Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoet. Helaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Het feit is en blijft dat KPN een dienst en een product levert die niet meer compatible met elkaar zijn. 
Door deze compatibiliteitsproblemen ontstaat er productschade. 
KPN verzaakt in vele gevallen zowel de dienst als het product aan te passen om de problemen op te lossen. 
De schade loopt dus zowel op product en dienst. 
Compensatie zal ook op product en dienst geleverd moeten worden. 
Ongeacht je zakelijke of privé klant bent. 

Reputatie 7

Terwijl ik gewoon een antwoord van KPN vraag, nee niet van jou en ook niet van andere forum hobbyisten, van KPN via dit forum omdat KPN op andere openbare communicatiekanalen ook niet reageert en ik geen juridische zaak ga starten voor een paar honderd € opgelopen schade.

 

En, wellicht ten overvloede, wend je tot KPN zakelijk, zij zijn de enige die jou kunnen helpen t.a.v. dit issue. Zij zijn de enige die jou een compensatie kunnen aanbieden ook t.a.v schade aan jouw iPhone.

De consumententak van KPN, waar dit forum ook onderdeel van is, kan niets maar dan ook helemaal niets voor jou betekenen anders dan dat je hier op het forum de "voortgang" 😖 kunt volgen. De moderatoren die hier actief zijn hebben simpelweg geen inzage in jouw contract en kunnen daarom ook niets voor je doen.

Nogmaals, ook voor een eventuele claim voor schade aan jouw iPhone (teruglopende accu capaciteit) zal je bij KPN zakelijk moeten zijn ookal heb je jouw toestel als consument gekocht.

Reputatie 7

Het feit is en blijft dat KPN een dienst en een product levert die niet meer compatible met elkaar zijn. 
Door deze compatibiliteitsproblemen ontstaat er productschade. 
KPN verzaakt in vele gevallen zowel de dienst als het product aan te passen om de problemen op te lossen. 
De schade loopt dus zowel op product en dienst. 
Compensatie zal ook op product en dienst geleverd moeten worden. 
Ongeacht je zakelijke of privé klant bent. 

Als vastgesteld is dat het teruglopen van de accucapaciteit een gevolg is van dit probleem en de oorzaak daarvan in het netwerk van KPN ligt dan ben ik het volledig met je eens dat daar dan ook compensatie voor zal moeten komen. Die compensatie zal dan moeten komen van de partij waar je jouw abonnement hebt lopen en met die partij zal je dus ook contact op moeten nemen om die compensatie te claimen.

De partij waar je het toestel gekocht hebt doet hierbij niet terzake immers anders zou dat betekenen dat mensen die hun toestel bij bijvoorbeeld belsimpel gekocht hebben zich tot hen zouden moeten richten met hun claim tot compensatie.

 

P.S. Voor dat er weer een lading verkeerde geïnterpreteerde reacties komen, ook ik ben geneigd te zeggen dat het teruglopen van de accucapaciteit een direct gevolg is van dit probleem.

Reputatie 5
Badge +1

@wjb Zitten we een keer op 1 lijn, inzake @waaijenberg heeft dus net zoveel recht als jij om op dit forum aanwezig te zijn en openbaar reacties te geven en vragen te stellen.
Waaijenberg is wel een echt gedupeerde en jij niet. 
Frustraties lopen hoog op, de communicatie cq het gebrek aan communicatie van KPN is voor iedereen een doorn in het oog. 
Dit forum kan beter omgedoopt wordt tot aanmeldpunt, antwoorden krijgen we toch niet. 

Reputatie 6
Badge +2

Terwijl ik gewoon een antwoord van KPN vraag, nee niet van jou en ook niet van andere forum hobbyisten, van KPN via dit forum omdat KPN op andere openbare communicatiekanalen ook niet reageert en ik geen juridische zaak ga starten voor een paar honderd € opgelopen schade.

 

En, wellicht ten overvloede, wend je tot KPN zakelijk, zij zijn de enige die jou kunnen helpen t.a.v. dit issue. Zij zijn de enige die jou een compensatie kunnen aanbieden ook t.a.v schade aan jouw iPhone.

