KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Fijn dat er nu eindelijk iets lijkt te gebeuren. Wat ik me wel afvraag is als die ‘uitrol’ al bezig is en op 20 januari is afgerond, hoe kan het dan dat zoveel mensen massaal deze klachten/ problemen nog steeds hebben?

Tevens wel nieuwsgierig naar de compensatie voor deze ellende. Trouwe klant, al jaren, maar kom nooit in aanmerking voor leuke acties zoals die er wel steeds zijn voor ‘nieuwe’ klanten. 
De slechte werking van de afgelopen maanden moet ik ook maar steeds voor lief nemen, dit is niet echt oké lijkt me. 

Reputatie 7

Wat ik me wel afvraag is als die ‘uitrol’ al bezig is en op 20 januari is afgerond, hoe kan het dan dat zoveel mensen massaal deze klachten/ problemen nog steeds hebben?

De uitrol is nog niet bezig, die wordt deze week gestart.

Het is nu wachten op de eerste abonnee die hier komt vertellen dat hij/zij de update heeft ontvangen en (hopelijk) dat de snelheid weer goed is.

Reputatie 6
Badge +4

Wat ik me wel afvraag is als die ‘uitrol’ al bezig is en op 20 januari is afgerond, hoe kan het dan dat zoveel mensen massaal deze klachten/ problemen nog steeds hebben?

De uitrol is nog niet bezig, die wordt deze week getart.

Het is nu wachten op de eerste abonnee die hier komt vertellen dat hij/zij de update heeft ontvangen en (hopelijk) dat de snelheid weer goed is.

Hahaha, “getart”? Een freudiaanse vertyping zeker?

Reputatie 3
Badge

Leuk zo’n gemanipuleerd forum, als het wat negatief wordt plaatsen we toch gewoon weer hetzelfde positieve bericht ertussen. En Ceessie wordt betaald door KPN om de moed er maar in te houden, misschien werkt die er wel. Succes ermee, antwoorden krijg je hier niet.


Mij lijkt dat Ceesie35 door Ziggo gesponsord word

Helaas nog steeds super traag. Bedankt KPN voor een hoop frustratie. Zie heel veel klachten. Hoe gaan jullie klanten tegemoet komen?


Ik dacht echt dat ze al bezig waren met updates. Ik heb er enkele gehad de afgelopen maanden en de laatste (nog redelijk recent), is het meest dramatisch.

Wie weet komt het uiterlijk 20 januari eindelijk goed.  

Leuk zo’n gemanipuleerd forum, als het wat negatief wordt plaatsen we toch gewoon weer hetzelfde positieve bericht ertussen. En Ceessie wordt betaald door KPN om de moed er maar in te houden, misschien werkt die er wel. Succes ermee, antwoorden krijg je hier niet.


Mij lijkt dat Ceesie35 door Ziggo gesponsord word

:joy::joy::joy: Yeah great man!!

Hallo @wjb , kreeg vanmiddag een update, nu is die rare standby besparing gelukkig weg.

 

@AMTimmerman  En Ceessie wordt betaald door KPN om de moed er maar in te houden

Zou het niet eens andersom kunnen zijn…?? :wink:

Ik kijk vol verwachting af naar de beloofde oplossing wat betreft responstijden HMB 2260 die hier al maandenlang staan te hikken en te stikken..

Mogelijk kan ik dan zeggen: Die stonden te hikken en te stikken..

 

Ik lees hier nu deze ellende ben hier al zolang mee bezig in middels weet ik dat mijn broer die ook kpn heeft kpn heeft verlaten hoe kan het zover komen dat klanten uit wanhoop zelfs kpn verlaten, het is net als het Corona vaccine waar een wil is is een weg met andere woorden zet er eens vaart achter om heuse problemen op te lossen ik heb 3 abonnementen bij kpn. Kom op kpn gas op de plank en oplossen ruim 5000 klachten sinds oktober 2020 ?? Niet goed voor de (klant) niet goed voor kpn ! HELP 

Wat ik me wel afvraag is als die ‘uitrol’ al bezig is en op 20 januari is afgerond, hoe kan het dan dat zoveel mensen massaal deze klachten/ problemen nog steeds hebben?

De uitrol is nog niet bezig, die wordt deze week gestart.

Het is nu wachten op de eerste abonnee die hier komt vertellen dat hij/zij de update heeft ontvangen en (hopelijk) dat de snelheid weer goed is.


Ze mogen wat mij betreft snel gaan uitrollen in Brabant, het heeft lang genoeg geduurd.😥

Reputatie 7

Ze mogen wat mij betreft snel gaan uitrollen in Brabant, het heeft lang genoeg geduurd.😥

De uitrol zal waarschijnlijk niet per regio gaan maar juist evenredig verdeeld over het hele land. Dit om een gelijkmatige extra belasting van netwerk en servers goed te kunnen monitoren zodat er tijdig ingegrepen kan worden als het mis dreigt te gaan.

Reputatie 5
Badge +1

Gefaseerde uitrol is verstandig. Laten we hopen dat ze gauw starten.

Reputatie 5
Badge +2

Ook een bericht op TotaalTV dat blijkbaar het juiste kanaal is voor KPN woordvoordster Ellen van Heerwaarden:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-deze-week-begint-gefaseerde-uitrol-nieuwe-firmware-decoders-interactieve-tv/

KPN woordvoerders vinden een berichtje op dit forum (bedankt moderators!) blijkbaar genoeg om alle klanten te informeren.

Ik heb geen bericht op mijn STB.

Verheugend is dat men heeft getest. Wow!

