Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +25


> Als je nog een abonnement hebt waarbij Spotify gratis inbegrepen zit kan je deze niet uit je abonnement verwijderd worden. Wel kan je account losgekoppeld worden en teruggezet naar Free als je Premium niet meer via KPN wilt gebruiken. Reageer dan hieronder, dan helpen we daarbij.

Ik zou graag mijn Spotify willen ontkoppelen van het account waar ik dat nu gebruik. En vervolgens inzetten op een andere Spotify account. Kunnen jullie mij helpen?
Dat kan ik, @DuijnHans Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
@Bart_ Dat heb ik zojuist gedaan! Dankjewel alvast voor de moeite 🙂.

Ik heb een nieuwe code verstuurd. Die ontvang je binnen 24 uur. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
goedemorgen,

Ik heb sinds gisteren geen toegang meer tot mijn spotify premium account. Als ik op mijnkpn inlog staat er dat spotify premium wel geactiveerd is (zie foto’s). Heb het probleem denk ik al gevonden. Hij haalt sinds deze maand de kosten voor spotify niet meer samen met mijn abonnementskosten af. Zou dit opgelost kunnen?

mvg Erwin

Hallo @ErwinSol Ik kijk graag voor je na hoe het zit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Ik heb net voor premium gekozen maar mijn abonnement blijft op Free staan. Wat doe ik verkeerd?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hey Bart,

Ik heb mijn kpn forum profiel aangepast met de benodigde gegevens! Hopelijk kun je snel het probleem fixen zodat ik weer gebruik kan maken van spotify.

mvg Erwin
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb net voor premium gekozen maar mijn abonnement blijft op Free staan. Wat doe ik verkeerd?
Hoi @Astrid1973. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van Spotify Premium. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen op het KPN Forum profiel? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder voor je uitzoeken.

Ik heb mijn kpn forum profiel aangepast met de benodigde gegevens! Hopelijk kun je snel het probleem fixen zodat ik weer gebruik kan maken van spotify.
Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd. Binnen 3 uur ontvang je deze code per sms. Met deze activatiecode kan je het bestaande Spotify account weer upgraden naar Premium. Dit kan je doen op deze pagina.
Ik heb al sinds 2016 Spotify premium bij mijn mobiel abonnement zitten, echter nadat ik net inlog op spotify zie ik opeens dat deze is teruggezet naar een Free account.
Ik heb niks gewijzigd in mijn mobiel abonnement.

Is hier een verklaring voor?
Badge
Gedaan! Hopelijk komt het zo in orde
Reputatie 7
Badge +21
@JorOfficial, eens in de zoveel tijd is er een opschoning. Helaas worden hier soms ook accounts in meegenomen die er nog wél recht op hebben. Dat zou een verklaring kunnen zijn! Om het uit te zoeken én eventueel recht te trekken heb ik wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan helpen we je verder!

@Astrid1973, top bedankt! Ik zie dat er geen Spotify Premium bij het mobiele abonnement afgenomen wordt. Wel bij het Internet en TV pakket, (op een andere naam) maar hier zit al een account aan gekoppeld sinds 2015.. Ik weet niet of het de bedoeling is om die om te zetten naar Free. Op welke manier heb je Premium aangevraagd? Via je mobiele abonnement van KPN? Want dan is dat helaas niet goed gegaan en dien je het opnieuw even aan te vragen via MijnKPN bijvoorbeeld.
@Susan_ Heb de gegevens aangevuld!
Hallo, ik heb al heel lang 2 Spotify Premium accounts, bij KPN mobiel en compleet. (1 gebruik ik, andere niet, weet niet welke in gebruik is..). Die gaan er nu allebei uit met de verlenging nieuw abbo. wil jij ze loskoppelen zodat ik niet al m n playlists verlies? Vriendelijk bedankt, Bas
Badge
Beste Susan, dat premium via kpn staat op naam van Stevens maar blijkt niet te werken. Ik heb premium via spotify zelf aangevraagd. Had het al maar betaling was niet goed gegaan. Toen blijkbaar naar free teruggezet. Alsnog 9,95 betaald maar lukte nog niet. Toen opnieuw aangemeld, moest 0,01 betalen, 1e 3 maanden gratis blijkbaar. Allemaal gedaan maar staat nog steeds free op mijn account. Wordt beetje moedeloos van ivm feestje as zaterdag..... kan ik geen telefonisch contact hebben? Dat legt wat makkelijker uit. Hoor het graag
Beste.

IK zit in dezelfde situatie als Linda.
Kan echter niet inloggen op Spotify. Het account werkt nog wel. Enkel inloggen bij Spotify zelf lukt niet. Heb je tips??
@MarielleJ : Als je wilt dan koppelen we het account tijdelijk los en krijg je een nieuwe activatiecode. Mocht je dit iets lijken dan, vul dan je profiel in en geef ons hier een seintje.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Is er ook voor mij een oplossing?
Hoi,

Mijn spotify app geeft aan dat ik nu een "free" account heb terwijl ik netjes betaald heb voor Premium.
Opnieuw activeringscode aanvragen werkt niet, email wordt niet herkend. Wat nu ?

Bedankt :)

Michel Huisman
Reputatie 7
Badge +21
@Romeojagroep, zeker! Ik heb een nieuwe activatiecode toegestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres!

@Michel Huisman, het kan dan zijn dat er een ander e-mailadres bij ons bekend is. In ieder geval, ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd!
Ik ben mijn Spotify gegevens kwijt en heb primium via kpn zouden jullie mij kunnen helpen?

Met vriendelijke groet
Ik heb een kpn abonnement, internet, tv en vaste telefoon. Daarbij heb ik gratis Spotify Premium. Mijn vrouw wil Spotify Premium op haar telefoon zetten. Ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Ik lees e.e.a. over een activatiecode? Die zal ik ongetwijfeld gehad hebben. Maar heb die nu niet meer . Kun je mij helpen?

Wicher Westerbeek

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @wicher. Welkom op het KPN Forum! Zou je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we je gegevens hebben kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt achtergelaten?
goedendag, ik wil dit ook, graag mijn gratis spotify premium abonnement omzetten naar een spotify free abonnement. hoe kan ik dat doen

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +24
goedendag, ik wil dit ook, graag mijn gratis spotify premium abonnement omzetten naar een spotify free abonnement. hoe kan ik dat doen

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst


Hi rs189, dit kunnen wij voor je loskoppelen.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hoi Alex, ik heb dit gedaan, ik hoor graag hoe verder. dank je wel
Reputatie 7
Badge +28
@rs189: Dank! Ik heb een nieuwe activatiecode opgestuurd. Omdat jouw doel is om het account om te zetten naar Free kun je die mail negeren. Jouw oude account wordt binnen een paar uur omgezet naar Free.
Reputatie 7
Badge +21
@Maikel040, ik heb je de gebruikersnaam via een privébericht gestuurd!
Hi, ik wil graag via KPN en spotify premium account. Ik heb deze nu via Spotify zelf en dat is duurder. Hoe regel ik dit, zonder dat ik dubbele lasten heb of dat ik mijn huidige afspeellijsten kwijt raak?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst