News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77556 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Ligt de server er nu al uit:


KPN Hussel
Reputatie 4
Badge +5
@Paul_ Ga ik nog ff gauw bestellen... 😂
Reputatie 7



Ho gaat mis hier,...
Reputatie 7
Badge +25
Ligt de server er nu al uit:KPN Hussel
We zien dat hier ook. 🤔 Is doorgegeven.

*edit: website werkt weer.
Reputatie 7
Badge +22

Ligt de server er nu al uit:KPN HusselWe zien dat hier ook. 🤔 Is doorgegeven.

@Paul_ ik keek net op homepage van KPN, maar die werkt ook niet:


Dan hebben ze site even offline staan denk ik. 🤔
Reputatie 7
Badge +22

Ligt de server er nu al uit:KPN HusselWe zien dat hier ook. 🤔 Is doorgegeven.

*edit: website werkt weer.

Oké, thanks @Paul_ 😉
Reputatie 7
Badge +24
De site kan denk de grote schare aan Ziggo klanten die nu willen overstappen op KPN Hussel niet aan 😜
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb ook even gekeken, maar ik laat mijn abonnement ook hoe het nu is, ik ben ook duurder uit met KPN Hussel.
Reputatie 4
Badge +2
Ik blijf gewoon hoe ik nu zit.
Reputatie 2
Badge +2
Ik ga er 2 euro op achteruit en mijn verdubbel data verliezen door Hussel als ik dit zou nemen.
Dus dat doen we maar even niet 🤣🤣

Als ik mijn compleet ga verliezen is de overstap naar Ziggo snel gemaakt, want dan maakt
het niets uit, ik zit nog bij KPN ivm deze compleet voordeel aan data op mijn mobiel.
Voor mijn vaste aansluiting met 48 Mbit/s MDF internet hoef ik niet te blijven.
Reputatie 7
Zoals vermeld in het eerste bericht zal bij alleen wijziging van je internet en tv naar de Hussel. Er geen wijziging plaatsvinden in je lopende mobiele aansluiting. Dat blijft lopen gedurende je huidige mobiele abonnement. Die Compleet voordelen op mobiel blijven dus!

Pas bij een wijziging in je mobiele abbo, zal ook dan de hussel gaan gelden.
Reputatie 7
Badge +22
Als ik mijn compleet ga verliezen is de overstap naar Ziggo snel gemaakt, want dan maakt
het niets uit, ik zit nog bij KPN ivm deze compleet voordeel aan data op mijn mobiel.
Voor mijn vaste aansluiting met 48 Mbit/s MDF internet hoef ik niet te blijven.

Ze moeten toch niet proberen om KPN Compleet de nek om te draaien. Want dan ben Ik bang dat ze veel klanten gaan verliezen. Laat het toch eens hoe het is! KPN moet nou eens ophouden met steeds weer wat anders te verzinnen om meer geld uit de zakken te krijgen van consumenten! 😥
Reputatie 7
Badge +22
Zoals vermeld in het eerste bericht zal bij alleen wijziging van je internet en tv naar de Hussel. Er geen wijziging plaatsvinden in je lopende mobiele aansluiting. Dat blijft lopen gedurende je huidige mobiele abonnement. Die Compleet voordelen op mobiel blijven dus!

Pas bij een wijziging in je mobiele abbo, zal ook dan de hussel gaan gelden.

Dus dan ben je je KPN Compleet kwijt!
Reputatie 7
Nee. Niet bij mobiel.
Reputatie 7
Badge +25
Als ik mijn compleet ga verliezen is de overstap naar Ziggo snel gemaakt, want dan maakt
het niets uit, ik zit nog bij KPN ivm deze compleet voordeel aan data op mijn mobiel.
Voor mijn vaste aansluiting met 48 Mbit/s MDF internet hoef ik niet te blijven.

Als je al klant bent bij KPN en tevreden bent met jouw huidige abonnement, dan hoef je niets te veranderen. Je kunt jouw huidige abonnement houden, deze wordt niet automatisch omgezet in een nieuw abonnement.

De korting en voordelen van KPN Compleet die je op dit moment ontvangt, blijf je houden zolang je niks wijzigt aan jouw producten. Stap je met één product over naar Hussel? Dan krijg je de Husselvoordelen op het nieuwe product en behoud je je oude voordelen op je oude producten.
Reputatie 7
Badge +16
Bepaal wat je nodig hebt met Hussel. De eerste 2 ontvangers zijn gratis. Ik hoef maar 1 ontvanger, maar ik voel me verplicht 2 te nemen omdat ik anders €5 extra moet betalen voor opnemen. De 2e blijft in de doos en komt op zolder te liggen.
Reputatie 5
Badge +6
Vraag aan @Paul_

In mijn huidig abonnement heb ik met KPN-Compleet het aanvullende Pluspakket middels een korting (9,99) gratis. Blijft voor de oude abonnementen switchen naar Fox Sport mogelijk? En blijft dat pakket dan ook gratis, hoewel de korting van 9,99 niet meer overeenkomt met de nieuwe prijzen??
Reputatie 7
Afijn ik heb het besteld en ben nu €10 euro goedkoper uit
Maar ik zou €15 goedkoper uit moeten zijn.
Na het bestuderen zie ik dat de €5 korting voor het Entertainmentvoordeel er niet bij staat en niet afgetrokken is.
Zucht...

Dan ben ik wel benieuwd tegen welke prijs je welk pakket had en met welke opties.
Ik ben bang dat de korting van €12,99 voor FOX Sports nog in jouw kostenoverzicht staat maar die komt toch echt te vervallen.
Reputatie 7
Badge +16

Afijn ik heb het besteld en ben nu €10 euro goedkoper uit
Maar ik zou €15 goedkoper uit moeten zijn.
Na het bestuderen zie ik dat de €5 korting voor het Entertainmentvoordeel er niet bij staat en niet afgetrokken is.
Zucht...
Dan ben ik wel benieuwd tegen welke prijs je welk pakket had en met welke opties.
Ik ben bang dat de korting van €12,99 voor FOX Sports nog in jouw kostenoverzicht staat maar die komt toch echt te vervallen.

Zowel aan de website als de Mijn KPN app mag nog wel aan worden gesleuteld. Een duidelijk overzicht en keuzemogelijkheden zijn niet helemaal helder.
Reputatie 7
Badge +25
Blijft voor de oude abonnementen switchen naar Fox Sport mogelijk?
Ja
En blijft dat pakket dan ook gratis, hoewel de korting van 9,99 niet meer overeenkomt met de nieuwe prijzen??
Ja, pas als je overstapt naar de nieuwe Husselvariant gelden de nieuwe prijzen.
Reputatie 7
Badge +21

Afijn ik heb het besteld en ben nu €10 euro goedkoper uit
Maar ik zou €15 goedkoper uit moeten zijn.
Na het bestuderen zie ik dat de €5 korting voor het Entertainmentvoordeel er niet bij staat en niet afgetrokken is.
Zucht...
Dan ben ik wel benieuwd tegen welke prijs je welk pakket had en met welke opties.
Ik ben bang dat de korting van €12,99 voor FOX Sports nog in jouw kostenoverzicht staat maar die komt toch echt te vervallen.


Ja dat geloof ik ook @wjb
Maar het gekke is ik kan die foxsport met geen mogelijkheid verwijderen

Update
zal eens via de tv proberen te wisselen met pluspakket

Update 2
Daar staat geen pakket meer in, dus dat gaat hem ook niet worden.
Reputatie 7
Zowel aan de website als de Mijn KPN app mag nog wel aan worden gesleuteld. Een duidelijk overzicht en keuzemogelijkheden zijn niet helemaal helder.
Helemaal eens en fouten zoals het opnemen van kortingen die niet van toepassing zijn is natuurlijk killing voor het vertrouwen. Straks moet er dus een excuusbrief naar @huistijger met de mededeling dat hij per maand €12,99 meer moet betalen dan dat de site hem voorgerekend had. Overigens is dat nog altijd €2,01 minder dan dat hij nu betaalt dus blijft hij waarschijnlijk een tevreden mens.
KPN moet mijns inziens ook enorme haast maken met het corrigeren van dergelijke fouten.
Reputatie 7
Ik ga binnenkort de boel wel omgooien,...

Dan gaat die mooi naar 50mbit internet
TV abbo met 4k optie.
Betaal ik €56,99 per maand

Er zal 'technisch' 96Mbit haalbaar moeten zijn. Dat is hier wel het geval met 130Mbit.
Echter wie zegt dat het 4K met 50Mbit niet zal werken? 😅 kpn kennende krijg ik toch 60Mbit binnen.
Zal voor mij een besparing zijn tov het oude 4K pakket (waar ik inmiddels mee gestopt was) tw €15,51 per maand.
En tov Basis €4,49 meer per maand.

Mobiel is onlangs overgesloten, die blijft de komende jaren mooi Compleet.
Reputatie 7
Badge +16

Zowel aan de website als de Mijn KPN app mag nog wel aan worden gesleuteld. Een duidelijk overzicht en keuzemogelijkheden zijn niet helemaal helder.Helemaal eens en fouten zoals het opnemen van kortingen die niet van toepassing zijn is natuurlijk killing voor het vertrouwen. Straks moet er dus een excuusbrief naar @huistijger met de mededeling dat hij per maand €12,99 meer moet betalen dan dat de site hem voorgerekend had. Overigens is dat nog altijd €2,01 minder dan dat hij nu betaalt dus blijft hij waarschijnlijk een tevreden mens.
KPN moet mijns inziens ook enorme haast maken met het corrigeren van dergelijke fouten.

Maar voor mij lijkt het toch een besparing te worden van zo'n €15 dus reden genoeg over een paar dagen nog eens te checken of het werkelijk te mooi is om waar te zijn. Voor mobiel is het sowieso een optie aangezien mijn vrouw maar ca. 200Mb/maand gebruikt terwijl ze voor haar een overdreven 9Gb tot haar beschikking heeft nu. Dat kan wel een tandje minder dus.
Reputatie 2

Opnemen gratis? Wanneer gebeurt dat?Bij een tweede tv-ontvanger. Wat wjb aangeeft klopt dus. Joris maakte een rekenfoutje.


Als ik naar het plaatje keek maakte ik geen rekenfoutje, want daar staat nergens dat je opnemen gratis krijgt bij een tweede box.

En dan nog ben in 2.50 meer krijg dan de prijsverhoging van eerder dit jaar,.... En geen dubbele MB's.... enz