Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7

Dien daar dan een klacht over in ivm gebrekkige informatievoorziening ,... Om nu 20 forum pagina's steeds hetzelfde te blijven herhalen maakt het er voor niemand duidelijker of leesbaar op in dit topic,…

Dit blijft een customer to customer forum, en waar nodig springen medewerkers bij. En dit topic en het probleem staat echt wel bovenaan op het prioriteitenlijstje. 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +1

Het probleem is dat er geen inzicht gegeven wordt in het onderzoek. Dat is een keuze van KPN. Hierdoor voelt het voor ons dat we afgescheept / niet serieus genomen worden. 
Er zal inmiddels echt wel een oorzaak gevonden zijn die ze in samenwerking met Apple willen oplossen. Software voor telefoon ivm de zeer kleine groep gedupeerden. KPN zal zijn netwerk niet gaan aanpassen omdat dit ook weer grote gevolgen kan hebben. Apple wil de software niet aanpassen voor deze kleine groep. En zo zitten wij op met de problemen opgescheept en pakt zowel KPN als Apple niet de verantwoordelijkheid. 

Reputatie 6
Badge +3

Het probleem is dat er geen inzicht gegeven wordt in het onderzoek. Dat is een keuze van KPN. Hierdoor voelt het voor ons dat we afgescheept / niet serieus genomen worden. 
Er zal inmiddels echt wel een oorzaak gevonden zijn die ze in samenwerking met Apple willen oplossen. Software voor telefoon ivm de zeer kleine groep gedupeerden. KPN zal zijn netwerk niet gaan aanpassen omdat dit ook weer grote gevolgen kan hebben. Apple wil de software niet aanpassen voor deze kleine groep. En zo zitten wij op met de problemen opgescheept en pakt zowel KPN als Apple niet de verantwoordelijkheid. 

Als dat is moeten ze deze groep (wij) een aanbod doen.

Ik betaal voor telefoon en product 

Reputatie 6
Badge +3

Dien daar dan een klacht over in ivm gebrekkige informatievoorziening ,... Om nu 20 forum pagina's steeds hetzelfde te blijven herhalen maakt het er voor niemand duidelijker of leesbaar op in dit topic,…

Dit blijft een customer to customer forum, en waar nodig springen medewerkers bij. En dit topic en het probleem staat echt wel bovenaan op het prioriteitenlijstje. 

 

 

 

 

Een klacht?

is aangeven wat velen gedaan hebben niet genoeg?

 

Reputatie 3
Badge

Nou ik heb net WEER kpn gebeld de medewerker die ik aan de lijn had wist niet eens van het probleem….

ik heb net als velen anderen mijn mobiel nodig om te communiceren met klanten en me werk uit te voeren, nu is het zodanig erg dat me werk oploopt en het me baan kan kosten… er word tegen mij gezegd dan moet je een nieuwe toestel bij ons kopen want het probleem is alleen bij de iPhone 11, want meneer had even gegoogeld en zag dat dit ook bij andere providers het probleem is met de iPhone 11…. Maar geld ervoor is er helaas niet(wat niet gek is met de energieprijzen) en een leentoestel daar doen ze niks mee…. En me telefoon is buiten zijn fabriekgarantie dus maken zal me ook geld kosten nou dat denk ik dus niet hè! 

meneer zei ook neem even contact op met Apple want als je hem in een andere toestel doet heb je geen probleem (ik had tijdelijk een iPhone 5) dus ik ga morgen Apple bellen en kijken wat hun zeggen want dit kan niet langer op z’n manier vooral niet als me baan op het spel staat ik zit letterlijk met me handen in je haren, want kpn zei de eerste keer het ligt aan Apple en Apple zegt het ligt aan kpn. 

Reputatie 7

Dien daar dan een klacht over in ivm gebrekkige informatievoorziening ,... Om nu 20 forum pagina's steeds hetzelfde te blijven herhalen maakt het er voor niemand duidelijker of leesbaar op in dit topic,…

Dit blijft een customer to customer forum, en waar nodig springen medewerkers bij. En dit topic en het probleem staat echt wel bovenaan op het prioriteitenlijstje. 

 

 

 

 

Een klacht?

is aangeven wat velen gedaan hebben niet genoeg?

 

Ja, hier continu om hetzelfde mekkeren heeft totaal geen zin. En als je dat echt kenbaar wilt maken dat jij niet voldoende wordt geïnformeerd, dan kun je daar gewoon een klacht over indienen. Beetje makkelijker gaan denken hoor,... 

Reputatie 5
Badge +1

Klacht heb ik allang ingediend en dan krijg je hetzelfde te horen als de sms berichten. En verder kunnen we niks voor u betekenen. 
 

