Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Beste KPN,

Op 8 mei heb ik mijn spotify premium abonnement omgezet naar spotify family. In de mail die ik als bevestiging kreeg staat "Uw Spotify abonnement wordt Spotify Family bij KPN
Op 8 mei 2021 zetten we uw Spotify abonnement om in Spotify Family.“ 
Dit zie ik ook in mijn kpn staan. Echter heb ik bij spotify zelf nog steeds premium heb. Op mijn account pagina (https://www.spotify.com/nl/account/overview/) staat namelijk nog altijd spotify premium. Kunnen jullie zien of en wat er is mis gegaan?

 

Mvg,

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Word spotify family overgenomen door nieuwe provider?

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@Gaitklaver Ik begrijp je vraag niet helemaal. Spotify is niet van ons. Kun je uitleggen waar je tegenaan loopt?

Hi KPN,

 

Ik loop laatste weken tegen een probleempje aan. Ik heb spotify familie waarbij ik 5 familieleden heb toegevoegd. Ineens zijn er 2 familieleden eruit gegooid. Bij het toevoegen krijgen zij echter steeds een error met de opmerking ‘Je kunt niet worden toegevoegd aan dit gezinsabonnement. (...)’. 

 

We hebben ook andere e-mails geprobeerd maar ook die toevoegen lukt niet. Ik zou niet weten waar het aan ligt. Kunnen jullie even meekijken?

 

Alvast dank voor de hulp!

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Renesism, helaas kan ik dat gedeelte niet meekijken. Je kunt daarover het beste contact openmen met Spotify zelf

goedemiddag

ik heb ons abbonnement aangepast,  en spotify premium omgezet naar spotify family.

medewerker van KPN zei dat er een brief zou volgen met instructies,  maar na een week geen brief gehad.     nogmaals gebeld,  en medewerker zei nu dat er geen brief komt.

gaf een website,    kpn.com/spotify/activeren,    die niet bestaat.

al met al weer lekker knullig.

 

maar hoe ik ook zoek,  ik krijg nergens toegang tot mijn huidige account.     Hoe kan ik het nu omzetten van premium naar family,  zodat iedereen uit ons gezin er gebruik van kan maken.    

Op alle 4 de telefoons staat al spotify geinstalleerd.    Moet ik dat er bij allemaal eerst afhalen en opnieuw installeren ?

hoe krijg ik een activatie code,  om het sowieso om te kunnen zetten ?

 

ik zie wel ergens 4 accounts staan,  waarvan bij 1 staat dat deze geactiveerd is,  en de andere telefoonnummers niet,   als ik dan op activeren kies moet ik inloggen met facebook of google account.    als ik dat op mijn account doe,  dan zegt ie dat die al geactiveerd is.       Maar mijn kinderen hebben geen eigen fb of google account,  dus hoe werkt dat dan weer ?

 

al met al iets omgezet,  wat na een week nu nog niet werkt.      Heb gelukkig 14 dagen bedenktijd,  maar hoop dat het middels dit forum opgelost kan worden en het werkend krijg

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bas-221, welkom op ons forum! Je kunt spotify family activeren op http://kpn.com/spotifyactiveren , die link zou gewoon moeten werken! Sinds kort gebruiken we geen activatiecodes meer.
Nadat je spotify omgezet is naar Spotify Family kun je via de site van spotify je family beheren. Vanaf daar kun je al je familieleden toevoegen. 

Meer informatie hierover kun je vinden in het startbericht van dit topic! (bovenaan)

hoe moet ik een spotify premium account omzetten naar family. Ik heb gehoord dat je premium account moet uitzetten, wachten tot dat die gratis is en dan family account nemen en koppelen aan je kpn account ,maar hoe doe je dat koppelen dan?

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @luukduuk4 welkom op ons forum! In het startbericht van dit topic kun je hier meer informatie over vinden!
Het uitzetten en weer aanzetten doe je via je MijnKPN Het activeren/koppelen doe je via kpn.com/spotifyactiveren en via de spotify website kun je familieleden uitnodigen!

Gisteren is mijn abonnement omgezet van Standaard alles-in-een met Spotify Premium naar KPN Hussel met Spotify Family. Echter wordt binnen mijn Spotify account nog steeds Premium getoond en geen Family.

Enig idee hoe mijn Spotify Family account is te activeren. Tevens heb ik geen activatie code ontvangen…. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 Ons abonnement is omgezet van alles in 1 naar hussel. Voor Spotify heb ik nu family afgesloten. We kunnen echter nog steeds niet met meerdere accounts naar Spotify luisteren, hoe kan dit?

*Admin: verplaatst naar algemeen Spotify Family topic

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @NvThull, bij een wijziging naar Spotify Family hoort het abonnement automatisch aangepast te worden. Daarvoor is geen aparte activatiecode nodig.  Beschik je inmiddels al wel over het Family account? Zo niet hoor ik dat graag. 

Reputatie 7
Badge +19

 Ons abonnement is omgezet van alles in 1 naar hussel. Voor Spotify heb ik nu family afgesloten. We kunnen echter nog steeds niet met meerdere accounts naar Spotify luisteren, hoe kan dit?

*Admin: verplaatst naar algemeen Spotify Family topic

Hi! We hebben je reactie samengevoegd met dit topic over Spotify Family. Dat wil je natuurlijk met je familie gaan gebruiken!

In het startbericht staat veel informatie over Spotify Family. Je kunt in MijnKPN controleren of Spotify Family al actief is. Het activeren/koppelen doe je via kpn.com/spotifyactiveren en via de spotify website kun je familieleden uitnodigen!

