Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoet. Helaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Mij ook graag toevoegen aan de lijst. Ik wacht op bevestiging per sms. Ik ga over 9 dagen op vakantie en hoop dat ik mijn iPhone11 kan gebruiken op het 4G netwerk. Deze storing duurt nu al vanaf eind July! Dit kan toch niet KPN

@HenkesOF Zou je ook je 06-nummer willen invullen waar het om gaat en mij een seintje willen geven hier? 

Reputatie 4
Badge +1

Ook ik heb te maken met het neveneffect dat het toestel oververhit raakt!

Reputatie 5
Badge +2

@Alex_P Er komen steeds meer berichten over toestellen die oververhit raken !

Neem aan dat dit extra aandacht krijgt ?

Of gaat er gewacht worden tot de eerste (lichamelijke) schade die ontstaat  door een oververhit toestel?

Reputatie 6
Badge +2

Ik weet dat je op de voet van KPN bent. 

Hoe kom je erbij dat ik op de voet van KPN zou zijn, niets is minder waar.

Waar ik wel een aversie tegen heb is dat mensen direct met het vingertje gaan wijzen naar één van de betrokken partijen voordat de oorzaak (en dus de veroorzaker) van het probleem bekend is.

Het wat nu het frappante is, sorry dat ik het zeg, maar dergelijk wijzen met een vingertje zie je eigenlijk nooit bij de Android gebruiker.

Nogmaals en wellicht weer ten overvloede….

Jij HOEFT hier niet te reageren. 
8 van de 10 posts van jou wekken irritaties op in dit topic. 

 

Bij mij inmiddels 10 van de 10 🤮

Reputatie 6
Badge +2

Zoals ik al eerder aangeef. Wijs ik ook nog niet! 

Klopt, mijn reactie was dan ook niet aan jou gericht maar op de discussie en daarmee aan jullie in het algemeen gericht. Vandaar dat ik ook het woordje "jullie" gebruikte.

wjb schreef:

Waarom wachten jullie niet eerst eens het onderzoek naar de oorzaak af om daarna te gaan praten over verantwoordelijkheden en compensatie.

 

Feit is wel dat dit alleen speelt in het KPN netwerk.

Klopt en daarmee zou je inderdaad geneigd zijn de oorzaak ook bij KPN neer te leggen maar toch is het absoluut geen gegeven dat de oorzaak daar ook werkelijk ligt.

Zeg KPN kunnen jullie @wjb voor dit forum op alleen lezen zetten of is het een collega?

Reputatie 2

Waar moet ik mijn 06 invullen?

ben reeds2x naar de kpn winkel geweest, nieuwe Sim helpt niet daarna e-Sim, ook geen verbetering.

ik heb bijna een dagtaak aan dit geneuzel 

Reputatie 2

Inmiddels mijn profiel bijgewerkt 

Reputatie 4
Badge +1

Waar moet ik mijn 06 invullen?

ben reeds2x naar de kpn winkel geweest, nieuwe Sim helpt niet daarna e-Sim, ook geen verbetering.

ik heb bijna een dagtaak aan dit geneuzel

je kan je nummer invullen op je profiel hier op het forum

Reputatie 3
Badge

@Alex_P Er komen steeds meer berichten over toestellen die oververhit raken !

Neem aan dat dit extra aandacht krijgt ?

 

Lichamelijke schade!? Kom op zeg laten we het serieus houden.

Laten we ons hier vooral concentreren op het echte probleem: de netwerk verbinding.

Als dat probleem is opgelost is het oververhit raken bij het zoeken naar mobiel internet ook verleden tijd.

 

Reputatie 5
Badge +1

Simyo belde mij vandaag. Vrijdag zijn er metingen verricht met de toestellen waarmee getest wordt. Zaterdag hadden ze de resultaten. Dinsdag is er wederom overleg geweest met Apple en volgens mij vandaag weer.. benieuwd waar die overleggen over gaan, maar ik denk nog steeds over wie er schuld heeft en uiteindelijk de schade gaat betalen. Het schiet in elk geval niet echt op zo, echt totaal niet..

