KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reputatie 7

1: Een professionele benadering en niet dit afhandelen via een forum.

2 Klanten serieus nemen vooral als er duizenden items over hetzelfde onderwerp verschijnen.

3: Compensatie voor de niet of slecht geleverde diensten

Het lijkt me dat KPN eerst het probleem maar eens moet verhelpen want daar is de abonnee, denk ik, het meest mee gediend.

Reputatie 5
Badge +1

@Erik_ krijgen de ZXV8001 tv ontvangers (4K) ook deze update? Want ook ik het er regelmatig last van. 😉👍🏼

Waar heb jij dan regelmatig last van?

Het opvragen van de tv gids @wjb. 😉

Dat gaat op een ZXV8001 toch als een speer.

Hier heb ik in ieder geval nog nooit vertragingen ervaren op onze ZXV8001.

Begrijp ik het goed en heb jij al die tijd geen problemen (vertraging) ervaren op de ontvanger die je het meest gebruikt?

Reputatie 7

Begrijp ik het goed en heb jij al die tijd geen problemen (vertraging) ervaren op de ontvanger die je het meest gebruikt?

Onze 5202 (woonkamer) en 8001 (tuinkamer) zijn nooit traag geweest.

Op onze 2260 (slaapkamer) laadt de gids in 3 à 4 seconden.

Iemand een idee waarom het schakelen tussen uitzending en zenderoverzicht steeds trager wordt?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 6
Badge +3

Ik ga er blindelings vanuit dat ik morgen de update binnen heb. A2260

 

Gebaseerd op NIETS :upside_down:

Ik denk dat je om 00:00 uur vannacht al ff gaat checken of de update klaar staat :stuck_out_tongue_winking_eye:. Overigens het gaat hier om een update, dat hoeft (heeft het verleden al eens bewezen) geen oplossing te zijn. 

Weet ik, ik ga er vanuit dat het opgelost is en er een ander nw probleem voor in de plaats komt, zoveel vertrouwen heb ik wel in KPN. En nee ik ga niet om 00:00 uur checken want hij staat er morgenochtend gewoon op :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 3
Badge

Ik kreeg net een sms dat het pakket van KPN zo snel mogelijk wordt geleverd. Geen idee wat het is. Nog anderen die dit bericht ook gehad hebben?

 

Wilma

 

Ps;

Al opgelost. Een medewerker heeft een nieuwe afstandsbediening besteld:blush:

Reputatie 6
Badge +4

Ik ga er blindelings vanuit dat ik morgen de update binnen heb. A2260

 

Gebaseerd op NIETS :upside_down:

Ik denk dat je om 00:00 uur vannacht al ff gaat checken of de update klaar staat :stuck_out_tongue_winking_eye:. Overigens het gaat hier om een update, dat hoeft (heeft het verleden al eens bewezen) geen oplossing te zijn. 

Weet ik, ik ga er vanuit dat het opgelost is en er een ander nw probleem voor in de plaats komt, zoveel vertrouwen heb ik wel in KPN. En nee ik ga niet om 00:00 uur checken want hij staat er morgenochtend gewoon op :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ben er bang voor. Ik las dat sommigen hier eerst geluid en dan pas beeld krijgen na zender wissel. Ik heb vaak precies het tegenovergestelde. Net viel het geluid (nu op NPO 1) voor een fractie van een seconde weg; gebeurt hier wel vaker. Ben benieuwd of de nieuwe software hier ook iets aan doet. Zou zo maar kunnen als de interne (geheugen) huishouding verbeterd is. We wachten het nog even rustig af; what else?

Het is toch om te janken, wat een drama. Het is dat ik  het zo via een forum lees, maar nooit een bericht geweest via mail of brief dat het probleem zich voordoet, bekend is en dat er aan een oplossing gewerkt wordt en op welke termijn de oplossing van toepassing zal zijn.

Ik mag toch hopen dat er inderdaad een compensatie komt voor de nalatige dienst waar je nog altijd voor betaalt elke maand... zal je zien dat ze aankomen met 1 of extra gratis films of zo, in plaats van geld terug... nee dankje, daar heb ik niks aan.

Reputatie 7
Badge +7

Het is toch om te janken, wat een drama. Het is dat ik  het zo via een forum lees, maar nooit een bericht geweest via mail of brief dat het probleem zich voordoet, bekend is en dat er aan een oplossing gewerkt wordt en op welke termijn de oplossing van toepassing zal zijn.

Ik mag toch hopen dat er inderdaad een compensatie komt voor de nalatige dienst waar je nog altijd voor betaalt elke maand... zal je zien dat ze aankomen met 1 of extra gratis films of zo, in plaats van geld terug... nee dankje, daar heb ik niks aan.

@RK_07     Ja, de communicatie van de kant van kpn had absoluut anders (beter) gekund (gemoeten).

Maar als je de 243 pagina's van dit topic gelezen hebt, ben je helemaal bij.

Heb je daar de tijd of zin niet voor, lees dan het actuele bericht helemaal bovenaan deze pagina.

Reputatie 3
Badge

1: Een professionele benadering en niet dit afhandelen via een forum.

2 Klanten serieus nemen vooral als er duizenden items over hetzelfde onderwerp verschijnen.

3: Compensatie voor de niet of slecht geleverde diensten

Het lijkt me dat KPN eerst het probleem maar eens moet verhelpen want daar is de abonnee, denk ik, het meest mee gediend.

Niet mee eens, probleem verhelpen maar tegelijkertijd 1 en 2 ook behandelen. Alleen maar focussen op 1 probleem is aks ik mag zeggen ouderwets 

@katana321 Ja leuk verhaal. Allemaal technisch gepraat maar ondertussen kun je dus nog lekker 2 weken (tot de 20e) op een houtje bijten... En dan is dit probleem al even gaande. Ik snap dat er achter de schermen dan oplossingen ontwikkeld en getest moeten worden, maar had dan even via een update tijdelijk het oude menu online gezet zodat de prestaties in de tussentijd weer vlot zijn? Om maar even een idee te noemen.

1: Een professionele benadering en niet dit afhandelen via een forum.

2 Klanten serieus nemen vooral als er duizenden items over hetzelfde onderwerp verschijnen.

3: Compensatie voor de niet of slecht geleverde diensten

Het lijkt me dat KPN eerst het probleem maar eens moet verhelpen want daar is de abonnee, denk ik, het meest mee gediend.


Dat ben ik dan wel met je eens, echter,de 3 (drie) door ErikK genoemde punten, zijn en blijven wel de realiteit:

Ook ik voel mij als betalende klant, voor het eerst in al die 45 jr. tijd, enorm beetgenomen.

Ik heb mij de afgelopen dagen veel te veel in moeten spannen, om e.e.a voor elkaar te kunnen krijgen, ik vraag mij dan ook nog steeds af: Hoe kan KPN dit zich toch zo laten welgevallen?

Op donderdag 10 december kwam voor vele duizenden klanten de ‘genadeklap’ door een uitrol te gaan doen van ‘verbeterde software’…

Hoe kun je toch zo dom zijn, als je zegt slim te zijn..

Is dit het resultaat van massaal thuiswerkende medewerkers, in deze toch al zo moeilijke tijden, is dit het resultaat van ‘testers’, die kennelijk over al die andere genoemde 'betere 4K VIP 5202’, is dit het resultaat van de oh zo op de borst kloppende ict’ers en software ontwikkelaars?

Nogmaals: Had met je tengels van de software afgebleven,zeker net na de eerste corona lockdown, iets wat verder goed is, moet je koesteren.

4K is niet eens ter sprake, waarom zouden klanten dan een 4K abonnement moeten afsluiten, om een wel beter presterende ontvanger te kunnen bemachtigen?

Ik heb al een jarenlang oud abonnement, met gunstige voordelen, veel meer dan met dat hussel, ik heb geen behoefte aan een andere vorm van abonnement, dus dat is zo, dat blijft ook zo.

Ik reageer nog maar eens een keer, omdat wij ons mateloos ergeren aan de traagheid van de 2 hier staande HMB 2260 iptv receivertjes..

Maar goed, we hebben een deadline..

‘Het lijkt me dat KPN eerst het prbleem maar eens moet verhelpen want daar is de abonnee (klant!), denk ik, (denk niet teveel,want dan krijg je ideeën):rofl: het meest mee gediend.

Ik dank héél, héél erg de moderatoren, die mensen weten wat er speelt, en die mensen kunnen hier echt niets aan doen, degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn, duiken in hun schulp, helaas.

 

Fijne avond.

Blijf allemaal gezond!

Henny

 

 

Reputatie 7

1: Een professionele benadering en niet dit afhandelen via een forum.

2 Klanten serieus nemen vooral als er duizenden items over hetzelfde onderwerp verschijnen.

3: Compensatie voor de niet of slecht geleverde diensten

Het lijkt me dat KPN eerst het probleem maar eens moet verhelpen want daar is de abonnee, denk ik, het meest mee gediend.

Dat ben ik dan wel met je eens, echter,de 3 (drie) door ErikK genoemde punten, zijn en blijven wel de realiteit:

Klopt en daarbij komt dat met name de communicatie met de klant zal sterk verbeterd zal moeten worden.

@@@Ik ben inmiddele gepensioneerd,ik wordt 110 heb ik mij voorgenomen, (En nee, ik werk allang niet voor welke provider dan ook,)en dacht ‘ongestoord’ ook nog TV te kunnen en mogen gaan kijken, zelfs dat is niet eens mogelijk in deze coronatijd, dat je verdorie binnen moet blijven,, maandenlang een uitvallende iptv decoder, zit je gezellig s’avonds tv te kijken, dondert die receiver weer uit: ‘de ontvanger gaan nu opnieuw opstarten’ of zoiets dergelijks, zit je relaxt een film te kijken, gebeurd dat! En niet één keer afgelopen zomer, nee, tientallen avonden, en KPN maar melden, dat updates s’nachts plaatsvinden, nou, dat hebben we gezien op 10 december 2020 s’avonds op prime time, tussen 20:00u-20:30u, |Mensen van de storingsdienst zijn net eens bereikbaar..Die zijn al maandenlang niet meer op locatie KPN aanwezig.

Ik zit nog steeds in de modus teleurgesteld! Dat zou kunnen veranderen..Ik hoop richting de goede kant op..

Los het eens op!

Hoe snel, voor 20 Januari,dat wel!

Met vriendelijke groet,

Blijf gezond!

Henny

1: Een professionele benadering en niet dit afhandelen via een forum.

2 Klanten serieus nemen vooral als er duizenden items over hetzelfde onderwerp verschijnen.

3: Compensatie voor de niet of slecht geleverde diensten

Het lijkt me dat KPN eerst het probleem maar eens moet verhelpen want daar is de abonnee, denk ik, het meest mee gediend.

Dat ben ik dan wel met je eens, echter,de 3 (drie) door ErikK genoemde punten, zijn en blijven wel de realiteit:

Klopt en daarbij komt dat met name de communicatie met de klant zal sterk verbeterd zal moeten worden.


Fijne avond!

Henny

De traagheid duurt al veel te lang hiren niet anders er komt een update. een oplossing  zou zijn andere ontvangers waar en hoe kan ik ze omruilen anfers och maar van provider ruilen 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

De tv gids  wordt trager en trager, en blijft tijden staan, en steeds vaker storingen! Dit duurt nu al tijden. Gaat KPN  dit op korte termijn oplossen??? Zit er zo langzamerhand over na te denken om over te stappen naar een ander, want het begint nu echt vervelend te worden!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Sinds deze SW upgrade is het menu zeer langzaam op alle 2 de ontvangers dienen heb. Beide zijn direct bekabelt.

ik moet regelmatig de Ari’s ontvangers aan en uitzetten.

Badge +19

Half januari komt er een update die het probleem op moet gaan lossen. Nog even doorbijten dus :wink:

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 5
Badge +3

Sinds deze SW upgrade is het menu zeer langzaam op alle 2 de ontvangers dienen heb. Beide zijn direct bekabelt.

ik moet regelmatig de Ari’s ontvangers aan en uitzetten.

Ik zou zeggen…..begin een met pagina 1 te lezen, daar staat de antwoorden die je zoekt:wink:

Reputatie 5
Badge +2

er zijn belangrijker dingen in deze wereld, maar toch weer vandaag:
Los het nou eens op. Het gaat niet alleen over een sneller menu, maar ook over een product dat werkt.

 

Ontvanger is enorm traag geworden. Eem dikke ergenis voor ruim €70 per maand. Graag snel een oplossing anders ben ik er wel klaar mee. En ja ik heb de stroom er al 10min afgehad  

 

W.v. Aperlo

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Als het goed is, is de uitrol van de update gestart.

Heeft iemand deze update al gekregen?

Zo ja, kan hij / zij dan de ervaringen met ons delen? 

Reputatie 4
Badge +1

@joop2011  Ja de uitrol van de nog betere software is gestart .

Vanmorgen vroeg de melding STB-NMC-400 gekregen welke na geruime tijd weer verdween.

Sinds het 10 december drama en het terugdraaien van de “updates” hebben wij geen enkele STB soortige

storingen gehad , wel heel toevallig  dat het bij het uitrollen van de nieuwe sofware oh sorry software dit fenomeen weer opduikt.

Uiteraard was er volgens de  KPN website geen  storing.

Om te voorkomen dat deze STB melding weer “spontaan/ toevallig “ weer optreedt heb ik het stappenplan van KPN gevolgd , zelfs nog maar weer een frisse start uitgevoerd. Zelfs dit stappenplan is inmiddels voorzien van een update.

Nee heb nog steeds de oude traaaaaaaggge sofware.

 

Hier niet….geen verandering in NMC versie/DBL versie/RBL versie