Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?


Dat kan toch niet waar zijn!

 

Je kunt een ingebrekestelling starten. Weet niet hoe KPN daarmee om gaat. 

 

Reputatie 1

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?

Dat kan toch niet waar zijn!

 

Vast wel, maar dan zul je wellicht moeten afkopen. 

Ook die optie is niet mogelijk gebleken. Afkopen is overigens geen optie.

Contract moet ontbonden worden vanwege het niet leveren van een dienst waar wel voor betaald wordt en het niet oplossen van dit probleem binnen een redelijke termijn.

Tevens wordt er geen alternatief geboden voor de periode dat de storing duurt.

Badge

Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn iphone 11! Mijn telefoonnummer staat nu op mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +17

@Jente Dijk Je staat op de lijst! 

Reputatie 5
Badge +1

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?


Dat kan toch niet waar zijn!

 

Je kunt een ingebrekestelling starten. Weet niet hoe KPN daarmee om gaat. 

 

let wel op wat er daaromtrent in je contractsvoorwaarden is bepaald 

Reputatie 5
Badge +1

  

Fantastisch hoe dit forum functioneert, alweer Kpn censuur bij verzoeken aan @wjb om te stoppen met zijn onwenselijke reacties en opmerkingen. Een voorbeeld van hoe Kpn omgaat met gedupeerde klanten, die enorm ontevreden zijn en stellen daarom soms lastige vragen, die houdt ja dan gewoon aan het lijntje of laat ze wegtreiteren door hulptroepen zonder problemen…

Noem het censuur, wij noemen het modereren op onze huisregels.

In zijn algemeen, voor iedereen (gedupeerde of niet):
Zolang berichten passen binnen onze huisregels en de gebruikersvoorwaarden van het KPN Forum, staat het een ieder vrij om berichten te plaatsen èn te reageren op vragen die gesteld worden.
Onnodige of herhaaldelijke kwetsende reacties richting gebruikers van het Forum is niet nodig en ook niet acceptabel. 

We snappen de frustraties, ontevredenheid en dat het lang duurt, neemt niet weg dat we, zonder aannames, op een vriendelijke en respectvolle manier met elkaar kunnen discussiëren en/of informatie kunnen uitwisselen.

Achter de schermen zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing. Zal heel anders voelen als je dag in en dag uit met een toestel zit waarmee je problemen ervaart, dan had je liever gisteren dan vandaag een oplossing. Snappen we, daar doen we onze uiterste best voor!
 

In dat geval verwacht ik dat KPN dit intern voor mij gaat regelen, niet doorverwijst, want dat heeft zakelijk al gedaan naar privé en naar Apple!!! En dat KPN gedupeerden als klant behandeld en met een oplossing/voorstel komt. 

Even voor de duidelijkheid, mijn vragen zijn gericht aan KPN en als je je afvraagt waarom via dit forum? Omdat er via alle andere kanalen ook niet wordt gereageerd….


Het spijt mij: aan die verwachting kunnen we niet voldoen. Er is nu al een aantal keer aangegeven dat klanten met een KPN Zakelijk abonnement, bij de klantenservice van KPN Zakelijk terecht kunnen. Vanuit de particuliere kant hebben wij geen inzage in zakelijke klantgegevens. Een oplossing voor dit probleem is er vooralsnog niet en kan KPN Consumenten jou, als KPN Zakelijke klant, sowieso niet aanbieden. En daarmee wil ik ook een streep zetten onder deze vraag/ discussie.

Ik las een vraag over hoeveel mensen er nu op de lijst geregistreerd staan: die informatie is niet beschikbaar voor klanten. 
 

edit: Waarom is het vastgezette bericht met instructies in dit topic verdwenen? 

edit: vastgezet bericht is weer terug 🤔

Niet zo verbaasd doen. Het vastgezette bericht staat er continue. Je moet alleen even je pagina verversen. 😒

We zien soms gebeuren dat het vastgezette bericht ineens weer verdwenen is. Dat herstellen we dan zo snel mogelijk weer.

