Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Goedemorgen,

Ook ik heb sinds juli problemen met internetverbinding op m’n IPhone 11.

Graag word ik op de hoogte gehouden van verdere ontwikkelingen!

Reputatie 5
Badge +1

Inmiddels gaat mijn telefoon ook steeds slechter werken op de wifi. 
 

Ik kan vanmiddag mijn nieuwe iPhone 14 ophalen. Die ik liever niet had willen kopen maar ik moet wel, gezien ik veel onderweg ben voor werk.. Gisteren had ik een auto rit van 2,5 uur en zonder navigatie (geen navigatie in de auto) is dat écht onprettig. 
 

Ik zou graag mijn iPhone 11 door willen geven aan een kennis, zij zit bij een andere provider. Kan dit? Of moet ik mijn telefoon houden ivm eventueel inleveren voor onderzoek of iets anders? 

Reputatie 6
Badge +3

En wederom geen deadline! 

Wat voor een deadline verwacht je dan?

Een redelijke termijn waarbinnen dit probleem opgelost gaat worden.

Een termijn die mijns inziens allang is overschreden.

Absoluut die is allang verstreken.

 

Reputatie 6
Badge +3

Dezelfde reactie kreeg ik bij mobiel.nl. Zij zagen blijkbaar dezelfde informatie en zagen ook dat het op Tweakers staat. Ze konden niets voor me betekenen.

Wat mij overigens opvalt dat ik blijkbaar toch GB verbruik heb, terwijl ik echt buitenshuis niets kan ophalen via internet. Soms staat er 4G maar als ik dan via internet verder wil, springt het direct op E en staat er dat er geen internet verbinding is. Zijn er meer mensen met dezelfde constatering dat GB verbruik wel op het overzicht staat op MijnKPN? 

Absoluut!

Schreef ik gisteren nog over.

Kreeg eergisteren een melding dat ik al op de helft van mijn verbruik zit terwijl ik dat meestal pas zie in de laatste week van de maand.

Nu dus al en ik kan bijna niks op 4G dus doe het meeste op de WiFi 

Reputatie 5
Badge +2

 Als je bereikbaar wil zijn moet je dat zelf regelen met een oud of nieuw toestel of overstappen.

 

of je SIM overzetten naar een eSIM (via de KPN App) en een prepaid SIM bij een andere provider kopen. Als je dan je KPN-nummer laat doorsturen naar het prepaid nummer ben je in ieder geval bereikbaar.

 

Reputatie 4
Badge +2

 Als je bereikbaar wil zijn moet je dat zelf regelen met een oud of nieuw toestel of overstappen.

 

of je SIM overzetten naar een eSIM (via de KPN App) en een prepaid SIM bij een andere provider kopen. Als je dan je KPN-nummer laat doorsturen naar het prepaid nummer ben je in ieder geval bereikbaar.

 

Wie gaat dat betalen dan ?

Reputatie 4
Badge +1

 Als je bereikbaar wil zijn moet je dat zelf regelen met een oud of nieuw toestel of overstappen.

 

of je SIM overzetten naar een eSIM (via de KPN App) en een prepaid SIM bij een andere provider kopen. Als je dan je KPN-nummer laat doorsturen naar het prepaid nummer ben je in ieder geval bereikbaar.

 

Ik heb voorlopig mijn fysieke sim in mijn oude toestel om bereikbaar te zijn.

Misschien zou ik wel een prepaid sim van andere provider kunnen proberen om te zien of die wel verbinding heeft in de 11.  

Reputatie 7
Badge +16

@grav176, @Karelme en @MylouHamers jullie gegevens staan genoteerd.

@mlatu wil jij jouw gegevens nog toevoegen aan jouw forum profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +2

Ik ben er weer… na een week lang geblokt te zijn geweest voor dit forum 🙃 omdat de relevante vragen die ik stelde blijkbaar te lastig of vervelend waren en mijn commentaren op forum-hobbyisten, welke zelf geen problemen hebben (omdat ze niet eens een IPhone 11 bezitten) en hun genoegdoening halen uit het op een irritante manier mijn vragen te beantwoorden of te voorzien van onzinnig commentaar, de vragen welke ik expliciet aan KPN stelde.

Daarom nog maar eens opnieuw proberen in de hoop op een zinnig antwoord van KPN?

Ik heb een zakelijk abbo in een privé IPhone 11, welke ik heb gekocht bij KPN, inmiddels van KPN naar KPN naar Apple naar KPN gestuurd en bij al die partijen aangegeven dat 4G niet naar behoren werkt en dit toestel erg heet wordt, de batterij capaciteit in 2 maanden van 88% naar 82% is gezakt en inmiddels een andere telefoon heb moeten kopen om bereikbaar te zijn.

Hoe gaat KPN deze door mij gemaakt kosten compenseren en wanneer?

