Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Het feit is en blijft dat KPN een dienst en een product levert die niet meer compatible met elkaar zijn. 
Door deze compatibiliteitsproblemen ontstaat er productschade. 
KPN verzaakt in vele gevallen zowel de dienst als het product aan te passen om de problemen op te lossen. 
De schade loopt dus zowel op product en dienst. 
Compensatie zal ook op product en dienst geleverd moeten worden. 
Ongeacht je zakelijke of privé klant bent. 

Reputatie 7

Terwijl ik gewoon een antwoord van KPN vraag, nee niet van jou en ook niet van andere forum hobbyisten, van KPN via dit forum omdat KPN op andere openbare communicatiekanalen ook niet reageert en ik geen juridische zaak ga starten voor een paar honderd € opgelopen schade.

 

En, wellicht ten overvloede, wend je tot KPN zakelijk, zij zijn de enige die jou kunnen helpen t.a.v. dit issue. Zij zijn de enige die jou een compensatie kunnen aanbieden ook t.a.v schade aan jouw iPhone.

De consumententak van KPN, waar dit forum ook onderdeel van is, kan niets maar dan ook helemaal niets voor jou betekenen anders dan dat je hier op het forum de "voortgang" 😖 kunt volgen. De moderatoren die hier actief zijn hebben simpelweg geen inzage in jouw contract en kunnen daarom ook niets voor je doen.

Nogmaals, ook voor een eventuele claim voor schade aan jouw iPhone (teruglopende accu capaciteit) zal je bij KPN zakelijk moeten zijn ookal heb je jouw toestel als consument gekocht.

Reputatie 7

Het feit is en blijft dat KPN een dienst en een product levert die niet meer compatible met elkaar zijn. 
Door deze compatibiliteitsproblemen ontstaat er productschade. 
KPN verzaakt in vele gevallen zowel de dienst als het product aan te passen om de problemen op te lossen. 
De schade loopt dus zowel op product en dienst. 
Compensatie zal ook op product en dienst geleverd moeten worden. 
Ongeacht je zakelijke of privé klant bent. 

Als vastgesteld is dat het teruglopen van de accucapaciteit een gevolg is van dit probleem en de oorzaak daarvan in het netwerk van KPN ligt dan ben ik het volledig met je eens dat daar dan ook compensatie voor zal moeten komen. Die compensatie zal dan moeten komen van de partij waar je jouw abonnement hebt lopen en met die partij zal je dus ook contact op moeten nemen om die compensatie te claimen.

De partij waar je het toestel gekocht hebt doet hierbij niet terzake immers anders zou dat betekenen dat mensen die hun toestel bij bijvoorbeeld belsimpel gekocht hebben zich tot hen zouden moeten richten met hun claim tot compensatie.

 

P.S. Voor dat er weer een lading verkeerde geïnterpreteerde reacties komen, ook ik ben geneigd te zeggen dat het teruglopen van de accucapaciteit een direct gevolg is van dit probleem.

Reputatie 5
Badge +1

@wjb Zitten we een keer op 1 lijn, inzake @waaijenberg heeft dus net zoveel recht als jij om op dit forum aanwezig te zijn en openbaar reacties te geven en vragen te stellen.
Waaijenberg is wel een echt gedupeerde en jij niet. 
Frustraties lopen hoog op, de communicatie cq het gebrek aan communicatie van KPN is voor iedereen een doorn in het oog. 
Dit forum kan beter omgedoopt wordt tot aanmeldpunt, antwoorden krijgen we toch niet. 

Reputatie 6
Badge +2

Terwijl ik gewoon een antwoord van KPN vraag, nee niet van jou en ook niet van andere forum hobbyisten, van KPN via dit forum omdat KPN op andere openbare communicatiekanalen ook niet reageert en ik geen juridische zaak ga starten voor een paar honderd € opgelopen schade.

 

En, wellicht ten overvloede, wend je tot KPN zakelijk, zij zijn de enige die jou kunnen helpen t.a.v. dit issue. Zij zijn de enige die jou een compensatie kunnen aanbieden ook t.a.v schade aan jouw iPhone.

