Ik heb een storing (lijn is dood door KPN geblunder) en probeer een vast nummer van KPN door te schakelen naar een ander vast nummer (niet van KPN).
Ik zat vijf uur aan de telefoon en werd van het kastje naar de muur doorverbonden en heb nog steeds geen oplossing. Hoe moeilijk kan het doorschakelen van een nummer zijn?
Mijn zakelijke lijn is keurig betaald en zonder enige aankondiging in een transitietraject (binnen KPN) er ineens uit gegooid: onbereikbaar dus. Daar moet dus met spoed een doorschakeling op naar een ander nummer van me (dat nummer werkt en is niet van KPN). Ik krijg steeds te horen dat iedere oplossing en zelfs doorschakelen van het nummer minstens drie weken gaat duren. Dat is onacceptabel.
Het is een zakelijk nummer met een bereikbaarheidsvereiste en er staat zakelijk op de KPN factuur. Het bedrijf is sinds vanochtend nu niet bereikbaar. Maar altijd als ik bel wordt ik vanwege een administratieve fout (die al 20 jaar niet aangepast kan worden door KPN) naar de privé afdeling doorverwezen. Privé aansluitingen kunnen via internet doorschakelen, ik niet want ik ben zakelijk. En daarom verwijst privé me weer naar zakelijk omdat ik volgens hun systeem ook niet bij privé hoor. Om gek van te worden!
De ervaren medewerkers komen er altijd uit, maar krijg die maar eens te pakken. Ik krijg de afgelopen vijf uur nu alleen jonge medewerkers aan de lijn die zeggen dat dit absoluut opgelost moet worden maar niet meer kunnen dan mij steeds doorverbinden naar een andere afdeling, die me weer doorverbindt met ….. Mij werd verzekerd dat men nu 24/7 bereikbaar via digitale media en ik naar huis kon om via de chat dit verder op te pakken, maar de zakelijke chat is maar tot 18:00 uur bereikbaar.
Ben je blij dat je bedrijf weer kan opstarten en dan krijg je zo een koude douche van KPN.
Hoe kom ik verder?
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineel