Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Hi @M.Thiecke. Ik heb helaas nog geen update wat betreft het kunnen plaatsen van de bestelling. Het proces loopt nog steeds. Wel heb ik gevraagd om een tussentijdse update. Zodra ik meer hoor zal ik het uiteraard laten weten.

Ondertussen alweer 2 weken verder en niets vernomen. ;-(

Reputatie 7
Badge +17

@M.Thiecke het gaat in dit geval om een ingewikkeld probleem met het abonnement zelf. De aanvraag om dit op te lossen loopt nog steeds. Wel kan ik zien dat er aan gewerkt wordt en het proces niet stil ligt. Zodra er een oplossing in zal ik het hier laten weten. Op dit moment kan ik alleen helaas nog niet vertellen welke datum dit zal zijn. 

Ik wil graag mijn gratis spotify upgraden naar duo of family. Hoe werkt dit? Aangezien ik het nu gratis in mijn pakket heb en als ik dat er uit gooi ben ik dan mijn speellijsten kwijt?

*admin: bericht samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Wandaph! Nee, je raakt je lijsten niet kwijt als je overstapt naar Spotify Family via ons of via Spotify zelf. Het enige wat gebeurd is dat je tijdelijk wordt teruggezet naar Spotify FREE. Je krijgt dan reclame tussendoor. Nadat je opnieuw bent aangemeld bij een premium account, kun je weer ongestoord lijstjes afspelen. 

Hier vind je trouwens meer informatie over Spotify Family. Bij vragen weet je ons te vinden! 

Goedemiddag,

 

ik heb vanochtend spotify family aangevraagd maar wanneer wordt het omgezet en krijg ik een activatie code?

 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +24

Hi Wes, dit hoort binnen 24 uur geregeld te zijn. Je krijgt inderdaad een nieuwe code. Heb je wel een bevestiging van je bestelling ontvangen?

Hoi Alex,

nee ik heb ook geen bevestigingsmail ontvangen.

maar op mijn kpn staat dat er wat in verwerking is 

Reputatie 7
Badge +30

Misschien is het dan vastgelopen o.i.d.? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kijken we er naar. 

Misschien is het dan vastgelopen o.i.d.? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kijken we er naar. 


Ik heb het ingevuld 

Reputatie 7
Badge +19

@Wes1984 Dankjewel! Door een storing in het systeem kan ik het nu niet voor je nakijken 😞 Dat doen we alsnog zodra het weer lukt, we komen erop terug!

@Wes1984 Dankjewel! Door een storing in het systeem kan ik het nu niet voor je nakijken 😞 Dat doen we alsnog zodra het weer lukt, we komen erop terug!

Dankjewel, ik hoor het wel!

Reputatie 7
Badge +20

@Wes1984, ik zie dat je een compleet nieuw abonnement hebt aangevraagd inclusief Spotify Family. Nu staat die wensdatum in van 16-04, zou betekenen dat dan pas het abonnement actief wordt en je dus dan ook pas de activatiecode voor Spotify family krijgt. Ik kan mij voorstellen dat je daar van baalt, maar kan het nu niet mooier maken omdat het samen met het abonnement is aangevraagd. 

Wij hebben kpn compleet dus spotify premium gratis. (€10,-) Wij willen nu spotify familie nemen en deze kost €15,-.gaan wij dan €5,- Bij betalen of vervalt de "GRATIS" premium en moeten we €15,- per maand gaan betalen ?

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Marco G! Bedankt voor je vraag. De ‘gratis’ Premium komt dan te vervallen. 

Goedemorgen, ik zit nog steeds te wachten tot mijn Spotifyabonnement omgezet wordt. Het abonnement is nu actief sinds eind januari. Het is nu eind maart en al acht keer vragen/reageren verder, maar we kunnen er nog steeds geen gebruik van maken. Hoe nu?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @MargoDK, wat bijzonder dat het nu nog niet werkt.. Dat had ik niet verwacht. Normaliter duurt het maximaal 30 dagen nadat Premium verwijderd is, voordat je gebruik kunt maken van Family. Voor zover ik kan zien, zijn die al lang om. Ik heb je toch nog eens een nieuwe activatiecode voor Family gestuurd. Wil je deze nog eens proberen? Kan je laten weten of het nu werkt?

Goedenavond @all,

 

Sinds vandaag werkt mijn Spotify Family account niet meer. Ik ben recent verhuist en heb daardoor een nieuwe aansluiting moeten aanvragen. Nu heb ik het account overgezet sinds vorige maand en het werkte tot gisteren prima. Nu kijk ik op m’n factuur en daar staat ik gewoon heb betaalt tot eind april voor mn premium account.


Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik kan doen?

 

Mvg

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @MarceldT, heb je bij je nieuwe aansluiting ook weer voor Family gekozen? Ik kijk graag even met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

goedemiddag, 

ik ben mijn Spotify activeringscode kwijt.

wat kan ik nogdoen.

*Admin: samengevoegd met verzameltopic

 

Reputatie 7
Badge +17

Kan gebeuren @arvado! Heb je al geprobeerd een nieuwe activatiecode aan te vragen? kpn.com/spotifyactiveren

Mocht dit niet lukken. Zou je dan je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 
 

Abonnement wat we nu hebben is Alles in 1 Standaard waar Spotify Premium gratis bijzit.

We willen graag Spotify Family. 
 

Begrijp dat ik dan moet overstappen naar een Hussel abonnement. Ik kan dan bij wijzigen aangeven dat ik een Spotify Family abonnement. Dit kan aangevinkt worden. 
 

Betekent dit dat ik Spotify Premium niet eerst hoef terug te zetten naar een Spotify Free abonnement ? En dat het bij verwerken van wijzigen abonnement automatisch veranderd wordt?

Met vr gr 

Michiel

 

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Je hoeft een Spotify account niet terug te zetten naar free. Dat gebeurt automatisch wel als er niet meer voor betaald word 😉

Als het KPN abonnement omgezet is, dan kun je het Spotify account weer aankoppelen en uitbreiden naar Family. Hoe dat precies gaat weet ik niet. Maar ik lees hier op het forum daar eigenlijk nooit problemen over. Dus het zal zn eigen wel wijzen denk ik.

Hoi,

 

Ik wil graag spotify premium for famaily activeren, maar krijg een vreemde fout:

Sorry! You’re not able to activate this offer just yet

Because you have previously had a Spotify Premium Subscription, you are not eligible to take this trial offer. If you still want to pay for Spotify Premium through KPN account, we have the following available for you.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Hamersteek, welkom! Ik zie dat je jouw forumprofiel al hebt ingevuld, dank daarvoor. Daarmee zie ik dat jouw bestelling nog niet opgeleverd is. De plandatum daarvoor is de 23e. Je kunt dan ook vanaf die datum Spotify activeren.

Hoi Erik,

Dank voor de hulp. Dat klinkt op zich wel logisch en fair. Het is alleen echt niet handig dat je dan al de mail krijgt met overal "Activeer nu!” plus de instructie krijgt om de bestaande Spotify op te zeggen. Daar mag van mij wel een waarschuwing bij hoe de vork in de steel zit.

Nu zitten we per ongeluk een week zonder muziek. Mijn kinderen zijn zeg maar not amused :wink:.