De consumententak van KPN, waar dit forum ook onderdeel van is, kan niets maar dan ook helemaal niets voor jou betekenen anders dan dat je hier op het forum de "voortgang" 😖 kunt volgen. De moderatoren die hier actief zijn hebben simpelweg geen inzage in jouw contract en kunnen daarom ook niets voor je doen.

Nogmaals, ook voor een eventuele claim voor schade aan jouw iPhone (teruglopende accu capaciteit) zal je bij KPN zakelijk moeten zijn ookal heb je jouw toestel als consument gekocht.

Topper 😂

Reputatie 7

@wjb Zitten we een keer op 1 lijn, inzake @waaijenberg heeft dus net zoveel recht als jij om op dit forum aanwezig te zijn en openbaar reacties te geven en vragen te stellen.

Natuurlijk heeft @Waijenberg net zo veel recht als jij en ik om hier vragen te stellen maar hij zal er als zakelijke abonnee niet zoveel mee opschieten als het gaat over het claimen van compensatie want daarvoor moet hij toch echt bij KPN zakelijk zijn.

 

 Frustraties lopen hoog op, de communicatie cq het gebrek aan communicatie van KPN is voor iedereen een doorn in het oog. 

Dat ben ik volkomen met je eens, de communicatie vanuit KPN is ook wat mij betreft ver onder de maat. Aan de andere kant werkt het frequent melden van "geen voortgang" ook weer frustratie in de hand. Dat zie je ook hier op het forum als je de reacties bekijkt die volgen op een nieuw smsje.

 

Blijkbaar is het vinden van de oorzaak een zeer complex gebeuren.

Reputatie 7
Badge +16

  

Fantastisch hoe dit forum functioneert, alweer Kpn censuur bij verzoeken aan @wjb om te stoppen met zijn onwenselijke reacties en opmerkingen. Een voorbeeld van hoe Kpn omgaat met gedupeerde klanten, die enorm ontevreden zijn en stellen daarom soms lastige vragen, die houdt ja dan gewoon aan het lijntje of laat ze wegtreiteren door hulptroepen zonder problemen…

Noem het censuur, wij noemen het modereren op onze huisregels.

In zijn algemeen, voor iedereen (gedupeerde of niet):
Zolang berichten passen binnen onze huisregels en de gebruikersvoorwaarden van het KPN Forum, staat het een ieder vrij om berichten te plaatsen èn te reageren op vragen die gesteld worden.
Onnodige of herhaaldelijke kwetsende reacties richting gebruikers van het Forum is niet nodig en ook niet acceptabel. 

We snappen de frustraties, ontevredenheid en dat het lang duurt, neemt niet weg dat we, zonder aannames, op een vriendelijke en respectvolle manier met elkaar kunnen discussiëren en/of informatie kunnen uitwisselen.

Achter de schermen zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing. Zal heel anders voelen als je dag in en dag uit met een toestel zit waarmee je problemen ervaart, dan had je liever gisteren dan vandaag een oplossing. Snappen we, daar doen we onze uiterste best voor!
 

In dat geval verwacht ik dat KPN dit intern voor mij gaat regelen, niet doorverwijst, want dat heeft zakelijk al gedaan naar privé en naar Apple!!! En dat KPN gedupeerden als klant behandeld en met een oplossing/voorstel komt. 

Even voor de duidelijkheid, mijn vragen zijn gericht aan KPN en als je je afvraagt waarom via dit forum? Omdat er via alle andere kanalen ook niet wordt gereageerd….


Het spijt mij: aan die verwachting kunnen we niet voldoen. Er is nu al een aantal keer aangegeven dat klanten met een KPN Zakelijk abonnement, bij de klantenservice van KPN Zakelijk terecht kunnen. Vanuit de particuliere kant hebben wij geen inzage in zakelijke klantgegevens. Een oplossing voor dit probleem is er vooralsnog niet en kan KPN Consumenten jou, als KPN Zakelijke klant, sowieso niet aanbieden. En daarmee wil ik ook een streep zetten onder deze vraag/ discussie.