“Achter de schermen zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing. “ hoe geloofwaardig is deze informatie nog na al 8 weken te zijn herhaald en praktische oplossingen wel degelijk aanwezig zijn

Reputatie 1

Gisteren iets heel geks. Was met m’n moeder op stap die geen data heeft en dus mijn mobiele hotspot gebruikt als we samen zijn. Zij kon dmv de hotspot wel gebruik maken van mijn 4G, waar ik met mijn eigen telefoon geen mobiele data gebruiken kon 🤔 schijnbaar komt er dus wel een volgroeide sterkt signaal binnen om als hotspot te kunnen gebruiken. Ook als ik m’n iPad via de hotspot op m’n iPhone 11 verbind, kan ik daar het grootste deel van de tijd gebruik van maken waar m’n telefoon steeds naar “mobiele data activeren niet mogelijk” springt 

Reputatie 3
Badge

Als het telefonisch niet lukte dan is het helaas niet mogelijk. 

Weet niet wie de interne communicatie en klantenservice regelt bij KPN maar als de techneuten die het probleem moeten oplossen van hetzelfde belabberde niveau zijn dan wordt het nooit opgelost.

We zijn nog aan het onderzoeken waar dit door komt. Tot dat helder is heb ik niet meer informatie dan in het vastgemaakte bericht staat. We zijn het aan het onderzoeken samen met de leverancier, de resultaten daarvan bepalen hoe we verder gaan. We kunnen dit dus alleen afwachten, en houden iedereen per SMS en op dit forum op de hoogte. Houd het forum dus in de gaten, en mocht je op de lijst willen om per SMS op de hoogte gebracht te worden en de compensatie te ontvangen, laat het hier dan ook gerust weten nadat je profiel is aangevuld. 

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?

Dat kan toch niet waar zijn!

 

Dat kan wel, alleen moet je alle resterende maanden betalen… Heb ik helaas ook moeten doen.

Het is schandalig dat er geen enkele spraken is van coulance in deze situatie. De beloofde compensatie is pas van toepassing als er een oplossing is, ik had daar helaas geen vertrouwen meer in.

Hier hebben we hetzelfde, afgelopen zomer slecht bereik, schakelt telkens naar Edge. Dit is echter op een iphone SE 2020.

 

 

Hier hebben we hetzelfde, afgelopen zomer slecht bereik, schakelt telkens naar Edge. Dit is echter op een iphone SE 2020.

 

 

Er is een ander topic voor SE. hier namelijk precies hetzelfde probleem namelijk met SE. maar net als bij de 11, ook hiervoor geen oplossing, Ik zat gelukkig aan t einde van mijn contracten en heb alles opgezegd. Hopeloos word je ervan (zoals velen met mij hier)

Beste allemaal,

Sinds half juli 2022 geen of nagenoeg geen internet op mijn iphone 11. Na vele telefoontjes richting KPN en alles geprobeerd te hebben o.a. een andere sim is het probleem niet opgelost. De KPN houdt mij/ons netjes op de hoogte middels een SMS en geeft daarin aan de abonnementsgelden te vergoeden nadat het probleem is opgelost. Hoe lang gaat dit nog duren ?

Ik mis een gedegen oplossing van de KPN en heb nu mijn rechtsbijstand ingeschakeld ( ARAG) als er meer mensen zijn die dit doen staan we samen sterk(er).

 

Voor een bedrijf als KPN vind ik dit te lang duren en de tot nu toe geboden oplossingen zijn een schrale troost.

Admin: bericht samengevoegd met iPhone 11 storingstopic

 

Hier hebben we hetzelfde, afgelopen zomer slecht bereik, schakelt telkens naar Edge. Dit is echter op een iphone SE 2020.

