Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Badge

Ik heb al sinds de eerste week van augustus bijna nergens meer 4g en heel slecht bereik met mijn iPhone 11. Wordt dit nog opgelost? Ik betaal namelijk wel mijn volledige bundel, ik krijg er alleen minder dan de helft voor terug. 

Badge

Ik zie hier ook iets voorbij komen over updates via SMS maar die heb ik nog geen een keer ontvangen. Ik heb eigenlijk Simyo en daar heb ik al sinds 2 augustus contact mee. Het voelt alleen niet alsof ze me echt willen helpen. Heb van hun ook geen updates ontvangen. 

Badge

Ik krijg ook geen sms over dit probleem.

het begint me langzaam de keel uit te komen

al meer als een maand is dit gaande kom op zeg!! Waar blijft een passende oplossing? Ook ik heb gewoon mijn volledige abbonements kosten moeten betalen en mijn overgebleven mb’s die ik niet heb kunnen gebruiken zijn me afgenomen…

Yes heb precies hetzelfde. Ik heb steeds de hotspot van mijn werktelefoon aangezet, maar die mb’s zijn inmiddels op, terwijl ik zelf meer dan genoeg mb’s heb. Het is echt vervelend, ook met navigeren onderweg. 

@Vikash gegevens zijn ingevuld!

Ik zie hier ook iets voorbij komen over updates via SMS maar die heb ik nog geen een keer ontvangen. Ik heb eigenlijk Simyo en daar heb ik al sinds 2 augustus contact mee. Het voelt alleen niet alsof ze me echt willen helpen. Heb van hun ook geen updates ontvangen. 

Ik heb precies dit. Al 2 keer gebeld maar hun helpen me ook niet verder dan: we zijn er mee bezig, er is een forum van kpn dat je in de gaten kunt houden. Verder laten ze niks weten.

Reputatie 6
Badge +3

Kpn draait om de vraag heen of ze onderzoek gestart zijn samen met Apple.

Apple weet van niks

We hebben onze klanten die problemen ervaren met bellen en of internet opnieuw per sms een update gestuurd. Daarnaast hebben we een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ondervind je wel hinder in dit verband, laat dan je naam en mobiele nummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.
 

Zojuist gedaan.

Hopelijk komt er snel een oplossing

Ik gebruik kpn zakelijk en heb ook problemen met mijn internet. Het betreft in mijn geval een iphone 11 pro. 

Badge

Sms ontvangen van kpn. Ingevuld op dit forum. Geen kpn abonnement maar via youfone, kpn netwerk. Dus was benieuwd of ik een sms kreeg, nu een andere telefoon gehaald. Want buiten het slechte bereik raakt de iphone 11 ook steeds oververhit. Dat kan nooit goed zijn. Nu met een SE weer prima bereikbaar. Sms dienst werkt. Helaas kost het extra natuurlijk maar Beter dan al die frustratie met steeds niet bereikbaar zijn.  

Reputatie 5
Badge +1

Ik ben zojuist gebeld door kpn. Ze hebben nog geen oorzaak en geen oplossing. Ze weten niet hoe lang dit nog kan duren. 

 

Ze hebben ongeveer alles geprobeerd wat wij allemaal inmiddels ook al gedaan hebben. Blijkbaar is het erg lastig en doen ze hier al 5 weken over. 

Badge

Ik mag hopen dat er vanuit KPN iemand 24/7 op dit probleem zit, want het duurt nu al bijna een maand. 

Reputatie 6
Badge +2

Zeg KPN, is het een idee dat jullie de (blijkbaar) defecte toestellen omruilen voor een werkend toestel? Bij voorkeur met spoed… 

Blijkbaar met spoed niet mogelijk of werkt de KPN niet in het weekend… maar dan mogen we toch minimaal vandaag een reactie met een termijn verwachten neem ik aan? 

Dit was maandag en inmiddels is het woensdag, ik kan dit natuurlijk blijven herhalen en KPN blijft hierop dan niet reageren?

Zeg KPN, wat is het probleem om ons probleem nu of in de afgelopen weken direct op te lossen? Teveel haperende iPhone 11 toestellen dus alles vervangen is te duur tov weglopende klanten?
Dus gewoon blijven doormodderen en klachten blijven negeren…

Inmiddels heb ik elders een nieuw toestel aangeschaft omdat er na 10x vragen toch geen tijdelijke of noodoplossing door KPN wordt geboden, @Vikash of andere KPN collega’s, waar kan ik de rekening indienen? 

Zelfde probleem. Dit moet snel opgelost worden. Naam + telefoonnummer in profiel achtergelaten. Graag een update over wanneer dit opgelost is en wat de compensatieregeling is.

Zelfde probleem. Dit moet snel opgelost worden. Naam + telefoonnummer in profiel achtergelaten. Graag een update over wanneer dit opgelost is en wat de compensatieregeling is.

Reputatie 1

Heb hetzelfde probleem al sinds eind juli en volg dit forum nu een tijdje. Zit met een zakelijke contract via mijn werkgever dus daar een ticket gelogd. Nu terug van vakantie begint het extra vervelend te worden, omdat calls en mails onderweg simpelweg beperkt of onmogelijk zijn geworden. 

Ik weet niet of het aan het weer ligt, maar ik merk dat ik thuis sinds een paar dagen nu ook steeds lastiger verbinding maak met wifi. Als ik naast de router sta gaat het goed. Kan een andere oorzaak hebben, maar wilde het voor de zekerheid hier ook even melden. Misschien komt dit doordat het systeem aan het schakelen is tussen de verschillende communicatie protocollen. Een tastbaar voorbeeld was bijvoorbeeld gisteren toen mijn iPhone 11 aangaf dat het wifi wachtwoord onjuist was. De iPad ernaast had nergens last van. 

 

Sterkte allen en hopelijk komt KPN snel met een oplossing al dan niet door het (tijdelijk?) vervangen van onze toestellen. 

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

done

Reputatie 1

We hebben onze klanten die problemen ervaren met bellen en of internet opnieuw per sms een update gestuurd. Daarnaast hebben we een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ondervind je wel hinder in dit verband, laat dan je naam en mobiele nummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.
 

Done, let op! Mobile nummer is zakelijk via werkgever. Naam werkgever opgenomen in profiel bij klantnummer mobiel. 

Reputatie 2
Badge

We hebben onze klanten die problemen ervaren met bellen en of internet opnieuw per sms een update gestuurd. Daarnaast hebben we een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ondervind je wel hinder in dit verband, laat dan je naam en mobiele nummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.
 

Gedaan, hoor het graag! Duurt nu bijna al 1 maand...

Zou graag op de hoogte gehouden worden van de voortgang, of ik heb een nieuwe telefoon nodig met een flinke korting.

@Vikash zelfde probleem hier de afgelopen maand, informatie aangevuld op mijn profiel.

Ook hier problemen met de combi Iphone 11 en KPN (zakelijk) abonnement. Dacht tijdens de vakantie dat het aan het bereik in buitenland ligt, maar terug in NL gaat bellen en internet moeizaam. Hoop dat de technische jongens/meiden snel een oplossing gaan vinden. Hoe dan ook levert het KPN wel veel ingevulde forum profielen op ;-) 

Zelfde probleem, ook ik zou graag op de hoogte gehouden worden. Heb het formulier inmiddels ingevuld. Ik hoop dat dit probleem snel word verholpen aangezien het al langer dan een maand gaande is bij mij.

Reputatie 5
Badge +2

Voicemail van KPN komt net binnen.

Een mevrouw die exact hetzelfde zegt als de info in dit topic.

Uw klacht is geregistreerd, we werken er hard aan, snappen dat t vervelend is, vragen om begrip etc etc.

Maar nog steeds geen concrete of constructieve (tussen)oplossing.

Iets met kluitjes en riet en kastjes en muur….

Ik wordt door kpn verwezen naar de volgende link:

 

@Vikash gedaan, hoop echt dat er snel een oplossing vanuit KPN gaat komen! Wij als consument hebben namelijk daar recht op, wettelijk geregeld. Mvg 

Reputatie 6
Badge +3

Iedereen een nieuwe telefoon!!!!