Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Beste,

Ik heb een gratis spotify premium, en wil dit overzetten naar family .

Hoe pak ik dat het beste aan, ( ik wil natuurlijk het voordeel van de gratis premium niet kwijt.



Ik heb een alles in 1 standaard pakket momenteel.



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +16
Dit gaat helaas niet samen, ik zou als ik jouw was upgraden naar het nieuwste abonnement dat KPN aanbied en vervolgens Family aanschaffen, dit lijkt mij de voordeligste optie 😄



Admin: reactie naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @kurtvaneck, welkom! Als je Spotify Family ook via KPN af wilt nemen, dan is de optie van Sjors de enige mogelijke manier inderdaad. Je kunt Spotify Family alleen afnemen bij onze huidige abonnementen. Als je daar naar overstapt, verlies je de gratis Spotify Premium.



Ik heb jouw gegevens niet bij de hand, omdat je deze nog niet in je forumprofiel hebt gezet, dus ik kan niet checken of dit voor jou duurder of juist voordeliger is dan optie nummer twee: ik kan een nieuwe activatiecode sturen voor Spotify. Je krijgt deze dan per mail, maar je hoeft 'm niet te gebruiken. Zo wordt je abonnement omgezet naar 'Free' en kan je via Spotify zelf Spotify Family aanvragen. Als er nog iets onduidelijk is, laat je het me dan weten?
Het is nu september 2019. Wat is nu dan de regeling binnen mijn KPN Compleet als ik naar spotify gezinsabonnement wil overstappen?
Reputatie 7
Badge +24
Het is nu september 2019. Wat is nu dan de regeling binnen mijn KPN Compleet als ik naar spotify gezinsabonnement wil overstappen?



Hoi Hinrik, Spotify heeft niets met Compleet te maken. Als je nu nog een abonnement hebt waarin SPotify "gratis" erbij zit zul je eerst over moeten stappen naar de nieuwe vorm waarbij dit als losse optie te bestellen is. Dan kun je ook voor Family kiezen. Zo te zien is dat bij jou ook het geval. Je kunt in Mijn KPN naar je samenstellingen kijken en eventueel dit overzetten naar de nieuwe versie.
Hi,



wij hebben spotify middels KPN en hebben dit van de week omgezet naar Family. Middels spotify account zijn uitnodigingen verzonden maar als ik deze wil accepteren zegt spotify dat het account bij KPN loopt en gebeurd er niets. Kortom komen niet verder. Wat te doen ?
Reputatie 7
Badge +21
@Carmir goedemorgen! De accounts die de uitnodigingen krijgen, zijn die wel 'Free'? Of hebben die ook een Premium abonnement (via KPN of Spotify zelf)? Want de accounts moeten Free zijn voordat ze een uitnodiging kunnen accepteren. En zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met klantgegevens (naam, postcode + huisnummer, klantnummer) zodat we eventueel even kunnen meekijken?
Heb precies hetzelfde probleem.

Heb gevraagd of het huidige gratis premium account omgezet kon worden naar Family. Kreeg toen te horen dat mijn huidige KPN abonnement moest worden omgezet naar een andere vorm. Heb dit toen gedaan en mijn spotify account opgezegd om naar FREE te kunnen gaan.

Heb nog steeds een premium account en krijg maar geen family geactiveerd, om moedeloos van te worden!!

Heb ondertussen 14-09-2019 wel een mail gekregen van KPN dat ik het kan activeren. Maar bij activeren krijg ik in beeld dat ik mijn Premium Family abonnement eerst moet deactiveren voordat ik mijn Premium Family abonnement kan activeren??? Bij spotify instellingen geeft hij aan dat het om een spotify premium abonnement gaat.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @J0402huis, wat jammer om te lezen dat dit zoveel gedoe oplevert 😞. Door het lezen van je uitgebreide bericht, heb ik wel een idee waar het aan kan liggen. Op het moment dat je van Premium naar Family over wilt, zou je eigenlijk alleen Family aan moeten vragen en dus niet eerst Premium opzeggen. Op het moment dat je dit wel doet, wordt je Premium account eerst omgezet naar Free. Dat kan maximaal 31 dagen duren. Daarna kan je Family pas aanvragen.



