De Smart TV app van KPN

De Smart TV app van KPN

Toon eerste bericht

2084 reacties

Hi Alex, voor mij geldt hetzelfde. Nieuwe klant sinds 28 augustus.

Op onze beide LG's uit 2018 doen ze het prima, maar ik gebruik ze nauwelijks want de ontvangers zijn zoveel beter/veelzijdiger. Als je 't beste wilt qua beeld en geluid, gebruik dan de ontvanger. De app is er voor mij vooral om eens wat uit te proberen en als er onverhoopt een storing mocht zijn aan de ontvanger. 

@Alex_P  heb je al een oplossing gevonden?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Tahsin en @GlennMartens sorry voor de late reactie! Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer evt. klantnummer(s)? Dan gaan we meekijken, want dit is wel erg vreemd! Jullie hebben op je televisie ook de laatste software staan? Dat check je via de instellingen van jouw toestel.

@Marcia_  ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Ja ik heb de laatste software op mijn TV zitten. De TV is ook pas 3 dagen oud :)

Ik heb mijn gegevens aangevuld. Ik dacht ga nog eens proberen, het werkt gewoon!

Probleem lijkt opgelost!

@Marcia_  bij mij werkt het nu ook!

Reputatie 7
Badge +30

Hé, wat top! Dan doe ik nog even niets. Hopelijk blijft het nu dan werken 🙂. Mochten jullie in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, schroom niet om weer een bericht achter te laten hier!

Tja, een nieuw abonnement moet even door alle systemen doordruppelen. Het werkt nooit op alle fronten meteen.

Okay, kan er een roadmap gedeeld worden? Welke merken op de planning staan?

Ik neem aan dat dit per besturingssysteem gaat werken?

Samsung Tizen?
Android TV?
LG WEBOS?
Apple TV?

Kan dit bevestigd worden?


Wat ik ervan heb begrepen is het nog de Samsung, en bouwjaar 2017 geloof ik, dit lees ik op de site:

af007124-c05f-4804-b81a-2920e7c00ac7.jpg

Kan KPN hier eventueel op reageren? Ik zou graag weten of, en wanneer Android Tv deze app krijgt. 

Reputatie 7
Badge +9

Of Sony tv's 🤔

Of Sony tv's 🤔

Sony tv's draaien Android TV :) 

 

Een Sony heeft ingebouwde Chromecast, @cornelis48 . Dan kun je (al) vrij eenvoudig via je smartphone naar je tv casten en ITV kijken.

Moet ie natuurlijk niet al te oud zijn. Maar met een ouder toestel gaat ook een eventuele KPN ITV app niet werken.

Tot enkele dagen geleden werkte de KPN app op mijn LG OLED65E6V in 2017 aangeschaft goed, echter is de app niet meer functioneel. verwijderen durf ik hem niet aangezien de hele app ineens verwijderd is uit de LG content. Ik hoop dat KPN dit terug in de store beschikbaar maakt want het was een hele dure TV en de app werkte voorheen fantastisch.

 

mvg Leroy

Reputatie 7

Ik hoop dat KPN dit terug in de store beschikbaar maakt want het was een hele dure TV...

Heb je die TV dan speciaal voor die app gekocht?

Ik hoop dat KPN dit terug in de store beschikbaar maakt want het was een hele dure TV...

Heb je die TV dan speciaal voor die app gekocht?

Als kpn beweerd dat het op bepaalde types werkt en bouwjaar 

Kan een klant juist voor een type tv kiezen waarop het mogelijk kan zijn die itv app te gebruiken 

Als het dan om wat voor reden niet meer ondersteund wordt door kpn 

Kan het wel erg treurig uit vallen voor de klant  

Als je zo, n tv speciaal voor dat doel aanschaft 

Zoals "itv kijken zonder kastje" 

Reputatie 2
Badge

TV Philips:

32PFK6500/12

Is deze TV bouw jaar oud ik geen app kan downloaden klopt dat? (tot heden niet tegengekomen in de store)

TV Philips:

32PFK6500/12

Is deze TV bouw jaar oud ik geen app kan downloaden klopt dat? (tot heden niet tegengekomen in de store)

Gaat niet lukken sorry

Zelfs met Philips android tv niet helaas 

Reputatie 7
Badge +30

Tot enkele dagen geleden werkte de KPN app op mijn LG OLED65E6V in 2017 aangeschaft goed, echter is de app niet meer functioneel. verwijderen durf ik hem niet aangezien de hele app ineens verwijderd is uit de LG content. Ik hoop dat KPN dit terug in de store beschikbaar maakt want het was een hele dure TV en de app werkte voorheen fantastisch.