De consumententak van KPN, waar dit forum ook onderdeel van is, kan niets maar dan ook helemaal niets voor jou betekenen anders dan dat je hier op het forum de "voortgang" 😖 kunt volgen. De moderatoren die hier actief zijn hebben simpelweg geen inzage in jouw contract en kunnen daarom ook niets voor je doen.

Nogmaals, ook voor een eventuele claim voor schade aan jouw iPhone (teruglopende accu capaciteit) zal je bij KPN zakelijk moeten zijn ookal heb je jouw toestel als consument gekocht.

Topper 😂

Reputatie 7

@wjb Zitten we een keer op 1 lijn, inzake @waaijenberg heeft dus net zoveel recht als jij om op dit forum aanwezig te zijn en openbaar reacties te geven en vragen te stellen.

Natuurlijk heeft @Waijenberg net zo veel recht als jij en ik om hier vragen te stellen maar hij zal er als zakelijke abonnee niet zoveel mee opschieten als het gaat over het claimen van compensatie want daarvoor moet hij toch echt bij KPN zakelijk zijn.

 

 Frustraties lopen hoog op, de communicatie cq het gebrek aan communicatie van KPN is voor iedereen een doorn in het oog. 

Dat ben ik volkomen met je eens, de communicatie vanuit KPN is ook wat mij betreft ver onder de maat. Aan de andere kant werkt het frequent melden van "geen voortgang" ook weer frustratie in de hand. Dat zie je ook hier op het forum als je de reacties bekijkt die volgen op een nieuw smsje.

 

Blijkbaar is het vinden van de oorzaak een zeer complex gebeuren.

Reputatie 7
Badge +16

  

Fantastisch hoe dit forum functioneert, alweer Kpn censuur bij verzoeken aan @wjb om te stoppen met zijn onwenselijke reacties en opmerkingen. Een voorbeeld van hoe Kpn omgaat met gedupeerde klanten, die enorm ontevreden zijn en stellen daarom soms lastige vragen, die houdt ja dan gewoon aan het lijntje of laat ze wegtreiteren door hulptroepen zonder problemen…

Noem het censuur, wij noemen het modereren op onze huisregels.

In zijn algemeen, voor iedereen (gedupeerde of niet):
Zolang berichten passen binnen onze huisregels en de gebruikersvoorwaarden van het KPN Forum, staat het een ieder vrij om berichten te plaatsen èn te reageren op vragen die gesteld worden.
Onnodige of herhaaldelijke kwetsende reacties richting gebruikers van het Forum is niet nodig en ook niet acceptabel. 

We snappen de frustraties, ontevredenheid en dat het lang duurt, neemt niet weg dat we, zonder aannames, op een vriendelijke en respectvolle manier met elkaar kunnen discussiëren en/of informatie kunnen uitwisselen.

Achter de schermen zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing. Zal heel anders voelen als je dag in en dag uit met een toestel zit waarmee je problemen ervaart, dan had je liever gisteren dan vandaag een oplossing. Snappen we, daar doen we onze uiterste best voor!
 

In dat geval verwacht ik dat KPN dit intern voor mij gaat regelen, niet doorverwijst, want dat heeft zakelijk al gedaan naar privé en naar Apple!!! En dat KPN gedupeerden als klant behandeld en met een oplossing/voorstel komt. 

Even voor de duidelijkheid, mijn vragen zijn gericht aan KPN en als je je afvraagt waarom via dit forum? Omdat er via alle andere kanalen ook niet wordt gereageerd….


Het spijt mij: aan die verwachting kunnen we niet voldoen. Er is nu al een aantal keer aangegeven dat klanten met een KPN Zakelijk abonnement, bij de klantenservice van KPN Zakelijk terecht kunnen. Vanuit de particuliere kant hebben wij geen inzage in zakelijke klantgegevens. Een oplossing voor dit probleem is er vooralsnog niet en kan KPN Consumenten jou, als KPN Zakelijke klant, sowieso niet aanbieden. En daarmee wil ik ook een streep zetten onder deze vraag/ discussie.

Ik las een vraag over hoeveel mensen er nu op de lijst geregistreerd staan: die informatie is niet beschikbaar voor klanten. 
 

edit: Waarom is het vastgezette bericht met instructies in dit topic verdwenen? 

edit: vastgezet bericht is weer terug 🤔

Niet zo verbaasd doen. Het vastgezette bericht staat er continue. Je moet alleen even je pagina verversen. 😒

We zien soms gebeuren dat het vastgezette bericht ineens weer verdwenen is. Dat herstellen we dan zo snel mogelijk weer.

Reputatie 6
Badge +2

 Frustraties lopen hoog op, de communicatie cq het gebrek aan communicatie van KPN is voor iedereen een doorn in het 

 

Blijkbaar is het vinden van de oorzaak een zeer complex gebeuren.

En daarom moet KPN de gedupeerden tegemoet komen met meer dan een toezegging het abonnementsgeld te crediteren. Maar door vragen en opmerkingen af te zwakken en te weerleggen met jullie persoonlijke meningen en Google wetenschap, remmen jij en die andere hobbyisten de urgentie en wordt de aandacht afgeleid van voor gedupeerden belangrijke zaken zoals o.a. Een oplossing voor de ontstane schade.
 

En ik zal het wel verkeerd inschatten, maar gezien jullie fanatisme zou het mij niet verbazen dat jullie berichten gesponsord worden… 

Reputatie 6
Badge +3

Het feit is en blijft dat KPN een dienst en een product levert die niet meer compatible met elkaar zijn. 
Door deze compatibiliteitsproblemen ontstaat er productschade. 
KPN verzaakt in vele gevallen zowel de dienst als het product aan te passen om de problemen op te lossen. 
De schade loopt dus zowel op product en dienst. 
Compensatie zal ook op product en dienst geleverd moeten worden. 
Ongeacht je zakelijke of privé klant bent. 

Eens!

En KPN (zeg dit al een paar weken).

Onderzoek is heel schattig maar als het niets oplost moet je fase 2 in en een oplossing bedenken  zodat je je klanten helpt die duidelijk zelfs in de problemen komen en weer op de juiste manier van de diensten gebruik kunnen maken die wij samen in een contract afgesproken hebben.

Ik stel voor dat vanaf morgen fase 2 ingaat.

Of kpn fixed het probleem met compensatie of en daar lijkt het naar toe te gaan jullie kunnen het niet oplossen en komen met een heel fijn voorstel.

Namens al jullie trouwe klanten alvast dank en stel ons niet teleur!.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

En misschien nog even voor de duidelijkheid, mijn vragen gaan over de iPhone 11 welke ik als particulier bij KPN heb gekocht! 
Zeg KPN, even terug naar de basis waar wij als consument jullie groot mee hebben gemaakt… als jullie tijd hebben en er een werkende telefoon beschikbaar is, zouden jullie mij dan even kunnen bellen, jullie hebben m’n nummer toch nog wel? 

Reputatie 7

En misschien nog even voor de duidelijkheid, mijn vragen gaan over de iPhone 11 welke ik als particulier bij KPN heb gekocht! 

Het feit dat jij die iPhone 11 als particulier bij KPN hebt gekocht doet helemaal niet terzake, een claim voor schade aan die telefoon zal je nog steeds bij de partij moeten indienen die de schade aan dat toestel berokkend heeft. Alleen voor claims binnen de garantie van het toestel kan je je wenden tot de consumententak van KPN. Uiteraard kan je ook jouw toestel bij de consumententak van KPN ter reparatie aanbieden maar waarschijnlijk zal de conclusie al snel zijn dat er niets mis is met dat toestel.

Reputatie 7

En ik zal het wel verkeerd inschatten, maar gezien jullie fanatisme zou het mij niet verbazen dat jullie berichten gesponsord worden… 

Dat schat je inderdaad verkeerd in.

Wat ik erg jammer vind is dat jij de welgemeende en goed bedoelde adviezen naast je neerlegt alsof ze niet bestaan terwijl dat toch adviezen zijn om jou verder te helpen en niet om jou dwars te bomen.

Reputatie 4
Badge +2

Voor ons is het nog niet volledig duidelijk hoe de compensatie er uit gaat zien. 

@Rutger_  Ik vind dit een rare opmerking. 
Compensatie vanaf 20 juli zolang de storing duurt! Wat is hier niet duidelijk aan?  
 

misschien dat de verbazing zo duidelijker is?

@Groene Trol En wat vind jij hier raar aan? Is toch logisch? Pas als kpn weet wat het probleem veroorzaakt, kunnen ze pas een definitieve oplossing (lees compensatie) vaststellen. 

Wat wil je nou horen?

Van jou niets aangezien de vraag aan een moderator is gericht.

Helaas neemt het moderatieteam niet de moeite om te antwoorden maar verwijderd gewoon berichten zonder uitleg

Ik ervoor ook internet problemen met mijn iPhone 11 en wil ook graag op de compensatie lijst 

Reputatie 7
Badge +20

@Kev1992 je staat er op.

 

Verder voor de rest, compensatie wordt geregeld als er een oplossing is. 

En wanneer je je niet aan de huisregels houdt, zijn wij genoodzaakt om op te treden. 

Reputatie 4
Badge +1

@Kev1992 je staat er op.

 

Verder voor de rest, compensatie wordt geregeld als er een oplossing is. 

En wanneer je je niet aan de huisregels houdt, zijn wij genoodzaakt om op te treden. 

En als er geen oplossing wordt gevonden? 😅

@Kev1992 je staat er op.

 

Verder voor de rest, compensatie wordt geregeld als er een oplossing is. 

En wanneer je je niet aan de huisregels houdt, zijn wij genoodzaakt om op te treden. 

En als er geen oplossing wordt gevonden? 😅

Dan krijg je niets.

 

Reputatie 7
Badge +20

Goede vraag, heb ik zo geen antwoord op, maar daar komt vast iets voor. 

Er wordt iets aan bepaalde mensen gevraagd en jij geeft daar antwoord op. 

Met alle respect, maar dat is nu eenmaal hoe een forum werkt.

Bron

Waarom moeten klanten met problemen dat hier melden, om voor compensatie in aanmerking te komen. Dit is toch klanten-klanten forum?

Wat doen die medeklanten dan met die melding?

Of is toch een 2e manier om je iphone11 - kpn problemen te melden?

Reputatie 7

Waarom moeten klanten met problemen dat hier melden, om voor compensatie in aanmerking te komen. Dit is toch klanten-klanten forum?

Dat wil niet zeggen dat KPN niet aanwezig op dit forum en uiteraard topics oppakt waarbij duidelijk is dat de inbreng van KPN vereist is om het besproken issue te verhelpen. In dit geval is dat ook zo en heeft KPN gevraagd om je hier te melden als je deze problemen ervaart.

Waarom moeten klanten met problemen dat hier melden, om voor compensatie in aanmerking te komen. Dit is toch klanten-klanten forum?

Dat wil niet zeggen dat KPN niet aanwezig op dit forum en uiteraard topics oppakt waarbij duidelijk is dat de inbreng van KPN vereist is om het besproken issue te verhelpen. In dit geval is dat ook zo en heeft KPN gevraagd om je hier te melden als je deze problemen ervaart.

Maw: we interpelleren het zo als het ons past.

Reputatie 7
Badge +20

Het is een openbaar forum, dus alles is zichtbaar voor klanten als medewerkers. Iedereen is hier om elkaar te helpen. Dat wil ik er voor nu over zeggen. Wil je hier verder over praten, doe dat dan in een eigen topic. Dan houden we het hier on-topic. 

On topic:

Of is toch een 2e manier om je iphone11 - kpn problemen te melden?

Reputatie 7
Badge +20

Dit kan via elke klantingang van KPN. Maar het makkelijkste is denk ik wel via ons. 

Reputatie 4
Badge +1

Er wordt iets aan bepaalde mensen gevraagd en jij geeft daar antwoord op. 

Met alle respect, maar dat is nu eenmaal hoe een forum werkt.

Bron

Waarom moeten klanten met problemen dat hier melden, om voor compensatie in aanmerking te komen. Dit is toch klanten-klanten forum?

Wat doen die medeklanten dan met die melding?

Of is toch een 2e manier om je iphone11 - kpn problemen te melden?

Dit vond ik ook al zo bijzonder. Als je geluk hebt kom je hier terecht. Anders heb je pech. Niet alle KPN service medewerkers zijn op de hoogte van dit probleem en verwijzen je hiernaar toe.Â