Beantwoord

Internet in de avond extreem traag, hoge ping

  • 15 December 2022
  • 126 reacties
  • 3403 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

126 reacties

Reputatie 2

Speedtest van 21:27, die speedtest pingt naar een server in Rotterdam. Die server kan ik bij wijze van spreken op een heldere dag zien staan.

 

Reputatie 7
Badge +20

@Danny_12 en @MarkIII, zouden jullie je gegeven in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we jullie aansluitingen ook mee laten nemen in het onderzoek!

Heb m'n profiel @MarkIII ingevuld Maja…

Good luck met vinden van de storing!

Ik heb m'n profiel aangepast. Ons oude adres stond er nog in. 

@Danny_12 en @MarkIII, zouden jullie je gegeven in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we jullie aansluitingen ook mee laten nemen in het onderzoek!

Profiel ook aangepast, in onderzoek kan mijn aansluiting (ADSL + 4g) ook meegenomen worden,

23u15, normale waarden:

 

Reputatie 7
Badge +7

Hier ook weer normaal vanaf ongeveer 23:20 uur. Je kunt er de klok op gelijk zetten.

Reputatie 7
Badge +13

@MarkIII en @Sandy1 . Dank ik heb ook jullie voorbeelden doorgespeeld aan mijn collega's. Verder wil ik iedereen bedanken voor het aandragen en onderbouwen van de storing. Dat helpt enorm en ik heb ook dit doorgezet als signaal!

@Maja_@Remco_ . Ik heb mijn profiel ook aangepast, hoop dat dit zo wat duidelijker is.

 

Reputatie 7
Badge +7

@MarkIII en @Sandy1 . Dank ik heb ook jullie voorbeelden doorgespeeld aan mijn collega's. Verder wil ik iedereen bedanken voor het aandragen en onderbouwen van de storing. Dat helpt enorm en ik heb ook dit doorgezet als signaal!

@Remco_ En mogen we er dan op rekenen dat we ook van de voortgang op de hoogte gehouden worden?

Reputatie 7
Badge +15

@Ernst-Jan Zodra we meer informatie hebben delen we het uiteraard zo snel mogelijk. 

 

Reputatie 7
Badge +7

Bijzonder, nu rond 14:30 loopt de latency al flink op. Vanmorgen prima, nu al honderden ms.

Lijkt dus wel iets te maken te hebben met het aantal SIBG actieve verbindingen, doordeweeks ‘s-avonds, als mensen thuis komen. In het weekend al vanaf 14:00 uur? Zoiets.

 

Hier in Limburg loopt de ping ook al sinds 14:00 uur steeds verder op.

Inmiddels rond de 1298 ms.

Hier is het vandaag sinds 14u ook drama net als elke avond sinds woensdag 

Ping tijden lopen hoog op en een simpele webpagina openen is bijna onmogelijk. Hopelijk kunnen ze morgen het probleem traceren en fixen. Snap dat het vandaag niks meer wordt.

Zit in buiten gebied altijd snel internet gehad maar sinds een paar dagen werkt 4g modem niet meer alles brand bauw dat moet goed zijn alles geprobeerd opnieuw aansluiten restten noem maar op geen resultaat..

 

Admin: samengevoegd

Reputatie 7
Badge +7

Hier is het vandaag sinds 14u ook drama net als elke avond sinds woensdag 

Ping tijden lopen hoog op en een simpele webpagina openen is bijna onmogelijk. Hopelijk kunnen ze morgen het probleem traceren en fixen. Snap dat het vandaag niks meer wordt.

Een ISP heeft als het goed is 24/7 mensen paraat voor landelijke storingen.

Ons werd gisteren aan de telefoon al medegedeeld door KPN dat het dit weekend niets meer zou worden. 

Kan niet eens normaal de finale wk kijken. Loopt steeds vast.

Hoe gaat Kpn me hiervoor compenseren? Als dit niet snel opgelost is dan maar overstappen op schotel. 

Badge +19

Wat is je snelheid met alleen dsl @Redlum 

Hier is het vandaag sinds 14u ook drama net als elke avond sinds woensdag 

Ping tijden lopen hoog op en een simpele webpagina openen is bijna onmogelijk. Hopelijk kunnen ze morgen het probleem traceren en fixen. Snap dat het vandaag niks meer wordt.

Een ISP heeft als het goed is 24/7 mensen paraat voor landelijke storingen.

Helemaal eens hoor. Maar dan hadden ze het ook allang kunnen traceren en oplossen afgelopen week. Denk dat ze dit net niet landelijk genoeg vinden.. dus dan maar tijdens kantooruren morgen. 

Wij hebben gister en vandaag gebeld naar KPN maar beide keren was bij degenen aan de telefoon niets bekend over een algemene storing in internet buitengebied. 

Reputatie 7
Badge +7

Wij hebben gister en vandaag gebeld naar KPN maar beide keren was bij degenen aan de telefoon niets bekend over een algemene storing in internet buitengebied. 

Tja, dat is niet goed. Moderatoren hier hebben aangegeven dat er aan gewerkt wordt. Dan zou het natuurlijk zo moeten zijn dat de helpdesk op 0800-0402 ook van deze verstoring zou moeten weten.

Badge +19

@Sandy1 dan weet je nu in ieder geval dat er iets aan de hand is😉.

En daar betalen wij dan voor...

Badge +19

En daar betalen wij dan voor...

Dat klopt dan weer niet. Zonder 4g modem betaal je hetzelfde.