 

mvg Leroy

Ha @LeroyN wat zuur dit! Ik zie op Tweakers dat dit een tv is die in 2016 voor het eerst op de markt kwam. Het is dus plausibel om te zeggen dat ‘ie niet in aanmerking komt. Wel is het raar dat het dan eerder wel gewerkt heeft. Ik ben bang dat je 't niet meer werkend gaat krijgen.. Heb je een Chromecast in huis? Dan kan je de itv app wel casten op je tv. 

 

@cooltennis het klopt wat @peter-keetfm zegt!

TV Philips:

32PFK6500/12

Is deze TV bouw jaar oud ik geen app kan downloaden klopt dat? (tot heden niet tegengekomen in de store)


Gaat hem niet worden, @cooltennis . Model is van 2015 en draait op Android-TV (niet te verwarren met Android voor mobiel). Zelfs als er voor Android-TV nog een app komt is jouw tv al te oud om deze te ondersteunen.

Je kunt gewoon een Chromecast kopen en dan, via tablet, smartphone of laptop*, ITV streamen naar de Chromecast en zo op je TV kijken. Dat kan dus gewoon via wifi.

Of gewoon de TV-ontvanger: meeste mogelijkheden, beste beeld.

*laptop i.c.m. Chromecast kan alleen via de browser Google Chrome. De applicatie voor web-tv van KPN is via de link tv.kpn.com bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +9

Ik blijf lekker bij de decoder via kabel naar Expira Box veel beter 😉👍

Ik hoop dat KPN dit terug in de store beschikbaar maakt want het was een hele dure TV...

Heb je die TV dan speciaal voor die app gekocht?

Als kpn beweerd dat het op bepaalde types werkt en bouwjaar 

Kan een klant juist voor een type tv kiezen waarop het mogelijk kan zijn die itv app te gebruiken 

Als het dan om wat voor reden niet meer ondersteund wordt door kpn 

Kan het wel erg treurig uit vallen voor de klant  

Als je zo, n tv speciaal voor dat doel aanschaft 

Zoals "itv kijken zonder kastje" 


Ik heb de TV gekocht,omdat hij een snelle processor bevat en goede beeld kwaliteit levert. Verder biedt de tv veel ondersteuning breedt scala aan apps. Ik heb een hekel aan onnodige apparatuur. Een alles in 1 afstandsbediening is vele malen fijner en opgeruimder. Ik snap dus niet zo goed, waarom een prima te ondersteunen televisie ineens buitenspel wordt gezet. De app functioneerde zeer goed. Dat een TV van een paar jaar oud en 6000 euro niet wordt ondersteund (eerder wel) dat vindt ik voornamelijk zuur en onbegrijpelijk. De box die ik heb geleverd gekregen is een schim qua hardware specs. Als het daar op kan draaien dan moet dat toch zeker op elke beetje smart tv vanaf 2010 kunnen draaien. Dat er veel veranderd in programma lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk het meeste is allemaal Linux basis. Het lijkt me een veel grotere taak om die boxen te blijven voorzien van Netflix of videoland amazon Prime ect. Overigens levert Canaal Digitaal wel ondersteuning. ik ga overstappen denk ik als  KPN geen ondersteuning meer gaat leveren. het aanbod zou groter worden qua ondersteuning. helaas is dat in werkelijkheid dus kleiner geworden.

Ja op mijn Philips android tv ook niet 

Ik heb zo, n android boxje van ebay paar usd 

En daar werkt het wel op raar he 

 

Ik heb hetzelfde probleem met mijn LG tv. Kan niet normaal tv kijken. Vind het ronduit schandalig lig dat notabene de grootste tv aanbieder zoeen probleem heeft als dit en niet kan oplossen... Tv kijkcijfers zijn hierdoor een stuk minder bij TV programma's. Misschien moeten zij eerst gaan klagen voordat jullie er wat aan gaan doen. 

Ik ben al jaren lid van Kpn en wil dit ook zo houden, tenzij jullie hier niks aan doen. Waarom kan ziggo dit wel en jullie niet? 

 

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic, afgesplitst van verversingssnelheid LG tv app

Reputatie 7
Badge +20

Jammer dat het tv kijken niet helemaal lekker gaat @NickLeeuw :slight_frown: Gaat het bij jou ook voornamelijk om voetbal kijken? Of merk je bij alles dat het niet helemaal gaat zoals je wil? Zou je kunnen omschrijven wat er precies ‘niet normaal’ is aan het tv kijken nu?

Zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw installeren zodat we kunnen zien of het daar beter door wordt?

 

Reageer