Hallo @NvThull, bij een wijziging naar Spotify Family hoort het abonnement automatisch aangepast te worden. Daarvoor is geen aparte activatiecode nodig.  Beschik je inmiddels al wel over het Family account? Zo niet hoor ik dat graag. 

 

Hey @Jeroen_dB , het is nu inmiddels 4 dagen later en mijn account staat nog gewoon op PREMIUM, niet op FAMILY. Wanneer kan ik verwachten dat mijn account wordt omgezet naar FAMILY?

Reputatie 7
Badge +17

@NvThull staat bij je producten in de MijnKPN ook dat het product is aangepast? Zodra je daar Family ziet staan zou het moeten werken. Als je het daar al hebt staan of als je het niet zeker weet zou je dan hier je profiel in kunnen vullen zodat we het voor je na kunnen kijken?

Hallo KPN,

Ik had Spotify premium via mijn mobiele abonnement. In April heb ik daar de laatste betaling voor gedaan. Ik heb rond dat moment Spotify family geactiveerd via een internet hussel abonnement. Tot op heden is Premium actief en kan ik Family niet activeren. Kunnen jullie me daarbij assisteren?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Freekiee, raar dat je dan nog steeds een Premium account hebt :thinking: Zou je Spotify Family eens willen ‘opzeggen’ via je MijnKPN account?

Als dit verwerkt is, kan je Spotify Family opnieuw aanvragen en activeren, ik hoop dat het daarna direct goed gaat!

Dag Maja,

Spotify family heb ik nu opgezegd. Moet ik wachten tot het eind van de maand om het weer te reactiveren? Of wacht ik totdat de opdracht verwerkt is in mijn account om dan meteen te reactiveren?

@NvThull staat bij je producten in de MijnKPN ook dat het product is aangepast? Zodra je daar Family ziet staan zou het moeten werken. Als je het daar al hebt staan of als je het niet zeker weet zou je dan hier je profiel in kunnen vullen zodat we het voor je na kunnen kijken?

@Bram_ Ik heb mijn profiel zojuist aangepast. In MIJN KPN staat dat ik gewoon SPOTIFY FAMILY heb, maar in het account van mijn Spotify zie ik dat nog niet staan. Zou je het eens na kunnen kijken? Thanks!

Gr Nick

Reputatie 7
Badge +15

@NvThull In jouw situatie gaat het even wat moeilijker dan verwacht. Ik heb je situatie intern doorgezet naar mijn collega's!

Zodra er meer informatie bekend is zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 

Reputatie 7
Badge +20

Dag Maja,

Spotify family heb ik nu opgezegd. Moet ik wachten tot het eind van de maand om het weer te reactiveren? Of wacht ik totdat de opdracht verwerkt is in mijn account om dan meteen te reactiveren?

Als de opdracht verwerkt is in je account, kan je direct een nieuwe bestelling plaatsen! Laat je weten of het daarna goed gaat met het activeren? :slight_smile:

Hi KPN,

 

Eind januari heb ik KPN internet besteld, met Spotify Family. Echter kan ik tot op de dag van vandaag hier geen gebruik van maken. Uiteraard heb ik al meermaals contact gehad met de klantenservice.

 

Ik moest eerst wachten tot half mei, en dat is ondertussen half juni geworden, maar zekerheid dat het nu wel gaat lukken, konden ze mij niet geven. Ik HÁD Spotify Premium via KPN Mobiel. Echter deze medio april opgezegd.

 

 

HELP!!

 

Mijn vriendin waarmee ik Family wil gebruiken heeft haar Spotify een week later opgezegd, en zit nu dus al 5/6 weken zonder Spotify. Natuurlijk geen wereldprobleem, maar wel ERG vervelend.

 

 

Iemand die mij kan helpen?

 

 

Fijne avond!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Slanderman076, welkom! Wat jammer om te lezen dat het zo lang moet duren 😞. Halverwege juni is het natuurlijk nog niet, maar ik wil wel even meekijken naar waarom het zo lang moet duren. Heb je wel al je internet opgeleverd gehad? Daar kan je wel al gebruik van maken? Of ook dat nog niet, want dan wordt het wel een ander verhaal natuurlijk. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. 

@NvThull In jouw situatie gaat het even wat moeilijker dan verwacht. Ik heb je situatie intern doorgezet naar mijn collega's!

Zodra er meer informatie bekend is zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 

@Rutger_  Graag. Thanks!

Dag Maja,

Spotify family heb ik nu opgezegd. Moet ik wachten tot het eind van de maand om het weer te reactiveren? Of wacht ik totdat de opdracht verwerkt is in mijn account om dan meteen te reactiveren?

Als de opdracht verwerkt is in je account, kan je direct een nieuwe bestelling plaatsen! Laat je weten of het daarna goed gaat met het activeren? :slight_smile:


Hallo @Maja_ .De activatie is nog niet gelukt. Ik heb een nieuwe email ontvangen van KPN met de activatielink erin. Er staat ook dat als ik al een Spotify abonnement heb, en dat is dus zo, ik deze eerst moet omzetten naar een Free abonnement. Maar dat kan niet via Spotify zelf omdat mijn Premium account via KPN loopt. Ik ben in April al gestopt met betalen dus ik zou verwachten dat Spotify dit heeft opgemerkt en mijn account naar een Free account zou omzetten, maar dat is ook niet zo. Een andere mogelijk zou kunnen zijn dat de toegang tot Family vandaag geregeld zou worden omdat ik precies een maand geleden voor het eerst betaald heb voor Family (via KPN). Dat is dus vooralsnog ook niet zo. Kunnen jullie me helpen met het omzetten van mijn Premium account naar een Free account?