Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Goede vraag, heb ik zo geen antwoord op, maar daar komt vast iets voor. 

Serieus… er is dus helemaal geen plan van KPN. Dat blijkt wel weer.

Maar laten wij voor de lol doen of we deze informatie geloven. Over welke termijn hebben wij het dan? Neem aan dat er wel een deadline is, toch?

Of is het zoals nu, blijven aanmodderen, af en toe een nietszeggende SMS sturen (zodat KPN nergens iets toegezegd of erkent) en dan kijken hoe lang de klanten het volhouden.

Reputatie 6
Badge +2

On topic:

Of is toch een 2e manier om je iphone11 - kpn problemen te melden?

Goeie vraag, maar let op dat je niet in het zelfde “kastje naar de muur” cirkeltje terecht komt als waar ik in verzeilde en nog steeds niet uit ben! 

Reputatie 7

Goede vraag, heb ik zo geen antwoord op, maar daar komt vast iets voor. 

Serieus… er is dus helemaal geen plan van KPN. Dat blijkt wel weer.

Dat schrijft @Bart_Z toch niet, hij schrijft dat hij daar geen weet van heeft.

Ook hier is de interpretatie van dat wat geschreven is gebaseerd op emotie. Ik snap dat emotie een grote rol speelt maar reageren o.b.v. emoties helpt je vaak niet verder.

Ik hoop dat je begrijpt dat medewerkers van een klantenservice en moderators van een forum echt niet op de hoogte worden gehouden van alle plannen en (beleids)beslissingen die elders binnen de organisatie genomen worden. Pas als deze rijp zijn om met de buitenwereld gecommuniceerd te worden zullen ze gedeeld worden met de moderators van het forum en de medewerkers van de klantenservice.

Waarom wordt de topictitel niet veranderd in bv : meldpunt iphone 11 verbindingsprobleem ?

En waarom wordt dit topic niet vast gezet op de KPN mobiel webpagina, op de startpagina van het forum, en op de startpagina van de subsectie mobiel?

 

 

Reputatie 1

Ik wil na meer dan 2 maand met geen uitzicht op een oplossing van mijn contract af. Klantenservice en winkel kunnen/willen hier niet mee helpen. Kan dat via deze weg wel?  
 

Reputatie 4
Badge

@Gerald11 Denk je nou echt dat zij nog niet op de hoogte zijn? Jullie hebben duidelijk geen idee hoe dit werkt bij multinationals/beursgenoteerde bedrijven, die samenwerken met andere multinationals/beursgenoteerde bedrijven. 

En helaas voor sommigen van jullie; het klopt (weer) wat @wjb schrijft. 😊

Dit kan via elke klantingang van KPN. Maar het makkelijkste is denk ik wel via ons. 

En via iedere klantingang kan je je ook aanmelden voor compensatie? Is dat sinds kort?

Wat ik tot nu toe lees wordt zo'n aanmelding alleen in dit topic geaccepteerd.

Reputatie 1

Dit kan via elke klantingang van KPN. Maar het makkelijkste is denk ik wel via ons. 

En via iedere klantingang kan je je ook aanmelden voor compensatie? Is dat sinds kort?

Wat ik tot nu toe lees wordt zo'n aanmelding alleen in dit topic geaccepteerd.

Klopt helemaal @Vlijm 

Ik ben ook overal tegen een muur aangelopen en uiteindelijk na veel omwegen bij dit topic uitgekomen. Bij winkel/klantenservice willen/kunnen/weten ze niets. 

Reputatie 7
Badge +17

@Vodafone Runner Contracten opzeggen kunnen wij via deze weg helaas niet. 

@Vlijm Telefonisch kun je het ook melden. Sinds wanneer dit is weet ik niet exact, maar het kan. 🙂 

Reputatie 1

@Vodafone Runner Contracten opzeggen kunnen wij via deze weg helaas niet. 

@Vlijm Telefonisch kun je het ook melden. Sinds wanneer dit is weet ik niet exact, maar het kan. 🙂 

Waar dan wel? Telefonisch en in de winkel kon het ook niet!

Reputatie 7
Badge +17

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Reputatie 1

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Ik hoef niet op een lijst. Ik wil van mijn contract af omdat ik meer dan 2 maand geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik wel betalen moet. 
 

Het verbaast me dat, voor zover ik hier meelees, nog niemand heeft geprobeerd via zijn rechtsbijstandverzekering zijn contract te ontbinden.

Reputatie 4
Badge

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Ik hoef niet op een lijst. Ik wil van mijn contract af omdat ik meer dan 2 maand geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik wel betalen moet. 
 

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Ik hoef niet op een lijst. Ik wil van mijn contract af omdat ik meer dan 2 maand geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik wel betalen moet. 
 

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Blijf de openstaande vraag: wat als er geen oplossing gevonden wordt. Dat scenario wordt na 2 maanden redelijk reëel.

Reputatie 7
Badge +17

@Vodafone Runner 

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Dit exact, meer dan dit kan ik niet regelen. 

@Vodafone Runner Contracten opzeggen kunnen wij via deze weg helaas niet. 

De afdeling opzeggingen is alleen telefonisch bereikbaar, en ook daarbij kan ik niet garanderen dat ze het contract op kunnen zeggen nu. Ik snap waarom je dit wilt, maar het eindwoord is aan de collega's daar. 

Reputatie 1

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Ik hoef niet op een lijst. Ik wil van mijn contract af omdat ik meer dan 2 maand geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik wel betalen moet. 
 

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Ben niet geïnteresseerd in een vergoeding. Ik wil van mijn contract af.  

Probleem duurt nu al 2 maanden en ik ik ben al die tijd van het kastje naar de muur gestuurd en dankzij een kennis gewezen op een artikel op Tweakers uiteindelijk hier terecht gekomen.
 

Weet niet wie de interne communicatie en klantenservice regelt bij KPN maar als de techneuten die het probleem moeten oplossen van hetzelfde belabberde niveau zijn dan wordt het nooit opgelost.

Reputatie 1

@Vodafone Runner Hier, en telefonisch! Gek dat het telefonisch niet lukte. 😕 Als je je forumprofiel aanvult met de gevraagde gegevens uit het vastgemaakte bericht en hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je op de lijst zetten.

Ik hoef niet op een lijst. Ik wil van mijn contract af omdat ik meer dan 2 maand geen gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik wel betalen moet. 
 

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Blijf de openstaande vraag: wat als er geen oplossing gevonden wordt. Dat scenario wordt na 2 maanden redelijk reëel.

Klantenservice vertelde aan de de telefoon dat dit wel eens een (zeer) langdurig probleem kon worden.

Advies was om een andere telefoon te kopen.

Reputatie 1

@Vodafone Runner

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Dit exact, meer dan dit kan ik niet regelen. 

@Vodafone Runner Contracten opzeggen kunnen wij via deze weg helaas niet. 

De afdeling opzeggingen is alleen telefonisch bereikbaar, en ook daarbij kan ik niet garanderen dat ze het contract op kunnen zeggen nu. Ik snap waarom je dit wilt, maar het eindwoord is aan de collega's daar. 

Telefonisch is het dus niet gelukt zoals ik al typte in vorige post.

Kan me sterk vergissen maar je MOET toch altijd van een contract af kunnen als je dat wilt?

Niet alleen telefonisch maar ook in een winkel waar je het contract hebt afgesloten?

Reputatie 6
Badge +3

Klantenservice vertelde aan de de telefoon dat dit wel eens een (zeer) langdurig probleem kon worden.

Advies was om een andere telefoon te kopen.

Ja hahaha de makkelijkste weg 

Reputatie 6
Badge +3

@Vodafone Runner

Ze zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen ze op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Dit exact, meer dan dit kan ik niet regelen. 

@Vodafone Runner Contracten opzeggen kunnen wij via deze weg helaas niet. 

De afdeling opzeggingen is alleen telefonisch bereikbaar, en ook daarbij kan ik niet garanderen dat ze het contract op kunnen zeggen nu. Ik snap waarom je dit wilt, maar het eindwoord is aan de collega's daar. 

Doen ze niet.

Al meerdere malen geprobeerd 

Reputatie 6
Badge +3

Het verbaast me dat, voor zover ik hier meelees, nog niemand heeft geprobeerd via zijn rechtsbijstandverzekering zijn contract te ontbinden.

Er is wel iemand geweest hier maar heb er verder niks van gehoord.

Wil het nog wel proberen eigenlijk 

Reputatie 7
Badge +17

Als het telefonisch niet lukte dan is het helaas niet mogelijk. 

Weet niet wie de interne communicatie en klantenservice regelt bij KPN maar als de techneuten die het probleem moeten oplossen van hetzelfde belabberde niveau zijn dan wordt het nooit opgelost.

We zijn nog aan het onderzoeken waar dit door komt. Tot dat helder is heb ik niet meer informatie dan in het vastgemaakte bericht staat. We zijn het aan het onderzoeken samen met de leverancier, de resultaten daarvan bepalen hoe we verder gaan. We kunnen dit dus alleen afwachten, en houden iedereen per SMS en op dit forum op de hoogte. Houd het forum dus in de gaten, en mocht je op de lijst willen om per SMS op de hoogte gebracht te worden en de compensatie te ontvangen, laat het hier dan ook gerust weten nadat je profiel is aangevuld. 

Reputatie 1

Als het telefonisch niet lukte dan is het helaas niet mogelijk. 

Weet niet wie de interne communicatie en klantenservice regelt bij KPN maar als de techneuten die het probleem moeten oplossen van hetzelfde belabberde niveau zijn dan wordt het nooit opgelost.

We zijn nog aan het onderzoeken waar dit door komt. Tot dat helder is heb ik niet meer informatie dan in het vastgemaakte bericht staat. We zijn het aan het onderzoeken samen met de leverancier, de resultaten daarvan bepalen hoe we verder gaan. We kunnen dit dus alleen afwachten, en houden iedereen per SMS en op dit forum op de hoogte. Houd het forum dus in de gaten, en mocht je op de lijst willen om per SMS op de hoogte gebracht te worden en de compensatie te ontvangen, laat het hier dan ook gerust weten nadat je profiel is aangevuld. 

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?

Dat kan toch niet waar zijn!

 

Reputatie 4
Badge

Dus je kunt op geen enkele manier een contract beëindigen?

Dat kan toch niet waar zijn!

 

Vast wel, maar dan zul je wellicht moeten afkopen.