Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Misschien kunnen wij je helpen, @KasperRL . Zou je je profiel willen aanvullen en vervolgens in dit verzameltopic een seintje willen geven als je dat gedaan hebt?
Geen Premium meer bij Spotify
Hoi @Lordel76 Ik zie dat je je profiel hebt aangevuld en heb gezocht bij je vaste en mobiele diensten. Zo te zien heb jij geen spotify via ons.
Kan dat kloppen? Wellicht zie ik iets over het hoofd. Laat je me weten wat er precies aan de hand is?
Beste

Een aantal maanden geleden mijn abonnement verlengd. Ik heb destijds aangegeven dat ik best wil verlengen, maar dat ik niet méér wilde betalen dan bij het huidige abonnement.

Dit was geen probleem volgens de medewerker. Nu kom ik er vandaag achter dat mijn Spotify abonnement niet meer actief is. Heeft het één met het ander te maken? ( abonnement is 13-08 ingegaan ..... dus lijkt niet te kloppen, want merk het nu pas, 13-09)

Mocht het één wel met het ander te maken hebben, dan betaal ik dus niet hetzelfde maar 9 euro per maand meer.... wat de meneer van verkoop mij niet heeft verteld..... dan had ik het abonnement liever niet verlengd.....

Weet iemand hoe dit zit?

Groet

Susanne

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Hoi KPN,

We hebben nog een gratis spotify premium account via alles in een op een account van mijn vrouw.
Kan ik dit ook nog omzetten naar mijn spotify account, of vervalt dan de oude aanbieding?

Groet Boudewijn
Reputatie 7
Badge +21
@BoudewijnW, je kan een nieuwe activatiecode ontvangen om jouw account Premium te maken. Het account van je vrouw wordt dan omgezet naar een Spotify Free account, omdat je recht hebt op één Spotify Premium account via KPN.

Wil je meerdere account Premium gebruiken? Dan kan je gebruik maken van Spotify Family. Hiervoor heb je wel een (nieuwer) internet en tv pakket nodig. Dus het kan zijn dat je dan wel jouw abonnement moet omzetten.

Wil je laten weten of je een nieuwe activatiecode wil? We hebben dan wel wat gegevens nodig, dus als je alvast je Forum profiel zou willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s) dan kunnen we je sneller helpen!
Hallo
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen bij spotify. Gebruikersnaam en wachtwoord zou een verkeerde combinatie zijn. Als probeer mijn wachtwoord te herstellen krijg ik geen mail binnen. Ik heb mijn account via KPN compleet. Zouden jullie voor mij iets kunnen betekenen zodat mijn account hersteld wordt en ik weer bij mijn kapitalisten kan.
Mvg Edwin
Ik heb al een paar jaar Spotify Premium bij me abonnement van KPN. Maar zins een paar dagen is die verandert in Free. Iets langer als een jaar geleden was dit ook al eens en toen was het iets met de activatiecode.
Reputatie 7
Badge +21
@edje58, wat vreemd dat je er opeens niet meer bij kan! Ik kan even controleren welke gebruikersnaam bij ons actief is, zodat je op die manier een wachtwoord herstel kan regelen. Hiervoor heb ik wel gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Stuur even een reactie als dat gelukt is, dan help ik je verder.

@Lordel76, hmm dat is raar. Hij is dan, waarschijnlijk onterecht, omgezet naar Free. Ik zag dat jij je gegevens al had ingevuld, maar zowel bij het mobiele abonnement als Alles-in-1 Instap zie ik op dit moment geen Spotify Premium via KPN. Voorheen, tot en met augustus 2017, had je Spotify bij je mobiele abonnement. Maar vorig jaar ook nog, begrijp ik uit je bericht.

Kan je misschien aangeven wat het klantnummer is van het abonnement waarbij je Spotify Premium afneemt (kan je in MijnKPN of op de facturen zien). Dit nummer kan je dan toevoegen bij klantnummer(s) of bij persoonlijke opmerkingen!
Mijn forum profiel heb ik aangevuld.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @suus017, welkom! Klopt het dat je van Alles-in-1 naar Internet+TV bent gegaan? In dat geval zit Spotify Premium inderdaad niet meer bij het pakket in en moet je hier los voor betalen. Daar had mijn collega je absoluut over moeten informeren, excuses als dit niet het geval is! Wij laten Spotify altijd even doorlopen en op een gegeven moment wordt het dan omgezet naar Free. Het is dus goed mogelijk dat het even geduurd heeft voordat je dit merkte. Ik kan er helaas alleen niets aan doen om het te veranderen. Mocht je willen dat ik dit bij de betreffende collega aankaart, laat je het me dan weten?