Reputatie 7
Badge +10

 

Welkom terug….!

Reputatie 3
Badge

KPN heeft mijn strijd gewonnen… besloten abonnement af te kopen. De maanden die ze zouden vergoeden worden dus nu toch door mij afbetaald. Stel bloedzuigers, voor mij nooit meer KPN.

Hoe lang moest je nog en wat kost het?

Neem aan dat de compensatie dan ook nog wordt uitgekeerd?

Tot eind januari. Nu sluit ik over op T-Mobile op de 15e van oktober. In mijn vakantie…

Ohja, ik moest de volle mep betalen, zonder compensatie of iets.

Reputatie 7
Badge +15

@Waijenberg Welkom terug. 

De reden voor je tijdelijke ban is je uitgelegd.

Ook is je meerdere malen aangegeven dat je je in jouw geval moet melden bij de zakelijke kant van KPN. Ik zou je dan ook willen adviseren daar een topic aan te maken. 

Voor ons is het nog niet volledig duidelijk hoe de compensatie er uit gaat zien. Hoe de compensatie er bij een zakelijk abonnement uit gaat zien heb ik helemaal geen zicht op. 

@grav176@Karelme en @MylouHamers jullie gegevens staan genoteerd.

@mlatu wil jij jouw gegevens nog toevoegen aan jouw forum profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt!

Top gedaan!

Reputatie 5
Badge +2

 Als je bereikbaar wil zijn moet je dat zelf regelen met een oud of nieuw toestel of overstappen.

 

of je SIM overzetten naar een eSIM (via de KPN App) en een prepaid SIM bij een andere provider kopen. Als je dan je KPN-nummer laat doorsturen naar het prepaid nummer ben je in ieder geval bereikbaar.

 

Wie gaat dat betalen dan ?

Ik ben van plan alle kosten die ik extra moet maken om fatsoenlijk bereikbaar te zijn te verhalen op KPN.

Reputatie 4
Badge +1

@Sanne_M hoeveel mensen staan er inmiddels al op die lijst? 

@Shyrin_ @Rutger_ misschien kan 1 van jullie hier antwoord op geven? Ben ik wel benieuwd naar. 

Reputatie 7

Ik ben van plan alle kosten die ik extra moet maken om fatsoenlijk bereikbaar te zijn te verhalen op KPN.

Als dat meer kosten zijn dan jouw abonnementskosten dan zal je daarvoor wel naar de rechter moeten stappen immers het zijn de abonnementskosten die vergoed zullen worden en niet de toestelbijdrage voor jouw iPhone 11 danwel de kosten voor een op eigen initiatief aangeschafte vervangende telefoon.

Reputatie 7

@Sanne_M hoeveel mensen staan er inmiddels al op die lijst? 

@Shyrin_ @Rutger_ misschien kan 1 van jullie hier antwoord op geven? Ben ik wel benieuwd naar. 

Dat antwoord zal je uiteraard niet gaan krijgen. Het gaat mijns inziens ook niet om hoeveel abonnees op die lijst staan maar om hoeveel abonnees dit probleem ervaren en dat ligt vast en zeker een stuk hoger. Persoonlijk vind ik het ook niet zo interessant. Interessant is volgens mij de oplossing van het probleem.

Reputatie 4
Badge +1

@Sanne_M hoeveel mensen staan er inmiddels al op die lijst? 

@Shyrin_ @Rutger_ misschien kan 1 van jullie hier antwoord op geven? Ben ik wel benieuwd naar. 

Dat antwoord zal je uiteraard niet gaan krijgen. Het gaat mijns inziens ook niet om hoeveel abonnees op die lijst staan maar om hoeveel abonnees dit problerm ervaren en dat ligt vast en zeker een stuk hoger. Persoonlijk vind ik het ook niet zo interessant. Interessant is volgens mij de oplossing van het probleem.

Dit is dus precies waarmee je mensen op hun zenuwen werkt. Er wordt iets aan bepaalde mensen gevraagd en jij geeft daar antwoord op. Een antwoord waar je ook nog eens niets mee kunt. En natuurlijk mag je jouw persoonlijke mening geven, maar daar werd niet naar gevraagd en hebben we in dit geval ook helemaal niks aan. Neem aan dat je dat begrijpt. 

Net een weekje Frankrijk geweest. Overal bereik met mijn iPhone 11 I’m kpn nu net de grens over en weer het probleem waar ik al sinds eind juli mee kamp. Vreemd dat kpn aangeeft dat het aan Apple ligt. Ik kan met dezelfde iPhone en Sim alles probleemloos doen in het buitenland?

Reputatie 6
Badge +2

@Waijenberg Welkom terug. 

De reden voor je tijdelijke ban is je uitgelegd.

