Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Goedemiddag,

Ook ik heb sinds eind juli problemen met mijn iPhone 11 met 4G en Bellen, en wil graag op de hoogte gehouden worden.

 

MK

Hoi @MirK en welkom hier :)
Als jij je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan) dan kan ik je aan de lijst toevoegen. 

Late reactie, maar ik heb mijn gegevens ingevuld.

 

Inmiddels doorgestuurd naar de winkel. Er zou een update zijn die moet helpen. Helaas werkt het niet. 

Reputatie 1

Het is toch belachelijk! We zijn ruim 2 maanden verder. En er is nog niks verbeterd. Ondertussen moeten we gewoon het abonnement betalen. 
terwijl jullie niet leveren wat jullie aanbieden. Maar er komt wel abonnement’s verhoging. 
Ik wil gewoon weer bereikbaar zijn en het word eens tijd dat jullie met een andere oplossing komen 

Reputatie 3
Badge

Ik zit momenteel in Spanje en het rare van allemaal het werkt 1000x beter dan in Nederland niet helemaal optimaal maar wel echt veel beter 

Reputatie 7

Ik zit momenteel in Spanje en het rare van allemaal het werkt 1000x beter dan in Nederland niet helemaal optimaal maar wel echt veel beter 

Heb je 4G of 3G?

Reputatie 4
Badge +1

Hmmm. Wel zorgwekkend dat het met Vodafone dus ook niet erg soepel werkt. 🤔😒

Ja en blijkbaar ook niet met t-mobile.

Misschien is het dan toch de Intel chip in de 11 (en SE 2020) die niet meer werkt met de instellingen hier in Nederland ofzo 🤷🏼‍♀️ 

Reputatie 5
Badge +2

Ja en blijkbaar ook niet met t-mobile.

Misschien is het dan toch de Intel chip in de 11 (en SE 2020) die niet meer werkt met de instellingen hier in Nederland ofzo 🤷🏼‍♀️ 

Dat lijkt zo langzamerhand steeds meer voor de hand te liggen ja. Maar dan blijft het gek dat ik eigenlijk nog steeds geen verhalen uit andere Europese landen heb gehoord en dat zou je wel verwachten. KPN gebruikt overwegend Huawei ze apparatuur, Vodafone gebruikt Ericsson. Dan zou je zeggen dat het ook niet in de zendapparatuur zit.

 

Apple geeft nog €210 voor mijn telefoon terug, het begint steeds meer aanlokkelijk te worden een andere telefoon te kopen. 

Bij winkel geweest. Nou die sturen je gewoon weg. Ligt aan Apple zeggen ze. En doei!!! Dus nu geen internet en onbereikbaar en ook geen vergoeding 🤷‍♀️

Reputatie 7

Bij winkel geweest. Nou die sturen je gewoon weg. Ligt aan Apple zeggen ze. En doei!!! Dus nu geen internet en onbereikbaar en ook geen vergoeding 🤷‍♀️

Bij wie heb jij jouw iPhone 11 gekocht?

Heb je jouw forumprofiel al aangevuld om op de lijst te komen voor compensatie? 

Reputatie 7
Badge +15

@Yvetteroose Welkom op het forum.

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan zet ik je op de lijst voor compensatie. 

Goede middag 

Ook ook heb ruim 6 weken last dat ik meerdere keren per dag op E springt en kan dan niets meer doen . Ben vandaag naar de winkel in Zoetermeer geweest en die vertelde mij dat ik hier een formulier voor in kan vullen zodat ik door technische dienst van KPN terug gebeld werdt . Waar kan ik dat formulier vinden ?????

vriendelijke groeten 

Reputatie 3

Wanneer komt er een nieuwe toestel compensatie!? Ben het zat 2 maanden verder.

ga morgen met jullie bellen kan in maart verlengen en anders stap ik over samen met gezin en ook het thuis internet ben het nu beu!! Van kastje naar de muur..

 

jullie zijn wettelijk verplicht te leveren wat je aan bied.

Reputatie 7

Goede middag 

Ook ook heb ruim 6 weken last dat ik meerdere keren per dag op E springt en kan dan niets meer doen . Ben vandaag naar de winkel in Zoetermeer geweest en die vertelde mij dat ik hier een formulier voor in kan vullen zodat ik door technische dienst van KPN terug gebeld werdt . Waar kan ik dat formulier vinden ?????

vriendelijke groeten 

Er is helemaal geen formulier waarmee je door de technische dienst teruggebeld zult gaan worden.

Je kunt hier jouw forumprofiel invullen om op de lijst voor compensatie gezet te worden. Zie de uitgelichte reactie.

Reputatie 7

Wanneer komt er een nieuwe toestel compensatie!?

Er komt geen toestelcompensatie, de compensatie die zal komen is dat jouw abonnementskosten met terugwerkende kracht vanaf 20 juli gerestitueerd zullen gaan worden. 

Reputatie 3

Ohja super dat lost ook echt het nog steeds lopende probleem op! Nee dit is voor mij niet de passende oplossing..!!! Er moet geleverd worden waar voor betaald word een achteraf toestel compensatie is dan zeker niet de passende oplossing

Reputatie 3

Abbonement zou dus tussentijds ontbonden kunnen worden daar kpn niet levert al 2 maanden niet! Bij mij gaat de rechtsbijstand volgen! Ben het spuugzat.

 

Reputatie 7

Ohja super dat lost ook echt het nog steeds lopende probleem op! Nee dit is voor mij niet de passende oplossing..!!! Er moet geleverd worden waar voor betaald word een achteraf toestel compensatie is dan zeker niet de passende oplossing

Nogmaals, er komt geen toestel compensatie.

Reputatie 3

Prima wjb. Kpn is door mij op de hoogte gesteld dat als ik voor 10 oktober 2022 geen passende oplossing heb ik mijn contract ontbonden zal laten verklaren door mijn rechtsbijstand.

 

wat kpn nu doet kan gerechtelijk niet!

 

 

fijne avond

Reputatie 7

wat kpn nu doet kan gerechtelijk niet!

Helaas wel, de regels zijn namelijk dat de abonnementskosten voor elke dag dat een dienst niet afgenomen kan worden gerestitueerd moeten worden en dat is precies wat KPN dan ook doet.

Reputatie 7
Badge +17

@Yvetteroose Ik zag toevallig dat je profiel is aangevuld, dus je staat op de lijst. Vergeet niet om een seintje te geven wanneer we hierom vragen, anders missen we het. 

@Cock136 

Er is helemaal geen formulier waarmee je door de technische dienst teruggebeld zult gaan worden.

Je kunt hier jouw forumprofiel invullen om op de lijst voor compensatie gezet te worden. Zie de uitgelichte reactie.

Geef je hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt? 

 

Reputatie 7

@Yvetteroose Ik zag toevallig dat je profiel is aangevuld, dus je staat op de lijst. Vergeet niet om een seintje te geven wanneer we hierom vragen, anders missen we het. 

@Sanne_M, Wat bedoel je hier nu mee, staat @Yvetteroose nu wel op de lijst of moet ze eerst nog een seintje geven om daar op de komen?

Kan iemand mij vertellen waar ik dat forum formulier kan invullen  ???

Reputatie 7
Badge +17

@Yvetteroose Ik zag toevallig dat je profiel is aangevuld, dus je staat op de lijst. Vergeet niet om een seintje te geven wanneer we hierom vragen, anders missen we het. 

@Sanne_M, Wat bedoel je hier nu mee, staat @Yvetteroose nu wel op de lijst of moet ze eerst nog een seintje geven om daar op de komen?

Ze staat op de lijst. 

@Cock136 Zie het bericht van WJB en van mij. Ik vul een lijst in waar ik je op wil zetten:

 

Er is helemaal geen formulier waarmee je door de technische dienst teruggebeld zult gaan worden.

Je kunt hier jouw forumprofiel invullen om op de lijst voor compensatie gezet te worden. Zie de uitgelichte reactie.

Geef je hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt? 

 

 

Reputatie 7

Kan iemand mij vertellen waar ik dat forum formulier kan invullen  ???

https://forum.kpn.com/settings/profile

Ik begin er wel een beetje klaar mee te zijn want hoort iedere keer andere verhalen en zal maandag verdere actie ondernemen of mijn contract beëindigen.