KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reputatie 3
Badge

Welke update, ik heb zoals al gezegd nooit een bericht gehad niet via e-mail maar ook niet via brief zelfs niet via een klacht indienen en dat moet ik het horen op en forum?

6026 reacties op het menu en dit is “ All we get”?

Reputatie 5
Badge +1

Welke update, ik heb zoals al gezegd nooit een bericht gehad niet via e-mail maar ook niet via brief zelfs niet via een klacht indienen en dat moet ik het horen op en forum?

6026 reacties op het menu en dit is “ All we get”?

Vanwege beroerde (minimale) communicatie omtrent een omvangrijk probleem heb ik het idee dat ik als klant totaal niet serieus genomen wordt.

Reputatie 6
Badge +3

Welke update, ik heb zoals al gezegd nooit een bericht gehad niet via e-mail maar ook niet via brief zelfs niet via een klacht indienen en dat moet ik het horen op en forum?

6026 reacties op het menu en dit is “ All we get”?

Vanwege beroerde (minimale) communicatie omtrent een omvangrijk probleem heb ik het idee dat ik als klant totaal niet serieus genomen wordt.

En met jou ws nog duizenden

Reputatie 6
Badge +3

Ik ga er blindelings vanuit dat ik morgen de update binnen heb. A2260

 

Gebaseerd op NIETS :upside_down:

Reputatie 7

Welke update, ik heb zoals al gezegd nooit een bericht gehad niet via e-mail maar ook niet via brief zelfs niet via een klacht indienen en dat moet ik het horen op en forum?

6026 reacties op het menu en dit is “ All we get”?

Je krijgt een oplossing, is dat niet voldoende?

Ik geef je overigens gelijk dat KPN wel wat pro-actiever mag zijn in haar communicatie.

Ik word helemaal gek ervan, ben als sinds november hiermee bezig.

KPN zou een financiële compensatie moeten aanbieden voor deze blunder met hun software. 

Ik word helemaal gek ervan, ben als sinds november hiermee bezig.

KPN zou een financiële compensatie moeten aanbieden voor deze blunder met hun software. 


Daar zouden heel veel klanten momenteel wat aan kunnen doen!

Meld het aan de juiste instantie,

En voor KPN nog even ter herinnering: k hoop voor KPN, dat ze de opgegeven datum van 20 Januari a.s, die deadline ook gaan halen. :wink:

Reputatie 7
Badge +19

@Ceessie35 Dank voor de herinnering :relaxed:  Er wordt heel hard aan gewerkt om ervoor te zorgen dat alles goed en op tijd verloopt!

Reputatie 5
Badge +1

@Alexandra erg fijn dat er heel hard gewerkt wordt. Voor sommige klanten zijn dat soort bewoordingen inmiddels holle termen geworden door het veelvoud aan gebruik ervan met weinig resultaat op korte termijn.

Reputatie 7
Badge +22

@Erik_ krijgen de ZXV8001 tv ontvangers (4K) ook deze update? Want ook ik het er regelmatig last van. 😉👍🏼

Waar heb jij dan regelmatig last van?

Het opvragen van de tv gids @wjb. 😉

Reputatie 7
Badge +22

Als het goed is zullen nu gestart zijn met het uitrollen van die trage tv gids issue. 

Reputatie 3
Badge

Welke update, ik heb zoals al gezegd nooit een bericht gehad niet via e-mail maar ook niet via brief zelfs niet via een klacht indienen en dat moet ik het horen op en forum?

6026 reacties op het menu en dit is “ All we get”?

Je krijgt een oplossing, is dat niet voldoende?

Ik geef je overigens gelijk dat KPN wel wat pro-actiever mag zijn in haar communicatie.

@wjb , de oplossing moet nog blijken, heb ik vaker gehoord afgelopen maanden maar vervolgens weer geen verbetering. Gaat ook meer om de frustratie dat je voor iets betaald maar het niet krijgt en dat je vervolgens niet serieus wordt genomen.

