Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Badge
Ik heb waarschijnlijk hetzelfde abonnement als BeingEvers.

Gratis Premium bij TV-Internet-bellen.

Is het inmiddels wel mogelijk om met bij betaling spotify family te krijgen zonder het gehele abonnement te moeten veranderen.



*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Landvrouwke, Welkom op het forum. Je vraag heb ik verhuisd naar dit topic, omdat er inmiddels meer mogelijkheden zijn rondom Spotify family. In het eerste bericht van dit topic kun je er alles over lezen. Het is mogelijk wanneer je een Vast abonnement hebt die vanaf 1 juli 2017 zijn geïntroduceerd kunnen. Het gaat om de volgende abonnementen (en eventuele abonnementen die later worden geïntroduceerd):


  • Internet
  • Internet en TV Basis
  • Internet en TV
  • Internet en TV 4K

Ik kan voor je controleren of dit het geval is. Zou je daarvoor je klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Het klantnummer kun je vinden via MijnKPN en op je facturen.
Ik heb een nieuwe iPhone xr en wil nu mijn Spotify Family account uiteraard weer gebruiken op mijn nieuwe telefoon, maar als ik inlog op spotify krijg ik een standaard account te zien. Hoe kom ik weer op mijn Family account?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @pt66, welkom! Het klinkt een beetje kort door de bocht, maar dan log je in met de verkeerde gegevens. Kijk of je wellicht met een ander mailadres het Family account hebt aangemaakt. Mocht je er niet uitkomen, vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we voor je wat de gebruikersnaam is 🙂
Hi, ik heb geen idee met welk emailadres ik het Familyaccount heb, ben ooit uitgenodigd om deel te nemen. Als ik met het emailadres inlig waarop ik ooit de uitnodiging heb ontvangen, dan krijg ik nu een free account te zien. ik heb gegevens op het profiel ingevuld, kan je hiermee zien met welke gebruikersnaam ik moet inloggen en aan welk mailadres dat gekoppeld is??
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @pt66. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat het hoofdaccount gekoppeld is aan een Facebook account. Helaas kan ik niet achterhalen van wie het Facebook account is. Als je er echt niet meer uitkomt, dan kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Met deze activatiecode kan je het hoofdaccount opnieuw aanmaken of een van een bestaand account het hoofdaccount maken. Laat je mij weten of het is gelukt?
Hi, ik weet dat mijn dochter het hoofdaccount heeft en beheert, het facebooksccount zal van haar zijn. Kan zij mij anders een nieuwe uitnodiging sturen, zou dat helpen?

groetjes, Pauline
Reputatie 7
Badge +21
Hi, ik weet dat mijn dochter het hoofdaccount heeft en beheert, het facebooksccount zal van haar zijn. Kan zij mij anders een nieuwe uitnodiging sturen, zou dat helpen?

groetjes, Pauline




De beheerder (jouw dochter) van het abonnement kan leden en abonnementsgegevens beheren via zijn/haar accountpagina. Wellicht kan zij het achterhalen. Mocht het niet lukken, dan kan ze jou als lid verwijderen en daarna een nieuwe uitnodiging toesturen.



Een lid verwijderen


  1. Ga naar je accountpagina.
  2. Klik op Premium for Family in het menu aan de linkerkant.
  3. Selecteer het lid dat je wilt verwijderen. Klik op VERWIJDEREN.

Leden uitnodigen


  1. Ga naar je accountpagina.
  2. Klik op Premium for Family in het menu aan de linkerkant.
  3. Klik op UITNODIGING VERZENDEN.
  4. Voer het e-mailadres in van de persoon die je wilt uitnodigen en klik op UITNODIGING VERZENDEN. Je ontvangt een bevestigingsmail als de persoon de uitnodiging accepteert en lid wordt van je abonnement.
Het zou mooi zijn als je je spotify abonnement premium van KPN zou kunnen uitbreiden met bijvoorbeeld €5,- via KPN en zo dus met het gehele gezin kunt gebruik maken van Spotify Family. I.P.V. weer een los abonnement afsluiten bij Spotify voor de kinderen voor €15,-(die ook allemaal een telefoon abonnement bij KPN hebben)

mvg Richard Linssen



*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RL1975, Die mogelijkheid is er inmiddels. Er zitten wel wat voorwaarden aan verbonden. Hoe het zit kun je lezen in het eerste bericht van dit topic. Als je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) zou willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Kan ik de mogelijkheden op jouw adres bekijken.
Ik wil graag spotify family hoe regel ik dat ?



*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +22
Beste @SV1975



Spotify Family bij KPN

Iedereen zijn eigen account en nog besparen ook. Sign me up! Goed nieuws want vanaf 9 juli introduceren we Spotify Family bij KPN. Klanten met een KPN Thuis abonnement kunnen nu naast Spotify Premium ook voor het Family pakket van Spotify via KPN kiezen. Spotify Family kost €13,99 per maand (i.p.v. €14,99 via Spotify zelf). Voor klanten met alleen KPN Mobiel is Spotify Family nog niet mogelijk, maar er wordt wel aan gewerkt om het ook daar beschikbaar te maken.



Hoe kan ik Spotify Family bestellen?

Spotify Family kan je bestellen via MijnKPN, in de winkel of bel gratis met 0800-0402.



Nu hoor ik je denken 'Hoe activeer ik Spotify Family nadat ik het heb aangevraagd?'. Daar hebben onze forum toppers al over nagedacht.



Ik hoop dat ik je zo genoeg informatie heb gegeven. ;)



*Admin: reactie samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @SV1975, Dennis heeft je al voorzien van informatie. In het eerste bericht van dit topic kun je alles terug lezen. Als je verder nog vragen hebt, laat je het dan weten?
Ik heb per email een bevestiging gekregen dat ik vanaf vandaag Spotify Premium Family heb. Maar als ik die wil activeren moet ik een activeringscode invullen, die heb ik nooit gehad en als ik hem op wil vragen staat er dat mijn e-mailadres niet wordt herkend. Wat moet ik doen?



Ik heb KPN thuis



*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @mirandailc, Had je al Spotify Premium bij ons? Dan wordt je Spotify Premium abonnement omgezet als hoofdaccount van Spotify Family. Je kunt dan leden uitnodigen. Hoe je dit doet, kun je lezen in het eerste bericht van dit topic. Maak je nog wel gebruik van Spotify Free, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan stuur ik je alsnog een activatiecode.
Reputatie 3
Badge
Ik heb vandaag via een kpn winkel mijn Spotify om laten zetten naar een Family pakket en heb hier de bevestigings mail wel.van gehad maar nog geen activatie code.



Ik ga er vanuit dat ik deze nodig heb om eea te activeren ???
Hoi @JeroenLochem . Ik vermoed dat dat niet hoeft. Je kunt met je premium account inloggen en bent dan de 'hoofd' accounthouder van je family.

Ik heb het zojuist gecheckt en dit is succesvol bij jou omgezet sinds 29-08-2019

Alles staat in detail aan het begin van dit topic uitgelegd. Mocht je toch een nieuwe code willen ontvangen, laat het ons weten!
Hoe kan ik mijn Spotify premium account upgraden. Ik heb klaarblijkelijk nog een oud abonnement
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Zwiepsel, op het moment dat je nog een ouder abonnement afneemt dien je die te verlengen / wijzigen naar een nieuwere variant. Dat betekent dat je bepaalde pakketten zal verliezen (bijvoorbeeld Spotify Premium, gratis telefoonnummer), maar hiervoor in de plaats kan je wel Spotify Family aanvragen en kijken wat je écht nodig hebt qua pakket.
Hi,



We hebbben nu via het mobiele telefoon abonnement de extra optie voor Spotify premium 1500.

Ik zou deze graag upgraden naar een Spotify Family zodat het hele gezin er gebruik van kan maken.



Hoe regel ik dit, ik kan dit niet kiezen bij MijnKPN zo lijkt het?



Groeten,

Debby
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Schrans, het is helaas alleen mogelijk om Spotify Family af te nemen bij een internet pakket (en/of tv). Spotify Premium kan via het internet pakket én mobiel abonnement, maar Family alleen via het internet pakket. Je kan dit nalezen op onze website over Spotify bij KPN!



Heb je een internet (en/of tv) pakket bij KPN, dan dien je de nieuwere variant te hebben (internet en tv, niet alles-in-1). Mocht je het oudere pakket afnemen, dien je deze eerst te wijzigen.
Sinds enige tijd heb ik nu KPN Compleet (TV, Internet en Mobiel) waar ik zeer tevreden over bent alleen heb ik nog geen activeringscode ontvangen van mij Spotify account?

Kunt u deze alsnog naar mij laten toekomen?

Daarnaast hebben meerdere gezinsleden van ons nu een spotify free abonnement. Ik ben op zoek naar hoe ik alles moet omzetten naar Spotify Premium for Family. Ik zou graag een soort stappenplan hiervoor ontvangen.



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Mark D, welkom! Gratis Spotify Premium is niet één van de voordelen van KPN Compleet. Op het moment dat je Alles-in-1 Standaard of Premium afneemt, heb je dit wel gratis in je pakket zitten. Ik kan zeker nakijken of dat bij jou het geval is. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer en hier even laten weten wanneer je dat gedaan hebt?



Als je geen gratis Spotify Premium hebt, kan je dit in MijnKPN aanvragen. Je kunt daar ook Spotify Family aanvragen, daar heb je dan wel een van onze huidige pakketten voor nodig. Mocht je dat niet hebben, dan kan je hier naar overstappen. Ook dat kan je via MijnKPN regelen. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Vandaag zowel mobiele abo's als alles in 1 omgezet en Spotify op nwe abo's laten vervallen en Family op Internet/tv genomen. Nu kunnen degene met voorheen Spotify in mobiel abo niet inloggen op Family terwijl abo wel per vandaag is gewijzigd. Gaat wijziging on het Spotify-gebeuren dan pas volgende maand in ofzo? Verder zouden we hoofdaccount voor Spotify family willen wijzigen, kan dat?
Reputatie 7
Badge +21
@Jolanda BS, de Spotify accounts moeten eerst op Free gezet zijn en dan uitgenodigd worden voor de Family optie. Helaas is het hoofdaccount van Spotify Family niet te wijzigen, dan zou je het weer moeten opzeggen, wachten tot ze op Free staan en opnieuw Family aanvragen. Dat duurt wel weer een tijdje..



Als je iemand uitnodigt om deel te nemen aan je Spotify Family account die al een Spotify Premium account via KPN heeft, dan zal de genodigde een foutmelding krijgen als hij/zij zich via de bovenstaande route aan probeert te melden. In plaats van de 'Gefeliciteerd...' melding zal diegene een foutmelding te zien krijgen (rode balk). Dit komt omdat de genodigde eerst via MijnKPN het huidige Spotify Premium abonnement op moet zeggen. Als de genodigde Spotify Premium via KPN heeft uitgezet in MijnKPN, dan kan de genodigde de uitnodiging voor Spotify Family pas accepteren als zijn/haar Spotify Premium maand is afgelopen en zijn account terug is gezet naar Spotify Free.