Ik las een vraag over hoeveel mensen er nu op de lijst geregistreerd staan: die informatie is niet beschikbaar voor klanten. 
 

edit: Waarom is het vastgezette bericht met instructies in dit topic verdwenen? 

edit: vastgezet bericht is weer terug 🤔

Niet zo verbaasd doen. Het vastgezette bericht staat er continue. Je moet alleen even je pagina verversen. 😒

We zien soms gebeuren dat het vastgezette bericht ineens weer verdwenen is. Dat herstellen we dan zo snel mogelijk weer.

Reputatie 6
Badge +2

 Frustraties lopen hoog op, de communicatie cq het gebrek aan communicatie van KPN is voor iedereen een doorn in het 

 

Blijkbaar is het vinden van de oorzaak een zeer complex gebeuren.

En daarom moet KPN de gedupeerden tegemoet komen met meer dan een toezegging het abonnementsgeld te crediteren. Maar door vragen en opmerkingen af te zwakken en te weerleggen met jullie persoonlijke meningen en Google wetenschap, remmen jij en die andere hobbyisten de urgentie en wordt de aandacht afgeleid van voor gedupeerden belangrijke zaken zoals o.a. Een oplossing voor de ontstane schade.
 

En ik zal het wel verkeerd inschatten, maar gezien jullie fanatisme zou het mij niet verbazen dat jullie berichten gesponsord worden… 

Reputatie 6
Badge +3

Het feit is en blijft dat KPN een dienst en een product levert die niet meer compatible met elkaar zijn. 
Door deze compatibiliteitsproblemen ontstaat er productschade. 
KPN verzaakt in vele gevallen zowel de dienst als het product aan te passen om de problemen op te lossen. 
De schade loopt dus zowel op product en dienst. 
Compensatie zal ook op product en dienst geleverd moeten worden. 
Ongeacht je zakelijke of privé klant bent. 

Eens!

En KPN (zeg dit al een paar weken).

Onderzoek is heel schattig maar als het niets oplost moet je fase 2 in en een oplossing bedenken  zodat je je klanten helpt die duidelijk zelfs in de problemen komen en weer op de juiste manier van de diensten gebruik kunnen maken die wij samen in een contract afgesproken hebben.

Ik stel voor dat vanaf morgen fase 2 ingaat.

Of kpn fixed het probleem met compensatie of en daar lijkt het naar toe te gaan jullie kunnen het niet oplossen en komen met een heel fijn voorstel.

Namens al jullie trouwe klanten alvast dank en stel ons niet teleur!.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

En misschien nog even voor de duidelijkheid, mijn vragen gaan over de iPhone 11 welke ik als particulier bij KPN heb gekocht! 
Zeg KPN, even terug naar de basis waar wij als consument jullie groot mee hebben gemaakt… als jullie tijd hebben en er een werkende telefoon beschikbaar is, zouden jullie mij dan even kunnen bellen, jullie hebben m’n nummer toch nog wel? 

Reputatie 7

En misschien nog even voor de duidelijkheid, mijn vragen gaan over de iPhone 11 welke ik als particulier bij KPN heb gekocht! 

Het feit dat jij die iPhone 11 als particulier bij KPN hebt gekocht doet helemaal niet terzake, een claim voor schade aan die telefoon zal je nog steeds bij de partij moeten indienen die de schade aan dat toestel berokkend heeft. Alleen voor claims binnen de garantie van het toestel kan je je wenden tot de consumententak van KPN. Uiteraard kan je ook jouw toestel bij de consumententak van KPN ter reparatie aanbieden maar waarschijnlijk zal de conclusie al snel zijn dat er niets mis is met dat toestel.

Reputatie 7

En ik zal het wel verkeerd inschatten, maar gezien jullie fanatisme zou het mij niet verbazen dat jullie berichten gesponsord worden… 

Dat schat je inderdaad verkeerd in.

Wat ik erg jammer vind is dat jij de welgemeende en goed bedoelde adviezen naast je neerlegt alsof ze niet bestaan terwijl dat toch adviezen zijn om jou verder te helpen en niet om jou dwars te bomen.

Reputatie 4
Badge +2

Voor ons is het nog niet volledig duidelijk hoe de compensatie er uit gaat zien. 

@Rutger_  Ik vind dit een rare opmerking. 
Compensatie vanaf 20 juli zolang de storing duurt! Wat is hier niet duidelijk aan?  
 

misschien dat de verbazing zo duidelijker is?

