Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Top, knal ze @D Fiering :smiley:

Ik heb een alles in 1 standaard pakket met spotify premium maar wil dit graag omzetten naar spotify family. Ben ik dan verplicht een ander abonnement te nemen? En ben ik dan qua voorwaarden niet slechter af? 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Diana23, welkom op ons forum en leuk dat je je vraag hier stelt! We hebben je reactie verplaatst naar dit algemene topic over Spotify Family. Ik help je graag op weg.

Bij Alles in 1 Standaard, dat is je huidige pakket lees ik, zit Spotify Premium inbegrepen. Hierdoor kan je 'm niet omzetten naar Spotify Family. Dus als je wel graag naar Spotify Family wilt, dan zal je eerst over moeten naar één van de nieuwste abonnementen. Dit kan je bijvoorbeeld via MijnKPN regelen. In het startbericht bovenin staat alle informatie over Spotify Family.

Reputatie 3

@Erik_ @Rutger_ @Shyrin_ @Maja_ @Marcia_ is er al nieuws of een oplossing voor mijn probleem?

Reputatie 7
Badge +20

@Sbren, Ik heb helaas nog geen reactie gehad. Ik ben er wel weer achteraan gegaan. Dus hopelijk nu snel duidelijkheid. 

Ook ben ik benieuwd of je ondertussen nog weer geprobeerd hebt te activeren. Misschien is het intussen al opgelost. 

Hoi,

Ik maak al een tijdje gebruik van een gratis Spotify Premium account omdat mijn ouders KPN Compleet hebben. Omdat ik mijn Spotify account wil loskoppelen van Facebook moet ik een nieuw Spotify account maken. Kan het gratis account worden overgdragen naar dit nieuwe account?

 

Alvast bedankt! 

Groeten, Koen

admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Gerat,

Ik kan jouw een nieuwe activatie code sturen en jouw huidige account omzetten naar free. Vul daarvoor jouw postcode en huisnummer in in jouw profiel

Reputatie 3

@Sbren, Ik heb helaas nog geen reactie gehad. Ik ben er wel weer achteraan gegaan. Dus hopelijk nu snel duidelijkheid. 

Ook ben ik benieuwd of je ondertussen nog weer geprobeerd hebt te activeren. Misschien is het intussen al opgelost. 

@Bart_Z  nope werkt nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +30

@Sbren, we hebben een reactie. Het account dat je probeert te activeren met de Family code, is dat wel een Free account? Want je kunt niet een account dat al (of nog) Premium is, omzetten naar Family. Het moet eerst Free zijn. 

 

 

Reputatie 3

@Sbren, we hebben een reactie. Het account dat je probeert te activeren met de Family code, is dat wel een Free account? Want je kunt niet een account dat al (of nog) Premium is, omzetten naar Family. Het moet eerst Free zijn. 

 

 

Nee dit is geen free account. Ik heb zoals al eerder vermeld al jaren een premium account via KPN. Jullie zullen dus actie moeten ondernemen om dit te veranderen omdat ik dat niet kan via mijn Spotify account.

We zijn hier nu al een tijdje mee bezig en zou het zeer kunnen waarderen als jullie dit nu voor elkaar krijgen. Ik betaal er nu wel voor maar kan er door KPN geen gebruik van maken..

Reputatie 7
Badge +20

Nee ik zie het inderdaad. Normaal gesproken zou ik jouw account van premium los moeten kunnen koppelen. Maar dat lukt dus niet om een of andere manier. Ik ben er weer achteraan. 

Hoi @Gerat,

Ik kan jouw een nieuwe activatie code sturen en jouw huidige account omzetten naar free. Vul daarvoor jouw postcode en huisnummer in in jouw profiel

Hoi Hanna,

Dank. Ik heb de informatie ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Gerat Ik heb een nieuwe activatiecode je kant opgestuurd. Dit is gestuurd naar het bij ons/Spotify bekende (kpnmail) e-mailadres. Binnen 3 uur ontvang je de code.

Ik heb zojuist spotify aangezet in mijnkpn app maar geen activatiecode ontvangen. Als ik die vervolgens probeer op te vragen via de website krijg ik als respons dat mijn email adres en mijn telefoonnummer onbekend zijn. Kunnen jullie hier aub even naar kijken? Of mij eventueel voorzien van een activatiecode?

 

Bij voorbaat bedankt!

Hallo, ik heb mijn tv abonnement opgezegd bij KPN maar wel aangegeven dat ik Spotify wil behouden bij mijn mobiele abonnement, maar deze is nu terug gezet naar free terwijl hij wel op de factuur staat. Hoe kan ik dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zojuist spotify aangezet in mijnkpn app maar geen activatiecode ontvangen. Als ik die vervolgens probeer op te vragen via de website krijg ik als respons dat mijn email adres en mijn telefoonnummer onbekend zijn. Kunnen jullie hier aub even naar kijken? Of mij eventueel voorzien van een activatiecode?

 

Hoi @Dean Sandel. Ik zie dat je gisteren al een Spotify Premium account hebt aangemaakt, klopt dat? Als het nog steeds niet gelukt is, dan hoor ik het graag! We zullen dan alsnog een activatiecode toesturen. 

 

Hallo, ik heb mijn tv abonnement opgezegd bij KPN maar wel aangegeven dat ik Spotify wil behouden bij mijn mobiele abonnement, maar deze is nu terug gezet naar free terwijl hij wel op de factuur staat. Hoe kan ik dit oplossen?

Hoi @PatrickvD. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat het Spotify Premium account is teruggezet naar een Free account. Wij zullen het voor je uitzoeken. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer willen achterlaten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje in dit topic achter nadat je dit hebt gedaan?

Hoi @Gerat Ik heb een nieuwe activatiecode je kant opgestuurd. Dit is gestuurd naar het bij ons/Spotify bekende (kpnmail) e-mailadres. Binnen 3 uur ontvang je de code.

Hi,

Ik heb nog geen mail ontvangen. Ik verwacht hem op*********************

Hij staat ook niet in de ongewenste mail. Is er iets fout gegaan?

Reputatie 7
Badge +17

Haha, dat kan heel goed kloppen @Gerat. Het huisnummer stond verkeerd ingevuld:see_no_evil: . Ik heb dit aangepast. Als het goed is ontvang je nu wél een nieuwe code. Check je mail (kan max. 3 uur duren). 

Haha, dat kan heel goed kloppen @Gerat. Het huisnummer stond verkeerd ingevuld:see_no_evil: . Ik heb dit aangepast. Als het goed is ontvang je nu wél een nieuwe code. Check je mail (kan max. 3 uur duren). 

het is gelukt! dank voor de hulp :)

Hoi @Vikash ,

Dankjewel voor de snelle respons, het is inderdaad gelukt. Kreeg ongeveer na een uur een smsje met de activatiecode dus het is helemaal in orde.

 

Nogmaals bedankt! 

Met vriendelijke groet, 

Dean

Reputatie 7
Badge +30

@Sbren éindelijk meer duidelijkheid: wij hebben niet goed ‘gerekend'. Spotify werkt met een maandelijkse verlengingsdatum. Met als gevolg dat het account vrijgegeven wordt op 19 januari. Dat is morgen! Morgen moet je de Family code dus aan kunnen vragen. Ik weet niet meer zeker of je die nu hebt of niet. Wij kunnen in ieder geval morgen een nieuwe code aanvragen als het goed is! Mijn excuses dat het allemaal zo lang zo onduidelijk is geweest! 

Reputatie 3

Top bedankt, we zullen het zien morgen.

Ik heb destijds via Telfort een Spotify Premiumabonnement afgesloten. Dit was gekoppeld aan mijn mobiele abonnement. Dit abonnement is overgenomen door KPN. Nu heb ik via KPN een Spotify Family afgesloten, maar met de activatiecode kom ik wel in het account, maar ik kom niet op de Family pagina. Ook zie ik in mijn account nergens dat ik een Family account heb, wel dat ik een Premiumaccount heb. Nu heb ik ook mijn mobiele abonnement verlengd eind december. Hiervoor heb ik al een factuur gehad. Hier staat geen Spotify meer op, terwijl ik nog wel Spotify heb - ik kan muziek luisteren en in m'n account staat dat ik Premium heb. Ik kan geen gegevens aanpassen, activeren, of dergelijks bij de optie Family in Spotify. Die pagina blijft hangen. Ik probeer dit al sinds een week of drie nu. Vraag: hoe zet ik mijn Premiumaccount, die bij KPN loopt volgens mijn gegevens in Spotify, om naar een Familyaccount?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MargoDK, welkom op het forum! Ik zie dat je Spotify family bij je thuis abonnement hebt aangevraagd. Dit abonnement is nog niet ingegaan. Pas als deze ingegaan is krijg je de family code of kun je die aanvragen. Spotify is al wel van je TFT abonnement af maar blijft tot een maand actief waarna deze automatisch omgezet wordt naar Free. Zodra dat gebeurd is en je thuis abonnement ingegaan is kun je met die code je Family account aanmaken!

Dank Thomas voor deze uitleg. Dan wacht ik nog even af!