Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

Ja heb ingelogd via mijn KPN en Wil upgraden naar familie

Reputatie 7
Badge +16

Dus als je ingelogd bent in MijnKPN en klikt op activeren, dan krijg je de foutmelding: “sorry het lijkt er op dat we deze verandering niet kunnen uitvoeren”? Dan willen we graag checken wat precies de status is: wil jij je Forum profiel aanvullen met jouw klantnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? 

Heb profiel aangevuld

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor de gegevens @P. Coolen. Ik heb de foutmelding die jij steeds krijgt: “sorry het lijkt er op dat we deze verandering niet kunnen uitvoeren” doorgezet hier intern. Zodra er meer info bekend is over hoe jij alsnog Spotify Family kunt activeren, laten wij dat weten. 

@P. Coolen 

Hier zie ik nog geen antwoord op.

Heb je nog een Alles-in-1 abonnement? Dan is Spotify Family niet mogelijk.

Reputatie 1
Badge

Hi

Onlangs heb ik Spotify family opgezegd en is dat om de een of andere overgegaan in premium.

Als ik nu in mijn kpn kijk staat er dat ik premium en family heb, echter kan ik ze beide niet uitzetten want er staat geen vinkje bij de extra opties.

Kan iemand kijken wat er aan de hand is en misschien Spotify uit kunnen zetten?

mvg

*Admin: verplaatst naar algemeen Spotify Family topic

Kan ik Spotify family activeren 

Reputatie 7
Badge +19

Hi

Onlangs heb ik Spotify family opgezegd en is dat om de een of andere overgegaan in premium.

Als ik nu in mijn kpn kijk staat er dat ik premium en family heb, echter kan ik ze beide niet uitzetten want er staat geen vinkje bij de extra opties.

Kan iemand kijken wat er aan de hand is en misschien Spotify uit kunnen zetten?

mvg

*Admin: verplaatst naar algemeen Spotify Family topic

Hi chrizs, om je goed te kunnen helpen hebben we jouw reactie samengevoegd met dit algemene topic over Spotify Family. Ik begrijp dat je Spotify Family onlangs hebt opgezegd. Was het de bedoeling dat je over gaat naar Premium, of wil je het juist helemaal opzeggen? Heb je een bevestiging ontvangen (per mail bijvoorbeeld) van de opzegging, en stond hier een leverdatum in per wanneer het aangepast wordt?

 

Kan ik Spotify family activeren 

Hoi Kaatjuh, als jij Spotify Family aan hebt staan bij jouw abonnement moet dat zeker lukken. Ik raad je aan om het startbericht bovenin even door te lezen, daarin staat alle informatie inclusief hoe je kan activeren. We horen graag of het is gelukt!

Reputatie 1
Badge

Hi

Onlangs heb ik Spotify family opgezegd en is dat om de een of andere overgegaan in premium.

Als ik nu in mijn kpn kijk staat er dat ik premium en family heb, echter kan ik ze beide niet uitzetten want er staat geen vinkje bij de extra opties.

Kan iemand kijken wat er aan de hand is en misschien Spotify uit kunnen zetten?

mvg

*Admin: verplaatst naar algemeen Spotify Family topic

Hi chrizs, om je goed te kunnen helpen hebben we jouw reactie samengevoegd met dit algemene topic over Spotify Family. Ik begrijp dat je Spotify Family onlangs hebt opgezegd. Was het de bedoeling dat je over gaat naar Premium, of wil je het juist helemaal opzeggen? Heb je een bevestiging ontvangen (per mail bijvoorbeeld) van de opzegging, en stond hier een leverdatum in per wanneer het aangepast wordt?

 

Ik heb 2 mailtjes gehad op 4 Juli: 

De volgende diensten zijn verwijderd

- Spotify Family

En op 6 Juli: 

Uw Spotify abonnement wordt Spotify Premium
Op 4 juli 2021 zetten we uw Spotfiy abonnement om in Spotfiy Premium bij ons.

(Dit is veranderd op de einddatum van Spotify Family, eind Juli)

Ik wil het graag opzeggen, alleen gaat dit niet lukken want beide vinkjes staan uit bij de extra opties.

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens en toelichting @Chrisz. Het is me niet helemaal duidelijk waar dit mis ging maar ik heb ze nu allebei stop laten zetten. Daar kan soms even overheen gaan. Wil je ons laten weten als/of het straks gelukt is?

Hallo, ik wil graag spotify opzeggen bij kpn omdat ik ipv premium over wil gaan naar family. Nu had ik dit opgezegd bij kpn echter lukt het me niet om dan een family abonnement af te sluiten direct bij spotify. Op de site van spotify blijft de premium actief staan en zij geven aan dat ik dit bij KPN moet opzeggen. Vervolgens had ik dan toch maar weer via kpn spotify family aangezet. Dit is inmiddels 5 dagen geleden en het werkt nog steeds niet. Spotify geeft aan dat ik contact moet opnemen met Kpn echter kan ik nergens vinden hoe ik contact met KPN kan opnemen dat zei dit oplossen. Ik word er helemaal gek van dat er geen klantenservice is van kpn en dat ik iedere keer naar die standaard vragen word doorgeleid op de site van kpn en daar staat niks over spotify vermeld.

 

Wie weet hoe ik iemand van kpn kan bereiken zodat hun dit oplossen.


*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @GekkeGerrit18, welkom op ons forum. Ik heb je reactie verplaatst naar ons verzameltopic hierover. In het startbericht hierboven kun je het antwoord op de meeste vragen over spotify family terugvinden.

Soms gaan er een paar werkdagen overheen voordat het opzeggen van je oude spotify verwerkt is in alle gegevens.
Inmiddels zijn we al weer een paar dagen verder natuurlijk, is er nog iets veranderd in de situatie? Anders kijken we graag even mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hallo Thomas, ik heb inmiddels mijn spotify family weer opgezegd bij kpn. Aangezien het na 5 dagen nog steeds niet werkt en ik wil niet voor iets betalen wat ik niet kan gebruiken. Graag wil ik dat kpn mij volledig afmeld bij spotify zodat ik direct bij spotify een family account kan afsluiten. 

Reputatie 7
Badge +19

@GekkeGerrit18, ik wil graag voor je kijken wat de status is van de opzegging en indien nodig de opzegging een zetje geven. Zou je dan wel je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hallo,

 

Ik heb de gegevens zover bekend bij mij ingevuld. 

 

Mvg,

Lees hier meerdere dingen als je al spotify premium hebt en je vraagt spotify family aan word dat automatisch om gezet zoals op site vermeld word en zou je niets te hoeven doen gaat automatisch

Nu heb ik Spotify premium gehad via mobiel en is ook al weg uit mijn mijn abonnement maar staat nog wel steeds geactiveerd terwijl als het uit abonnement is gehaald hij eigenlijk op free zou moeten staan volgens mij.

hierdoor kan ik mijn family account niet activeren omdat premium nog actief is.

Spotify family kun je alleen aanvragen via tv abonnement wat ook is gedaan maar kan nu na 2 maanden nog steeds niet activeren .

 

WIE KAN DIT OPLOSSEN !!!!!!!!!!

 

Admin: samengevoegd met het Spotify Family topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @GekkeGerrit18, bedankt voor je gegevens. Ik zie dat spotify bij ons opgezegd is. Je betaalt er per 22 augustus niet meer voor. Het kan zijn dat het dus nog even duurt voordat de licentie ook daadwerkelijk verloopt, tot die tijd heb je eigenlijk gratis Spotify. Dit zou niet langer dan een maand moeten duren.

Reputatie 7
Badge +20

@P. Coolen dat zou inderdaad automatisch moeten gaan maar als je van spotify bij je mobiel overgaat naar spotify bij je thuisabonnement gaat dat waarschijnlijk niet in 1x goed. Net als hierboven zal je oude spotify licentie nog niet opgezegd zijn. Ik heb hiervoor een ticket doorgezet naar mijn collega's achter de schermen. Daarover krijg je nog bericht!

Hoi, ik heb via KPN Spotify family maar ik heb het verkeerd geactiveerd. Nu staat er premium IPV family. Wat nu? Help

Hoi, @Martinedesiree . Welkom op het forum.

Als ik kijk op de infopagina die kpn over Spotify heeft zijn er 2 abonnementsvormen

Spotify Premium en Spotify Premium Family

Staat er niet Premium Family?

https://www.kpn.com/spotify.htm

Nee alleen premium. Ik heb het echt verkeerd geactiveerd. En ik kan het zelf niet deactiveren. Ik hoop dat KPN dat wil doen zodat ik hopelijk het opnieuw kan activeren.

Hoi, @Martinedesiree 

En ik kan het zelf niet deactiveren. Ik hoop dat KPN dat wil doen

Staan daarvoor je gegevens al in je forumprofiel hier? Daarmee geef je toestemming en kunnen ze je vinden in de systemen. Als er voor Spotify ook een (klant)nummer is (geen idee, met 70 radiokanalen en 500 CD's kom ik voldoende aan m'n muziek) dan kun je dat op de regel Persoonlijke opmerkingen plaatsen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Martinedesiree, welkom op ons forum!
Ik kan zo geen KPN abonnement vinden op het adres uit je profiel maar ik kan deze wijziging helaas ook niet ongedaan maken.
Na de eerste maand kun hem weer opzeggen en Family bestellen.

Hoi Thomas, mijn postcode stond verkeerd. Automatische aanvulling 😞 staat nu goed. En ik betaal al voor family. Kan het misschien toch gedeactiveerd worden?

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Martinedesiree. Ik zie dat je bij ons spotify family afneemt in plaats van premium inderdaad.
Ik begrijp niet helemaal wat er mis gaat. Heb je je spotify family aan een verkeerd spotify account gekoppeld?
We kunnen accounts niet vroegtijdig deactiveren, dat kan alleen door spotify family op te zeggen en opnieuw te bestellen.