Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 2
Badge

@Vikash gegevens ingevuld!

Reputatie 3

@Vikash 

ook ik heb mn gegevens aangepast.

 

zojuist kpn telefonisch gesproken. Voor de zesde keer. De eerste twee keer van alles lopen veranderen in mijn telefoon. Niets werkte.

 

ik begreep telefonisch dat dit vanaf 15-08 een “officieel” probleem is terwijl ik hier duidelijk lees dat het een langer probleem is. Wat bij mij ook het geval is.

kan kpn niet een toestel wissel doen? Ik zit letterlijk een maand vanaf m’n nieuwe toestel…..

 

groet

 

robert van de ven

Reputatie 3

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

gedaan dus

Ik heb hetzelfde probleem als velen hier. Maak er maar een melding van om in beeld te krijgen hoeveel klanten van KPN er met dit probleem zitten.. al bijna 1 maand.

sinds 29/7 geen of erg slecht mobiel internet; kan af en toe niet eens Whatsappen. Alles geprobeerd van het schoonmaken van mijn simkaart tot het resetten van mijn netwerkinstellingen, niets helpt. Software in orde (getest door Apple op afstand). Simkaart in mijn oude telefoon gedaan, heb dan goed internet.  Uiteindelijk naar Apple store geweest. Mijn telefoon faalt op de mobiele frequentie test en kan niet gemaakt worden. Volgens Apple zien ze dit probleem bij veel Apple iphone11 bezitters sinds het weekend van 29 juli jl. en verwijzen ze me naar de provider KPN omdat het alleen om deze provider gaat waarbij dit gebeurt. Ligt dus niet aan hen…

ondertussen naar KPN gebeld (Telefoonnummer op het internet is trouwens al een dingetje). Probleem konden ze niet achterhalen. Ik zou teruggebeld worden door expert (ticket aangemaakt heet dat), maar na 1 week geduld nog niet terug gebeld. Na 4x bellen en ook nog half uur in de wacht eindelijk contact. Natuurlijk wisten ze allang wat voor probleem ik had maar het hoge woord was eruit…deze meneer vertelde dat dit een bekend probleem is waar nog geen oplossing voor is en dat het komt door update van Apple. KPN kan dit probleem niet veroorzaakt hebben. Zij zijn er mee bezig.

Enige oplossing voor dit moment is om mijn onbeperkt data abonnement om te zetten in abonnement voor alleen bellen en sms’en…

Hoe lang dit nog gaat duren is onbekend omdat KPN er volgens eigen zeggen geen invloed op heeft. Ligt buiten hun macht. Zijn volgens KPN met Apple in gesprek.

 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb hetzelfde probleem als velen hier. Maak er maar een melding van om in beeld te krijgen hoeveel klanten van KPN er met dit probleem zitten.. al bijna 1 maand.

sinds 29/7 geen of erg slecht mobiel internet; kan af en toe niet eens Whatsappen. Alles geprobeerd van het schoonmaken van mijn simkaart tot het resetten van mijn netwerkinstellingen, niets helpt. Software in orde (getest door Apple op afstand). Simkaart in mijn oude telefoon gedaan, heb dan goed internet.  Uiteindelijk naar Apple store geweest. Mijn telefoon faalt op de mobiele frequentie test en kan niet gemaakt worden. Volgens Apple zien ze dit probleem bij veel Apple iphone11 bezitters sinds het weekend van 29 juli jl. en verwijzen ze me naar de provider KPN omdat het alleen om deze provider gaat waarbij dit gebeurt. Ligt dus niet aan hen…

ondertussen naar KPN gebeld (Telefoonnummer op het internet is trouwens al een dingetje). Probleem konden ze niet achterhalen. Ik zou teruggebeld worden door expert (ticket aangemaakt heet dat), maar na 1 week geduld nog niet terug gebeld. Na 4x bellen en ook nog half uur in de wacht eindelijk contact. Natuurlijk wisten ze allang wat voor probleem ik had maar het hoge woord was eruit…deze meneer vertelde dat dit een bekend probleem is waar nog geen oplossing voor is en dat het komt door update van Apple. KPN kan dit probleem niet veroorzaakt hebben. Zij zijn er mee bezig.

Enige oplossing voor dit moment is om mijn onbeperkt data abonnement om te zetten in abonnement voor alleen bellen en sms’en…

Hoe lang dit nog gaat duren is onbekend omdat KPN er volgens eigen zeggen geen invloed op heeft. Ligt buiten hun macht. Zijn volgens KPN met Apple in gesprek.

 

 

 

 

Dan heb je al meer informatie gekregen dan wij de laatste dagen!

nieuwe telefoon van Apple dan maar?

Reputatie 5
Badge +1

Zeer interessant 🤔 

KPN weet dit ook allang ga ik vanuit. 


Beste KPN, wat gaan we doen?

Reputatie 2

@Vikash gedaan, maar einde van de week is het 5 weken geleden… ik ga anders weer naar KPN toe en ga niet weg zonder nieuwe telefoon… sta net ergens kan niet eens geld overmaken met internetbankieren  omdat ik weer een E melding heb…. Dit kan echt niet!!!! Ben zo ontzettend boos!

Reputatie 3

@Vikash kun je wellicht een update vanuit KPN geven?

 

ik begreep net van de klantenservice dat iom meerdere partijen inmiddels een goed vermoeden is waar het probleem zich ongeveer bevindt. Er zouden inmiddels ook toestellen (ter test) van klanten zijn omgewisseld om dit te valideren (terugkoppeling daarvan was nog niet bekend).

 

Om nog even wat aantallen te noemen, de mw aan de telefoon gaf verder aan dat er inmiddels al zo’n 270 klanten telefonisch contact hadden opgenomen (en zijn geregistreerd met dit probleem) en ook via het forum al enkele tientallen. Natuurlijk mis je dan nog alle klanten die voor vorige week woensdag belden en werden afgewimpeld met een nieuwe SIM en/of telefoonreset en alle klanten die er geen ‘acht’ op slaan. 
 

Verder vroeg ik of ik toegevoegd kon worden aan de SMS update lijst. De mw aan de telefoon kon dat niet direct volgens mij, maar noteerde voor de zekerheid wel even mijn nummer mocht die mogelijkheid zich nog voordoen. Vind het prima om hier te lezen, maar zou ook liever gewoon stapsgewijs ge-update worden door KPN ipv door alles hier te lezen. 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Zeg KPN, is het een idee dat jullie de (blijkbaar) defecte toestellen omruilen voor een werkend toestel? Bij voorkeur met spoed… 

Blijkbaar met spoed niet mogelijk of werkt de KPN niet in het weekend… maar dan mogen we toch minimaal vandaag een reactie met een termijn verwachten neem ik aan? 

Dit was maandag en inmiddels is het woensdag, ik kan dit natuurlijk blijven herhalen en KPN blijft hierop dan niet reageren?

Zeg KPN, wat is het probleem om ons probleem nu of in de afgelopen weken direct op te lossen? Teveel haperende iPhone 11 toestellen dus alles vervangen is te duur tov weglopende klanten?
Dus gewoon blijven doormodderen en klachten blijven negeren…

Reputatie 5
Badge +1

Mijn geduld is ook echt op. Morgen gaan we de 6e week in!!!! Ik wil mijn energie hier eigenlijk helemaal niet aan verspillen en ik ben inmiddels ook ontzettend boos!!


De “kleine” club wordt hier trouwens groter en groter..

Het is toch niet geloven, ik ben zo teleurgesteld in KPN.. zo frustrerend dat er geen (tijdelijke) oplossing wordt geboden.

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Gedaan

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

 

 

Gedaan

@Vikash done

Reputatie 5
Badge +1

Maar apple zegt dat het probleem niet bij hun vandaan komt 🤯 

 

Ik begin gillend gek te worden eerlijk gezegd. 
 

Voor werk zit ik veel op de weg, met en zonder paarden. Maar ik voel me echt een beetje onveilig zo zonder telefoon.. Tegenwoordig stopt ook niemand meer om je te helpen mocht er een keer wat zijn.

Mijn vriendin (iphone 11) heeft dit probleem ook. (ik - ook iphone 11 - niet).

Wat is de status?

Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Gedaan

Gedaan

Inmiddels heb ik nu een soort klachtenformulier kunnen invullen. In de reactie staat dat er binnen 5 dagen telefonisch contact met me wordt opgenomen.

Ben benieuwd! 
Overigens blijf ik het erg vreemd vinden dat je alleen via het forum wat informatie kunt vinden. Bellen, langsgaan bij KPN service winkel, niets helpt.

Zoals reeds gemeld heb ik een nieuwe Samsung gekocht, aanschaf is een stuk goedkoper ( 320 euro) dan de iPhone maar ik ben geen enthousiaste Samsung gebruiker, dus zodra mijn iPhone het weer doet, verkoop ik hem weer. Bespottelijk dat je zoiets moet gaan doen. Blijf het erg lastig vinden dat je zelf oplossingen moet bedenken die dan ook erg duur zijn. Heb diverse malen om een leentoestel gevraagd, maar daar doen ze niets aan.

Kunnen we niet een consumentenprogramma gaan inschakelen?

Reputatie 3

@Vikash kun je wellicht een update vanuit KPN geven?

 

ik begreep net van de klantenservice dat iom meerdere partijen inmiddels een goed vermoeden is waar het probleem zich ongeveer bevindt. Er zouden inmiddels ook toestellen (ter test) van klanten zijn omgewisseld om dit te valideren (terugkoppeling daarvan was nog niet bekend).

 

Om nog even wat aantallen te noemen, de mw aan de telefoon gaf verder aan dat er inmiddels al zo’n 270 klanten telefonisch contact hadden opgenomen (en zijn geregistreerd met dit probleem) en ook via het forum al enkele tientallen. Natuurlijk mis je dan nog alle klanten die voor vorige week woensdag belden en werden afgewimpeld met een nieuwe SIM en/of telefoonreset en alle klanten die er geen ‘acht’ op slaan. 
 

Verder vroeg ik of ik toegevoegd kon worden aan de SMS update lijst. De mw aan de telefoon kon dat niet direct volgens mij, maar noteerde voor de zekerheid wel even mijn nummer mocht die mogelijkheid zich nog voordoen. Vind het prima om hier te lezen, maar zou ook liever gewoon stapsgewijs ge-update worden door KPN ipv door alles hier te lezen. 

 

 

Dit is idd ook tegen mij verteld.

 

Wat ik bijzonder apart vind is toch dat KPN is gaan wisselen met toestellen maar dat heel veel mensen in eerste instantie gewoon t bos zijn ingestuurd.

 

Ik heb een uitgebreid abonnement kan ik dit bedrag storneren @Vikash ? Ik kan al meer dan een maand niet gebruik maken van een door jullie aangeboden dienst. 

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik verwacht eigenlijk dat ik voorlopig alleen met WiFi mijn 11 kan gebruiken.

Ga denk ik de simkaart maar in mijn 7 doen, want volgens mijn man is het onzin om een nieuw toestel te kopen. 

Dat dit al zo lang duurt is gewoon ontzettend vervelend 😣 

Ook ik hier die al langere tijd er last van heeft, maar KPN mij naar het forum stuurt en niet meer?

Ja dit had ik dus ook. Ik belde om te vragen hoe het zat maar het enige wat ik doorkreeg was een link naar dit forum. Terwijl hier iedereen met hetzelfde probleem zit en KPN hier ook zelf geen updates verder geeft...

Reputatie 3
Badge

Zojuist weer gebeld met KPN en doorverbonden naar de afdeling Save (?).

Ook daar geen zicht op een oplossing, op welke manier dan ook.

Echter, de dame in kwestie heeft mijn instellingen voor het datanetwerk op afstand veranderd naar ‘iphone11kpn.nl’. Dat lijkt tot nu toe te werken. Misschien juich ik te vroeg maar ik zal het hier morgen laten weten of ik verlost ben van de E en constant op de 4g blijf. Wordt vervolgd.

Reputatie 3
Badge

Ja dit had ik dus ook. Ik belde om te vragen hoe het zat maar het enige wat ik doorkreeg was een link naar dit forum. Terwijl hier iedereen met hetzelfde probleem zit en KPN hier ook zelf geen updates verder geeft...

Dit forum is natuurlijk wel 'the place to be' voor ons (de hulpeloze aaifone 11 slachtoffers). Dus in dat opzicht  logisch dat je wordt doorverwezen naar dit forum. Hier worden de belangrijke ontwikkelingen (als die er ooit nog komen) namelijk als eerste medegedeeld.

Daarnaast kunnen we op dit forum gezellig samen zeuren op KPN en hebben we troost aan elkaar 😛

 

 

Reputatie 1

Ik kreeg net dit sms’je van kpn

 

Beste klant, je wacht al een tijdje op verbetering van je mobiele bereik. We hebben een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Morgen krijg je weer een sms van ons. Groet, KPN

Reputatie 3

Ik kreeg net dit sms’je van kpn

 

Beste klant, je wacht al een tijdje op verbetering van je mobiele bereik. We hebben een groep klanten gevraagd hun toestel in te leveren waarmee ze problemen ervaren. Die toestellen gaan we onderzoeken. Met de extra informatie uit dat onderzoek, brengen we het probleem beter in kaart. Zo komen we dichterbij een oplossing. Morgen krijg je weer een sms van ons. Groet, KPN

Ik kreeg deze net ook.