@Groene Trol En wat vind jij hier raar aan? Is toch logisch? Pas als kpn weet wat het probleem veroorzaakt, kunnen ze pas een definitieve oplossing (lees compensatie) vaststellen. 

Wat wil je nou horen?

Van jou niets aangezien de vraag aan een moderator is gericht.

Helaas neemt het moderatieteam niet de moeite om te antwoorden maar verwijderd gewoon berichten zonder uitleg

Ik ervoor ook internet problemen met mijn iPhone 11 en wil ook graag op de compensatie lijst 

Reputatie 7
Badge +20

@Kev1992 je staat er op.

 

Verder voor de rest, compensatie wordt geregeld als er een oplossing is. 

En wanneer je je niet aan de huisregels houdt, zijn wij genoodzaakt om op te treden. 

Reputatie 4
Badge +1

@Kev1992 je staat er op.

 

Verder voor de rest, compensatie wordt geregeld als er een oplossing is. 

En wanneer je je niet aan de huisregels houdt, zijn wij genoodzaakt om op te treden. 

En als er geen oplossing wordt gevonden? 😅

@Kev1992 je staat er op.

 

Verder voor de rest, compensatie wordt geregeld als er een oplossing is. 

En wanneer je je niet aan de huisregels houdt, zijn wij genoodzaakt om op te treden. 

En als er geen oplossing wordt gevonden? 😅

Dan krijg je niets.

 

Reputatie 7
Badge +20

Goede vraag, heb ik zo geen antwoord op, maar daar komt vast iets voor. 

Er wordt iets aan bepaalde mensen gevraagd en jij geeft daar antwoord op. 

Met alle respect, maar dat is nu eenmaal hoe een forum werkt.

Bron

Waarom moeten klanten met problemen dat hier melden, om voor compensatie in aanmerking te komen. Dit is toch klanten-klanten forum?

Wat doen die medeklanten dan met die melding?

Of is toch een 2e manier om je iphone11 - kpn problemen te melden?

Reputatie 7

Waarom moeten klanten met problemen dat hier melden, om voor compensatie in aanmerking te komen. Dit is toch klanten-klanten forum?

Dat wil niet zeggen dat KPN niet aanwezig op dit forum en uiteraard topics oppakt waarbij duidelijk is dat de inbreng van KPN vereist is om het besproken issue te verhelpen. In dit geval is dat ook zo en heeft KPN gevraagd om je hier te melden als je deze problemen ervaart.

Waarom moeten klanten met problemen dat hier melden, om voor compensatie in aanmerking te komen. Dit is toch klanten-klanten forum?

Dat wil niet zeggen dat KPN niet aanwezig op dit forum en uiteraard topics oppakt waarbij duidelijk is dat de inbreng van KPN vereist is om het besproken issue te verhelpen. In dit geval is dat ook zo en heeft KPN gevraagd om je hier te melden als je deze problemen ervaart.

Maw: we interpelleren het zo als het ons past.

Reputatie 7
Badge +20

Het is een openbaar forum, dus alles is zichtbaar voor klanten als medewerkers. Iedereen is hier om elkaar te helpen. Dat wil ik er voor nu over zeggen. Wil je hier verder over praten, doe dat dan in een eigen topic. Dan houden we het hier on-topic. 

On topic:

Of is toch een 2e manier om je iphone11 - kpn problemen te melden?

Reputatie 7
Badge +20

Dit kan via elke klantingang van KPN. Maar het makkelijkste is denk ik wel via ons. 

Reputatie 4
Badge +1

Er wordt iets aan bepaalde mensen gevraagd en jij geeft daar antwoord op. 

Met alle respect, maar dat is nu eenmaal hoe een forum werkt.

Bron

Waarom moeten klanten met problemen dat hier melden, om voor compensatie in aanmerking te komen. Dit is toch klanten-klanten forum?

Wat doen die medeklanten dan met die melding?

Of is toch een 2e manier om je iphone11 - kpn problemen te melden?

Dit vond ik ook al zo bijzonder. Als je geluk hebt kom je hier terecht. Anders heb je pech. Niet alle KPN service medewerkers zijn op de hoogte van dit probleem en verwijzen je hiernaar toe.Â