Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Graag wil ik de spotify account die bij KPN compleet zit aan een andere bestaande spotify account overzetten. Wat zijn de stappen hiervoor? Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +30

Hey @Eline van der Vlist, welkom! Je bent op de goede plek, en je hebt ook je profiel al ingevuld. Dus je hoeft zelf op dit moment niets te doen. Ik heb zojuist het huidige gekoppelde account losgekoppeld. Die zal weer terugvallen op Free. Verder krijg je, binnen 24 uur, op het bij ons bekende e-mailadres (een hotmail adres opgebouwd uit voornaam-initialenachternaam-jaartal) een nieuwe activatiecode. Daarmee kun je dan hier een ander account Premium maken.

 

 

Mijn spotify premium is niet over gezet met

mijn nieuwe abbonement. 
de activatiecode aanvragen kan niet gezien ik al bekent ben met premium. 
 

willen jullie mij helpen?! 

 

[i]*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic[/i]

 

Ik heb alle forums al gelezen... 

graag ontvang ik ook een nieuwe code van jullie. Gezien dat de kpn reactie is , bij een ieder met hetzelfde probleem als ik! 

Reputatie 7
Badge +20

Mijn spotify premium is niet over gezet met

mijn nieuwe abbonement. 
de activatiecode aanvragen kan niet gezien ik al bekent ben met premium. 
 

willen jullie mij helpen?! 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo @Karinvs Ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedemorgen. Ik ben mijn Inlog gegevens voor spotify premium vergeten kunt u mij hiermee helpen?? 

Ik had mijn. Premium account op een Samsung tablet, nu een nieuwe iPad, maar geen premium spotify meer als ik inlog

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik probeer een activatiecode aan te vragen via de kpn app, met mijn mailadres en tel nummer, maar krijg geen activatiecode

Reputatie 7

Wat voor een abonnementen heb je bij KPN lopen en is Spotify Premium daarbij inbegrepen of als optie gecontracteerd.

Heb je op jouw Samsung tablet nog wel Spotify Premium?

Ik heb een Spotify premium abonnement bij kpn, maar de Samsung tablet is dood… daarom een nieuwe ipad

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen. Ik ben mijn Inlog gegevens voor spotify premium vergeten kunt u mij hiermee helpen?? 

Natuurlijk! Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel, dan kunnen wij uitzoeken of je Spotify Premium hebt toegevoegd aan een KPN abonnement en een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je je gegevens hebt aangevuld?

 

Ik had mijn. Premium account op een Samsung tablet, nu een nieuwe iPad, maar geen premium spotify meer als ik inlog

Zou jij ook je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel, dan krijg jij ook een nieuwe activatiecode waarmee je een nieuw Spotify Premium account kan aanmaken of een bestaande Spotify account kan upgraden naar Premium. We horen graag van je!

 

Ik heb mijn gegevens aangevuld. Gr Rob

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb mijn gegevens aangevuld. Gr Rob

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Je ontvangt binnen 3 uur een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. Op deze pagina kan je de activatiecode invullen.

Hoi KPN,

Ik wil graag mijn Spotify loskoppelen van mijn Facebook account. Willen jullie mij een activatiecode sturen? Via de website van Spotify heb ik al gevraagd of ze mij kunnen helpen met het overzetten van mijn afspeellijsten. Is dit voldoende?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hah, @Lize89. Done! Je account wordt (tijdelijk) terug gezet naar Free. Je afspeellijsten blijven behouden. Je ontvangt binnen 3 uur de activeringscode per e-mail of sms. Daarmee kun je een nieuw account (mail) aanmaken. Succes! 

Vandaag ineens reclame op Spotify Premium.

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Johan2O, welkom! Dan lijkt ‘ie toch omgezet naar Free. Heb jij Spotify Premium via KPN? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer? Dan kijk ik met je mee. Heb jij je pakket misschien verlengd of gewijzigd?

Hoi, ik wil graag een ander spotify abonnement premium maken.

Hallo Marcia,

Forumprofiel aangepast zoals je vroeg.

En inderdaad pakket onlangs iets gewijzigd.

Reputatie 7
Badge +21

@MatjeMarian, dat is geen enkel probleem. Dan kunnen we een nieuwe verificatiecode sturen! Je had jouw gegevens al aangevuld, dus een nieuwe code kan je binnen enkele uren verwachten ;)

@Johan2O, ik zie dat er vandaag al een nieuwe activatiecode is verstuurd. Kan je aangeven of je die ontvangen hebt, en of het daarmee opgelost is?

Hii!

ik wil graag spotify premium overzetten naar een ander account en heb begrepen dat jullie daarbij kunnen helpen :)

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ivovdgrift. Welkom op het KPN Forum! Wij hebben inderdaad de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen waarmee je nieuw account kan aanmaken. Ik kom op dit moment geen Spotify Premium abonnement tegen bij KPN. Heb je Spotify Premium toegevoegd aan een mobiel of internet en tv abonnement van KPN?

Hoi beste,

Ook ik heb last gehad van onderstaand bericht: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in”. Ondertussen bericht ontvangen dat een activatiecode onderweg is. Nog niets ontvangen. 

Mijn gegevens ondertussen al ingevuld in mijn profiel. Zou iemand kunnen meekijken?

 

Bedankt!

*Admin: reactie samengevoegd met algemeen topic

Reputatie 7
Badge +25

Hoi beste,

Ook ik heb last gehad van onderstaand bericht: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in”. Ondertussen bericht ontvangen dat een activatiecode onderweg is. Nog niets ontvangen. 

Mijn gegevens ondertussen al ingevuld in mijn profiel. Zou iemand kunnen meekijken?

 

Bedankt!

*Admin: reactie samengevoegd met algemeen topic

Hi @Gijsbert C.. Ik zie Spotify staan bij het mobiele abonnement. Er is op 17-11 een code verstuurd per sms naar dat betreffende 06-nummer. Kan je die nog vinden? Anders kunnen we een nieuwe sturen natuurlijk.