Reputatie 7

@Erik_ krijgen de ZXV8001 tv ontvangers (4K) ook deze update? Want ook ik het er regelmatig last van. 😉👍🏼

Waar heb jij dan regelmatig last van?

Het opvragen van de tv gids @wjb. 😉

Dat gaat op een ZXV8001 toch als een speer.

Hier heb ik in ieder geval nog nooit vertragingen ervaren op onze ZXV8001.

Reputatie 6
Badge +4

Ik ga er blindelings vanuit dat ik morgen de update binnen heb. A2260

 

Gebaseerd op NIETS :upside_down:

Ik denk dat je om 00:00 uur vannacht al ff gaat checken of de update klaar staat :stuck_out_tongue_winking_eye:. Overigens het gaat hier om een update, dat hoeft (heeft het verleden al eens bewezen) geen oplossing te zijn. 

Reputatie 3
Badge

@Erik_ krijgen de ZXV8001 tv ontvangers (4K) ook deze update? Want ook ik het er regelmatig last van. 😉👍🏼

Waar heb jij dan regelmatig last van?

Het opvragen van de tv gids @wjb. 😉

Dat gaat op een ZXV8001 toch als een speer.

Hier heb ik in ieder geval nog nooit vertragingen ervaren op onze ZXV8001.

@wjb , eigenlijk op alles behalve het scrollen, als ik op bv op gids of menu klikt duurt het 10-20 sec voordat dit verschijnt en zo gaat het met alle items die ik selecteer. Dus een film uitkiezen of een opname zoeken, selecteren en opstarten is een drama…..

Reputatie 7

@wjb , eigenlijk op alles behalve het scrollen, als ik op bv op gids of menu klikt duurt het 10-20 sec voordat dit verschijnt en zo gaat het met alle items die ik selecteer. Dus een film uitkiezen of een opname zoeken, selecteren en opstarten is een drama…..

Op een ZXV8001 ... nee toch?

Reputatie 3
Badge

@wjb Een ZXHN H369A

Reputatie 7

@wjb Een ZXHN H369A

Dat is de Experia Box. Die heeft hier niets mee te maken, het gaat om de TV onvanger.

Reputatie 1

Ik heb t zelfde probleem, al een nieuwe ontvanger gekregen, maakt geen verschil,

 

graag een oplossing

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 3
Badge

@wjb je hebt gelijk :flushed: maar ontvanger is een HMB2260

Reputatie 7

@wjb je hebt gelijk :flushed: maar ontvanger is een HMB2260

Precies en die heeft inderdaad nog last van een traag menu, de ZTE ZXV8001 heeft dat niet.

Ergens tussen morgenochtend en de ochtend van 20 januari zal ook jouw HMB2260 weer snel worden.

Onze beide tv ontvangers reageren erg traag. 

Genoemde oplossingen zoals frisse start e.d. zijn al geprobeerd.

het gaat om 2x HMB2260v2 van Arcadyan (SN***268 en SN***130)

 

Hoe kan dit opgelost worden?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 3
Badge

@wjb Haha wat een leuke manier om te bagataliseren, het was k en het is k en wat het wordt…….. duizenden klanten van KPN hebben hier problemen mee en om dit nu op deze ontvanger te schuiven, slim maar wel heel goedkoop KPN. Het probleem is groot en KPN doet er niets aan om de klanten tegemoet te komen…..

zo is het en niet anders wjb 

Reputatie 7

 Het probleem is groot en KPN doet er niets aan om de klanten tegemoet te komen…..

Wat verwacht je dan precies van KPN?

Reputatie 3
Badge

1: Een professionele benadering en niet dit afhandelen via een forum.

2 Klanten serieus nemen vooral als er duizenden items over hetzelfde onderwerp verschijnen.

3: Compensatie voor de niet of slecht geleverde diensten