Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u een Alles-in-1 abonnement? Dan kan het niet. Je zult eerst een Hussel abonnement moeten nemen.

Heeft u Internet en TV, dan kan het wel.

https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/alles-over-spotify-family-bij-kpn-454490

Ik heb inderdaad een alles in 1 abonnement. Wat is het verschil dan met Hussel? dat zal dan wel duurder zijn

Reputatie 7
Badge +20

@BLes dat hangt er een beetje vanaf hoe je abonnement nu opgebouwd is en wat je zoekt in een abonnement. Op www.kpn.com/verlengen kun je zien hoe de nieuwe abonnementen er voor jou uit zien. Houd er rekening mee dat je bij de nieuwe abonnementen geen verdubbeling krijgt van je data.

edit: ik had niet goed gelezen, je noemde je thuis-abonnement, daarvan kun je het verschil vinden in je MijnKPN en geldt wel hetzelfde dat het verschil in prijs afhankelijk is van wat je hebt en wat je zoekt!

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb inderdaad een alles in 1 abonnement. Wat is het verschil dan met Hussel? dat zal dan wel duurder zijn

Als je gebruik maakt van gratis ESPN, dan is Hussel duurder ja. Anders valt het meestal mee.

Ik heb spotify losgekoppeld van mobiel abo. Ik wil family activeren vanuit hussel abo maar op de activatiepagina wordt vermeld dat spotify nog gekoppeld is aan mijn mobiele nummer.

Ik krijg het niet voor elkaar maar betaal wel sinds 2 weken voor spotify family. 
Kan iemand mij verder helpen?

 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Dat is iets wat ik vaker heb gezien helaas. Spotify koppelt dit een keer in de maand los namelijk nadat jij het opgezegd is. Als dat losgekoppeld is, kun je Family activeren. Excuses voor het ongemak. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens, hoor ik van je als je dat gedaan heb, dan ga ik de tijd zonder Family voor je crediteren. 

Hallo Bart,

 

Ik heb mijn profiel net bijgewerkt, heb je zo genoeg?

 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, dankjewel @Yves01! Zoals ik het begrijp, kun je nog geen gebruik maken van Family, toch? In dat geval kan de credit het beste geregeld worden wanneer dit wel mogelijk is. Is jouw account daadwerkelijk nog Premium? Ik ga intern even navraag doen of dit handmatig omgezet/opgelost kan worden. Zodra ik een reactie ontvangen heb, laat ik het weten.

Ja, dankjewel @Yves01! Zoals ik het begrijp, kun je nog geen gebruik maken van Family, toch? In dat geval kan de credit het beste geregeld worden wanneer dit wel mogelijk is. Is jouw account daadwerkelijk nog Premium? Ik ga intern even navraag doen of dit handmatig omgezet/opgelost kan worden. Zodra ik een reactie ontvangen heb, laat ik het weten.

Ja, het staat nu nog op premium en blijkbaar nog gekoppeld aan mijn mobiele abo. Ik wil graag family en dat moet via mijn hussel abo.

Reputatie 7
Badge +30

@Yves01, wanneer heb jij het opgezegd bij je mobiel abonnement? Want het kan, zoals Bart al aangaf, tot een maand duren voor het dan daadwerkelijk Free wordt. Dit omdat je per maand voor Spotify betaalt, en Spotify dan ook maandelijks opzeggingen verwerkt. Het wordt dan weer Free op de datum dat het abonnement destijds is begonnen, Zodra het Free is kan je via de activatiepagina de Family die je bij het vaste abonnement hebt activeren op dat account.

Het is helaas een wat omslachtig proces als je op deze manier van Spotify bij mobiel naar Spotify bij vast gaat. Credit regelen we dan, zoals Lisa al aangaf, zodra je Family hebt kunnen activeren want dan weten we hoe lang je er ongebruikt voor betaald hebt.

 

 

@Maja_  Goedemorgen,

Als ik inlog via de website dan geeft hij inderdaad nog steeds Spotify Premium aan.

Je zou inderdaad zeggen dat het probleem ligt bij het deactiveren Spotify Premium. Had er anders Spotify Free moeten staan, na het inloggen?

Ik hoor graag van u


Hoi @Sdamwijk, ik vermoed inderdaad dat daar Spotify Free zou moeten staan. @Erik_ heeft gisteren intern navraag voor je gedaan, daar hebben we helaas nog geen terugkoppeling op. Zodra we reactie hebben, hoor je dat!

@Jose_  mijn Spotify Premium is nu omgezet naar Spotify Free. Staat ook aangegeven als ik inlog. Stap dichterbij in ieder geval. Wat is nu de bedoeling? Het activeren wat in de mail staat, die ik van KPN heb gekregen? 

