Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Reputatie 7
Badge +30

@Sbren ik heb je vast maar een nieuwe code gestuurd. Ik ben benieuwd!

Reputatie 3

@Marcia_ net even getest maar nog steeds dezelfde fout. Zal morgen nog even kijken.

Reputatie 3

@Marcia_  vandaag is het gelukt.

Bedankt voor de support.

Reputatie 7
Badge +30

Super! Jij bedankt dat je het nog even liet weten en bedankt voor je geduld:sweat_smile:

Beste KPN,

Ik heb momenteel nog een ouder abonnement lopen met Spotify premium voor 1 persoon, nu vraag ik me af hoe dat zit als ik over wil stappen naar een familie account. Moet ik dan opnieuw een abonnement aanschaffen terwijl ik nu ook al Spotify heb??

 

Alvast bedankt

Ik snap het nog niet. Ik heb nu gratis Spotify Premium.  Als ik nu naar Family wil moet ik dan ineens 14 euro betalen? Dus ben ik mijn korting van 10 euro kwijt?

Groet Hans 

Oh volgens mij is dit ook wat Ronnie zegt

Oh volgens mij is dit ook wat Ronnie zegt

Inderdaad, ik zat hier dus ook al over na te denken…

Zou natuurlijk super jammer zijn dat als ik een nieuw abonnement neem, dan alle voordelen weer kwijt ben.

Reputatie 7
Badge +15

@Hanzon @Ronnie T Welkom op het forum. 

Op het moment dat je voor kiest om Spotify family te nemen dan kies je inderdaad voor een andere vorm en dit brengt andere kosten met zich mee. 

Op het moment dat je je abonnement omzet dan zou je overgaan naar Hussel, binnen KPN Hussel is de entertainment korting van toepassing  als je ook een KPN mobiel abonnement hebt. Dus je krijgt wel korting maar een andere korting.

 

Admin: korting iets verduidelijkt

Reputatie 7
Badge +24

Dus stel je hebt een Alles-in-1 Standaard abonnement, dan betaal je nu iets van 73 of 74 euro en nog wat centen. Zet je dat om naar Hussel, dan word het:

  • € 47,50 voor internet 
  • € 10,- voor tv
  • € 5,- voor 2de ontvanger 
  • € 2,- voor telefonie 
  • € 14,99 voor Spotify
  • 5 euro entertainmentkorting als je ook mobiel bij KPN hebt.
  • Indien je mobiel van KPN hebt, dan heb je nu ook het pluspakket. Dat kost bij Hussel € 6,99.
  • Mogelijk heb je het pluspakket omgeruild voor FOX Sports/ESPN. Dat kost bij Hussel € 12,99.

Wie kan er goed rekenen?

Bedankt voor de duidelijkheid, die entertainment korting wist ik niet van af..

Thuis hebben wij het alles in 1 pakket met spotify premium. Dit spotify account zouden wij graag om willen zetten binnen het gezin? Hoe pakken we dit aan?

 

hoor het graag!

 

Groet,

Peter

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @fam. Rietveld, welkom! Dat hangt ervan af hoe je nu de Premium hebt. Heb je namelijk een oudere stijl abonnement Standaard of Premium, dan zit Premium inbegrepen. Je kunt dan niet binnen dat abonnement Premium wijzigen naar Family. Dat kan dan alleen als je overgaat naar een van de huidige Hussel abonnementen. Dit kan via je MijnKPN. Tijdens het wijzigen kun je dan Premium uitvinken en Family aanvinken. Heb je nu al Hussel, dan kun je dit via de MijnKPN al direct regelen zonder dat je de rest van het abonnement hoeft aan te passen. Je Premium wordt dan automatisch omgezet naar Family.

Badge

Ik heb maanden geleden mijn premium abb. opgezegd maar dit is nooit verwerkt bij Spotify waardoor ik nu geen Family abb. kan aanvragen.
Kunnen jullie ervoor zorgen dat de koppeling verbroken wordt.

Reputatie 7
Badge +19

Zou je jouw profiel willen invullen @Gvdwinckel? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Badge

Zou je jouw profiel willen invullen @Gvdwinckel? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Dankjewel. Ik heb de profiel gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +19

Top! We gaan dit voor je regelen, dat de koppeling eraf wordt gehaald. Zou je op het privebericht willen reageren @Gvdwinckel

Dag mensen!

 

Ik zit met een vraag, hopende dat ik hier mijn antwoord kan vinden aangezien ik KPN zelf niet krijg bereikt via chat of telefoon. Excuses als dit bericht al ergens besproken is in het verleden.

Ik heb sinds Augustus 2020 Spotify Premium via KPN. Nu zijn er meerdere gezinsleden die hier ook graag gebruik van willen maken. Omdat wij allen alleen gebruik maken van KPN Mobiel, is Spotify Family (nog) niet beschikbaar voor ons. Dus ik heb Spotify hier bij KPN afgemeld op 17 Jan 2021. Ik had verwacht dat dit per 1 Febr zou aflopen en dat ik Spotify Family kon aanmaken via Spotify zelf. Maar dit is helaas niet waar. Heeft iemand enig idee wanneer dit wel is?

 

Bedankt :wink:

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Iphone X, goede vraag! Spotify wordt maandelijks bijgewerkt, op de datum dat je het oorspronkelijk het geactiveerd. Dus op het moment dat je opzegt kan het nog maximaal een maand duren voor je account daadwerkelijk Free wordt en je Family kunt bestellen. 

Hi Erik,

We hebben nog het een oude versie hiervan. Als ik het goed begrijp kunnen we Spotify niet bij 1 iemand uitzetten en bij de andere aan? Lijkt me dat dit wel gewoon mogelijk moet zijn, Spotify staat gekoppeld aan het thuis abonnement en niet aan een mobiel.

Hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @fam. Rietveld, je kunt Spotify Premium wel koppelen aan een ander account als je wilt. Wij kunnen de huidige voor je ontkoppelen, zodat deze op Free wordt gezet en je een nieuwe activatiecode ontvangt. Vervolgens kan je het aan een ander Spotify account koppelen. Daarover lees je meer in ons Spotify Premium topic. Als je niet wilt wisselen en echt een extra Spotify account Premium wilt maken, dus je wilt naar Spotify Family, dan kan je de uitleg van Erik aanhouden:

Dat hangt ervan af hoe je nu de Premium hebt. Heb je namelijk een oudere stijl abonnement Standaard of Premium, dan zit Premium inbegrepen. Je kunt dan niet binnen dat abonnement Premium wijzigen naar Family. Dat kan dan alleen als je overgaat naar een van de huidige Hussel abonnementen. Dit kan via je MijnKPN. Tijdens het wijzigen kun je dan Premium uitvinken en Family aanvinken. Heb je nu al Hussel, dan kun je dit via de MijnKPN al direct regelen zonder dat je de rest van het abonnement hoeft aan te passen. Je Premium wordt dan automatisch omgezet naar Family.

2 vragen eigenlijk:

 

vraag 1: in mijn pakket heb ik spotify premium (gratis) is normaal 9,99 EURO in mijn pakket  gratis.ik wil graag naar Spotify Family overstappen maar ik lees dat Spotify family 14,99 kost.

Wat worden de kosten van mijn Spotify Family? krijg ik de 9,99 nog steeds gratis dus 14,99 -9,99 betaal ik 5,00 EURO? 

 

vraag 2: En dan wil ik graag uitleg hoe ga ik te werk?

ik kan zelf niet mijn pakket wijzigen ik kan alleen maar premium aan en  uitzetten maar niet family aanzetten

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

@SO0007929Alex Helaas kun je je gratis spotify abonnement niet omzetten naar spotify Family zonder je hele abonnement aan te passen naar een van de nieuwe Hussel abonnementen. In deze pakketten is Spotify niet meer gratis maar krijg je wél €5 entertainmentkorting. Of dit voor jou voordeliger is hangt een beetje van je huidige abonnement af.
Via je MijnKPN kun je je abonnement wijzigen naar Hussel met Spotify Family en kun je zien hoe het eruit zou zien in de nieuwe vorm. Je kunt daarover ook altijd met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 

Goedendag,

Afgelopen week heb ik mijn Spotify Premium op stop gezet (was via mijn telefoonabonnement, KPN 2015 SO Zorgeloos) en heb Spotify Family aangevraagd (via TFT Internet en Interactieve TV, deze optie was via mijnKPN beschikbaar).

Nu staat mijn account op Spotify inmiddels op ‘Free’, maar dit moet naar Family. Na wat leeswerk weet ik dat dit enige tijd kan duren, maar ik ben benieuwd hoe lang dit kan duren. 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Westerd, welkom! Normaliter kan je gelijk gebruik maken van Family als je account op free staat. Wel zou je dan nog even gebruik moeten maken van de activatiecode die je hebt gekregen. Mocht je er niet uitkomen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we met je mee.