Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

@Paul

Bedankt voor je reactie. Mijn telefoon (OnePlus 6) heeft geen notificatie weergegeven dat ik een nieuw bericht had ontvangen. Na even zoeken de activatiecode gevonden (ontvangen 19-11-2019, 15:48) en ondertussen werkt Premium op volle toeren!

 

Bedankt voor je snelle reactie! :) Top service!

Hallo zou iemand me kunnen helpen met my gevens terug te vinden van spotify account 

*Admin: reactie samengevoegd met algemeen topic

Hallo Suzan,

Het probleem is helaas nog niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +21

 @Sharina98 Wanneer je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kunnen wij jouw gebruikersnaam achterhalen. Het wachtwoord kan je opnieuw instellen op deze pagina. Laat je een reactie achter in dit topic wanneer je je gegevens hebt aangevuld?

@Johan2O Wat vervelend dat je nog geen activatiecode hebt ontvangen. Ik heb zojuist opnieuw een activatiecode verstuurd per mail. Laat je mij weten of het nu wel lukt?

Hallo Vikash,

Ik heb de code net ontvangen en ik ga het opnieuw [proberen.

Alvast dank.

Hallo Vikash,

Gelukt ! Dank je !!

Reputatie 7
Badge +21

Hallo Vikash,

Gelukt ! Dank je !!

Wat goed dat het nu wel gelukt is. Graag gedaan!

Goedemorgen ,

Graag zou ik mijn Spotify Premium account willen wisselen. Zou je deze loskoppelen en een nieuwe activatie code sturen?

Als goed is zijn mijn gegevens al gevuld in mijn profiel.

 

Alvast bedankt,

Campione

Goede morgen,

Wij hebben nog het oude abbonnement  kpn alles in  / compleet .

Ik werd van de week in de winkel erop gewezen dat we van spotify gratis gebruik kunnen maken . Nu zijn we de activatie code kwijt  kan ik deze opnieuw aanvragen  groeten steef 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +17

Goedemorgen ,

Graag zou ik mijn Spotify Premium account willen wisselen. Zou je deze loskoppelen en een nieuwe activatie code sturen?

Als goed is zijn mijn gegevens al gevuld in mijn profiel.

 

Alvast bedankt,

Campione

Goedemorgen @Campione ! Top dat je al je gegevens al in je profiel had staan. 

Ik heb zojuist een nieuwe activatie code gestuurd. Dit kan maximaal 3 uur duren. Het premium account (waaraan het nu is gekoppeld) wordt teruggezet naar 'Free’

Fijne dag!

In augustus en oktober voor mijn dochters een sim-only afgesloten, want dan hebben ze namelijk dubbele data als ik ze toevoeg aan compleet. Wat blijkt voor het abonnement in oktober geldt het niet meer want we heten nu Hussel. Beste KPN, dank voor de goede communicatie en duidelijkheid. Kortom nu een duurder abonnement en minder MB's dan voor de overstap. Was ik maar bij het oude gebleven!!

Reputatie 1

Ik zie dat hier meer over is gevraagd maar wil graag reactie van KPN op mijn specifieke vraag. 

Ik heb een alles in 1 standaard abonnement. Daarop was spotify altijd gratis. Zo staat het ook op de laatste factuur, november 2019. Sinds september 2019 schrijft Spotify echter 9,99 € per maand af. KPN rekeningen van 2019 liggen allemaal rond de 75 tot 80€, laatste maand zelfs hoogste bedrag. Die extra 10€ sluipen er dus zomaar in? Dat is onacceptabel en ik overweeg dan ook met KPN te stoppe ook al zal het bij ziggo ook niet altijd goed gaan. Ik heb via de bank de betalingen aan spotify gecancelled  

ik wacht even af of en hoe KPN reageert.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Goede morgen,

Wij hebben nog het oude abbonnement  kpn alles in  / compleet .

Ik werd van de week in de winkel erop gewezen dat we van spotify gratis gebruik kunnen maken . Nu zijn we de activatie code kwijt  kan ik deze opnieuw aanvragen  groeten steef 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ha @STeefbol Ik kijk graag even voor je na hoe dat zit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Ik zie dat hier meer over is gevraagd maar wil graag reactie van KPN op mijn specifieke vraag. 

