lange tijd, het digitenne kastje aangesloten op de tv en ik heb 100% ontvangst. Kanalen gezocht en ik krijg nu op kanaal 4 en verder de foutcode E016-0.

Kunt u mij verder helpen hiermee?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Velserbronx ,

Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit.  In Velserbronx (:wink: ) is dat RF-kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Zet de ontvanger dan op CNN. (niet zappen) Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 

@Lisa zal het proces verder willen helpen met een extra activatiesignaal.  :sunglasses:

Reageer