@edje58 top! Ik heb een nieuwe activatiecode per mail naar je toegestuurd. Deze ontvang je binnen 3 uur en hier kan je de gewenste gebruikersnaam mee koppelen. Mocht je bij je huidige gebruikersnaam het wachtwoord en/of e-mailadres niet meer weten, dan kan je evt. een nieuw account aanmaken en deze met de door mij verstuurde activatiecode koppelen.
Beste @suus017, welkom! Klopt het dat je van Alles-in-1 naar Internet+TV bent gegaan? In dat geval zit Spotify Premium inderdaad niet meer bij het pakket in en moet je hier los voor betalen. Daar had mijn collega je absoluut over moeten informeren, excuses als dit niet het geval is! Wij laten Spotify altijd even doorlopen en op een gegeven moment wordt het dan omgezet naar Free. Het is dus goed mogelijk dat het even geduurd heeft voordat je dit merkte. Ik kan er helaas alleen niets aan doen om het te veranderen. Mocht je willen dat ik dit bij de betreffende collega aankaart, laat je het me dan weten?

@edje58 top! Ik heb een nieuwe activatiecode per mail naar je toegestuurd. Deze ontvang je binnen 3 uur en hier kan je de gewenste gebruikersnaam mee koppelen. Mocht je bij je huidige gebruikersnaam het wachtwoord en/of e-mailadres niet meer weten, dan kan je evt. een nieuw account aanmaken en deze met de door mij verstuurde activatiecode koppelen.

Dus dan ben ik net zo ver als ik was. De gebruikersnaam weet ik maar als ik dan vraag om wachtwoord herstel komt de mail niet binnen.
Ik wil graag een nieuwe activatie code voor spotify zodat ik het account kan omzetten van mijn vrouw naar mijn account. Ik heb ondertussen mijn forum profiel bijgewerkt.

Groet,

boudewijn
Ik probeer een activatie code voor Spotify aan de vragen dit zit inbegrepen bij mijn mobiel abonnement maar als ik een code probeer op te vragen staat er, invoer wordt niet herkend. En mobiele nummer en of email adres is niet bekend.

Hoe kan ik de activatie code nu krijgen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
@edje58 zoals ik in mijn bericht aangaf, kan je dan alleen een nieuw account aanmaken en deze koppelen met de activatiecode die ik gisteren verstuurd hebt. Gaat dat lukken? Of heb je nu opnieuw een code nodig? Je kunt sowieso ook even contact opnemen met Spotify. Wellicht weten zij waarom de mail niet binnenkomt.

@BoudewijnW welkom! Een nieuwe code is onderweg per mail. Die heb je binnen drie uur binnen.

@Ronpennie welkom. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik help je er graag verder mee.
Ik heb mijn gegevens aangevuld
Reputatie 7
Badge +30
Top! Ik zie dat er al een Spotify account Premium is via je vaste diensten. Ik zie geen mobiel abonnement, kan dat kloppen? Zou je je mobiele nummer in je profiel onder 'klantnummer (mobiel)' willen zetten? Dan ga ik verder op onderzoek uit.
Goededag,

Ik wil graag Spotify Premium activeren. Maar als ik de code op wil vragen via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer krijg ik de melding dat ''Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in''.

In het verleden hebben wij geen andere Spotify account ook verbonden.

Is het mogelijk dat jullie mij hiermee zouden kunnen helpen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Welkom @Toon62. Wij zullen voor jou uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Zou je je naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we het voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb inderdaad geen mobiel abonnement bij kpn. Ik heb mijn 06 nummer toegevoegd
Reputatie 7
Badge +21
@Ronpennie In het eerste bericht gaf je aan je een Spotify activatiecode probeert aan te vragen dat bij het mobiele abonnement hoort.
Ik probeer een activatie code voor Spotify aan de vragen dit zit inbegrepen bij mijn mobiel abonnement.....

In het laatste bericht geef je aan dat je geen mobiel abonnement bij KPN afneemt
Ik heb inderdaad geen mobiel abonnement bij kpn. Ik heb mijn 06 nummer toegevoegd
Zou je je vraag verder willen toelichten?

Op dit moment neem je een Alles-in-1 Standaard abonnement af waar Spotify Premium bij inbegrepen zit. De activatiecode daarvan is in het verleden al eens gebruik om een Spotify Premium account aan te maken. Ben je het wachtwoord kwijt van dit account of wil je een nieuw Spotify Premium account aanmaken. In dat geval sturen we een nieuwe activatiecode en wordt het huidige Spotify Premium account weer terug gezet naar een Spotify Free account.
Zou je een nieuwe activatiecode willen sturen? Dan maak ik een nieuw account aan.
Alvast bedankt
Nog steeds geen oplossing /verklaring waarom ik nu free ben in plaats van Premium bij Spotify.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Lordel76
Heb je misschien onlangs je TV/internet pakket veranderd / ge-upgrade?
Dan ben je de "gratis" spotify kwijt
Die zit niet meer in de nieuwe abonnementen.
Overigens was het nooit gratis je betaalde er wel voor.
De abonnementen zijn in prijs verlaagt, daarom is de spotify nu niet meer gratis.
Je kunt het wel tegen gereduceerd tarief afnemen

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +21
@Ronpennie Ik heb een nieuwe activatiecode aangevraagd. Binnen 3 uur ontvang je de activeringscode per e-mail.