Ik heb een alles in 1 standaard abonnement. Daarop was spotify altijd gratis. Zo staat het ook op de laatste factuur, november 2019. Sinds september 2019 schrijft Spotify echter 9,99 € per maand af. KPN rekeningen van 2019 liggen allemaal rond de 75 tot 80€, laatste maand zelfs hoogste bedrag. Die extra 10€ sluipen er dus zomaar in? Dat is onacceptabel en ik overweeg dan ook met KPN te stoppe ook al zal het bij ziggo ook niet altijd goed gaan. Ik heb via de bank de betalingen aan spotify gecancelled  

ik wacht even af of en hoe KPN reageert.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Hallo @Lotsy2 De abonnementsvariant die je noemt is een oudere variant. Daarbij was Spotify Premium inderdaad inbegrepen en ik kijk met alle plezier hoe dit bij jou zit. Je geeft aan dat Spotify ook geld bij jou incasseert: dat lijkt me iets dat je bij Spotify wilt navragen en wat op het eerste gezicht los staat van ons. Als je Spotify via ons afneemt dan zal het óf via onze factuur in rekening worden gebracht óf dus kosteloos worden vermeld omdat het bij het Alles in 1-Standaard-abonnement hoort. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 1

Ik kreeg een mail van Bart, paste Mn accountgegevens aan maar kan niet via de originele vraag reageren, moet eindeloos inloggen en word er dan weer uitgegooid, tamelijk hopeloos. 

Zie lotsy2 en’spotify rekening’

Hoi @Ivovdgrift. Welkom op het KPN Forum! Wij hebben inderdaad de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen waarmee je nieuw account kan aanmaken. Ik kom op dit moment geen Spotify Premium abonnement tegen bij KPN. Heb je Spotify Premium toegevoegd aan een mobiel of internet en tv abonnement van KPN?

Hi!

 

Het gaat om het thuis internet en tv abonnement. Ik zie zelf in de kpn app wel netjes spotify premium staan!

Reputatie 1

Op de rekening van KPN staat spotify premium “gratis”

 

ik heb mijn accountgegevens aangevuld. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens @Lotsy2 Wij incasseren inderdaad niets voor Spotify. Waarom Spotify bij jou incasseert durf ik niet te zeggen, dat heeft namelijk niets met ons te maken en zul je dus daar moeten navragen. 

@Ivovdgrift Dankjewel voor je gegevens, ik zie echter een ander e-mailadres voor het resetten van je account. Een hotmail.com adres. Is dit nog juist en kan ik het naar dat adres e-mailen? 

 

 

 

Dankjewel voor je gegevens @Lotsy2 Wij incasseren inderdaad niets voor Spotify. Waarom Spotify bij jou incasseert durf ik niet te zeggen, dat heeft namelijk niets met ons te maken en zul je dus daar moeten navragen. 

@Ivovdgrift Dankjewel voor je gegevens, ik zie echter een ander e-mailadres voor het resetten van je account. Een hotmail.com adres. Is dit nog juist en kan ik het naar dat adres e-mailen? 

 

 

 

Hi!

Is dat het e-mail adres ***tel@hotmail.com?

Reputatie 7
Badge +24

@Ivovdgrift Nee, dat is *******rift@hotmail.com. Herken je deze wel? 

@Ivovdgrift Nee, dat is *******rift@hotmail.com. Herken je deze wel? 

Aaah das een hele oude. 
kan je hem aanpassen naar de inlog van dit account?

Hallo KPN,

Sinds dat ik Spotify via KPN heb lopen, is het Premium abonnement nog niet geactiveerd. Spotify staat nu dus nog op Free. Kunnen jullie voor mij ook opnieuw een activatielink sturen? Alvast dank!

 

groet,

Peter

@Ivovdgrift : Ik heb de code naar je gmail gestuurd! 

@BaarsP : Kun je jouw profiel aanvullen? Dan ga ik voor je kijken. 

Done! 😃

Hoi @BaarsP . Dank voor de gegevens. Ik heb een nieuwe code gestuurd. Die gaat naar hetzelfde e-mail adres als waarmee je hier geregistreerd bent. Kijk voor de zekerheid ook even in de spam map.

De code zou binnen 3 uren binnen moeten zijn. Succes!