Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Jouw inlog kan ik achterhalen @Abroek75, zou je wel jouw profiel willen invullen? Dan kan ik het voor je achterhalen. 

Reputatie 7

Hallo @jtrvnpol, welkom op het KPN forum. Ik heb je vraag naar dit topic verplaatst, in het startbericht vind je veel informatie over Spotify Family bij KPN. Kom je er niet uit, vraag het ons dan gerust :)  

Goedenavond, 

Ik heb nu een "rechtstreeks" abonnement op Spotify. 

Welke stappen moet ik ondernemen om dat onder te brengen bij mijn all-in abonnement bij KPN?

Hoi @Kostee : Via MijnKPN kun je spotify aanvragen en je krijgt dan vervolgens een activatiecode.

Als jij tegen die tijd je bestaande abonnement hebt opgezegd kun je hetzelfde account met die code weer tot premium maken.

 

Dank je. Precies wat ik zocht

Omzetting van Spotify Premium naar Family zou mogelijk moeten zijn in Mijn KPN maar deze optie is niet beschikbaar/lichtgrijs in het menu. Hoe zet ik dit om?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JaapKN, ik zie dat het nu gelukt lijkt te zijn met het plaatsen van de bestelling, als het goed is heb je hier ook een bevestiging van ontvangen vandaag :slight_smile:

Hoi,

Ik heb kpn complet dus ook gratis spotify premium nu wil ik dit overzetten naar spotify family.

Kan dit zo ja hoe werk dit en wat gaat het dan kosten.

Mvgr.

Cornelis

 

 

Hi @JaapKN, ik zie dat het nu gelukt lijkt te zijn met het plaatsen van de bestelling, als het goed is heb je hier ook een bevestiging van ontvangen vandaag :slight_smile:

Gelukt ! 👍dank je 

ik heb mij spotify  opgezet maar ik will het graag omzeten naar family 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Cornelisvandalen en @B.meijer70 Welkom op ons Forum! Ik heb jullie berichten hiernaartoe gesleept. Dit is namelijk het centrale topic! Als het goed is vinden jullie hier de informatie die jullie nodig hebben! Laat het maar weten als jullie nog vragen hebben.:blush:

Badge

Hi, ik ontvang de activatiecode voor Spotify niet op mijn e-mail en 06 nummer. Hoe kan dit?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hi, ik ontvang de activatiecode voor Spotify niet op mijn e-mail en 06 nummer. Hoe kan dit?

Hoi @Irisjansen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen activatiecode hebt ontvangen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken wij het voor je uit en versturen alsnog een activatiecode. 

 

Badge

Goedemorgen, dank voor je snelle reactie. Heb ik zojuist gedaan!

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Irisjansen! Ik zie dat de activatiecode op 30 oktober is verzonden naar je hotmail adres. Ik heb de code zojuist opnieuw verzonden. Als je hem niet binnen een paar uur hebt, controleer dan even de spammap. 

Spotify Family werkt niet meer.

ik heb spotify premium en wil naar familie.

 ik kan de vink bij familie niet aanvinken.

wat te doen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Hallo, weet iemand ook wanneer Spotify Family beschikbaar komt icm met alleen een KPN Mobile abonnement? Ik zie berichten van 2 jaar geleden dat het nog niet beschikbaar is, maar daarna geen updates meer? Ik zou graag mijn kinderen voorzien van Spotify middels dit abonnement. 

Reputatie 7
Badge +17

@KKip Ai, dat lijkt me niet fijn. Wat werkt er precies niet?

@MotorAT Jouw topic is toegevoegd aan dit topic over Spotify Family. Staat het antwoord op jouw vraag misschien hiertussen? Kom je er toch niet uit, laat het dan gerust weten.

@Freezzr Momenteel is Spotify Family alleen beschikbaar in combinatie met een KPN Thuis abonnement. Of en wanneer dit beschikbaar komt voor KPN Mobiel abonnementen is niet bekend.

Mijn vraag is heb vanavond mijn spotify premium van mijn 06 gehaald en op de thuis abonnement gezet om spotify family te krijgen dit is gelukt alleen kan krijg ik het niet te zien bij spotify hoe lang duurt dit en wat moet ik nog verder doen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Geoffrey1990, als ik het goed begrijp heb je Spotify Family aangevraagd maar heb je nog geen activatiecode ontvangen waarmee je dit kunt activeren?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

Ik heb een vraag; ik heb een Spotify account bij KPN, maar kan in mijn account geen Family Spotify vinden om gezinsleden toe te voegen?

Spotify verwijst mij terug naar KPN om dit te activeren.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Olivier1. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Neem je op dit moment al een Spotify Family abonnement af bij KPN. In dat geval kan je in het eerste bericht van dit topic het antwoord vinden op jouw vraag. Als je op dit moment een Spotify Premium abonnement afneemt, dan zal je het eerst in MijnKPN moeten omzetten naar Spotify Family. 

 

Hi,

hoe kan mijn bestaande Spotify premium naar Spotify family overzetten?

Gr Sander 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sander3072, als je een redelijk recent abonnement hebt, kan je dit zelf via je MijnKPn account. Als je daar in bent gelogd, kan je als extra optie voor Spotify Family kiezen. We zetten je account dan om van Premium naar Family.

Als je al een wat ouder abonnement hebt, zal de optie niet zichtbaar zijn in je MijnKPN account, In dat geval, is het niet mogelijk om de account om te zetten omdat je abonnement dan al actief was voordat Spotify Family aan werd geboden via KPN. In dat geval kan je overwegen om je abonnement eens goed onder de loep te houden, om te kijken of de inhoud nog wel aansluit bij je huidige wensen. Het kan zijn, dat we een KPN Hussel abonnement voor jullie hebben dat beter bij jullie aansluit!