Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Goede vraag, heb ik zo geen antwoord op, maar daar komt vast iets voor. 

Serieus… er is dus helemaal geen plan van KPN. Dat blijkt wel weer.

Maar laten wij voor de lol doen of we deze informatie geloven. Over welke termijn hebben wij het dan? Neem aan dat er wel een deadline is, toch?

Of is het zoals nu, blijven aanmodderen, af en toe een nietszeggende SMS sturen (zodat KPN nergens iets toegezegd of erkent) en dan kijken hoe lang de klanten het volhouden.

Reputatie 6
Badge +2

On topic:

Of is toch een 2e manier om je iphone11 - kpn problemen te melden?

Goeie vraag, maar let op dat je niet in het zelfde “kastje naar de muur” cirkeltje terecht komt als waar ik in verzeilde en nog steeds niet uit ben! 

Reputatie 7

Goede vraag, heb ik zo geen antwoord op, maar daar komt vast iets voor. 

Serieus… er is dus helemaal geen plan van KPN. Dat blijkt wel weer.

Dat schrijft @Bart_Z toch niet, hij schrijft dat hij daar geen weet van heeft.

Ook hier is de interpretatie van dat wat geschreven is gebaseerd op emotie. Ik snap dat emotie een grote rol speelt maar reageren o.b.v. emoties helpt je vaak niet verder.

Ik hoop dat je begrijpt dat medewerkers van een klantenservice en moderators van een forum echt niet op de hoogte worden gehouden van alle plannen en (beleids)beslissingen die elders binnen de organisatie genomen worden. Pas als deze rijp zijn om met de buitenwereld gecommuniceerd te worden zullen ze gedeeld worden met de moderators van het forum en de medewerkers van de klantenservice.

Waarom wordt de topictitel niet veranderd in bv : meldpunt iphone 11 verbindingsprobleem ?

En waarom wordt dit topic niet vast gezet op de KPN mobiel webpagina, op de startpagina van het forum, en op de startpagina van de subsectie mobiel?

 

 

Reputatie 1

Ik wil na meer dan 2 maand met geen uitzicht op een oplossing van mijn contract af. Klantenservice en winkel kunnen/willen hier niet mee helpen. Kan dat via deze weg wel?  
 

Reputatie 4
Badge

@Gerald11 Denk je nou echt dat zij nog niet op de hoogte zijn? Jullie hebben duidelijk geen idee hoe dit werkt bij multinationals/beursgenoteerde bedrijven, die samenwerken met andere multinationals/beursgenoteerde bedrijven. 

En helaas voor sommigen van jullie; het klopt (weer) wat @wjb schrijft. 😊

Dit kan via elke klantingang van KPN. Maar het makkelijkste is denk ik wel via ons. 

En via iedere klantingang kan je je ook aanmelden voor compensatie? Is dat sinds kort?

Wat ik tot nu toe lees wordt zo'n aanmelding alleen in dit topic geaccepteerd.

Reputatie 1

Dit kan via elke klantingang van KPN. Maar het makkelijkste is denk ik wel via ons. 

En via iedere klantingang kan je je ook aanmelden voor compensatie? Is dat sinds kort?

Wat ik tot nu toe lees wordt zo'n aanmelding alleen in dit topic geaccepteerd.

Klopt helemaal @Vlijm 

Ik ben ook overal tegen een muur aangelopen en uiteindelijk na veel omwegen bij dit topic uitgekomen. Bij winkel/klantenservice willen/kunnen/weten ze niets. 

Reputatie 7
Badge +17

@Vodafone Runner Contracten opzeggen kunnen wij via deze weg helaas niet. 

@Vlijm Telefonisch kun je het ook melden. Sinds wanneer dit is weet ik niet exact, maar het kan. 🙂 

Reputatie 1

@Vodafone Runner Contracten opzeggen kunnen wij via deze weg helaas niet. 

@Vlijm Telefonisch kun je het ook melden. Sinds wanneer dit is weet ik niet exact, maar het kan. 🙂 

Waar dan wel? Telefonisch en in de winkel kon het ook niet!

Reputatie 7
Badge +17

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Reputatie 1

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Ik hoef niet op een lijst. Ik wil van mijn contract af omdat ik meer dan 2 maand geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik wel betalen moet. 
 

Het verbaast me dat, voor zover ik hier meelees, nog niemand heeft geprobeerd via zijn rechtsbijstandverzekering zijn contract te ontbinden.

Reputatie 4
Badge

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Ik hoef niet op een lijst. Ik wil van mijn contract af omdat ik meer dan 2 maand geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik wel betalen moet. 
 

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Ik hoef niet op een lijst. Ik wil van mijn contract af omdat ik meer dan 2 maand geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik wel betalen moet. 
 

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Blijf de openstaande vraag: wat als er geen oplossing gevonden wordt. Dat scenario wordt na 2 maanden redelijk reëel.

Reputatie 7
Badge +17

@Vodafone Runner 

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Dit exact, meer dan dit kan ik niet regelen. 

@Vodafone Runner Contracten opzeggen kunnen wij via deze weg helaas niet. 

