De Smart TV app van KPN

De Smart TV app van KPN

Toon eerste bericht

2084 reacties

Ik heb net de Samsung The Frame QE43LS03RAS gekocht en de Smart TV app van KPN werkt in eerste instantie. Echter na een aantal keer geeft de app direct een foutmelding bij het opstarten:

 

Deze webpagina is niet beschikbaar.

Kan de pagina niet laden. https/smarttv.interactievetv.nl/v/abeltje/build/samsung-tizen-default/index.html?bust=1.9.6&bust=2.2.2 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of naar een nieuwe URL verplaatst

 

Hoe kan ik dit fixen? Dank!

 

Beste Marcia, 

Wij hebben sinds kort The frame en een KPN abonnement en helaas vandaag voor het eerst dezelfde foutmelding. Software is volledig bijgewerkt en de tv opnieuw opstarten werkt helaas ook niet. Kunnen jullie ons helpen?

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Doe een software-update van je tv, @Emmaa16 . Dat heeft ook geholpen bij de melder bij wiens topic je dit oorspronkelijk hebt gemeld. (had je dat topic ook doorgelezen?)

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/samsung-smart-tv-app-op-nieuwe-samsung-the-frame-start-na-paar-keer-niet-meer-op-489960

Overigens is The Frame een QLED scherm. Gezien de beeldkwaliteit zou je dan juist de ontvanger ‘willen’ gebruiken. Zeker op glasvezel.

De app heeft heel veel beperkingen t.o.v. de ontvanger.

(soms maakt verplaatsen het dus niet duidelijker mods….)

Beste Peter,

zoals aangegeven hebben we daar al naar gekeken en is er geen software update beschikbaar. Vandaar dat ik hoop op hulp van KPN in deze.

Reputatie 7
Badge +30

Welkom, @Emmaa16! Ik had je reactie verplaatst juist omdat het topic waar je in reageerde al wat ouder was.  Waardoor ik al wel verwachtte dat de softwareupdate die daar genoemd werd in jouw geval al wel doorgevoerd zou zijn. Je kreeg de foutmelding zomaar ineens? Daarvoor werkte het wel? Wil je de app eens verwijderen en herinstalleren. Als je de foutmelding dan nog steeds krijgt, wil je de url die in de foutmelding staat eens plaatsen? Dan kan ik dit navragen.

Hoi Erik, dankjewel! Na verwijderen en opnieuw installeren van de app is het wel gelukt. Hoop alleen niet dat dat elke keer nodig is...

Wanneer wordt nou es het aan- (en uit) zetten van de ondertiteling voor slechthorenden in de TV app geïmplementeerd?

Reputatie 7
Badge +22

Wanneer wordt nou es het aan- (en uit) zetten van de ondertiteling voor slechthorenden in de TV app geïmplementeerd?

Die staat erin:

Of bedoel je dat niet?

Nee, dat bedoel ik niet, Dennis.

Dit topic gaat over de app in televisies van Samsung en LG. En daar zit dat niet in. Wat jij laat zien een een screenshot v.d. app in een smartphone.

Ik spreek op het forum over de TV app en bedoel dan die (in televisies van Samsung en LG).
Anders spreek ik over de ITV app voor tablet/smartphone.

Dan is het (je) in de toekomst duidelijk(er).

@Dennis Schreve 

Reputatie 7
Badge +22

Nee, dat bedoel ik niet, Dennis.

Dit topic gaat over de app in televisies van Samsung en LG. En daar zit dat niet in. Wat jij laat zien een een screenshot v.d. app in een smartphone.

Ik spreek op het forum over de TV app en bedoel dan die (in televisies van Samsung en LG).
Anders spreek ik over de ITV app voor tablet/smartphone.

Dan is het (je) in de toekomst duidelijk(er).

@Dennis Schreve

😂 Oh wat dom van me, was niet helemaal wakker geloof ik. 🙈

Reputatie 7

Ik spreek op het forum over de TV app en bedoel dan die (in televisies van Samsung en LG).

KPN noemt die app de "(KPN) Smart TV app".

KPN noemt die app de "(KPN) Smart TV app".

Dat is om slim over te komen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7
Badge +22

KPN noemt die app de "(KPN) Smart TV app".

Dat is om slim over te komen :stuck_out_tongue_winking_eye:

😂🤣 LOL!

Het volgende staat op de site van KPN.

Hoe weet ik of mijn smart tv geschikt is voor de Smart TV app?

Dit is het gemakkelijkst te achterhalen door te zoeken op de KPN app in de appstore van je televisie. De KPN Smart TV app is als eerste beschikbaar op de smart tv's van Samsung of LG (bouwjaar 2017 of nieuwer). Andere merken en modellen volgen later.

Ik had bijna een jaar geleden gevraagd wanneer de app op een Philips smart tv beschikbaar zou komen.

Je ziet bijna elke zender wel een app hebben behalve KPN . Toch raar! wanneer kunnen we wat verwachten. Of toch maar eens nadenken om over te stappen.

Overstappen voor een app die niet kan tippen aan de iTV-ontvanger? Ik heb de app, maar gebruik 'm nooit. 

Reputatie 1

Hetzelfde aanbod als de iTV app. Heel leuk maar dan heb je dus niet alle zenders. Wanneer gaat KPN alle zenders beschikbaar maken via de app of online? Zelfs op je eigen thuisnetwerk mag je via de app of online niet alle zenders kijken.

Vooralsnog niet denk ik de app (op nog maar twee merken beschikbaar) is (iig. nu nog) niet bedoeld als vervanger van de ontvangers. 

Wil ik opnamen kijken, via de app in m’n Samsung-TV, van RTL Z. Lukt dat niet. Krijg melding “helaas, de opname is mislukt”. Kijk ik via de laptop of de phone dan krijg ik “Deze opname kun je alleen op de TV ontvanger bekijken”.

Waarom staat dat er dan niet via de TV app? Niet kunnen bekijken via de app is toch wat anders dan mislukt.

Eigenlijk is niet de opname maar de tv app mislukt :thinking::innocent:

Reputatie 7

Eigenlijk is niet de opname maar de tv app mislukt :thinking::innocent:

Ik kan mij wel vinden in die conclusie. :innocent:

Is er een (kpn) smart app voor sony bravia 

ik zoek hem al een tijdje en kan nog niks vinden voor elk andere provider is een app te vinden voor itv maar van jullie kan ik nog niks vinden mocht hij er wel zijn waar moet ik dan nog zoeken 

gr Christian 

Reputatie 7

Nee, er is (nog) geen app voor Android TV.

Je kunt overigens heel eenvoudig naar een Sony Bravia TV casten als deze op Android draait.

Nee, er is (nog) geen app voor Android TV.

Je kunt overigens heel eenvoudig naar een Sony Bravia TV casten als deze op Android draait.

Oke bedankt voor je snelle reactie 

Reputatie 3
Badge +1

Je kan het ook via kodi proberen maarja moet je zelf even uitvogelen :)

Hallo, daar ben ik weer. Om de KPN iTV app vandaag te gebruiken moet ik opeens opnieuw inloggen. Juiste abonnementsnr en pincode ingegeven en toch krijgen we de foutmelding dat het niet klopt. Hoe is dit op te lossen?

Reputatie 7
Badge +30

Hè, dat is raar! Erg irritant dat het nu weer niet werkt.. Wil je eens proberen om de itv app op jouw laptop/tablet/smartphone te gebruiken en in te loggen met je abonnementsnummer en pincode om voor de dubbel check dat die inderdaad in orde zijn? Begrijp ik goed dat dit een andere foutmelding is dan die je voorheen kreeg? We hadden vanavond wel een storing, dus wellicht heeft het daar aan gelegen. Je kunt het voor de zekerheid nog eens proberen!

Reageer