Husselvoordelen: Combineer en krijg meer!

  • 25 October 2021
  • 141 reacties
  • 8553 keer bekeken
Husselvoordelen: Combineer en krijg meer!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

141 reacties

Reputatie 7

Vandaag Ziggo Sport opnieuw aangevraagd, eerst afgemeld daarna aangemeld. Eerst betaalde ik € 14,99 per maand, nu voor € 7.49 per maand. :grin::wink:

Dan ben ik benieuwd wat er gebeurt als je dit "trucje" over drie maanden herhaalt.

Reputatie 7
Badge +20

Je ziet kortingen op pakketten die je niet hebt. Daar kan je er enkel een van kiezen om gratis aan te zetten voor 3 maanden. Ik ga het in ieder geval nog even verder uitzoeken. 

Ik zei dit eerder, dit klopt dus niet. Je kan meerdere pakketten aanzetten. Veel kijkplezier!

Reputatie 7

Dit was mijn oorspronkelijke abonnement.

Ik heb mijn Pluspakket uit gezet en kreeg het onderstaande kostenoverzicht:

Maar ja, de mailbevestiging zei ... nee, geen Hussel Entertainmentkorting.

 

Vervolgens heb ik het Pluspakket weer aan gezet en kreeg het onderstaande kostenoverzicht.

Maar ja, je raadt het al ... uiteraard geen Hussel Entertainmentkorting in de mailbevestiging.

 

Wel de korting voor het Pluspakket waarbij niet vermeld wordt dat deze maar voor drie maanden geldig is, iets wat bij de andere pakketten wel vermeld wordt.

Voorbeeld:

 

Ik ben benieuwd of die korting voor het Pluspakket dan ook blijvend zal blijken.

En anders ben ik in ieder geval de komende drie maanden weer €6,99 per maand goedkoper uit en verwijder ik over drie maanden gewoon het Pluspakket opnieuw. :wink:

Edit: Met dank aan @Dennis Schreve die ons attent maakte op deze mogelijkheid.

Reputatie 7
Badge +30

Ik ben benieuwd of die korting voor het Pluspakket dan ook blijvend zal blijken.

En anders ben ik in ieder geval de komende drie maanden weer €6,99 per maand goedkoper uit en verwijder ik over drie maanden gewoon het Pluspakket opnieuw. :wink:

Edit: Met dank aan @Dennis Schreve die ons attent maakte op deze mogelijkheid.

We maken er bij jou wel een beetje een rommeltje van.. Ik heb je voorbeeld doorgegeven, dank voor het delen!

Goedemiddag,

Ik heb een mail gehad van KPN dat ik het pluspakket gratis krijg, moet ik hierop wachten tot jullie hem aanzetten of kan ik hem ook zelf kosteloos aanzetten

Admin: Topic en reacties samengevoegd met algemeen topic hierover

Ik dacht dat dit automatisch gaat. Mocht je nu een pluspakket hebben dan zou je ervoor kunnen kiezen om de entertainment korting op een ander product te laten plaatsvinden zodat je pluspakket later dit jaar alsnog gratis gaat worden.

Admin: Meeverplaatst

Reputatie 7
Badge +22

Dit gaat automatisch, maar je kunt het Pluspakket ook wel aanzetten. Mocht het overhoop toch geld worden afgeschreven, dan zal het wel verrekend worden met jou volgende factuur. 

​​​​​​​Admin: Meeverplaatst

bedankt, dan wacht ik wel

Ik hoefde de mail van KPN over het gratis pluspakket niets eens af te wachten, ik kon het in MijnKPN nu al aanzetten.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @bendebest, ik heb je topic en de reacties verplaatst naar dit algemene topic over de Husselvoordelen en het gratis Pluspakket. Volgens mij ben je al geholpen, ook vind je meer informatie in het startbericht bovenin. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reputatie 7
Badge +9

@wjb,

Hoe jij het ziet, zag ik het ook 😃 Wij hebben overigens recht op het gratis Pluspakket. Ik heb hem via My KPN gewoon zelf aangezet gratis. Exact dezelfde screenshots als bij jou. Na aanzetten kregen we tevens een e-mail dat onze KPN Hussel voordeel was gewijzigd.

 

heb jij dat mailtje niet gehad?

Reputatie 7

Na aanzetten kregen we tevens een e-mail dat onze KPN Hussel voordeel was gewijzigd.

 

heb jij dat mailtje niet gehad?

Nee, dat mailtje heb ik niet gehad. Dat is ook wel logisch want ik heb geen recht op  Hussel Entertainmentkorting met een Mobiel Internet abonnement.

Reputatie 7
Badge +22

Mijn Pluspakket is nog steeds € 6,99, en niet € 0,00 per maand. 

Maar kijk ik bij MijnKPN, dan staat er wel € 0,00 per maand: 

Het gaat administratief (nog) niet goed, straks moet ik alsnog € 6,99 per maand betalen! 🙈 Foei! 😂

@Dennis Schreve voor bestaande klanten die pluspakket al hebben wordt dit in november of december aangepast. 

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb nu hetzelfde gedaan als @wjb, ik heb het Pluspakket uitgezet. Een 10 minuten later aangezet, maar ook ik krijg te zien: de eerste 3 maanden gratis? Ik dacht dat ie helemaal gratis werd. Gaat dus nog niet goed in het systeem van KPN. Ach, nu heeft KPN 3 maanden de tijd om dit alsnog recht te zetten! 😂😉 Want de eerst 3 maanden is toch gratis. 😜 

 

Ik wacht af. Heb geen zin om nu maandelijks in de gaten te moeten houden of er alsnog een rekening komt. Zoals ik al eerder zei, heb wel het idee dat ik als laatste aan de beurt ben. :joy:

 

 

Reputatie 7

Bedankt KPN,

 

Ik vind de wijze van communicatie en de genoegdoening ver beneden de maat, zo ga je niet om met je klant. Ja, wij hebben een fout gemaakt en daarom geven we je een kadootje dat alle andere abonnees ook (kunnen) krijgen. Ehhh, is dat dan nog een kadootje? Het is mijns inziens in ieder geval niet een genoegdoening.

Welk abbonement telt dan niet om in aanmerking te komen? Heb je nog een oud abbonement lopen?

Reputatie 7

Welk abbonement telt dan niet om in aanmerking te komen? Heb je nog een oud abbonement lopen?

Mobiel Internet.

De voorwaarden geven dit aan.

Het gratis pluspakket krijg je niet als je alleen een Mobiel Internet abonnement met data combineert 
met een Internet en TV abonnement. Deze abonnementen hebben een 097 nummer en geen 06 nummer.

Jammer dat er wordt gesproken van Hussel Mobiel en pas in de voorwaarden van mobiel internet.

Reputatie 7

De voorwaarden geven dit aan.

Het gratis pluspakket krijg je niet als je alleen een Mobiel Internet abonnement met data combineert 
met een Internet en TV abonnement. Deze abonnementen hebben een 097 nummer en geen 06 nummer.

Dat weet ik uiteraard, daar gaat het mij niet om. Waar het me wel om gaat is dat je jouw fout toe kunt geven en daar een passende compensatie aan koppelt. Dat kadootje is natuurlijk geen kadootje vanwege die fout immers iedereen kan dat kadootje krijgen. De poging om een foutje van KPN bij de spijtbetuiging om te buigen naar een marketing actie "kijk eens hoe vrijgevig we zijn" is bij mij in ieder geval in het verkeerde keelgat geschoten.

Eens. Alleen waarom wordt mobiel internet uitgesloten? Mobiel is mobiel.

Reputatie 7

Eens. Alleen waarom wordt mobiel internet uitgesloten? Mobiel is mobiel.

Ik snap het wel immers ik zou daardoor in totaal een min bedrag gaan betalen.

Het abonnement kost €10,- en daar krijg ik €5,- husselkorting op.

Ja echt, aan de mobiele zijde valt een mobiel Internet abonnement wel binnen de hussel voorwaarden.

Als je dan het Pluspakket gratis zou krijgen dan betekent dat dus nog eens een korting van €6,99 betaal je dus in totaal min €1,99.

Ik snap dat dat niet de bedoeling is, maar het gaat mij dus om de wijze van communiceren.

Nu ga ik dat mobiele Internet abonnement in maart (als deze afgelopen is) omzetten naar een 3GB 150 minuten mobiel abonnement voor €14,- en dan krijg ik het Pluspakket wel gratis (-€6,99) en kan ik het Husselvoordeel (-€5,-) inzetten op ons Spotify abonnement. Dat betekent dat ik in totaal €2,01 ga betalen waar ik nu voor een 1GB mobiel Internet abonnement samen met het Pluspakket in totaal €11,99 dreig te moeten gaan betalen.

Badge

Ik heb een abonnement voor mijn mobiel bij KPN, alsmede een abonnement op Xs4all voor internet.waarom is mijn hussel voordeel vervalllen?

Ik heb nog het oude abonnement alles in 1 pakket internet, tv en mobiel. Is het pluspakket dan ook graties?