Reputatie 5
Badge +1

Gelukkig weer een zinloos SMS-bericht:

Beste klant. Wij hebben helaas nog geen oplossing kunnen vinden voor de verbindingsproblemen met uw telefoon, ons onderzoek gaat onverminderd door. Wij houden u zoals beloofd op de hoogte van eventuele voortgang. Groet, KPN

Reputatie 5
Badge +2

Simyo belde mij vandaag. Vrijdag zijn er metingen verricht met de toestellen waarmee getest wordt. Zaterdag hadden ze de resultaten. Dinsdag is er wederom overleg geweest met Apple en volgens mij vandaag weer.. benieuwd waar die overleggen over gaan, maar ik denk nog steeds over wie er schuld heeft en uiteindelijk de schade gaat betalen. Het schiet in elk geval niet echt op zo, echt totaal niet..

Ben zeer zeker benieuwd waar die overleggen over gaan…

Reputatie 5
Badge +2

Simyo belde mij vandaag. Vrijdag zijn er metingen verricht met de toestellen waarmee getest wordt. Zaterdag hadden ze de resultaten. Dinsdag is er wederom overleg geweest met Apple en volgens mij vandaag weer.. benieuwd waar die overleggen over gaan, maar ik denk nog steeds over wie er schuld heeft en uiteindelijk de schade gaat betalen. Het schiet in elk geval niet echt op zo, echt totaal niet..

Weet je ook hoe Simyo aan die info komt?
Jij kunt mij als Simyo klant blijkbaar meer info geven dan de KPN mensen in dit KPN forum🤔

Reputatie 5
Badge +2

Gelukkig weer een zinloos SMS-bericht:

Beste klant. Wij hebben helaas nog geen oplossing kunnen vinden voor de verbindingsproblemen met uw telefoon, ons onderzoek gaat onverminderd door. Wij houden u zoals beloofd op de hoogte van eventuele voortgang. Groet, KPN

Na meer dan 6 weken iedere keer hetzelfde bericht. De langspeelplaat blijft echt hangen.

Mijn vertrouwen in KPN en een oplossing van dit probleem is tot het nulpunt gedaald. En dat heeft vooral te maken met de bijna totale non-communicatie van KPN. 
Behalve de meldingen (in zowel dit forum als per SMS) met de strekking dat ze er druk mee bezig zijn…, horen wij als gedupeerden helemaal NIETS… 

Maar goed, ze hebben het al 6 weken weten te rekken, ik denk dat ze december wel gaan halen met rekken en uitstellen… En dan hoopt KPN dat alle gedupeerden tegen die tijd zijn overgestapt naar andere provider of zelf een nieuw toestel aangeschaft hebben. Zoals veel gedupeerden in dit forum al gemeld hebben.

Reputatie 6
Badge +3

Gelukkig weer een zinloos SMS-bericht:

Beste klant. Wij hebben helaas nog geen oplossing kunnen vinden voor de verbindingsproblemen met uw telefoon, ons onderzoek gaat onverminderd door. Wij houden u zoals beloofd op de hoogte van eventuele voortgang. Groet, KPN

Na meer dan 6 weken iedere keer hetzelfde bericht. De langspeelplaat blijft echt hangen.

Mijn vertrouwen in KPN en een oplossing van dit probleem is tot het nulpunt gedaald. En dat heeft vooral te maken met de bijna totale non-communicatie van KPN. 
Behalve de meldingen (in zowel dit forum als per SMS) met de strekking dat ze er druk mee bezig zijn…, horen wij als gedupeerden helemaal NIETS… 

Maar goed, ze hebben het al 6 weken weten te rekken, ik denk dat ze december wel gaan halen met rekken en uitstellen… En dan hoopt KPN dat alle gedupeerden tegen die tijd zijn overgestapt naar andere provider of zelf een nieuw toestel aangeschaft hebben. Zoals veel gedupeerden in dit forum al gemeld hebben.

Rechtsbijstand maar is bellen morgen 

Reputatie 7
Badge +21

Zeg KPN kunnen jullie @wjb voor dit forum op alleen lezen zetten of is het een collega?

Het is duidelijk dat jullie antwoorden willen. Zoals aangegeven, hebben we die momenteel niet. Zodra wij meer informatie hebben, wordt dit topic meteen geüpdatet. Wjb probeert iedereen juist zoveel mogelijk te infomeren en vraagt, terecht, om op de oorzaak te wachten, alvorens we over verantwoordelijkheden en compensatie praten. Zolang we niet scherp hebben wat er precies aan de hand is, moeten vervolgstappen op zich laten wachten.

Reputatie 5
Badge +2

Het is duidelijk dat jullie antwoorden willen. Zoals aangegeven, hebben we die momenteel niet. Zodra wij meer informatie hebben, wordt dit topic meteen geüpdatet. Wjb probeert iedereen juist zoveel mogelijk te infomeren en vraagt, terecht, om op de oorzaak te wachten, alvorens we over verantwoordelijkheden en compensatie praten. Zolang we niet scherp hebben wat er precies aan de hand is, moeten vervolgstappen op zich laten wachten.

Weer een bericht zonder deadline. Hoe lang geeft KPN zichzelf nog om dit op te lossen? Een week, een maand, een half jaar? 

Wjb is volgens eigen zeggen geen KPN medewerker dus die kan en hoeft ons niet te informeren en al helemaal niet te irriteren. 


Bijzonder dat een moderator wel aandacht geeft aan een KPN trol die dit probleem schijnbaar zelf niet heeft en dat de gedupeerden maar moeten blijven bedelen om informatie.

Net even de

bekeken. 
Lijkt wel of dit probleem daar gecensureerd wordt. Komt bij de twitterwebcare niet voor blijkbaar

Weer geen sms ontvangen terwijl ik wel mijn profiel ingevuld heb, iPhone 11 heb met particulier abonnement. En net als velen al lang geen 4g verbinding heb.

kan ik ook op de sms lijst???

Reputatie 3
Badge

Zeg KPN kunnen jullie @wjb voor dit forum op alleen lezen zetten of is het een collega?

Het is duidelijk dat jullie antwoorden willen. Zoals aangegeven, hebben we die momenteel niet. Zodra wij meer informatie hebben, wordt dit topic meteen geüpdatet. Wjb probeert iedereen juist zoveel mogelijk te infomeren en vraagt, terecht, om op de oorzaak te wachten, alvorens we over verantwoordelijkheden en compensatie praten. Zolang we niet scherp hebben wat er precies aan de hand is, moeten vervolgstappen op zich laten wachten.

Jullie hebben geen antwoorden. Geef dan op z'n minst iets meer informatie over het verloop van het onderzoek. Jullie zijn al vier of vijf weken bezig met het zoeken naar de oorzaak. Dat heeft toch wel iets opgeleverd dat hier gedeeld kan worden?

Laatst werd door jullie gemeld dat het onderzoek had aangetoond dat een nieuwe simkaart en het resetten van de netwerk instellingen het probleem niet kon oplossen. Dat was natuurlijk lachwekkend want dat wisten wij al lang. Wat hebben jullie daarna nog onderzocht of geconstateerd?

 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +1

Simyo belde mij vandaag. Vrijdag zijn er metingen verricht met de toestellen waarmee getest wordt. Zaterdag hadden ze de resultaten. Dinsdag is er wederom overleg geweest met Apple en volgens mij vandaag weer.. benieuwd waar die overleggen over gaan, maar ik denk nog steeds over wie er schuld heeft en uiteindelijk de schade gaat betalen. Het schiet in elk geval niet echt op zo, echt totaal niet..

Weet je ook hoe Simyo aan die info komt?
Jij kunt mij als Simyo klant blijkbaar meer info geven dan de KPN mensen in dit KPN forum🤔

Interne communicatie zei ze..