Reputatie 6
Badge +3

Dien daar dan een klacht over in ivm gebrekkige informatievoorziening ,... Om nu 20 forum pagina's steeds hetzelfde te blijven herhalen maakt het er voor niemand duidelijker of leesbaar op in dit topic,…

Dit blijft een customer to customer forum, en waar nodig springen medewerkers bij. En dit topic en het probleem staat echt wel bovenaan op het prioriteitenlijstje. 

 

 

 

 

Een klacht?

is aangeven wat velen gedaan hebben niet genoeg?

 

Ja, hier continu om hetzelfde mekkeren heeft totaal geen zin. En als je dat echt kenbaar wilt maken dat jij niet voldoende wordt geïnformeerd, dan kun je daar gewoon een klacht over indienen. Beetje makkelijker gaan denken hoor,... 

Als de dienstverlening zou verbeteren  heb ik geen reden om te mekkeren (zoals jij het noemt).

jij bent volledig tevreden over het verloop dat merk ik….

Reputatie 7
Badge +21

Weer geen sms ontvangen terwijl ik wel mijn profiel ingevuld heb, iPhone 11 heb met particulier abonnement. En net als velen al lang geen 4g verbinding heb.

kan ik ook op de sms lijst???

Je staat op de sms lijst en we hebben jouw nummer doorgegeven

Reputatie 5
Badge +2

Dien daar dan een klacht over in ivm gebrekkige informatievoorziening ,... Om nu 20 forum pagina's steeds hetzelfde te blijven herhalen maakt het er voor niemand duidelijker of leesbaar op in dit topic,…

Dit blijft een customer to customer forum, en waar nodig springen medewerkers bij. En dit topic en het probleem staat echt wel bovenaan op het prioriteitenlijstje. 

 

 

 

 

Een klacht?

is aangeven wat velen gedaan hebben niet genoeg?

 

Ja, hier continu om hetzelfde mekkeren heeft totaal geen zin. En als je dat echt kenbaar wilt maken dat jij niet voldoende wordt geïnformeerd, dan kun je daar gewoon een klacht over indienen. Beetje makkelijker gaan denken hoor,... 

Geweldige topper dat je bent @JeroenB22. Ben zo blij met jouw sarcastische bijdragen (meervoud ja) in dit forum. 
Misschien moet je wat nuttigs gaan doen in je leven. En als jij je aan ons/onze reacties ergert, lees je het toch lekker niet. Maar vooral… reageer niet. En verwijder jezelf a.u.b. uit dit forum.

 

Reputatie 6
Badge +3

Dien daar dan een klacht over in ivm gebrekkige informatievoorziening ,... Om nu 20 forum pagina's steeds hetzelfde te blijven herhalen maakt het er voor niemand duidelijker of leesbaar op in dit topic,…

Dit blijft een customer to customer forum, en waar nodig springen medewerkers bij. En dit topic en het probleem staat echt wel bovenaan op het prioriteitenlijstje. 

 

 

 

 

Een klacht?

is aangeven wat velen gedaan hebben niet genoeg?

 

Ja, hier continu om hetzelfde mekkeren heeft totaal geen zin. En als je dat echt kenbaar wilt maken dat jij niet voldoende wordt geïnformeerd, dan kun je daar gewoon een klacht over indienen. Beetje makkelijker gaan denken hoor,... 

Geweldige topper dat je bent @JeroenB22. Ben zo blij met jouw sarcastische bijdragen (meervoud ja) in dit forum. 
Misschien moet je wat nuttigs gaan doen in je leven. En als jij je aan ons/onze reacties ergert, lees je het toch lekker niet. Maar vooral… reageer niet. En verwijder jezelf a.u.b. uit dit forum.

 

Dat dus!

Mensen klagen niet voor niks.

storing van een dag is vervelend storing van 2 dagen nou ok maar na weken is het geduld op en volledig terecht.

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb het hier al een aantal keren aangekaart, maar heb maar van enkele hier terug gezien dat zij daar ook last van hebben….
Ik heb als neveneffect dat mijn mobiel erg snel overhit  raakt bij minimale multitasking. Op het moment dat mijn mobiel overhit is, loopt de batterij binnen een half uur leeg. Nu merk ik dat mijn batterij capaciteit enorm achteruit is gegaan. Ik weet wel bijna zeker dat dit een neveneffect is van het bereik probleem. Hoe langer dit probleem aanhoud, hoe slechter mijn mobiel aan toe is.

ik heb ook hiervan een officiële klacht ingediend bij KPN. Maar omdat er maar weinigen zijn die deze klacht ook erbij hebben, ligt het waarschijnlijk aan mijn toestel en kunnen ze niet veel voor me doen. Ik mag naar de winkel om te kijken of er nog iets in de garantie valt. Maar denk meer dat ze mijn probleem wilde verleggen naar een andere collega van haar. 

mochten er andere zijn die ook als neveneffect hebben dat de mobiel snel overhit raakt en batterij sneller leeg loopt. Dan raad ik je aan hier ook een officiële melding/klacht voor in te dienen. 

@Vikash  zou je of een van je collega’s een reactie op mijn verhaal hier willen geven? 
Ik had hiervoor een officiële klacht online ingediend bij KPN en ben vandaag terug gebeld door een medewerker klachten afhandeling. Geheel volgens protocol. Maar medewerker gaf aan dat er nog geen verband was tussen warm/overhit mobiel en slechter wordende batterij door dit hoofdprobleem in dit topic. waarvoor waren er te weinig meldingen bij hun binnen gekomen. Ik moest dit dus zien als een persoonlijk probleem van mijn mobiel en langs een fysieke winkel gaan om te kijken of er nog wat valt te regelen via mijn garantie.

Maar eigenlijk wil ik gewoon horen van KPN dat dit ook bekend is bij jullie als gevolg effect van het grote probleem hier. Mocht dit probleem nog een maand duren, dat dit dan ook wordt meegenomen in de compensatie. 
alvast bedankt.

 

 

Reputatie 3
Badge

Kan ik Toevallig ook op de de sms lijst komen aub 

Reputatie 7

... medewerker gaf aan dat er nog geen verband was tussen warm/overhit mobiel en slechter wordende batterij door dit hoofdprobleem in dit topic. …

Maar eigenlijk wil ik gewoon horen van KPN dat dit ook bekend is bij jullie als gevolg effect van het grote probleem hier.

Maar het antwoord heb je dan toch eigenlijk al gehad of zie ik dat verkeerd?

Als er nog geen verband vastgesteld is, dan kan je toch ook nog niet zeggen dit een gevolgeffect is van het is dit topic behandelde issue.

 

Nogmaals, laat KPN en Apple eerst de oorzaak achterhalen en voor een oplossing zorgen, dan kan er daarna gekeken worden naar verantwoordelijkheden en compensatie.

Reputatie 6
Badge +2

Zeg KPN kunnen jullie @wjb voor dit forum op alleen lezen zetten of is het een collega?

Het is duidelijk dat jullie antwoorden willen. Zoals aangegeven, hebben we die momenteel niet. Zodra wij meer informatie hebben, wordt dit topic meteen geüpdatet. Wjb probeert iedereen juist zoveel mogelijk te infomeren en vraagt, terecht, om op de oorzaak te wachten, alvorens we over verantwoordelijkheden en compensatie praten. Zolang we niet scherp hebben wat er precies aan de hand is, moeten vervolgstappen op zich laten wachten.

@Vikash ik heb verschillende vragen gesteld, een stuk of 20 ondertussen, ze hadden allemaal ongeveer dezelfde strekking: kom met een tijdelijke oplossing. Jij, nog je collega’s neemt de moeite hierop inhoudelijk (zeg maar helemaal niet) te reageren. Maar wanneer ik voor de zoveelste keer aan @wjb vraag om te stoppen met onzinnig reacties, neem je wel de moeite om te reageren, maar dat heeft geen enkele zin want de vraag is en blijft: kom met een tijdelijke oplossing.

Reputatie 5
Badge +1

Dien daar dan een klacht over in ivm gebrekkige informatievoorziening ,... Om nu 20 forum pagina's steeds hetzelfde te blijven herhalen maakt het er voor niemand duidelijker of leesbaar op in dit topic,…

Dit blijft een customer to customer forum, en waar nodig springen medewerkers bij. En dit topic en het probleem staat echt wel bovenaan op het prioriteitenlijstje. 

 

 

 

 

Een klacht?

is aangeven wat velen gedaan hebben niet genoeg?

En dit topic en het probleem staat echt wel bovenaan op het prioriteitenlijstje. 

Ja, hier continu om hetzelfde mekkeren heeft totaal geen zin. En als je dat echt kenbaar wilt maken dat jij niet voldoende wordt geïnformeerd, dan kun je daar gewoon een klacht over indienen. Beetje makkelijker gaan denken hoor,... 

Als de dienstverlening zou verbeteren  heb ik geen reden om te mekkeren (zoals jij het noemt).

jij bent volledig tevreden over het verloop dat merk ik….