De afdeling opzeggingen is alleen telefonisch bereikbaar, en ook daarbij kan ik niet garanderen dat ze het contract op kunnen zeggen nu. Ik snap waarom je dit wilt, maar het eindwoord is aan de collega's daar. 

Reputatie 1

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Ik hoef niet op een lijst. Ik wil van mijn contract af omdat ik meer dan 2 maand geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik wel betalen moet. 
 

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Ben niet geïnteresseerd in een vergoeding. Ik wil van mijn contract af.  

Probleem duurt nu al 2 maanden en ik ik ben al die tijd van het kastje naar de muur gestuurd en dankzij een kennis gewezen op een artikel op Tweakers uiteindelijk hier terecht gekomen.
 

Weet niet wie de interne communicatie en klantenservice regelt bij KPN maar als de techneuten die het probleem moeten oplossen van hetzelfde belabberde niveau zijn dan wordt het nooit opgelost.

Reputatie 1

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Ik hoef niet op een lijst. Ik wil van mijn contract af omdat ik meer dan 2 maand geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik wel betalen moet. 
 

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Blijf de openstaande vraag: wat als er geen oplossing gevonden wordt. Dat scenario wordt na 2 maanden redelijk reëel.

Klantenservice vertelde aan de de telefoon dat dit wel eens een (zeer) langdurig probleem kon worden.

Advies was om een andere telefoon te kopen.

Reputatie 1

@Vodafone Runner

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Dit exact, meer dan dit kan ik niet regelen. 

@Vodafone Runner Contracten opzeggen kunnen wij via deze weg helaas niet. 

De afdeling opzeggingen is alleen telefonisch bereikbaar, en ook daarbij kan ik niet garanderen dat ze het contract op kunnen zeggen nu. Ik snap waarom je dit wilt, maar het eindwoord is aan de collega's daar. 

Telefonisch is het dus niet gelukt zoals ik al typte in vorige post.

Kan me sterk vergissen maar je MOET toch altijd van een contract af kunnen als je dat wilt?

Niet alleen telefonisch maar ook in een winkel waar je het contract hebt afgesloten?

Reputatie 6
Badge +3

Klantenservice vertelde aan de de telefoon dat dit wel eens een (zeer) langdurig probleem kon worden.

Advies was om een andere telefoon te kopen.

Ja hahaha de makkelijkste weg 

Reputatie 6
Badge +3

@Vodafone Runner

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Dit exact, meer dan dit kan ik niet regelen. 

@Vodafone Runner Contracten opzeggen kunnen wij via deze weg helaas niet. 

De afdeling opzeggingen is alleen telefonisch bereikbaar, en ook daarbij kan ik niet garanderen dat ze het contract op kunnen zeggen nu. Ik snap waarom je dit wilt, maar het eindwoord is aan de collega's daar. 

Doen ze niet.

Al meerdere malen geprobeerd 

Reputatie 6
Badge +3

Het verbaast me dat, voor zover ik hier meelees, nog niemand heeft geprobeerd via zijn rechtsbijstandverzekering zijn contract te ontbinden.

Er is wel iemand geweest hier maar heb er verder niks van gehoord.

Wil het nog wel proberen eigenlijk 

Reputatie 7
Badge +17

Als het telefonisch niet lukte dan is het helaas niet mogelijk. 

Weet niet wie de interne communicatie en klantenservice regelt bij KPN maar als de techneuten die het probleem moeten oplossen van hetzelfde belabberde niveau zijn dan wordt het nooit opgelost.

We zijn nog aan het onderzoeken waar dit door komt. Tot dat helder is heb ik niet meer informatie dan in het vastgemaakte bericht staat. We zijn het aan het onderzoeken samen met de leverancier, de resultaten daarvan bepalen hoe we verder gaan. We kunnen dit dus alleen afwachten, en houden iedereen per SMS en op dit forum op de hoogte. Houd het forum dus in de gaten, en mocht je op de lijst willen om per SMS op de hoogte gebracht te worden en de compensatie te ontvangen, laat het hier dan ook gerust weten nadat je profiel is aangevuld. 

Reputatie 1

Als het telefonisch niet lukte dan is het helaas niet mogelijk. 

Weet niet wie de interne communicatie en klantenservice regelt bij KPN maar als de techneuten die het probleem moeten oplossen van hetzelfde belabberde niveau zijn dan wordt het nooit opgelost.

We zijn nog aan het onderzoeken waar dit door komt. Tot dat helder is heb ik niet meer informatie dan in het vastgemaakte bericht staat. We zijn het aan het onderzoeken samen met de leverancier, de resultaten daarvan bepalen hoe we verder gaan. We kunnen dit dus alleen afwachten, en houden iedereen per SMS en op dit forum op de hoogte. Houd het forum dus in de gaten, en mocht je op de lijst willen om per SMS op de hoogte gebracht te worden en de compensatie te ontvangen, laat het hier dan ook gerust weten nadat je profiel is aangevuld. 

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?

Dat kan toch niet waar zijn!

 

Reputatie 4
Badge

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?

Dat kan toch niet waar zijn!

 

Vast wel, maar dan zul je wellicht moeten afkopen.