Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @PetrovdBerg, ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi @PetrovdBerg, ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Thomas, profiel gegevens ingevuld. Gr Petro. 

Reputatie 7
Badge +20

bedankt voor je gegevens @PetrovdBerg, volgens mijn gegevens is het account dat je bij ons had al op Free gezet. Kun je het nog eens testen?
Soms kan het zijn dat de licentie nog even doorloopt maar deze zal vanzelf moeten vervallen. Je betaalt er nu in ieder geval niet meer voor!

bedankt voor je gegevens @PetrovdBerg, volgens mijn gegevens is het account dat je bij ons had al op Free gezet. Kun je het nog eens testen?
Soms kan het zijn dat de licentie nog even doorloopt maar deze zal vanzelf moeten vervallen. Je betaalt er nu in ieder geval niet meer voor!

Thomas, Spotify geeft nog steeds aan dat het niet mogelijk is om in te loggen omdat ik via hun partner KPN nog gekoppeld ben. Dit zou binnenkort automstisch komen te vervallen geef je aan. Enig idee hoelang dat zou kunnen duren? Mvg Petro. 

Reputatie 7
Badge +15

@PetrovdBerg Ik controleer graag voor je of ik dit proces wellicht kan versnellen. 

Zou je daarom voor mij je Spotify gebruikersnaam kunnen toevoegen in je forumprofiel? Bijvoorbeeld onder persoonlijke opmerkingen?

Dan ga ik een omzetting naar free aanvragen. Je ontvangt dan nog wel een sms, waarop je niet moet reageren. Anders zetten we premium namelijk weer aan. 

 

@PetrovdBerg Ik controleer graag voor je of ik dit proces wellicht kan versnellen. 

Zou je daarom voor mij je Spotify gebruikersnaam kunnen toevoegen in je forumprofiel? Bijvoorbeeld onder persoonlijke opmerkingen?

Dan ga ik een omzetting naar free aanvragen. Je ontvangt dan nog wel een sms, waarop je niet moet reageren. Anders zetten we premium namelijk weer aan. 

 

Rutger, mijn gebruikersnaam toegevoegd in mijn forumprofiel. Gr Petro. 

Hoi @PetrovdBerg, ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Thomas, profiel gegevens ingevuld. Gr Petro. 

Herstel klopt niet ik ga ff opnieuw naar mijn profiel. 

@PetrovdBerg Ik controleer graag voor je of ik dit proces wellicht kan versnellen. 

Zou je daarom voor mij je Spotify gebruikersnaam kunnen toevoegen in je forumprofiel? Bijvoorbeeld onder persoonlijke opmerkingen?

Dan ga ik een omzetting naar free aanvragen. Je ontvangt dan nog wel een sms, waarop je niet moet reageren. Anders zetten we premium namelijk weer aan. 

 

Rutger, mijn gebruikersnaam toegevoegd in mijn forumprofiel. Gr Petro. 

Nu de juistr gebruikersnaam. Had eerst mijn e-mailadres gedaan. Gr Petro. 

Reputatie 7
Badge +15

@PetrovdBerg Bedankt, ik heb het voor je gecontroleerd en de account zou op free moeten staan. 

Ik heb nog een collega gemaild om te kijken of we wellicht nog meer kunnen doen. Zodra ik reactie heb zal ik het hier laten weten! 

Paar weken geleden ben ik van privé overgestapt naar zakelijk met mobiel en tv, internet. Mijn huidige Spotify premium van mobiel heb ik stop gezet en bij het hussel pakket heb is Spotify family gevoegd. Nu is alleen het geval dat ik nog geen code heb ontvangen om dit te activeren. En al voeg ik bij het opvraag formulier van jullie om een code geeft deze een fout melding aan, uiteraard gebruik ik hier het factuuremail adres voor.

 

Graag zou ik weer lekker muziek willen luisteren, dus hoop dat jullie mij kunnen redden!!

 

Met vriendelijke groet

DylanFiering

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 3

Hoi, heb van @Maja_  een nieuwe link gehad maar Spotify blijft op premium staan.

 

Iemand nog suggesties?

 

Gr.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Sbren, ik zie inderdaad dat er een nieuwe link gestuurd is, maar ik krijg ook de melding dat de nieuwe activatiecode nog niet gebruikt is! Wil je er toch nog eens naar kijken? Of je dit nog ergens in kunt vullen o.i.d.?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @D Fiering, welkom! Wij redden je graag :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan stuur ik je een nieuwe code toe!

Reputatie 3

Ha @Sbren, ik zie inderdaad dat er een nieuwe link gestuurd is, maar ik krijg ook de melding dat de nieuwe activatiecode nog niet gebruikt is! Wil je er toch nog eens naar kijken? Of je dit nog ergens in kunt vullen o.i.d.?

Hoi Marcia,

Ik kan niets invullen omdat Spotify op premium blijft staan en de melding geeft dat alleen jullie deze kunnen stopzetten.

Mvg

Reputatie 3

@Maja_  @Marcia_ @Rutger_ of wie dan ook van KPN.

Zolang jullie Spotify premium niet uitzetten kan ik family niet activeren.

Willen jullie dit nu eindelijk doen.

Momenteel heb ik premium via KPN lopen en kan dus mijn abbonement en betaling niet zelf wijzigen.

Graag jullie hulp!

 

Reputatie 3

Waarom krijg ik trouwens een code die geactiveerd moet worden?

 

Het onderstaande staat in de begin post.

 

  • Als je al Spotify Premium bij KPN hebt hoef je niets te doen, het account wordt automatisch omgezet naar Family
Reputatie 7
Badge +16

Normaliter wordt een Spotify Premium account binnen maximaal 3 uur omgezet naar Spotify Family: dat was bij jou blijkbaar niet het geval, daarom heeft mijn collega jou een nieuwe activeringscode toegezonden, @Sbren. Wil jij in jouw profiel nog even jouw Spotify gebruikersnaam vermelden? Ik wil graag aan de hand daarvan nakijken wat de exacte status van het Spotify abonnement is. Vermeld je het in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”? Alvast bedankt!

Reputatie 3

@Shyrin_  staat erin

Reputatie 7
Badge +16

Dank je wel. En even voor de duidelijkheid: op het moment dat jij klikt op de activeringslink, dan krijg je de foutmelding in het eerder gedeelte screenshot?

Reputatie 3

Dank je wel. En even voor de duidelijkheid: op het moment dat jij klikt op de activeringslink, dan krijg je de foutmelding in het eerder gedeelte screenshot?

@Shyrin_  klopt

Reputatie 7
Badge +16

Voor zover wij het kunnen nakijken, moet het activeren van Spotify Family geen probleem zijn. Omdat dit nu wel zo is, heb ik een achterliggende afdeling gemaild om mee te kijken: zodra wij een terugkoppeling hebben, laten wij het hier weten!

Reputatie 3

@Rutger_@Shyrin_ @Maja_ @Marcia_ 

Kunnen jullie mij al een update geven?

Hoi @D Fiering, welkom! Wij redden je graag :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan stuur ik je een nieuwe code toe!

Goedenavond,

 

Hierbij, alles wat gevraagd is staat er naar mijn mening in.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes Dylan

Reputatie 7
Badge +30

@D Fiering, dank je! Ik heb het nagekeken en blijkbaar is het systeem wat in de war met de oude Spotify nog want hij beweert dat je Spotify Family al in 2015 gekoppeld zou hebben. Zo lang bieden we het nog niet eens aan 😃 Ik heb het losgemaakt zodat je een nieuwe activatiecode krijgt. Deze ontvang je binnen een paar uur per mail op het adres dat je ook op het forum gebruikt.

 

@Sbren, we hebben nog geen reactie, dit kan een dag of twee, drie duren. Zodra we antwoord hebben komen we er hier bij je op terug. 

@Erik_ haha aardig bij de tijd dat wel, maar vreemd. Heb ieder geval code ontvangen dus we kunnen we uit de speakers knallen!! Bedankt voor de moeite. Fijne avond!