 

“En dit topic en het probleem staat echt wel bovenaan op het prioriteitenlijstje. “

Wonderlijk,dat gevoel heb ik nou helemaal niet na   alleen nietszeggende reacties van KPN, uitsluitend gericht op eigen belang en totaal niet oplossingsgericht naar gebruikers.

Het verhaal van KPN is ook incongruent:

of het probleem is klein [Klantenservice]en dan is een oplossing eenvoudig (vervangen)

of het probleem is veel (financieel) groter en KPN wil geen opening geen voor claim creëren want te groot  risico [de nietszeggende moderators, het lijken meer bots] 

Maar niet allebei, dat klopt niet. 

 

Reputatie 1

Misschien juich ik wel een beetje te vroeg maar het lijkt erop dat mijn 4g aan het stabiliseren is en weer enigszins werkt 

Reputatie 4
Badge +1

... medewerker gaf aan dat er nog geen verband was tussen warm/overhit mobiel en slechter wordende batterij door dit hoofdprobleem in dit topic. …

Maar eigenlijk wil ik gewoon horen van KPN dat dit ook bekend is bij jullie als gevolg effect van het grote probleem hier.

Maar het antwoord heb je dan toch eigenlijk al gehad of zie ik dat verkeerd?

Als er nog geen verband vastgesteld is, dan kan je toch ook nog niet zeggen dit een gevolgeffect is van het is dit topic behandelde issue.

 

Nogmaals, laat KPN en Apple eerst de oorzaak achterhalen en voor een oplossing zorgen, dan kan er daarna gekeken worden naar verantwoordelijkheden en compensatie.

@wjb Ik probeer eigenlijk te voorkomen dat er gezegd gaat worden “dat hadden jullie vooraf officieel moeten melden”. Nu kunnen we er niks meer mee. Dus alles vooraf goed in kaart hebben en dat ook bevestigd zien door de behandelaars. 

Reputatie 6
Badge +2

Zeg KPN kunnen jullie @wjb voor dit forum op alleen lezen zetten of is het een collega?

Het is duidelijk dat jullie antwoorden willen. Zoals aangegeven, hebben we die momenteel niet. Zodra wij meer informatie hebben, wordt dit topic meteen geüpdatet. Wjb probeert iedereen juist zoveel mogelijk te infomeren en vraagt, terecht, om op de oorzaak te wachten, alvorens we over verantwoordelijkheden en compensatie praten. Zolang we niet scherp hebben wat er precies aan de hand is, moeten vervolgstappen op zich laten wachten.

@Vikash ik heb verschillende vragen gesteld, een stuk of 20 ondertussen, ze hadden allemaal ongeveer dezelfde strekking: kom met een tijdelijke oplossing. Jij, nog je collega’s neemt de moeite hierop inhoudelijk (zeg maar helemaal niet) te reageren. Maar wanneer ik voor de zoveelste keer aan @wjb vraag om te stoppen met onzinnig reacties, neem je wel de moeite om te reageren, maar dat heeft geen enkele zin want de vraag is en blijft: kom met een tijdelijke oplossing.

En nu we elkaar toch spreken: @JeroenB22 is ook een collega?

Reputatie 7

@wjb Ik probeer eigenlijk te voorkomen dat er gezegd gaat worden “dat hadden jullie vooraf officieel moeten melden”. Nu kunnen we er niks meer mee. Dus alles vooraf goed in kaart hebben en dat ook bevestigd zien door de behandelaars. 

Dat snap ik, maar je vraagt dingen die juridisch gewoon niet gezegd kunnen worden.

Sinds 20 juli werkt mijn 4g niet meer naar behoren. Af en toe krijg ik meldingen binnen en kan ik wat opzoeken op internet, maar vaker werkt het niet dat wel. Ook staat er vaak een E (Edge) in beeld, met wel alle streepjes bereik. 
 

Daarnaast, als ik iemand bel duurt het heel lang voordat hij overgaat. En eenmaal in gesprek  krijg ik vaak te horen dat ik niet verstaanbaar ben, of heel slecht te verstaan ben.

 

Ook krijg ik vaak te horen dat mensen mij hebben proberen te bellen en de telefoon niet overgaat en direct op voicemail gaat. Op mijn telefoon is geen Melding te zien van een gemiste oproep.

 

Ik ben al meerdere malen bij de KPN winkel langs geweest en een nieuwe Sim kaart ontvangen maar helaas is het probleem nog niet verholpen.

 

betreft een Iphone 11

Reputatie 4
Badge +1

@wjb Ik probeer eigenlijk te voorkomen dat er gezegd gaat worden “dat hadden jullie vooraf officieel moeten melden”. Nu kunnen we er niks meer mee. Dus alles vooraf goed in kaart hebben en dat ook bevestigd zien door de behandelaars. 

Dat snap ik, maar je vraagt dingen die juridisch gewoon niet gezegd kunnen worden.

@wjb ik volg je hier nu niet. Kan er juridische gezien nu niet bevestigd worden door, in dit geval, KPN, dat er meerdere meldingen zijn gemaakt van overhitte mobiels en verminderde batterij capaciteit gelijk bij het ontstaan van dit grote probleem? 
Dat deze meldingen ook gezien en gehoord zijn en dat ze het meenemen in het onderzoek. 
waarom kan dit juridisch niet gezegd worden? 

Reputatie 7

waarom kan dit juridisch niet gezegd worden? 

Omdat dat zo ongeveer gelijk staat aan een "schuldbekentenis" en dat is het laatste wat je moet doen want dat verzwakt jouw positie in een eventuele rechtszaak omtrent claims en compensatie.

Stel je veroorzaakt een ongeluk waarbij jij achterop een stilstaande auto rijdt. Je mag in zo'n situatie nooit schuld bekennen ookal is het overduidelijk dat je wel schuldig bent. Als je wel schuld zou bekennen dan heb je waarschijnlijk een groot probleem met jouw verzekeringsmaatschappij.

 

Let overigens goed op jouw formulering.

Je stelt nu...

Kan er juridische gezien nu niet bevestigd worden door, in dit geval, KPN, dat er meerdere meldingen zijn gemaakt van overhitte mobiels en verminderde batterij capaciteit gelijk bij het ontstaan van dit grote probleem? 

...terwijl je eerder het onderstaande stelde.

Maar eigenlijk wil ik gewoon horen van KPN dat dit ook bekend is bij jullie als gevolg effect van het grote probleem hier.

Juridisch gezien zijn dat sterk verschillende dingen. In de onderste is er sprake van oorzaak en gevolg en dat betekent dat je er verantwoordelijk voor gehouden kunt worden.

Reputatie 7

Dien daar dan een klacht over in ivm gebrekkige informatievoorziening ,... Om nu 20 forum pagina's steeds hetzelfde te blijven herhalen maakt het er voor niemand duidelijker of leesbaar op in dit topic,…

Dit blijft een customer to customer forum, en waar nodig springen medewerkers bij. En dit topic en het probleem staat echt wel bovenaan op het prioriteitenlijstje. 

 

 

 

 

Een klacht?

is aangeven wat velen gedaan hebben niet genoeg?

 

Ja, hier continu om hetzelfde mekkeren heeft totaal geen zin. En als je dat echt kenbaar wilt maken dat jij niet voldoende wordt geïnformeerd, dan kun je daar gewoon een klacht over indienen. Beetje makkelijker gaan denken hoor,... 

Geweldige topper dat je bent @JeroenB22. Ben zo blij met jouw sarcastische bijdragen (meervoud ja) in dit forum. 
Misschien moet je wat nuttigs gaan doen in je leven. En als jij je aan ons/onze reacties ergert, lees je het toch lekker niet. Maar vooral… reageer niet. En verwijder jezelf a.u.b. uit dit forum.

 

Fijn dat je ervan geniet, je kunt er voor kiezen om mijn opmerkingen niet te lezen 😂

Reputatie 6
Badge +2

Dien daar dan een klacht over in ivm gebrekkige informatievoorziening ,... Om nu 20 forum pagina's steeds hetzelfde te blijven herhalen maakt het er voor niemand duidelijker of leesbaar op in dit topic,…

Dit blijft een customer to customer forum, en waar nodig springen medewerkers bij. En dit topic en het probleem staat echt wel bovenaan op het prioriteitenlijstje. 

 

 

 

 

Een klacht?

is aangeven wat velen gedaan hebben niet genoeg?

 

Ja, hier continu om hetzelfde mekkeren heeft totaal geen zin. En als je dat echt kenbaar wilt maken dat jij niet voldoende wordt geïnformeerd, dan kun je daar gewoon een klacht over indienen. Beetje makkelijker gaan denken hoor,... 

Geweldige topper dat je bent @JeroenB22. Ben zo blij met jouw sarcastische bijdragen (meervoud ja) in dit forum. 
Misschien moet je wat nuttigs gaan doen in je leven. En als jij je aan ons/onze reacties ergert, lees je het toch lekker niet. Maar vooral… reageer niet. En verwijder jezelf a.u.b. uit dit forum.

 

Fijn dat je ervan geniet, je kunt er voor kiezen om mijn opmerkingen niet te lezen 😂

@Vikash , dit dus 😓