Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik heb al jaren Spottify Premium gratis bij mijn abonnement en (lang geleden) ook geactiveerd. Nu wil ik er opnieuw gebruik van maken, maar mijn telefoonnummer wordt niet herkend, ook mijn verschillende e-mailadressen niet. Hoe kan ik er weer gebruik van maken?

Mijn code langer geleden al gekregen, leek allemaal te werken van eerder abo. Kids klagen dat het niet meer werkt en ze op free zitten en niet meer op premium.

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Hoi ik wil een spotify activeringscode

Kpn herkent mijn email adres niet

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Ik heb nu Spotify Premium en wil graag naar Family, maar ik ontvang geen code?

Hallo,

Ik probeer al enige tijd mijn spotify free te koppelen aan mijn kpn premium.

Dit lukt mij niet.

Is er iemand die mij kan helpen?

VRG Anja

 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Ik kijk mee naar je reacties want ik heb hetzelfde probleem. 

Admin: post verplaatst naar juiste topic

Reputatie 7

Hallo @Bintie, @BosP, @Arnoud kaptijn, @Zuster A en @Mse, welkom op het KPN forum. Allen een vraag over je Spotify Premium account. We helpen jullie hier graag. Vul hiervoor je forumprofiel aan met postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer. Dan gaan we aan de slag. Geef hier een seintje als je dat hebt gedaan :)      

E.Kooreman heeft forumprofiel aangevuld

@wilfred22 : Kun je je profiel aanvullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Hoi @Kooreman . Ik zie dat je een ouder alles in een pakket hebt. 

Wat je kunt doen is inloggen in MijnKPN en hier spotify aanvinken. Op dat moment betaal je 8,99 per maand extra en krijg je automatisch een activatiecode toegestuurd. Mocht je hier niet uit komen kan ik het ook voor je aanzetten. 

Eerder had ik Spotify premium in het pakket van KPN. Plotseling was dit over en had ik nog het vrije deel van Spotify. Nu heb ik via hussel weer spotify aangevraagd. Activatiecode ontvangen (na contact met helpdesk) en deze geactiveerd en na een felicitatie van KPN opnieuw gedownload. Dan verwacht je dat weer premium hebt. Maar dat is niet het geval. Wat nu??

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +25

Apart dat je nog geen Premium hebt@Albertus6. Dit zoek ik graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Badge

Goedenavond,

 

Sinds vandaag werkt mijn Spotify Premium niet meer.

Ik kan niet meer inloggen, wachtwoord wijzigen lukt ook niet.

 

Hopelijk hebben jullie de oplossing.

 

Groet,

Jos

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +25

Hi @MoJo-3661. Ik heb een kijkje voor je genomen en aan deze kant lijkt er niets aan de hand. Kun je mij een privébericht sturen met jouw gebruikersnaam? Dan dubbelcheck ik het voor je.

kan niet meer inloggen bij spotify, 

Hallo. Ik ben mijn inloggegevens van mijn Spotify Premium abonnement kwijt. Zowel gebruikersnaam als wachtwoord. Kun je mij helpen?

Ik heb mijn gegevens geplaatst. Mijn gebruikersnummer van spotify is *


*Admin: gebruikersnaam in Forum profiel gezet.

Reputatie 7
Badge +21

@Cees-Bram, dat is niet fijn! Welke melding krijg je? Want met inloggen kan ik je helaas niet echt helpen.. Wat ik kan nakijken is welk account Premium bij ons afneemt (of Family) en een nieuwe activatiecode toesturen. Misschien helpt het om je wachtwoord te wijzigen?

@Netje1962, wij kunnen alleen het gekoppelde gebruikersnaam terugvinden. Met wachtwoorden komen wij niet in aanraking. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan helpen we je verder ;)

@Albertus6, ik zie een andere gebruikersnaam gekoppeld sinds 1 november.. Ik heb deze via een privéberichtje naar je gestuurd. Hier is Premium aan gekoppeld, dus niet aan de gebruikersnaam die jij doorgeeft. Wil je dit wijzigen? Dan kunnen we een nieuwe activatiecode opsturen en kan je het juiste account koppelen. Laat je even weten of we nog actie moeten ondernemen?

@Susan_  Ik heb mijn gegevens ingevoerd. 

Hallo@Bintie,@BosP,@Arnoud kaptijn,@Zuster A en@Mse, welkom op het KPN forum. Allen een vraag over je Spotify Premium account. We helpen jullie hier graag. Vul hiervoor je forumprofiel aan met postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer. Dan gaan we aan de slag. Geef hier een seintje als je dat hebt gedaan :)      

Done

Reputatie 7
Badge +21

@Netje1962, ik heb je een privébericht gestuurd met de gebruikersnaam (bij die ons bekend is). Een nieuw wachtwoord aanmaken kan dan via deze link. Laat je even weten of het gelukt is?

@Arnoud kaptijn, bedankt voor de gegevens! Een nieuwe activatiecode is onderweg naar je Gmail-adres!

Hi,

 

Ik zou graag de huidige activatiecode van spotify willen loskoppelen en aan een ander account willen koppelen. Is dat mogelijk? Ik hoor het graag. 

 

Groet

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Beste kpn,

toen in mijn abonnement afsloot zou ik gratis spotify premium ontvangen.

 

mijn abonnement is ook ver voor 2017 afgesloten waaruit dit betekent dat ik daar recht op heb.

nou ga ik het gebruiken en lukt dit dus niet.

Graag hoor ik van u hoe we dit kunnen oplossen.

 

 

met vriendelijke groet,

Ramon 

 

Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Van de week mijn nieuwe s10 opgehaald, maar nou wil ik inloggen op spotify maar dat lukt niet.

Ik weet alleen mijn gebruikersnaam op spotify nog, email niet meer. Wat nu? 

Ik kan niet meer inloggen bij Spotify