Reputatie 5
Badge +2

“We gaan de update gefaseerd implementeren om de effecten te kunnen monitoren”, aldus Van Heerwaarden.

Ik lees: "we houden ons hart vast!"

We gaan het zien.... 

 

Reputatie 6
Badge +3

Ook een bericht op TotaalTV dat blijkbaar het juiste kanaal is voor KPN woordvoordster Ellen van Heerwaarden:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-deze-week-begint-gefaseerde-uitrol-nieuwe-firmware-decoders-interactieve-tv/

KPN woordvoerders vinden een berichtje op dit forum (bedankt moderators!) blijkbaar genoeg om alle klanten te informeren.

Ik heb geen bericht op mijn STB.

Verheugend is dat men heeft getest. Wow!

Dus de traagheid is opgelost, gaan we maar vanuit, alle andere problemen leven gewoon voort?

Badge +12

Ook een bericht op TotaalTV dat blijkbaar het juiste kanaal is voor KPN woordvoordster Ellen van Heerwaarden:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-deze-week-begint-gefaseerde-uitrol-nieuwe-firmware-decoders-interactieve-tv/

KPN woordvoerders vinden een berichtje op dit forum (bedankt moderators!) blijkbaar genoeg om alle klanten te informeren.

Ik heb geen bericht op mijn STB.

Verheugend is dat men heeft getest. Wow!

Dus de traagheid is opgelost, gaan we maar vanuit, alle andere problemen leven gewoon voort?

Laten we nu eerst de update afwachten en dan pas reageren. 

Ik zie hier heel veel meldingen over de traagheid van de TV ontvanger.

Zo ook bij ons, het lijkt met de dag wel trager te worden. Inmiddels is het opstarten van een tv gids opgelopen naar 7 a 8 seconden!!!!
Wat is de status van het verhelpen van dit probleem?

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Nog een opmerking: het opvallende is dat de TV ontvanger boven, sneller reageert dan die van beneden...Reset is reeds meerdere keren geprobeerd, doch geen resultaat.

Reputatie 5
Badge +3

“We gaan de update gefaseerd implementeren om de effecten te kunnen monitoren”, aldus Van Heerwaarden.

Ik lees: "we houden ons hart vast!"

We gaan het zien.... 

 

Ik lees iets heel anders tussen de regels door:

“om de effecten te monitoren” = we denken dat we goed zitten, nu gaan we echt testen….wederom over de ruggen van de klant.

We leven toch digitaal tegenwoordig? dus een 0 of een 1, betekent niets meer dan een ja of een nee, dus ja, we zijn 100% overtuigd dat het probleem met de nieuwe update is opgelost, of nee we weten het niet zeker

Ik geef ze met 50,01% het voordeel van de twijfel…..

Overigens zit 20 januari wel heel dichtbij 19 januari :rolling_eyes:

Reputatie 5
Badge +2

“We gaan de update gefaseerd implementeren om de effecten te kunnen monitoren”, aldus Van Heerwaarden.

Ik lees: "we houden ons hart vast!"

We gaan het zien.... 

 

Ik lees iets heel anders tussen de regels door:

“om de effecten te monitoren” = we denken dat we goed zitten, nu gaan we echt testen….wederom over de ruggen van de klant.

We leven toch digitaal tegenwoordig? dus een 0 of een 1, betekent niets meer dan een ja of een nee, dus ja, we zijn 100% overtuigd dat het probleem met de nieuwe update is opgelost, of nee we weten het niet zeker

Ik geef ze met 50,01% het voordeel van de twijfel…..

Dan lezen we bijna hetzelfde hoor. Alleen jij gebruikt meer woorden. Ik denk persoonlijk iets minder positief... Met name omdat ze op deze manier nog een slag om de arm houden, dus twijfelen ze zelf nog.

En als het een (ahum) gouden zet blijkt dan moeten ze nog met een flinke puntenslijper aan de slag om de software bruikbaarder te maken en gebruiksvriendelijk. Interface kan best een opknapbeurt krijgen en dat is dan de nieuwe software......🤔

Badge +19

Het probleem is niet bij alle ontvangers. Dat maakt het moeilijk waarschijnlijk.  Half januari zou het opgelost moeten zijn.

Reputatie 7

Ik lees: "we houden ons hart vast!"

Ik heb er alle vertrouwen in dat het dit keer goed zal komen.

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je als organisatie twee keer dezelfde fout maakt.

Ik zie de reacties op dit bericht al weer komen maar ik sluit me aan bij het onderstaande…

We gaan het zien.... 

 

Reputatie 6
Badge +4

Hallo allemaal! Zo op de valreep van deze werkdag kan ik jullie dit nieuws komen brengen:

 

We gaan deze week starten met de uitrol van de software-update tegen de traagheid van de tv-ontvangers. Dit is NMC release 8.0.112_1 en HTML release 4.112.213.

We hebben deze update de afgelopen periode uitvoerig getest met goede resultaten. De update zal gefaseerd uitgerold worden zodat we dit goed in de gaten kunnen houden. Concreet betekent dit dat we rond 20 januari de laatste tv-ontvangers hebben geüpdatet. 

 

(Tevens toegevoegd aan het startbericht)

Ik geloof het als ik het zie en als mijn waardeloze ontvanger weer normaal werkt. Maar eerlijk gezegd heb ik er weinig tot geen vertrouwen in.

Gids was na update al traag maar wordt steeds trager en trager.  Echt een heel vervelend probleem. Moet nu toch onderhand wel een oplossing zijn gevonden voor dit ontzettend irritante probleem?

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic