Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?


Dat kan toch niet waar zijn!

 

Je kunt een ingebrekestelling starten. Weet niet hoe KPN daarmee om gaat. 

 

Reputatie 1

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?

Dat kan toch niet waar zijn!

 

Vast wel, maar dan zul je wellicht moeten afkopen. 

Ook die optie is niet mogelijk gebleken. Afkopen is overigens geen optie.

Contract moet ontbonden worden vanwege het niet leveren van een dienst waar wel voor betaald wordt en het niet oplossen van dit probleem binnen een redelijke termijn.

Tevens wordt er geen alternatief geboden voor de periode dat de storing duurt.

Badge

Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn iphone 11! Mijn telefoonnummer staat nu op mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +17

@Jente Dijk Je staat op de lijst! 

Reputatie 5
Badge +1

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?


Dat kan toch niet waar zijn!

 

Je kunt een ingebrekestelling starten. Weet niet hoe KPN daarmee om gaat. 

 

let wel op wat er daaromtrent in je contractsvoorwaarden is bepaald 

Reputatie 5
Badge +1

  

Fantastisch hoe dit forum functioneert, alweer Kpn censuur bij verzoeken aan @wjb om te stoppen met zijn onwenselijke reacties en opmerkingen. Een voorbeeld van hoe Kpn omgaat met gedupeerde klanten, die enorm ontevreden zijn en stellen daarom soms lastige vragen, die houdt ja dan gewoon aan het lijntje of laat ze wegtreiteren door hulptroepen zonder problemen…

Noem het censuur, wij noemen het modereren op onze huisregels.

In zijn algemeen, voor iedereen (gedupeerde of niet):
Zolang berichten passen binnen onze huisregels en de gebruikersvoorwaarden van het KPN Forum, staat het een ieder vrij om berichten te plaatsen èn te reageren op vragen die gesteld worden.
Onnodige of herhaaldelijke kwetsende reacties richting gebruikers van het Forum is niet nodig en ook niet acceptabel. 

We snappen de frustraties, ontevredenheid en dat het lang duurt, neemt niet weg dat we, zonder aannames, op een vriendelijke en respectvolle manier met elkaar kunnen discussiëren en/of informatie kunnen uitwisselen.

Achter de schermen zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing. Zal heel anders voelen als je dag in en dag uit met een toestel zit waarmee je problemen ervaart, dan had je liever gisteren dan vandaag een oplossing. Snappen we, daar doen we onze uiterste best voor!
 

In dat geval verwacht ik dat KPN dit intern voor mij gaat regelen, niet doorverwijst, want dat heeft zakelijk al gedaan naar privé en naar Apple!!! En dat KPN gedupeerden als klant behandeld en met een oplossing/voorstel komt. 

Even voor de duidelijkheid, mijn vragen zijn gericht aan KPN en als je je afvraagt waarom via dit forum? Omdat er via alle andere kanalen ook niet wordt gereageerd….


Het spijt mij: aan die verwachting kunnen we niet voldoen. Er is nu al een aantal keer aangegeven dat klanten met een KPN Zakelijk abonnement, bij de klantenservice van KPN Zakelijk terecht kunnen. Vanuit de particuliere kant hebben wij geen inzage in zakelijke klantgegevens. Een oplossing voor dit probleem is er vooralsnog niet en kan KPN Consumenten jou, als KPN Zakelijke klant, sowieso niet aanbieden. En daarmee wil ik ook een streep zetten onder deze vraag/ discussie.

Ik las een vraag over hoeveel mensen er nu op de lijst geregistreerd staan: die informatie is niet beschikbaar voor klanten. 
 

edit: Waarom is het vastgezette bericht met instructies in dit topic verdwenen? 

edit: vastgezet bericht is weer terug 🤔

Niet zo verbaasd doen. Het vastgezette bericht staat er continue. Je moet alleen even je pagina verversen. 😒

We zien soms gebeuren dat het vastgezette bericht ineens weer verdwenen is. Dat herstellen we dan zo snel mogelijk weer.

“Achter de schermen zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing. “ hoe geloofwaardig is deze informatie nog na al 8 weken te zijn herhaald en praktische oplossingen wel degelijk aanwezig zijn

Reputatie 1

Gisteren iets heel geks. Was met m’n moeder op stap die geen data heeft en dus mijn mobiele hotspot gebruikt als we samen zijn. Zij kon dmv de hotspot wel gebruik maken van mijn 4G, waar ik met mijn eigen telefoon geen mobiele data gebruiken kon 🤔 schijnbaar komt er dus wel een volgroeide sterkt signaal binnen om als hotspot te kunnen gebruiken. Ook als ik m’n iPad via de hotspot op m’n iPhone 11 verbind, kan ik daar het grootste deel van de tijd gebruik van maken waar m’n telefoon steeds naar “mobiele data activeren niet mogelijk” springt 

Reputatie 3
Badge

Als het telefonisch niet lukte dan is het helaas niet mogelijk. 

Weet niet wie de interne communicatie en klantenservice regelt bij KPN maar als de techneuten die het probleem moeten oplossen van hetzelfde belabberde niveau zijn dan wordt het nooit opgelost.

We zijn nog aan het onderzoeken waar dit door komt. Tot dat helder is heb ik niet meer informatie dan in het vastgemaakte bericht staat. We zijn het aan het onderzoeken samen met de leverancier, de resultaten daarvan bepalen hoe we verder gaan. We kunnen dit dus alleen afwachten, en houden iedereen per SMS en op dit forum op de hoogte. Houd het forum dus in de gaten, en mocht je op de lijst willen om per SMS op de hoogte gebracht te worden en de compensatie te ontvangen, laat het hier dan ook gerust weten nadat je profiel is aangevuld. 