Mocht je willen dat ik controleer of dit op jou van toepassing is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan check ik het graag.
hallo. Ik heb een premium account en deze laten omzetten naar family. Wanneer is dit klaar om te gebruiken. Ik kan hier nu nog geen gebruik van maken??? De activatie is gedaan en staat geregistreerd in mijn kpn compleet



graag advies
Heb mijn gegevens aangevuld. Heb telefonisch contact gehad met klantenservice en er is opnieuw aanvraag gedaan maar het blijft hetzelfde. Weer aangegeven dat eerst familyaccount moet worden opgezegd.
Reputatie 7
Badge +20
Dag @J0402huis Ik heb je zojuist een activatiecode toegestuurd. Dat gaat via het mailadres dat je ook voor je KPN ID gebruikt. Daarmee zou het moeten werken. Als dat nu toch weer niet werkt, laat het me dan weten hier.
Hoi @Md01 Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Hierin kun je lezen hoe alles precies in zijn werk gaat ( even naar het begin van het topic scrollen ). Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze hier! En dan helpen we je verder
Dag ben ik weer, echt niet normaal zoals het gaat?

Het enigste dat is veranderd is dat ik nu betaal voor spotify family en dat het wordt weergegeven in mijn overzicht.

Jullie hebben mij nu inmiddels 4 keer een activatiecode gestuurd? Krijg iedere keer de melding dat ik eerst het familyaccount moet opzeggen voordat ik het familyaccount kan activeren?????Hoe graag ik ook zou willen maar heb nog steeds premium in beeld en geen family. Kunnen jullie dit aub oplossen? Heb al een nieuw KPN contract moeten afsluiten omdat het anders niet mogelijk was om een spotify family account af te sluiten, begrijp er niets meer van maar wordt hier moedeloos van!
Reputatie 7
Badge +24
Hi J.



Ik zie bij ons dat de code inderdaad nog niet is gebruikt. Zou je een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet en zou je je profiel aan willen vullen met de gebruikersnaam van je Spotify account? Dit kan onder Persoonlijke opmerkingen. 🙂
Beste Alex,



Heb mijn profiel aangepast met gebruikersnaam spotify, bijgevoegd schermopnames

Reputatie 7
Badge +25
Hi @J0402huis. Ik ga hier voor je achteraan! Ik wil niet weer allemaal codes sturen, aangezien we dan bezig blijven. Je hoort van me/ons!
Ik had een vraag over spotify. Ik heb gratis premium bij mijn abonnement,nu wil ik naar familie. Vervalt dan het gratis primium en moet ik dan €14 betalen voor familie?



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Pd0rrn Ik heb jouw topic samengevoegd met dit topic. In het eerste bericht vindt je het antwoord op jouw vraag.

Hoe werkt het met een ouder abonnement (met Spotify inbegrepen)?

Als je op dit moment een abonnement hebt dat ouder is (bijvoorbeeld 'Alles-in-1 Standaard'), en je wilt graag gebruik maken van Spotify Family, dan zal je eerst over moeten naar één van de nieuwste abonnementen. Dit kan je bijvoorbeeld via MijnKPN regelen.


Laat je ons weten of het gelukt is?
Als ik mijn ab omzet naar wat ik nu heb ben ik meer kwijt. En dan familie er nog bij en dan ook nog een nieuw contract voor één jaar. Ben nu vrij om te gaan.

mij ga even verder zoeken.
Reputatie 7
Badge +21
@Pd0rrn Dat begrijp ik, die keuze ligt helemaal bij jezelf. Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Hoe kan ik een bestaande gebruiker hoofdgebruiker maken? Ik bedoel met spotify family*



Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

*tekst samengevoegd
Reputatie 7
Badge +25
Hi @J0402huis. Ik ga hier voor je achteraan! Ik wil niet weer allemaal codes sturen, aangezien we dan bezig blijven. Je hoort van me/ons!

@J0402huisje kan vanaf 6 oktober 2019 16:25 Spotify Family activeren. Dit komt omdat het voorgaande Spotify Premium abonnement nog doorloopt tot deze datum. Dus pas na de aangegeven datum, kan je het account omzetten naar Family met de code uit de mail(s).
is het zo dat ik met KPN compleet het abo om moet zetten als ik Spotify familie wil en dan 13,99 euro ga betalen i.p.v. gratis premium
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Gebs, goede vraag! Als je nu een abonnement hebt waarbij Spotify Premium inbegrepen zit, dan moet die inderdaad aangepast worden voor je Family kunt nemen. Zonder je gegevens kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar ik denk dat je dan nu een Alles-in-1 Standaard hebt van €72. Daar zit Premium bij inbegrepen. Je zou dan over moeten naar een huidig Internet+TV abonnement. Degene die dan het beste aansluit bij je huidige pakket is de standaard versie van €62,50. Deze heeft dezelfde inhoud als een Alles-in-1 pakket alleen geen Spotify en geen telefonie. Om telefonie te behouden als je dat nu hebt betaal je een euro en kom je uit op €63,50. Met de €13,99 voor Family er dan nog bij kom je uit op €77,49. Niet heel veel duurder dan wat je dan nu betaalt :)



Je kunt dit wijzigen via je MijnKPN, als je wilt kan ik het ook nog even voor je nakijken en dit eventueel voor je wijzigen. Vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.