Reputatie 7

Jullie kunnen blijven bedelen om informatie, maar als de kpn medewerkers op dit moment geen updates  kunnen mededelen, dan hebben ze gewoonweg geen nieuwe informatie omtrent het onderzoek ontvangen 😅

Lezen blijkt ook lastig. De resultaten komen wel, probleem is gewoon hardnekkig er is al gevraagd naar jullie engelengeduld. 

Reputatie 1

Hi allen, 

Even wat ervaringen uit het (persoonlijke) veld vandaag. Thuis heb ik dus al sinds eind juli vergelijkbare beperkte bereikbaarheid en (extreem) traag mobiel Internet. Van het weekend in de omgeving Blijdorp draaide alles ineens prima. Vandaag in de omgeving Amsterdam (Zuid-West) werkte mijn mobiel ook prima.

Reis over de A4 werd mijn telefonische verbinding rond Schiphol meermalen verbroken en vooral in de tunnel was het een drama (issue met schakelen tussen masten zoals eerder geopperd?). Vanaf het Van der Valk (brug over de A4) had ik een stabiele telefonische verbinding tot voorbij Leiden (toch een flink stuk, is dit slechts één mast?). In de buurt van mijn woonomgeving viel mij op dat het mobiele Internet was overgeschakeld op Edge (E). 

Hopelijk draagt dit iets bij aan het uitzoeken. 

Vr. gr.

Reputatie 6
Badge +3

Hi allen, 

Even wat ervaringen uit het (persoonlijke) veld vandaag. Thuis heb ik dus al sinds eind juli vergelijkbare beperkte bereikbaarheid en (extreem) traag mobiel Internet. Van het weekend in de omgeving Blijdorp draaide alles ineens prima. Vandaag in de omgeving Amsterdam (Zuid-West) werkte mijn mobiel ook prima.

Reis over de A4 werd mijn telefonische verbinding rond Schiphol meermalen verbroken en vooral in de tunnel was het een drama (issue met schakelen tussen masten zoals eerder geopperd?). Vanaf het Van der Valk (brug over de A4) had ik een stabiele telefonische verbinding tot voorbij Leiden (toch een flink stuk, is dit slechts één mast?). In de buurt van mijn woonomgeving viel mij op dat het mobiele Internet was overgeschakeld op Edge (E). 

Hopelijk draagt dit iets bij aan het uitzoeken. 

Vr. gr.

Heb dit bij webcare ook aangegeven vandaag maar ze doen niks met zo’n bericht/vermoeden 

Reputatie 6
Badge +3

Jullie kunnen blijven bedelen om informatie, maar als de kpn medewerkers op dit moment geen updates  kunnen mededelen, dan hebben ze gewoonweg geen nieuwe informatie omtrent het onderzoek ontvangen 😅

Lezen blijkt ook lastig. De resultaten komen wel, probleem is gewoon hardnekkig er is al gevraagd naar jullie engelengeduld. 

Berichtgeving is gewoon te matig.

Ik hoor nog liever iedere dag dat er geen resultaat in het onderzoek is dan niks.
Neemt niet weg dat dit te lang duurt en kpn maar met een andere oplossing moet komen zodat iedereen gewoon weer bereikbaar is

Inmiddels heb ik de Consumentenbond en mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Ik zou het erg fijn vinden als er ( tijdelijke) oplossingen komen voor iedereen die het betreft. Een oplossing is wat mij betreft niet: koop zelf maar een nieuw toestel zoals ik nu heb moeten doen. Overigens vind ik in het hele verhaal dat Apple zich helemaal nergens mee bemoeit. Als je belt zeggen ze gewoon dat ze nog nooit gehoord hebben over een verbindingsprobleem van KPN en iPhone 11. Ze lichten je telefoon door en zeggen dat de iPhone het gewoon doet. Daarmee is voor hen de kous af. Krijg bij KPN in ieder geval de indruk dat ze er wel aan werken. Nu zorgen voor een oplossing voor alle gedupeerden! En dan gaan KPN en Apple daarna maar samen juridische de strijd aan!