Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@aartmans, met gebruikersnaam kan je ook inloggen! Alleen niet zonder wachtwoord.. Weet je het wachtwoord niet meer? Dan kan je die resetten (aan de hand van je gebruikersnaam).

@Kay007, dat is niet tof! Kan je aangeven wat er precies misgaat? Wat ik voor je kan betekenen is kijken welke gebruikersnaam aan je KPN abonnement gekoppeld is.. Zou je daarmee geholpen zijn? Dan kan je namelijk ook net als hierboven een wachtwoord reset aanvragen met die gebruikersnaam.

Ik hoor graag van jullie!

Beste kpn,

gister ben ik in de winkel geweest om mijn inlog voor spotify voor elkaar te krijgen.

nou zie ik dat ik geen spotify premium heb maar Freek.

mijn abonnement is voor 2017 afgesloten dus daar heb ik volgens mij wel recht op.

kunt u mij heb ermee helpen wat te doen.

 

mvg,

ramon 

@Susan_  Het probleem is dat er dan een link wordt gestuurd naar het E-mail aders dat bij hen bekent is, ik denk dat er nu wel een stuk of 10 die kant op zijn gegaan. De E-mail's die ik gebruik daar komt het niet op binnen, dus waarschijnlijk op een mail adres die ik ook niet meer weet :pensive:  Ik kan wel inloggen met een andere gebruikers naam, maar die staat dan niet op premium.  

Reputatie 7

Dan zal je contact op moeten nemen met Spotify via deze pagina waar je het onderstaande op kunt lezen.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste@T.S., welkom! Zeker kan dat: wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan stuur ik je een nieuwe activatiecode toe.

 

@aartmans ik heb je op je gmail e-mailadres een nieuwe activatiecode gestuurd. Hier kan je dan je andere account Premium mee maken. Ik denk dat dat de beste oplossing is!

@Marcia_  Super bedankt, het is gelukt. Gelijk maar de gebruikersnaam genomen waar van ik het E-mail adres ook van heb :grinning::thumbsup_tone1:

ik wil reageren op een bericht van Nadia over mijn Spotify premium vraag. Ik heb nl. de gevraagde gegevens ingevuld. Maar waar kan ik dat doen? Ik heb geen idee.

Reputatie 5
Badge +7

@Bintie Bedankt voor je bericht, ik heb op je email adres een nieuwe activatie code gestuurd. Dan kan je een nieuw account aanmaken. Deze mail krijg je binnen 3 uur :) Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag! 

Bintie

Beste Nadia, het is gedaan

 

Beste@T.S., welkom! Zeker kan dat: wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan stuur ik je een nieuwe activatiecode toe.

 

@aartmans ik heb je op je gmail e-mailadres een nieuwe activatiecode gestuurd. Hier kan je dan je andere account Premium mee maken. Ik denk dat dat de beste oplossing is!

Beste Marcia,

 

Dit heb ik gedaan! Ik ontvang graag de nieuwe activatiecode, helemaal fijn. Dankjewel.

 

Groeten

Hoe lost ik de fout op bij inloggen bij Spotify. code 3

 

*Admin, verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7

Hallo @Bintie, wat fijn dat het gelukt is. Ik zie dat Jiske jou al een nieuwe code heeft gestuurd, super! Heb je de nieuwe activatiecode ontvangen?

Hey @T.S. bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Gelukt, van de oude losgekoppeld. Deze wordt automatisch overgezet naar een Spotify Free account. Je krijgt binnen enkele uren een nieuwe activatiecode gestuurd. Hiermee kun je een nieuw account koppelen op Premium. Veel luisterplezier! 

 

Reputatie 5
Badge +7

@Ulbe Werkt spotify wel via deze site?

Zo ja: Dan raad ik je aan om spotify te verwijderen van je apparaat en om spotify vervolgens opnieuw te installeren. Dit lost meestal dergelijke problemen op.

 

Mocht dit ook niet werken zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Goedemorgen , 

 

  1. Het lukt  mij niet om activatiecode op te vragen met mn emailadres , oude activatiecode is kwijt .

Hebben all in one abonnement " incl gratis spotify premium "

 

Mvg , Lindenhovius

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Lind, welkom! Ik kan je een nieuwe activatiecode toesturen :-). Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je Premium via je mobiele diensten hebt, dan graag ook je 06-nummer. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan helpen we je er verder mee. 

Reputatie 7
Badge +30

@Ramon Augustinus , ik kijk dit graag voor je na! Vul je profiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Dan controleer ik voor je hoe het zit met je Spotify en stuur een nieuwe code op als je hier inderdaad recht op hebt.

Ik heb een abonnement met Spotify Premium en heb nooit een activatiecode ontvangen. Als ik probeer deze op te vragen, is mijn e-mail of nummer niet geldig terwijl ik wel de goede gegevens invul. Kan iemand mij helpen?

Hoi@Kooreman . Ik zie dat je een ouder alles in een pakket hebt. 