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?

Dat kan toch niet waar zijn!

 

Dat kan wel, alleen moet je alle resterende maanden betalen… Heb ik helaas ook moeten doen.

Het is schandalig dat er geen enkele spraken is van coulance in deze situatie. De beloofde compensatie is pas van toepassing als er een oplossing is, ik had daar helaas geen vertrouwen meer in.

Hier hebben we hetzelfde, afgelopen zomer slecht bereik, schakelt telkens naar Edge. Dit is echter op een iphone SE 2020.

 

 

Hier hebben we hetzelfde, afgelopen zomer slecht bereik, schakelt telkens naar Edge. Dit is echter op een iphone SE 2020.

 

 

Er is een ander topic voor SE. hier namelijk precies hetzelfde probleem namelijk met SE. maar net als bij de 11, ook hiervoor geen oplossing, Ik zat gelukkig aan t einde van mijn contracten en heb alles opgezegd. Hopeloos word je ervan (zoals velen met mij hier)

Beste allemaal,

Sinds half juli 2022 geen of nagenoeg geen internet op mijn iphone 11. Na vele telefoontjes richting KPN en alles geprobeerd te hebben o.a. een andere sim is het probleem niet opgelost. De KPN houdt mij/ons netjes op de hoogte middels een SMS en geeft daarin aan de abonnementsgelden te vergoeden nadat het probleem is opgelost. Hoe lang gaat dit nog duren ?

Ik mis een gedegen oplossing van de KPN en heb nu mijn rechtsbijstand ingeschakeld ( ARAG) als er meer mensen zijn die dit doen staan we samen sterk(er).

 

Voor een bedrijf als KPN vind ik dit te lang duren en de tot nu toe geboden oplossingen zijn een schrale troost.

Admin: bericht samengevoegd met iPhone 11 storingstopic

 

Hier hebben we hetzelfde, afgelopen zomer slecht bereik, schakelt telkens naar Edge. Dit is echter op een iphone SE 2020.

 

 

Er is een ander topic voor SE. hier namelijk precies hetzelfde probleem namelijk met SE. maar net als bij de 11, ook hiervoor geen oplossing, Ik zat gelukkig aan t einde van mijn contracten en heb alles opgezegd. Hopeloos word je ervan (zoals velen met mij hier)

 

@KLKL 

Het SE 2020 topic

 

Reputatie 4
Badge

Interessant filmpje! iPhone 11 No 4G Signal

 

Filmpje van januari 2022. 

Reputatie 7

Persoonlijk denk ik niet dat dat filmpje een correlatie heeft met het issue dat velen sinds een paar weken ervaren. Het zou wel heel frappant zijn als ineens vele iPhone 11's een hardware defect vertonen. Aan de andere kant zou het afschakelen van 3G wel een hardware defect zichtbaar hebben kunnen maken die eerder gewoon niet gezien werd. KPN beweert echter dat 3G al in maart uitgezet is terwijl het issue zich "pas” in juli manifesteerde.

Reputatie 2

Mij graag ook op de lijst toevoegen.
Kan ik hier ook updates over ontvangen?

Zojuist telefonisch contact gehad met de helpdesk. Zij erkennen het probleem, maar kunnen niet vertellen wanneer het probleem opgelost word. Dit kan dus net zo goed nog maanden duren..

Ze gaven overigens aan dat KPN niet moeilijk doet over het eerder opzeggen van een abonnement. Iemand ervaring met andere providers? Voor zowel thuis als mobiel? Zit al 20 jaar bij KPN maar dit kan gewoon niet 😊 

Reputatie 2

Is er al enige verandering??? Na 3 maanden zijn we het we zat eigenlijk!!!

Reputatie 7
Badge +20

@Vaas87, je staat op de lijst. Verder kan je enkel opzeggen wanneer je buiten contract zit. Of een maandelijks opzegbaar contract hebt. 

@Vaas87, je staat op de lijst. Verder kan je enkel opzeggen wanneer je buiten contract zit. Of een maandelijks opzegbaar contract hebt. 

Ik voorzie een hoop opzeggingen zodra de contracten zijn verlopen. Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Reputatie 7

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Ik kan me voorstellen van wel. Het is toch schandalig hoe de betrokkenen aan het lijntje gehouden worden.

Mij graag ook op de lijst toevoegen.
Kan ik hier ook updates over ontvangen?

Zojuist telefonisch contact gehad met de helpdesk. Zij erkennen het probleem, maar kunnen niet vertellen wanneer het probleem opgelost word. Dit kan dus net zo goed nog maanden duren..

Ze gaven overigens aan dat KPN niet moeilijk doet over het eerder opzeggen van een abonnement. Iemand ervaring met andere providers? Voor zowel thuis als mobiel? Zit al 20 jaar bij KPN maar dit kan gewoon niet 😊 

Volgens moderator @Sanne_M  moet je je ook telefonisch op kunnen geven voor compensatie en updates.

En dit is de 1e melding dat tussentijds opzeggen, zonder extra kosten neem ik aan, mogelijk zou zijn. Kan iemand van KPN dat bevestigen?

Reputatie 4
Badge

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Ik kan me voorstellen van wel. Het is toch schandalig hoe de betrokkenen aan het lijntje gehouden worden.

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

Mag ik op de compensatie/info lijst?

Reputatie 7
Badge +20

@Laila.e, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan zet ik je op de lijst. 

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Ik kan me voorstellen van wel. Het is toch schandalig hoe de betrokkenen aan het lijntje gehouden worden.

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten?