News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77605 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Bovendien zijn er sommige programma die je niet terug kunt kijken, maar wel op kan nemen.
Als je mobiel unlimited data hebt kun je dan ook mb`s over te zetten naar zoon of dochter bijvoorbeeld?
Tot 25Mb per maand als ik het goed heb gelezen.
moet dit zo goed zijn dan ?
als ik in mijn kpn kijk ben ik 7,50 euro per maand meer kwijt
met mijn 500/500 abonnement
niet echt een meerwaarde
moet dit zo goed zijn dan ?
als ik in mijn kpn kijk ben ik 7,50 euro per maand meer kwijt
met mijn 500/500 abonnement
niet echt een meerwaarde

Dus niks veranderen. De een zal iets voordeel hebben de ander niet, dat is met elke verandering.
De transitie van Telfort Combivoordeel(mijn huidige situatie) naar KPN Hussel zal ook niet voor elke klant voordeel opleveren, pas als je onnodige zaken er uit doet kan het voordeel opleveren.
Reputatie 7
Badge +25
@Paul_ hoe zit het met de belminuten en sms is de 150 een totaal of is het 150 belminuten en 150 sms dat is voor mij onduidelijk zoals het er nu staat.


Volgens mij wordt dit 'altijd' al zo aangegeven. Het is 150 minuten of sms. Dus niet 300 in totaal.

Als je mobiel unlimited data hebt kun je dan ook mb`s over te zetten naar zoon of dochter bijvoorbeeld?

Ja, dat kan. Zolang de abonnementen op hetzelfde adres staan.. Maximaal 25 GB per maand.
Reputatie 2
Badge +2
Toch maar wel gisteren op Hussel gezet, ging er op vooruit. Alleen nu geen
ITV meer 😫 Dit ligt nu bij de technisch mensen van KPN. Waarschijnlijk gaat
dit tot vrijdag duren.
stel dat ik het pluspakket er uit zal gooien ben ik nog 50 cent meer kwijt
dan heb ik 500mb minder op mijn data sim
en wat mij ook opvalt dat je thuis internet snelheid niet meer aan kan passen omdat je kiest hussel 100 /200 / 500 enz.
slechte zet van kpn dit
Reputatie 7
Badge +25
Toch maar wel gisteren op Hussel gezet, ging er op vooruit. Alleen nu geen
ITV meer 😫 Dit ligt nu bij de technisch mensen van KPN. Waarschijnlijk gaat
dit tot vrijdag duren.

Dat klinkt niet goed! Geen idee wat daar is fout gegaan, maar als ik ergens bij kan helpen dan hoor ik het wel.
Reputatie 7

Krijg de indruk dat je met een KPN instap abonnement goedkoper uitkomt dan met KPN compleet op het nieuwe Hussel abonnement.In ieder geval als je er een 2de decoder bij neemt. Dan krijg je opnemen gratis. Vroeger zat dat er niet bij. Je krijgt dus meer voor ongeveer hetzelfde.

Bij het "oude" Internet en TV abonnement met twee TV ontvangers was/is opnemen ook gewoon in de prijs inbegrepen hoor.
@Paul_ mogelijk dat dit bij KPN altijd zo stond. Van Telfort ben ik gewend xx aantal bel minuten en onbeperkt sms. 150 eenheden belminuut of sms voelt als een achteruitgang.
Allemaal leuk en aardig maar het wordt voor de klant dus duurder.

Vast zou ik er met de zenderpakketten enzo die ik nu heb er € 5,33 meer voor moeten betalen. (want 100 % korting op één pakket vervalt)

Het mobiele abo wat ik op het oog had had met Compleetverdubbelaar 10 GB en kostte me dan € 20, incl. ook de korting van € 5. Bij afname van min. 1 jaar.
Compleetverdubbeling is er ineens (!) niet meer en 'moet' dan het 10 GB abo nemen, wat me dan € 23,50 zou gaan kosten. Bij afname van min. 1 jaar.
En nog een "ik naai je een oor aan": waarom staat er een doorgestreept bedrag? De abo's zijn er net sinds 8 oktober en dus nooit voor dat bedrag aangeboden.

Toedeledoki, ik houd m'n ouderwetse gsm-metje nog maar even.
dus als je hussel 100 kies kun je later niet naar 500
dan zit je een jaar aan 100/100mb vast bijvoorbeeld
of is dit wel te veranderen onder opties per maand


Krijg de indruk dat je met een KPN instap abonnement goedkoper uitkomt dan met KPN compleet op het nieuwe Hussel abonnement.In ieder geval als je er een 2de decoder bij neemt. Dan krijg je opnemen gratis. Vroeger zat dat er niet bij. Je krijgt dus meer voor ongeveer hetzelfde.
Bij het "oude" Internet en TV abonnement met twee TV ontvangers was/is opnemen ook gewoon inbegrepen hoor.

Met dit verschil dat het Internet en tv 100Mb abonnement met de twee ontvangers en opnemen €10,00 duurder was die prijs blijft gelijk beide kosten € 62,50 .
In de nu oude situatie internet en tv basis(?) 50Mb moest je de 2e ontvanger a €5,00 en opnemen extra afnemen, nu is met een 50Mb abonnement met 2 ontvangers opnemen inbegrepen.
Allemaal leuk en aardig maar het wordt voor de klant dus duurder.

Vast zou ik er met de pakketten enzo die in nu heb er € 5,33 meer voor moeten betalen.
Het mobiele abo wat ik op het oog had had met Compleetverdubbelaar 10 GB en kostte me dan € 20, incl. ook de korting van € 5.
Compleetverdubbeling is er ineens (!) niet meer en 'moet' dan het 10 GB abo nemen, wat me dan € 22,50 zou gaan kosten.
En nog een "ik naai je een oor aan": waarom staat er een doorgestreept bedrag? De abo's zijn er net sinds 8 oktober en dus nooit voor dat bedrag aangeboden.

Toedeledoki, ik houd m'n ouderwetse gsm-metje nog maar even.


ja voor de meeste klanten word het duurder en met minder mb,s in hun mobiele bundel
Wat jammer dat ik een paar dagen geleden niet meteen verlengd heb op basis van KPN Compleet. Wat een intens ondoorzichtig geheel is het geworden. Per saldo komt het erop neer dat er voordelen wegvallen en je meer gaat betalen. Met de continue prijsverhogingen van de laatste jaren, aflopende abonnementen bij mij voor mobiel en TV en dit nieuwe prijsmodel drijven jullie me nu helaas toch echt richting Ziggo.

Zal ongetwijfeld uitgebreid focusgroeponderzoek op gedaan zijn; maar ik denk dat er door 'hussel' flink wat marktaandeel door andere aanbieders 'gehosseld' gaat worden.

Totaal niet klantcentrisch en onnodig ingewikkeld gemaakt om verkapte prijsverhoging te maskeren.

A propos. De naam 'hussel' heeft voor mij (en naar ik verwacht voor Engelstalige clientele) niet echt een positieve connotatie. Maar in combinatie met mijn verhaal hierboven misschien een terechte keuze... 'Hustle'.
Reputatie 7
Badge +25
dus als je hussel 100 kies kun je later niet naar 500
dan zit je een jaar aan 100/100mb vast bijvoorbeeld
of is dit wel te veranderen onder opties per maand

Dit is wel aan te passen.
oke
maar ik persoonlijk vind dat hussel gedoe niet duidelijk
als je hussel term gebruikt lijkt mij dat je dan zelf ook een zenderaanbod kunt kiezen
ik hoef die rtl shit bijvoorbeeld niet
Reputatie 7
Een ieder doet maar wat die lekker wil met de hussel. De stof is begrijpelijk, en met goed lezen kom je een heel eind.
Niemand hoeft over te stappen, zoiets zal ook wel hebben gespeelt ten tijde van de alles in 1 pakketen naar de internet en tv pakketten,...

Voor mij is het een duidelijk verhaal, zie er wel de voordelen van in. Ik ga iets meer (€4,49) betalen voor een abonnement wat anders stik duurder was. En dan ben ik helemaal vrij met mijn mobiel. Hier zit de komende 2 jaar nog de compleet korting op, prima voor mijn mb's en minuten, maar daarna gaat de Phone terug naar T-mobile, wat ik eigenlijk al heel lang wil.
als jij die 4,49 euro betaald extra vervallen de helft van jou mb,s op jou mobiel
Reputatie 7
Nee. Niet als ik alleen internet en tv wijzig.

oke
maar ik persoonlijk vind dat hussel gedoe niet duidelijk
als je hussel term gebruikt lijkt mij dat je dan zelf ook een zenderaanbod kunt kiezen
ik hoef die rtl shit bijvoorbeeld niet

Dat zou welkom zijn meteen ook apart Kids pakket en muziek pakket. In plaats van het in mijn ogen over complete pluspakket.

We hoeven uiteraard niet naar de commerciële kanalen te kijken en sommige klanten gaan dan mogelijk nog verder in de kosten omhoog als ze wel alle kanalen wil zien.
Reputatie 7
Nee. Niet als ik alleen internet en tv wijzig.


Toch zet ik hier mijn vraagtekens bij. Het KPN Compleet voordeel "dubbele data" is namelijk gekoppeld aan het Internet en TV abonnement en niet aan het mobiele abonnement. Ik heb dan ook, ondanks die tekst in de FAQ's, een sterk vermoeden dat dat voordeel vervalt als je jouw Internet en TV abonnement gaat husselen en juist blijft bestaan als je alleen jouw mobiele abonnementen gaat husselen.

Wat een rampzalige naam 😖, had het dan "KPN op maat" genoemd.
Reputatie 7
Toch doe je geen wijziging in je telefoon abbo,... Dus alle voordelen daarop zouden blijven staan. Nu kan eea wel gekoppeld zijn.
Maar wanneer je iets wijzigt in je internet en tv, kom je niet aan je mobiel,...

Uhm @Paul_
helemaal eens wat een naam
het word er niet makkelijker op
beetje wegwerken wat de kosten zijn en het word er alleen maar duurder op door dat gehussel
kunnen we nu ook gaan husselen met een eigen router keuze 😁
en dat kpn nu de sip gegevens met hun klanten delen