Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Mij ook graag toevoegen aan de lijst. Ik wacht op bevestiging per sms. Ik ga over 9 dagen op vakantie en hoop dat ik mijn iPhone11 kan gebruiken op het 4G netwerk. Deze storing duurt nu al vanaf eind July! Dit kan toch niet KPN

@HenkesOF Zou je ook je 06-nummer willen invullen waar het om gaat en mij een seintje willen geven hier? 

Reputatie 4
Badge +1

Ook ik heb te maken met het neveneffect dat het toestel oververhit raakt!

Reputatie 5
Badge +2

@Alex_P Er komen steeds meer berichten over toestellen die oververhit raken !

Neem aan dat dit extra aandacht krijgt ?

Of gaat er gewacht worden tot de eerste (lichamelijke) schade die ontstaat  door een oververhit toestel?

Reputatie 6
Badge +2

Ik weet dat je op de voet van KPN bent. 

Hoe kom je erbij dat ik op de voet van KPN zou zijn, niets is minder waar.

Waar ik wel een aversie tegen heb is dat mensen direct met het vingertje gaan wijzen naar één van de betrokken partijen voordat de oorzaak (en dus de veroorzaker) van het probleem bekend is.

Het wat nu het frappante is, sorry dat ik het zeg, maar dergelijk wijzen met een vingertje zie je eigenlijk nooit bij de Android gebruiker.

Nogmaals en wellicht weer ten overvloede….

Jij HOEFT hier niet te reageren. 
8 van de 10 posts van jou wekken irritaties op in dit topic. 

 

Bij mij inmiddels 10 van de 10 🤮

Reputatie 6
Badge +2

Zoals ik al eerder aangeef. Wijs ik ook nog niet! 

Klopt, mijn reactie was dan ook niet aan jou gericht maar op de discussie en daarmee aan jullie in het algemeen gericht. Vandaar dat ik ook het woordje "jullie" gebruikte.

wjb schreef:

Waarom wachten jullie niet eerst eens het onderzoek naar de oorzaak af om daarna te gaan praten over verantwoordelijkheden en compensatie.

 

Feit is wel dat dit alleen speelt in het KPN netwerk.

Klopt en daarmee zou je inderdaad geneigd zijn de oorzaak ook bij KPN neer te leggen maar toch is het absoluut geen gegeven dat de oorzaak daar ook werkelijk ligt.

Zeg KPN kunnen jullie @wjb voor dit forum op alleen lezen zetten of is het een collega?

Reputatie 2

Waar moet ik mijn 06 invullen?

ben reeds2x naar de kpn winkel geweest, nieuwe Sim helpt niet daarna e-Sim, ook geen verbetering.

ik heb bijna een dagtaak aan dit geneuzel 

Reputatie 2

Inmiddels mijn profiel bijgewerkt 

Reputatie 4
Badge +1

Waar moet ik mijn 06 invullen?

ben reeds2x naar de kpn winkel geweest, nieuwe Sim helpt niet daarna e-Sim, ook geen verbetering.

ik heb bijna een dagtaak aan dit geneuzel

je kan je nummer invullen op je profiel hier op het forum

Reputatie 3
Badge

@Alex_P Er komen steeds meer berichten over toestellen die oververhit raken !

Neem aan dat dit extra aandacht krijgt ?

 

Lichamelijke schade!? Kom op zeg laten we het serieus houden.

Laten we ons hier vooral concentreren op het echte probleem: de netwerk verbinding.

Als dat probleem is opgelost is het oververhit raken bij het zoeken naar mobiel internet ook verleden tijd.

 

Reputatie 5
Badge +1

Simyo belde mij vandaag. Vrijdag zijn er metingen verricht met de toestellen waarmee getest wordt. Zaterdag hadden ze de resultaten. Dinsdag is er wederom overleg geweest met Apple en volgens mij vandaag weer.. benieuwd waar die overleggen over gaan, maar ik denk nog steeds over wie er schuld heeft en uiteindelijk de schade gaat betalen. Het schiet in elk geval niet echt op zo, echt totaal niet..

Reputatie 5
Badge +1

Gelukkig weer een zinloos SMS-bericht:

Beste klant. Wij hebben helaas nog geen oplossing kunnen vinden voor de verbindingsproblemen met uw telefoon, ons onderzoek gaat onverminderd door. Wij houden u zoals beloofd op de hoogte van eventuele voortgang. Groet, KPN

Reputatie 5
Badge +2

Simyo belde mij vandaag. Vrijdag zijn er metingen verricht met de toestellen waarmee getest wordt. Zaterdag hadden ze de resultaten. Dinsdag is er wederom overleg geweest met Apple en volgens mij vandaag weer.. benieuwd waar die overleggen over gaan, maar ik denk nog steeds over wie er schuld heeft en uiteindelijk de schade gaat betalen. Het schiet in elk geval niet echt op zo, echt totaal niet..

Ben zeer zeker benieuwd waar die overleggen over gaan…

Reputatie 5
Badge +2

Simyo belde mij vandaag. Vrijdag zijn er metingen verricht met de toestellen waarmee getest wordt. Zaterdag hadden ze de resultaten. Dinsdag is er wederom overleg geweest met Apple en volgens mij vandaag weer.. benieuwd waar die overleggen over gaan, maar ik denk nog steeds over wie er schuld heeft en uiteindelijk de schade gaat betalen. Het schiet in elk geval niet echt op zo, echt totaal niet..

Weet je ook hoe Simyo aan die info komt?
Jij kunt mij als Simyo klant blijkbaar meer info geven dan de KPN mensen in dit KPN forum🤔

Reputatie 5
Badge +2

Gelukkig weer een zinloos SMS-bericht:

Beste klant. Wij hebben helaas nog geen oplossing kunnen vinden voor de verbindingsproblemen met uw telefoon, ons onderzoek gaat onverminderd door. Wij houden u zoals beloofd op de hoogte van eventuele voortgang. Groet, KPN

Na meer dan 6 weken iedere keer hetzelfde bericht. De langspeelplaat blijft echt hangen.

Mijn vertrouwen in KPN en een oplossing van dit probleem is tot het nulpunt gedaald. En dat heeft vooral te maken met de bijna totale non-communicatie van KPN. 
Behalve de meldingen (in zowel dit forum als per SMS) met de strekking dat ze er druk mee bezig zijn…, horen wij als gedupeerden helemaal NIETS… 

Maar goed, ze hebben het al 6 weken weten te rekken, ik denk dat ze december wel gaan halen met rekken en uitstellen… En dan hoopt KPN dat alle gedupeerden tegen die tijd zijn overgestapt naar andere provider of zelf een nieuw toestel aangeschaft hebben. Zoals veel gedupeerden in dit forum al gemeld hebben.

Reputatie 6
Badge +3

Gelukkig weer een zinloos SMS-bericht:

Beste klant. Wij hebben helaas nog geen oplossing kunnen vinden voor de verbindingsproblemen met uw telefoon, ons onderzoek gaat onverminderd door. Wij houden u zoals beloofd op de hoogte van eventuele voortgang. Groet, KPN

Na meer dan 6 weken iedere keer hetzelfde bericht. De langspeelplaat blijft echt hangen.

Mijn vertrouwen in KPN en een oplossing van dit probleem is tot het nulpunt gedaald. En dat heeft vooral te maken met de bijna totale non-communicatie van KPN. 
Behalve de meldingen (in zowel dit forum als per SMS) met de strekking dat ze er druk mee bezig zijn…, horen wij als gedupeerden helemaal NIETS… 

Maar goed, ze hebben het al 6 weken weten te rekken, ik denk dat ze december wel gaan halen met rekken en uitstellen… En dan hoopt KPN dat alle gedupeerden tegen die tijd zijn overgestapt naar andere provider of zelf een nieuw toestel aangeschaft hebben. Zoals veel gedupeerden in dit forum al gemeld hebben.

Rechtsbijstand maar is bellen morgen 

Reputatie 7
Badge +21

Zeg KPN kunnen jullie @wjb voor dit forum op alleen lezen zetten of is het een collega?

Het is duidelijk dat jullie antwoorden willen. Zoals aangegeven, hebben we die momenteel niet. Zodra wij meer informatie hebben, wordt dit topic meteen geüpdatet. Wjb probeert iedereen juist zoveel mogelijk te infomeren en vraagt, terecht, om op de oorzaak te wachten, alvorens we over verantwoordelijkheden en compensatie praten. Zolang we niet scherp hebben wat er precies aan de hand is, moeten vervolgstappen op zich laten wachten.

Reputatie 5
Badge +2

Het is duidelijk dat jullie antwoorden willen. Zoals aangegeven, hebben we die momenteel niet. Zodra wij meer informatie hebben, wordt dit topic meteen geüpdatet. Wjb probeert iedereen juist zoveel mogelijk te infomeren en vraagt, terecht, om op de oorzaak te wachten, alvorens we over verantwoordelijkheden en compensatie praten. Zolang we niet scherp hebben wat er precies aan de hand is, moeten vervolgstappen op zich laten wachten.

Weer een bericht zonder deadline. Hoe lang geeft KPN zichzelf nog om dit op te lossen? Een week, een maand, een half jaar? 

Wjb is volgens eigen zeggen geen KPN medewerker dus die kan en hoeft ons niet te informeren en al helemaal niet te irriteren. 


Bijzonder dat een moderator wel aandacht geeft aan een KPN trol die dit probleem schijnbaar zelf niet heeft en dat de gedupeerden maar moeten blijven bedelen om informatie.

Net even de

bekeken. 
Lijkt wel of dit probleem daar gecensureerd wordt. Komt bij de twitterwebcare niet voor blijkbaar

Weer geen sms ontvangen terwijl ik wel mijn profiel ingevuld heb, iPhone 11 heb met particulier abonnement. En net als velen al lang geen 4g verbinding heb.

kan ik ook op de sms lijst???

Reputatie 3
Badge

Zeg KPN kunnen jullie @wjb voor dit forum op alleen lezen zetten of is het een collega?

Het is duidelijk dat jullie antwoorden willen. Zoals aangegeven, hebben we die momenteel niet. Zodra wij meer informatie hebben, wordt dit topic meteen geüpdatet. Wjb probeert iedereen juist zoveel mogelijk te infomeren en vraagt, terecht, om op de oorzaak te wachten, alvorens we over verantwoordelijkheden en compensatie praten. Zolang we niet scherp hebben wat er precies aan de hand is, moeten vervolgstappen op zich laten wachten.

Jullie hebben geen antwoorden. Geef dan op z'n minst iets meer informatie over het verloop van het onderzoek. Jullie zijn al vier of vijf weken bezig met het zoeken naar de oorzaak. Dat heeft toch wel iets opgeleverd dat hier gedeeld kan worden?

Laatst werd door jullie gemeld dat het onderzoek had aangetoond dat een nieuwe simkaart en het resetten van de netwerk instellingen het probleem niet kon oplossen. Dat was natuurlijk lachwekkend want dat wisten wij al lang. Wat hebben jullie daarna nog onderzocht of geconstateerd?

 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +1

Simyo belde mij vandaag. Vrijdag zijn er metingen verricht met de toestellen waarmee getest wordt. Zaterdag hadden ze de resultaten. Dinsdag is er wederom overleg geweest met Apple en volgens mij vandaag weer.. benieuwd waar die overleggen over gaan, maar ik denk nog steeds over wie er schuld heeft en uiteindelijk de schade gaat betalen. Het schiet in elk geval niet echt op zo, echt totaal niet..

Weet je ook hoe Simyo aan die info komt?
Jij kunt mij als Simyo klant blijkbaar meer info geven dan de KPN mensen in dit KPN forum🤔

Interne communicatie zei ze..

Reputatie 7

Jullie kunnen blijven bedelen om informatie, maar als de kpn medewerkers op dit moment geen updates  kunnen mededelen, dan hebben ze gewoonweg geen nieuwe informatie omtrent het onderzoek ontvangen 😅

Lezen blijkt ook lastig. De resultaten komen wel, probleem is gewoon hardnekkig er is al gevraagd naar jullie engelengeduld. 

Reputatie 1

Hi allen, 

Even wat ervaringen uit het (persoonlijke) veld vandaag. Thuis heb ik dus al sinds eind juli vergelijkbare beperkte bereikbaarheid en (extreem) traag mobiel Internet. Van het weekend in de omgeving Blijdorp draaide alles ineens prima. Vandaag in de omgeving Amsterdam (Zuid-West) werkte mijn mobiel ook prima.

Reis over de A4 werd mijn telefonische verbinding rond Schiphol meermalen verbroken en vooral in de tunnel was het een drama (issue met schakelen tussen masten zoals eerder geopperd?). Vanaf het Van der Valk (brug over de A4) had ik een stabiele telefonische verbinding tot voorbij Leiden (toch een flink stuk, is dit slechts één mast?). In de buurt van mijn woonomgeving viel mij op dat het mobiele Internet was overgeschakeld op Edge (E). 

Hopelijk draagt dit iets bij aan het uitzoeken. 

Vr. gr.

Reputatie 6
Badge +3

Hi allen, 

Even wat ervaringen uit het (persoonlijke) veld vandaag. Thuis heb ik dus al sinds eind juli vergelijkbare beperkte bereikbaarheid en (extreem) traag mobiel Internet. Van het weekend in de omgeving Blijdorp draaide alles ineens prima. Vandaag in de omgeving Amsterdam (Zuid-West) werkte mijn mobiel ook prima.

Reis over de A4 werd mijn telefonische verbinding rond Schiphol meermalen verbroken en vooral in de tunnel was het een drama (issue met schakelen tussen masten zoals eerder geopperd?). Vanaf het Van der Valk (brug over de A4) had ik een stabiele telefonische verbinding tot voorbij Leiden (toch een flink stuk, is dit slechts één mast?). In de buurt van mijn woonomgeving viel mij op dat het mobiele Internet was overgeschakeld op Edge (E). 

Hopelijk draagt dit iets bij aan het uitzoeken. 

Vr. gr.

Heb dit bij webcare ook aangegeven vandaag maar ze doen niks met zo’n bericht/vermoeden 

Reputatie 6
Badge +3

Jullie kunnen blijven bedelen om informatie, maar als de kpn medewerkers op dit moment geen updates  kunnen mededelen, dan hebben ze gewoonweg geen nieuwe informatie omtrent het onderzoek ontvangen 😅

Lezen blijkt ook lastig. De resultaten komen wel, probleem is gewoon hardnekkig er is al gevraagd naar jullie engelengeduld. 

Berichtgeving is gewoon te matig.

Ik hoor nog liever iedere dag dat er geen resultaat in het onderzoek is dan niks.
Neemt niet weg dat dit te lang duurt en kpn maar met een andere oplossing moet komen zodat iedereen gewoon weer bereikbaar is

Inmiddels heb ik de Consumentenbond en mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Ik zou het erg fijn vinden als er ( tijdelijke) oplossingen komen voor iedereen die het betreft. Een oplossing is wat mij betreft niet: koop zelf maar een nieuw toestel zoals ik nu heb moeten doen. Overigens vind ik in het hele verhaal dat Apple zich helemaal nergens mee bemoeit. Als je belt zeggen ze gewoon dat ze nog nooit gehoord hebben over een verbindingsprobleem van KPN en iPhone 11. Ze lichten je telefoon door en zeggen dat de iPhone het gewoon doet. Daarmee is voor hen de kous af. Krijg bij KPN in ieder geval de indruk dat ze er wel aan werken. Nu zorgen voor een oplossing voor alle gedupeerden! En dan gaan KPN en Apple daarna maar samen juridische de strijd aan!