Ook is je meerdere malen aangegeven dat je je in jouw geval moet melden bij de zakelijke kant van KPN. Ik zou je dan ook willen adviseren daar een topic aan te maken. 

Voor ons is het nog niet volledig duidelijk hoe de compensatie er uit gaat zien. Hoe de compensatie er bij een zakelijk abonnement uit gaat zien heb ik helemaal geen zicht op. 

Zeg KPN, lezen jullie wel, want wordt wederom van kastje naar de muur gestuurd en alweer van KPN naar KPN, klantvriendelijker moet het niet worden, misschien moeten jullie het in dit drama zelf eens intern gaan oppakken 😓

wjb is ook weer goed bezig, vergeet ‘m niet te liken👍🏻

 

Ik heb gisteren een senior adviser van Apple gesproken via de support afdeling over dit probleem. Daarbij mijn telefoon beschikbaar gesteld, zodat ze via de logbestanden kunnen kijken wat er nu precies gebeurt waardoor de 4g verbinding niet werkt.

Hier kan je op het forum je probleem melden.

https://discussions.apple.com/thread/254167327
 

des te meer reakties, des te harder er natuurlijk gewerkt wordt aan een oplossing !

Want dit duurt natuurlijk al veel te lang.

Reputatie 6
Badge +2

@Sanne_M hoeveel mensen staan er inmiddels al op die lijst? 

@Shyrin_ @Rutger_ misschien kan 1 van jullie hier antwoord op geven? Ben ik wel benieuwd naar. 

Dat antwoord zal je uiteraard niet gaan krijgen. Het gaat mijns inziens ook niet om hoeveel abonnees op die lijst staan maar om hoeveel abonnees dit problerm ervaren en dat ligt vast en zeker een stuk hoger. Persoonlijk vind ik het ook niet zo interessant. Interessant is volgens mij de oplossing van het probleem.

Dit is dus precies waarmee je mensen op hun zenuwen werkt. Er wordt iets aan bepaalde mensen gevraagd en jij geeft daar antwoord op. Een antwoord waar je ook nog eens niets mee kunt. En natuurlijk mag je jouw persoonlijke mening geven, maar daar werd niet naar gevraagd en hebben we in dit geval ook helemaal niks aan. Neem aan dat je dat begrijpt. 

Dat bedoel ik, maar blijkbaar staat over @ niets in de forum regels.

 

Admin: Bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7

Er wordt iets aan bepaalde mensen gevraagd en jij geeft daar antwoord op. 

Met alle respect, maar dat is nu eenmaal hoe een forum werkt.

Bron

Reputatie 7

Zeg KPN, lezen jullie wel, want wordt wederom van kastje naar de muur gestuurd en alweer van KPN naar KPN, klantvriendelijker moet het niet worden, misschien moeten jullie het in dit drama zelf eens intern gaan oppakken 😓

Hoe vaak is je nu verteld dat je je, hoe vervelend ook, moet wenden tot KPN zakelijk.

Ja, ik snap dat je als privé persoon die telefoon aangeschaft hebt, maar er is helemaal niets mis met die telefoon ... tenminste, dat is in ieder geval nog niet vastgesteld.

En als het teruglopen van de capaciteit van de accu daadwerkelijk door dit probleem veroorzaakt zou worden dan nog moet je je wenden tot KPN zakelijk want ook dan zijn zij het die hier een eventuele compensatie aan zullen moeten koppelen.

 

Ik snap dat dit opnieuw een bericht is dat je zeer waarschijnlijk niet wilt horen, maar het is wel de (bittere) werkelijkheid.

Reputatie 6
Badge +2

Zeg KPN, lezen jullie wel, want wordt wederom van kastje naar de muur gestuurd en alweer van KPN naar KPN, klantvriendelijker moet het niet worden, misschien moeten jullie het in dit drama zelf eens intern gaan oppakken 😓

Hoe vaak is je nu verteld dat je je, hoe vervelend ook, moet wenden tot KPN zakelijk.

Ja, ik snap dat je als privé persoon die telefoon aangeschaft hebt, maar er is helemaal niets mis met die telefoon ... tenminste, dat is in ieder geval nog niet vastgesteld.

En als het teruglopen van de capaciteit van de accu daadwerkelijk door dit probleem veroorzaakt zou worden dan nog moet je je wenden tot KPN zakelijk want ook dan zijn zij het die hier een eventuele compensatie aan zullen moeten koppelen.

 

Ik snap dat dit opnieuw een bericht is dat je zeer waarschijnlijk niet wilt horen, maar het is wel de (bittere) werkelijkheid.

De vraag is aan KPN geadresseerd, jouw mening is niet relevant, ik zal me beheersen (lastig) anders heb ik de sensuurcomissie weer op mijn nek @kpn de vraag staat voor jullie nog open!