Wat je kunt doen is inloggen in MijnKPN en hier spotify aanvinken. Op dat moment betaal je 8,99 per maand extra en krijg je automatisch een activatiecode toegestuurd. Mocht je hier niet uit komen kan ik het ook voor je aanzetten. 

Hallo Erwin is hier geen andere oplossing voor ? Ik heb begrepen van andere forumleden dat zij een code of iets dergelijks toegestuurd krijgen zodat zij hier gratis gebruik van kunnen maken. Naar mijn mening betalen we nu al een vorstelijk bedrag van € 83 en heb ik KPN compleet , een voordeel zou dan toch wel mogen zijn om spotify te hebben.

Ik ben ook benieuwd hoe je je spotify activeert. Ik had al een account maar ben nu over gegaan op een account via kpn.

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +21

@Carmen Schothuis, het kan dan zijn dat er andere gegevens bij ons bekend zijn! Ik help je graag verder maar dan heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is!

@Kooreman, op het moment dat het niet bij je abonnement in zit (inclusief bij bijvoorbeeld Alles-in-1 Standaard en Premium), is de enige optie om het te krijgen door ervoor te betalen. Heb je meerdere producten via KPN op hetzelfde adres? Dan krijg je ook (KPN Compleet) voordelen en die zijn ook niet mis! :slight_smile:

@Carmen Schothuis, het kan dan zijn dat er andere gegevens bij ons bekend zijn! Ik help je graag verder maar dan heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is!

@Kooreman, op het moment dat het niet bij je abonnement in zit (inclusief bij bijvoorbeeld Alles-in-1 Standaard en Premium), is de enige optie om het te krijgen door ervoor te betalen. Heb je meerdere producten via KPN op hetzelfde adres? Dan krijg je ook (KPN Compleet) voordelen en die zijn ook niet mis! :slight_smile:

Nu dit is niet echt een antwoord op mijn vraag. Wij zijn KPN compleet klant en dan begrijp ik niet dat spotify niet 1 van de voordelen is die ik zou mogen ontvangen gezien het feit dat we alles via KPN afnemen. Bij welke KPN abonnementen zit spotify wel inbegrepen dan ? Wat zijn dan de verschillen met ons huidige abonnement dat we bij KPN afnemen ? 

Reputatie 7
Badge +30

 Ha @Lindos, welkom! Als je Spotify via ons hebt aangevraagd, krijg je hier een mail (vaste diensten) of sms (mobiele diensten) over. Heb je deze niet gekregen? Vul gerust je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, evt. 06-nummer(s) en klantnummer(s), dan kan ik 'm nasturen. Laat hier wel even weten wanneer je dat gedaan hebt. 

 

@Kooreman jij hebt een Alles-in-1 Instap abonnement. Daarbij zat Spotify Premium niet inbegrepen. Dat was alleen bij de Standaard en Premium varianten. Op dit moment bieden we helemaal geen Spotify Premium meer binnen een abonnement aan. Je kunt dit wel als extra optie aanzetten, maar dat kan je dus met je huidige abonnement ook. 

Hallo,

 

Ik heb op dit moment Spotify Premium gekoppeld aan een account gemaakt met Faecebook. Ik wil Premium graag overzetten naar een nieuw door mij aangemaakte Spotify account. Kunnen jullie mij hierbij helpen? (huidige account terugzetten naar Free en een nieuwe activatiecode sturen).

Met vriendelijke groet,

Bas de Jong

Reputatie 7
Badge +25

Hallo,

 

Ik heb op dit moment Spotify Premium gekoppeld aan een account gemaakt met Faecebook. Ik wil Premium graag overzetten naar een nieuw door mij aangemaakte Spotify account. Kunnen jullie mij hierbij helpen? (huidige account terugzetten naar Free en een nieuwe activatiecode sturen).

Met vriendelijke groet,

Bas de Jong

Hi @Bastiaan1985. De nieuwe code ontvang je binnen 24 uur per mail. :)

 Ha@Lindos, welkom! Als je Spotify via ons hebt aangevraagd, krijg je hier een mail (vaste diensten) of sms (mobiele diensten) over. Heb je deze niet gekregen? Vul gerust je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, evt. 06-nummer(s) en klantnummer(s), dan kan ik 'm nasturen. Laat hier wel even weten wanneer je dat gedaan hebt. 

 

@Kooreman jij hebt een Alles-in-1 Instap abonnement. Daarbij zat Spotify Premium niet inbegrepen. Dat was alleen bij de Standaard en Premium varianten. Op dit moment bieden we helemaal geen Spotify Premium meer binnen een abonnement aan. Je kunt dit wel als extra optie aanzetten, maar dat kan je dus met je huidige abonnement ook. 

Dan houd het toch echt op bij voor wat betreft KPN , ik ga niet nog meer betalen. Straks ben ik bijna € 100 per maand kwijt. Jammer dat KPN niet inziet dat trouwe klanten die alles op gebied van telecom / internet bij KPN afnemen dan geen beschikking krijgen over spotify. Dan ga ik komend weekend maar eens kijken of we dan niet beter kunnen overstappen.