Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Graag gedaan, @Everaert!

@KPN spotify activeringscode welkom! De code krijg je binnen drie uur per mail. Heb je 'm al binnen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?
Tnx inmiddels dik voor mekaar 😘
Reputatie 5
Badge +6
Is het mogelijk om mijn free Spotify premium terug te zetten ik heb eventueel bewijs dat ik het had en inclusief activerings code.
Ik had gedacht namelijk dat als ik naar compleet ging het bleef maar dat was niet zo en ten tweede hadden we niet eend 4k televisies dus was dit echt een domme fout.
Ik smeek jullie
ik heb al 20 euro verbeld naar de kpn om te vragen over de spotify premium.
maar helaas nog geen mogelijkheid om het te installeren. bij aanvragen van de activatie code herkent hij zowel de email als de telefoonnummers niet. is hiervoor een oplossing.

m.v.g louise
Reputatie 7
Badge +21
@Julian Borghuis, bedankt voor je bericht. Zoals ik het nu bekijk heb je een Internet en TV pakket en neem je hier Spotify bij af. Hier betaal je voor, maar dat is niet iets nieuws. Vanaf vorig jaar september heb je al een nieuwer pakket zonder Spotify inclusief. Spotify Premium voor € 8,99 neem je al af sinds april (daarvoor al Spotify Family). Met dit abonnement kunnen wij het niet zonder extra kosten aanbieden helaas.

@louise van bruchem, het is natuurlijk niet de bedoeling dat het kosten met zich meebrengt om ons te bereiken! Via 0800-0402 zou het trouwens gratis moeten zijn! Ik ga er graag achteraan voor je, wil je daarvoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is 😉
Zie op factuur dat ik dat al tijden gratis heb. Activatiecode gebruikt maar krijg melding dat ik teveel verzoeken heb gedaan en contact op moet nemen..... Bij deze dus.
Wat moet ik nu doen?
ik heb vanmiddag Spotify premium geactiveerd alleen ik heb geen activatiecode gehad kunnen jullie mij helpen ?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30
Dat is lastig, @Frodinno. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit voor je na.

@Yvonne113w Zou jij je gegevens ook willen achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken.
Goedenavond,

ik heb spotify premium in ons alles in 1 pakket. Weet allen niet hoe ik spotify premium kan activeren daar mee. Heb ook geen code. Kunt u mij ook helpen?
Reputatie 7
Badge +21
@Jverwee, we kunnen een code nasturen! 🙂 Hiervoor hebben we wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan helpen we je verder!
Bedankt voor reactie,
Heb mijn gegevens in forum profiel ingevuld.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail met daarin een activatiecode. Op deze pagina kan je een Spotify Premium account aanmaken. Laat je ons weten of het is gelukt?
Badge
Beste,

Sinds deze week kpn geïnstalleerd en internet en tv doet het. Per e-mail ook een activatiecode voor Spotify premium ontvangen en instructies gevolgd. Helaas blijft m'n Spotify aangeven dat ik geen premium heb. En de enige mogelijkheid is om het te kopen. Maar ik betaal er al maandelijks voor.. En wanneer ik opnieuw wil inloggen met activatiecode geeft hij aan dat ik al een abonnement heb?

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast dank! ☺️

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @SCLOOSTERMAN. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van Spotify Premium. Ik zal voor jou uitzoeken of er al een account is aangemaakt met de activatiecode die je van KPN hebt ontvangen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Beste, Ik heb perongeluk de activatie code aan het verkeerde/oude account gekoppeld (w.huizenga-nl) kan ik een nieuwe krijgen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @GideonHuizenga, welkom! Zeker kan je een nieuwe krijgen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dit gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee.
Hoi Marcia, ik heb het ingevuld(:
Reputatie 7
Badge +30
Top! Je krijgt binnen drie uur een nieuwe activatiecode per mail!
Dankjewel(;
Reputatie 2


 

Is het mogelijk om een link te krijgen? Ik wil graag het account wijzigen, spotify staat nu gekoppeld aan een oud account. 
 

Alvast bedankt.

@Baris Kaya : Ik heb je huidige account op free gezet. Er wordt een nieuwe activatiecode naar je icloud e-mail adres gestuurd. Mocht het niet lukken, laat het weten! :-)

Ik ben mijn Spotify premium abonnement ook kwijt. Het was een gratis abonnement, zonder reclame.

Ik heb geprobeerd om in de mijn omgeving spotify weer te koppelen maar dat lukt niet.

Ik baal als een stekker. telefonisch wordt via automatisch antwoord gezegd geen zorgen al je afspeellijsten zijn er nog, maar nee dat is niet zo!.

Hoe krijg ik een en ander terug?

Judith

Nu heb ik iets onduidelijks gekoppeld (hotspots) maar ook iets ontkoppeld…..Terwijl er geen produkten zichtbaar waren……………….

 

 

Hi! Recent contact gezocht hier over spotyfi. M’n huidige premium abo is opgezegd en loopt vrijdag af. Kan ik van jullie de code krijgen om via kpn voor spotyfi premium in aanmerking te komen? Bedankt! Gr joyce 

in de andere vragen over het zelfde onderwerp heb ik geen antwoord kunnen vinden. Ik heb zowel via spotify als via mijn KPN geprobeerd Spotify premium opnieuw te activeren. dat lukt niet. Tot voor kort had ik een gratis premium abonnement. Hoe los ik dit op?

 

[i]*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic[/i]