Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

ik heb perongeluk een Premium account gekozen en het moest Family zijn. ik heb al contact met jullie gehad via de chat en deze week kon het veranderd worden. het abonnement zit aan kpn vast. 

ik hoop spoedig antwoord te krijgen

groetjes 

Maja,

Dank voor je uitgebreide uitleg.

Is het mogelijk om mijn huidige blijkbaar “oudere” abonnement waarin ik Premium gebruik om te zetten naar  Spotify Family, zonder dat mijn huidige KPN abonnement met TV, Interne, telefoon, enz aangepast moet worden. In mijn huidige pakket is Spotify inbegrepen.

Vraag; waarom kan het wel als je een KPN hussel abonnement neemt.  Ik ben tevreden met mijn huidige pakket, maar zou graag alleen mijn spotify family willen activeren.

Reputatie 7
Badge +10

@vandijke Je kan dan als het goed is in MijnKPN zelf Spotify Family activeren. Laat je weten of het is gelukt? 

@Olivier1 Dat legt @Maja_  eigenlijk al uit in haar reactie. Je oudere abonnement was al actief voordat Spotify Family via KPN werd aangeboden. Ik snap dat je op het moment tevreden bent met je huidige abonnement, goed om dat te lezen! Wellicht kan het nog beter mét Spotify Family? :wink:  Je kunt altijd vrijblijvend bellen of chatten om de opties te bespreken.

Reputatie 1

hallo, wij hebben premium spotify, geregistreerd op het mailadres van mijn zoon. Nu willen we omzetten naar family. Dat kan via de kpn site begreep ik. Hoe voorkom ik dat zoon zijn afspeellijsten kwijt raakt?

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @cinqie! Welkom hier 🙂. Je zoon raakt zijn Spotify lijsten niet kwijt. Als jullie het Spotify Premium-account willen inwisselen voor Spotify Family, maar dit op een ander mailadres willen registreren, is er geen reden voor paniek. Als het Family-account geactiveerd wordt op een ander mailadres, dan wordt het Spotify-account van je zoon tijdelijk teruggezet naar Spotify ‘FREE’. Hij krijgt dan reclame tussendoor, maar zijn lijsten blijven bestaan. Zodra hij een nieuwe activatiecode van jullie ontvangt via het Family-account, kan hij zijn Spotify-account weer Premium maken en hierna ongestoord muziek luisteren. 
Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag:blush:

Reputatie 1

dank voor de snelle reactie, ik heb het gewijzigd via Mijn Kpn.

Hoe kom ik nu aan de aciveringscode?

ik heb het op deze link geprobeerd maar krijg er geen. https://campagne.kpn.com/spotify/activeer

Of komt die code automatisch per mail?

 

 

Hoi @cinqie! Welkom hier 🙂. Je zoon raakt zijn Spotify lijsten niet kwijt. Als jullie het Spotify Premium-account willen inwisselen voor Spotify Family, maar dit op een ander mailadres willen registreren, is er geen reden voor paniek. Als het Family-account geactiveerd wordt op een ander mailadres, dan wordt het Spotify-account van je zoon tijdelijk teruggezet naar Spotify ‘FREE’. Hij krijgt dan reclame tussendoor, maar zijn lijsten blijven bestaan. Zodra hij een nieuwe activatiecode van jullie ontvangt via het Family-account, kan hij zijn Spotify-account weer Premium maken en hierna ongestoord muziek luisteren. 
Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag:blush:

 

Reputatie 7
Badge +30

De code zou binnen drie uur per mail moeten komen voor zover ik weet, @cinqie! Mocht dat niet zo zijn, laat je het weten? Dan sturen we je nog een keer de code.

Reputatie 1

De code zou binnen drie uur per mail moeten komen voor zover ik weet, @cinqie! Mocht dat niet zo zijn, laat je het weten? Dan sturen we je nog een keer de code.

Het is inmiddels gelukt, familie compleet in Spotify. Bedankt!

Wij hebben een Spotify premium in ons pakket. Mijn zoon had deze "ingepikt". Hij woont echter niet meer thuis en.maakt er geen gebruik meer van. Wij willen hem nu graag terug op ons huisadres. Hoempakken we dat aan? Kan de oude premium worden stopgezet en er bv.  een nieuwe aanmeldcode worden verstrekt?

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Peterwilco. Je kunt inderdaad een nieuwe code krijgen waarmee jij dan zelf jouw eigen account kunt aanmaken. Als je jouw profiel invult, dan stuur ik een nieuwe code. 

Beste,

Ik heb een Spotify Family al maanden afgesloten, maar het werkt niet goed.

Het telefoonnummer van mijn vrouw en dochter toegevoegd, dat is gelukt.

Alleen kunnen we niet afzonderlijk van elkaar naar verschillende nummers luisteren.

Als ik iets start en mijn dochter kiest een ander nummer, verandert dat ook bij mij.

 

Moeten zij allemaal een eigen account aanmaken, of moeten ze onder mijn account luisteren?

 

Hoor graag,

Martijn

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Goosens, welkom! Je vrouw en dochter zullen inderdaad elk een eigen Free account moeten aanmaken. Jij kunt vervolgens die accounts via jouw accountpagina op de Spotify website, de accounts van je vrouw en dochter toevoegen aan het Family abonnement. Daarna kunnen jullie alle drie naar je eigen muziek luisteren en eigen playlists maken.

Ik wil overstappen van Spotify Premium naar Family. Ik heb het abonnement bij mijn Mobiel abonnement opgezegd en volgens mij zou dit per 31-12-2020 moeten verlopen. Het abonnement is echter nog altijd actief. Wanneer komt dit te vervallen?

Ik heb het abonnement voor Family al proberen te activeren maar dat lukt niet.

Hoe nu verder?

Reputatie 7
Badge +15

@Forumnaam72 Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je hoe dit zit en wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

Ik heb e.e.a. ingevuld. Is dit voldoende?

Reputatie 7
Badge +20

Yes, bedankt @Forumnaam72. Ik zie dat Spotify niet meer actief is onder je mobiele abonnement (inderdaad sinds 31-12), dit zou dus geen belemmering op moeten leveren. Ik heb een nieuwe mail activatiecode voor je aangevraagd, die zou je binnen 3 uur moeten ontvangen. Zou je willen proberen of het daarmee wél goed gaat? 

Reputatie 7
Badge +15

@Forumnaam72 Bedankt, ik heb even gecontroleerd en ik zie geen Spotify premium meer bij het mobiele abonnement. 

Wel zie ik Spotify Family bij de vaste diensten, wat gaat er precies mis bij het activeren van Spotify Family? 

Ik zie zie bij Spotify dat ik nog altijd een Premium Account zou hebben via KPN.

Ik zal de nieuwe code afwachten en het dan nog eens proberen.

 

 

 

Ik heb de code ontvangen maar krijg de volgende melding:

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, bijzonder dit. Zou je mij een privébericht willen sturen met de username van je Spotify account? Spotify is een ander bedrijf dat volledig losstaat van KPN, maar we hebben wel beperkte middelen om de status van een account na te kijken. Dat wil ik graag voor je doen, want zo schiet het niet op natuurlijk! Is je account nu trouwens nog wel Premium of ben je omgezet naar ‘Free’ en hoor je nu reclame tussendoor?

Reputatie 3

@Maja_  ik zit met hetzelfde probleem als forumnaam72.

Afgelopen week family aangevraagd maar ik had al premium via mijn abbo. Abbo is omgezet naar hussel waarop ik family wil hebben.

Heb de mail met de activatie link maar krijg de melding dat ik eerst premium moet stoppen maar dit loopt via jullie.

 

 Kun jij helpen?

Mvg stefan

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik kijk het graag voor je na @Sbren, zou je me daarvoor een privébericht willen sturen met de gebruikersnaam van je account? :slight_smile:

Het probleem is opgelost. Bedankt voor de ondersteuning.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top @Forumnaam72, graag gedaan!

KPN goedemorgen, kunnen jullie voor mij m’n Spotify op free zetten aub. Ik ben sinds vorige week afgemeld wat betreft spotify bij jullie omdat ik Spotify family wil aanmaken bij Spotify maar dat lukt vooralsnog omdat ik nog wel bij jullie in het systeem zit. Volgens Spotify moeten jullie dat nog vrijgeven. Bvd en gr Petro. 

 

Admin: samengevoegd met centrale topic