Reputatie 7
Badge +21

@Sdamwijk Je kan op deze pagina jouw activatiecode invullen en een nieuw account aanmaken. 

@Sdamwijk Je kan op deze pagina jouw activatiecode invullen en een nieuw account aanmaken. 

@Vikash ik heb geen activatiecode! 

Reputatie 7
Badge +20

Excuus @Sdamwijk, we werken sinds kort niet meer met codes, de 9 jaar hiervoor hadden we ze wel dus dit is even op de automatische piloot getypt door Vikash :sweat_smile:

Wat krijg je nu te zien als je inlogt via de Spotify Activatiepagina??

Excuus @Sdamwijk, we werken sinds kort niet meer met codes, de 9 jaar hiervoor hadden we ze wel dus dit is even op de automatische piloot getypt door Vikash :sweat_smile:

Wat krijg je nu te zien als je inlogt via de Spotify Activatiepagina??

@Maja_ ah, ik snap het😂! Nou ik zal u vertellen. Het is gelukt. Hij doet het eindelijk. Ik kon via de oude mail  van KPN, Spotify Family activeren. Dat heb ik gedaan nadat ik zag dat mijn Spotify Premium account Spotify Free werd. Het duurde even maar het is dan eindelijk gelukt. Hartstikke bedankt voor uw medewerking. Ik ga ervan genieten en mijn gezinsleden ook. Dank u wel!!

Groetjes Damwijk

Reputatie 7
Badge +20

Ah wat mooi @Sdamwijk :smiley: Top dat het toch is gelukt, heel veel plezier er mee!

@Yves01, wanneer heb jij het opgezegd bij je mobiel abonnement? Want het kan, zoals Bart al aangaf, tot een maand duren voor het dan daadwerkelijk Free wordt. Dit omdat je per maand voor Spotify betaalt, en Spotify dan ook maandelijks opzeggingen verwerkt. Het wordt dan weer Free op de datum dat het abonnement destijds is begonnen, Zodra het Free is kan je via de activatiepagina de Family die je bij het vaste abonnement hebt activeren op dat account.

Het is helaas een wat omslachtig proces als je op deze manier van Spotify bij mobiel naar Spotify bij vast gaat. Credit regelen we dan, zoals Lisa al aangaf, zodra je Family hebt kunnen activeren want dan weten we hoe lang je er ongebruikt voor betaald hebt.

 

 

Ik heb het eind april opgezegd via mijnkpn. Ik betaal ook sinds die tijd niet meer voor spotify, staat niet op factuur. Hoewel gratis premium wel fijn is wil ik dus graag family via mijn hussel abo. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik lees hier:

https://tweakers.net/nieuws/180960/spotify-verhoogt-prijzen-voor-premium-voor-europese-duo-en-family-gebruikers.html

Dat de prijs van Spotify Family inmiddels € 17,99 is. Word dit ook doorgevoerd bij KPN? 

Lukt mij niet om Spotify familie te activeren

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Spotify Family kan alleen op je vaste aansluiting (abonnement) én als je een Hussel of “internet” abonnement hebt. Dat kan zijn internet, internet+tv, internet+tv+telefoon
Onder Alles in één of een nog ouder abonnement is alleen Spotify Premium mogelijk. (Bij Alles-in-een-standaard en Alles-in-een-premium is Spotify Premium inbegrepen)

Als je niet je hele kpn abonnement wil omgooien is er niets op tegen om Spotify direct bij Spotify zelf te abonneren. Dan is ook Family Mix mogelijk. Via KPN niet.

Krijg Mijn Spotify familie account niet geactiveerd via de activatie link

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@P. Coolen Ik heb je antwoord verplaatst naar ons algemene Spotify Family topic. Zou je kunnen kijken of je met het antwoord van @PeterG voldoende informatie hebt?

Reputatie 7
Badge +20

@PeterG Family mix moet inmiddels ook via ons werken!
@P. Coolen waar loop je precies tegenaan? Krijg je ook een foutcode? Heb je je thuis abonnement ook al wel gekoppeld aan je MijnKPN?

Ja Mijn thuis abonnement is gekoppeld aan mijn KPN maar krijg melding : sorry het lijkt er op dat we deze verandering niet kunnen uitvoeren.

 

Reputatie 7
Badge +21

@P. Coolen Heb je via de pagina “Activeer Spotify Premium of Family” ingelogd in MijnKPN door op “Spotify activeren” te klikken? Wil je een nieuw account aanmaken of een bestaande account upgraden?