 

 

Er is een ander topic voor SE. hier namelijk precies hetzelfde probleem namelijk met SE. maar net als bij de 11, ook hiervoor geen oplossing, Ik zat gelukkig aan t einde van mijn contracten en heb alles opgezegd. Hopeloos word je ervan (zoals velen met mij hier)

 

@KLKL 

Het SE 2020 topic

 

Reputatie 4
Badge

Interessant filmpje! iPhone 11 No 4G Signal

 

Filmpje van januari 2022. 

Reputatie 7

Persoonlijk denk ik niet dat dat filmpje een correlatie heeft met het issue dat velen sinds een paar weken ervaren. Het zou wel heel frappant zijn als ineens vele iPhone 11's een hardware defect vertonen. Aan de andere kant zou het afschakelen van 3G wel een hardware defect zichtbaar hebben kunnen maken die eerder gewoon niet gezien werd. KPN beweert echter dat 3G al in maart uitgezet is terwijl het issue zich "pas” in juli manifesteerde.

Reputatie 2

Mij graag ook op de lijst toevoegen.
Kan ik hier ook updates over ontvangen?

Zojuist telefonisch contact gehad met de helpdesk. Zij erkennen het probleem, maar kunnen niet vertellen wanneer het probleem opgelost word. Dit kan dus net zo goed nog maanden duren..

Ze gaven overigens aan dat KPN niet moeilijk doet over het eerder opzeggen van een abonnement. Iemand ervaring met andere providers? Voor zowel thuis als mobiel? Zit al 20 jaar bij KPN maar dit kan gewoon niet 😊 

Reputatie 2

Is er al enige verandering??? Na 3 maanden zijn we het we zat eigenlijk!!!

Reputatie 7
Badge +20

@Vaas87, je staat op de lijst. Verder kan je enkel opzeggen wanneer je buiten contract zit. Of een maandelijks opzegbaar contract hebt. 

@Vaas87, je staat op de lijst. Verder kan je enkel opzeggen wanneer je buiten contract zit. Of een maandelijks opzegbaar contract hebt. 

Ik voorzie een hoop opzeggingen zodra de contracten zijn verlopen. Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Reputatie 7

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Ik kan me voorstellen van wel. Het is toch schandalig hoe de betrokkenen aan het lijntje gehouden worden.

Mij graag ook op de lijst toevoegen.
Kan ik hier ook updates over ontvangen?

Zojuist telefonisch contact gehad met de helpdesk. Zij erkennen het probleem, maar kunnen niet vertellen wanneer het probleem opgelost word. Dit kan dus net zo goed nog maanden duren..

Ze gaven overigens aan dat KPN niet moeilijk doet over het eerder opzeggen van een abonnement. Iemand ervaring met andere providers? Voor zowel thuis als mobiel? Zit al 20 jaar bij KPN maar dit kan gewoon niet 😊 

Volgens moderator @Sanne_M  moet je je ook telefonisch op kunnen geven voor compensatie en updates.

En dit is de 1e melding dat tussentijds opzeggen, zonder extra kosten neem ik aan, mogelijk zou zijn. Kan iemand van KPN dat bevestigen?

Reputatie 4
Badge

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Ik kan me voorstellen van wel. Het is toch schandalig hoe de betrokkenen aan het lijntje gehouden worden.

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

Mag ik op de compensatie/info lijst?

Reputatie 7
Badge +20

@Laila.e, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan zet ik je op de lijst. 

Voor mij duurt het gelukkig nog maar een paar maanden. En dan ben ik pleite bij KPN alles van KPN gaat de deur uit.

Ook als uiteindelijk de oorzaak toch niet bij KPN blijkt te liggen?

Ik kan me voorstellen van wel. Het is toch schandalig hoe de betrokkenen aan het lijntje gehouden worden.

Ik denk dat KPN niet anders kan/mag. Hoe vervelend ook voor ons allemaal. 

KPN mag niet duidelijk en transparant communiceren naar hun klanten?