Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Beste klantenservice Marcia,

ik heb mijn forumprofiel aangevuld met klantgegevens.

Graag activatiecode sturen zodat wij ook kunnen genieten van muziek.

alvast bedankt.

 

Groet, Etty

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb een nieuwe activatiecode aangevraagd! Je ontvangt ‘m binnen drie uur per mail.

ik heb nu een gewoon spotify abonnement bij mijn kpn compleet , maar wil dit omzetten naar familiy. Dat lukt me niet via ‘mijn kpn’ ik krijg dan een foutmelding. Hoe kan ik dit regelen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Neurochicky. Welkom op het KPN forum. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. In het eerste bericht van dit topic staat hoe je Spotify Premium kan omzetten naar Spotify Family

Hoe werkt het met een ouder abonnement (met Spotify inbegrepen)?

Als je op dit moment een abonnement hebt dat ouder is (bijvoorbeeld 'Alles-in-1 Standaard'), en je wilt graag gebruik maken van Spotify Family, dan zal je eerst over moeten naar één van de nieuwste abonnementen. Dit kan je bijvoorbeeld via MijnKPN regelen.

In mijn abonnement is Spotify niet inbegrepen, ik betaal er €9,99 voor. Ik heb het abonnement sinds aug 2019, dus is niet zo oud. Moet ik het dan toch overzetten?

Reputatie 7
Badge +17

Wat gek dat het niet lukt via MijnKPN. Heb je wel een Hussel (Thuis) abonnement? Dan zou het moeten kunnen. Anders kun je het beste contact opnemen met een van mijn collega's (0800-0402-Gratis). Zij kunnen de verificatie met jou doen om het product om te wisselen. :wink:

Goedemorgen,

Gisteren in mijn thuis Hussel Spotify Family aangevraagd, hiervan direct een bevestiging van ontvangen, maar nog steeds geen activatiecode. Als ik via de activatielink mijn mailadres invul, krijg ik de melding mailadres onbekend.

Wie kan mij hier mee helpen?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Wilcovangoor, welkom! Dat kunnen we ongetwijfeld. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt?

Hoi, bedankt voor de reactie. Zojuist profiel aangepast!

Ik heb sinds kort mijn oude KPN contract all in 1 aangepast naar het nieuwe Hussel contract . Dit om dat ik graag Spotify Premium wilde aanpassen naar Spotify Familie.  In mijn KPN staat de aanpassing goed in het systeem een ook de extra optie ( waar ik nu voor ga betalen ) Spotify Familie staat aangegeven. ETALs ik nu inlog ( conform mail KPN ) staat bij mijn accountgegevens in de Spotify applicatie aangegeven dat ik Spotify free heb.  Moet ik misschien nog even wachten tot dat dit bijgewerkt of heb ik wat fout gedaan. ( ook zeker niet uit te sluiten)

Groeten ETK1

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

k heb sinds kort mijn oude KPN contract all in 1 aangepast naar het nieuwe Hussel contract . Dit om dat ik graag Spotify Premium wilde aanpassen naar Spotify Familie.  In mijn KPN staat de aanpassing goed in het systeem een ook de extra optie ( waar ik nu voor ga betalen ) Spotify Familie staat aangegeven. ETALs ik nu inlog ( conform mail KPN ) staat bij mijn accountgegevens in de Spotify applicatie aangegeven dat ik Spotify free heb.  Moet ik misschien nog even wachten tot dat dit bijgewerkt of heb ik wat fout gedaan. ( ook zeker niet uit te sluiten)

Groeten ETK1

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

@Marcia_  ik heb mijn profiel aangevuld!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ETK1, het klinkt alsof je de spotify family licentie nog niet gekoppeld hebt aan je abonnement. Via deze pagina kun je je spotifycode opvragen en gebruiken om je free abonnement om te zetten naar family!  Mocht het daar niet lukken de code aan te vragen, kun je dan je profiel invullen en me laten weten als je dat gedaan hebt?

@Wilcovangoor  activatiecode aangevraagd! Je ontvangt ‘m binnen drie uur per mail.

dank voor je reactie ik ga nu aanvragen en laat het jullie weten

krijg bij het invullen van mijn email adres meldinng dat email adres onbekend is. Ook met mijn mobiele nummer melding dat dit onbekend is. 

 

 

Profiel KPN is / was al ingevuld .  Of bedoel de profiel in Spotify

 

 

@Thomas, heb de code ontvangen en geactiveerd, alleen hiermee heb ik alleen Spotify Premium, ik kan dus niks vinden over Family, en dus ook geen familieleden uitnodigen. Wat nu?

Reputatie 7
Badge +20

@ETK1  ik bedoelde inderdaad je forumprofiel, bedankt! Ik heb ook voor jou een nieuwe spotifycode aangevraagd. Deze moet je binnen 3 uur per mail ontvangen!

 

@Wilcovangoor daar gaat iets fout inderdaad! Ik ga er meteen achteraan!

Thomas dank voor je reactie. Ik wacht op de code en hou je op de hoogte. 

@Thomas , heb je ondertussen al wat gevonden hoe ik de Family kan activeren?

Reputatie 7
Badge +20

nee nog niet, ik heb de vraag uitgezet bij de Spotify mensen, ik ga er vanuit dat zij dit morgen zullen repareren, ik verwacht dan ook dat je de code morgen zult hebben!

Ik heb helaas de activatie code gisterenavond niet meer ontvangen. Wil je hier nog een keer naar kijken. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi E, ik moet je helaas vragen om nog even geduld te hebben. We hebben dit bij Spotify nagevraagd en wachten nog op een reactie.

Hi,

Momenteel heb ik KPN mobiel + spotify en XS4all thuis (internet + tv). Graag wil ik gebruik gaan maken van Spotify family, daarom heb ik mijn spotify abbo bij KPN opgezegd. Nu wil ik Spotify family activeren en vlekkeloos de abonnementen laten overlopen of het premium abbo per direct stoppen en omzetten naar een family abonnement. Kan ik nu gewoon al mijn spotify family abbo bij XS4all aanvragen en gaat deze dan automatisch in bij het aflopen van het premium account?

Vriendelijke groet,

jtrvnpol

Hallo. Ik ben mijn inloggegevens kwijt van spotify family. Ik heb al verscheidene emailadressen geprobeerd. Hoe kan ik dit anders oplossen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic