Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@Chokkee, uiteraard kunnen we een nieuwe code sturen! Wil je hiervoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is!

@JJNooij, ik denk dat er iets fout is gegaan bij het verlengen. Je hebt aangegeven dat je Spotify wil behouden neem ik aan? Indien dat het geval is, is het snel te herstellen met een nieuwe activatiecode. Zou ook jij je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer en een berichtje willen doen als dat gelukt is?
Goede dag,

Heb mijn Forum profiel aangepast.
Ik wil graag spotify behouden, alleen met een nieuwe/andere accountnaam.
De huidige account van spotify mag komen te vervallen.

MVG .
Reputatie 7
Badge +21
Heb mijn Forum profiel aangepast.
Ik wil graag spotify behouden, alleen met een nieuwe/andere accountnaam.
De huidige account van spotify mag komen te vervallen.

Je ontvangt binnen 3 uur een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. Deze code kan je invullen op deze pagina.
Ook bij mij werkt spotify premium niet meer.
Heb geen idee of ik die uberhaupt wel heb geactiveerd? Hoe kom ik daar achter. Heb mijn contract afgelopen mei verlengd.
@Spitfire en @Roel van Son. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt aangevuld? We horen graag van je!

@RoyD87 Wanneer je de Spotify-app weer installeert op je nieuwe toestel kan je met je gebruikersnaam en wachtwoord weer inloggen. Wanneer je de gebruikersnaam niet meer weet, dan kunnen wij die voor jou achterhalen. Laat je je gegevens achter op het KPN Forum profiel als je je gebruikersnaam niet meer weet? Het wachtwoord kan je opnieuw instellen via deze link.


Hi @Vikash ,

Helaas is dit niet wat ik bedoel. Het Premium account moet namelijk op een geheel ander bestaand account (van mijn vrouw) komen.

Kan ik zorgen dat zij dat dus op haar account krijgt en mijn bestaande account een ‘Premiumloos’ Spotify account wordt?

groeten,

Roy
Badge
Via KPN heb ik een Spotify premium abonnement. Dat account is gekoppeld aan een mailadres wat niet meer in gebruik is.
Hoe kan ik dan mijn wachtwoord resetten?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ik krijg het echt niet uit sinds de update
Ha @XxjustcindyxX, welkom! Uit de titel van je topic kon ik opmaken dat je 'shuffle' niet uit kunt zetten. Kan het zijn dat je account op 'Free' staat? In dat geval kan het kloppen. Mocht je toch 'Premium' hebben, ben ik benieuwd of dat inderdaad nog aan staat. Heb je dat via ons? Kan je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer? Als je je gebruikersnaam onder 'persoonlijke opmerkingen' wilt plaatsen, dan kan ik direct checken of dat in orde is. Laat je het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt?


Hi @Vikash ,

Helaas is dit niet wat ik bedoel. Het Premium account moet namelijk op een geheel ander bestaand account (van mijn vrouw) komen.

Kan ik zorgen dat zij dat dus op haar account krijgt en mijn bestaande account een ‘Premiumloos’ Spotify account wordt?

groeten,

Roy

Zeker kan dat! Wil je dan alsnog je profiel aanvullen en even laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

@Mehari75 welkom! Ik kan je een nieuwe activatiecode sturen, zodat je een nieuw account kunt koppelen aan Premium. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer en het hier even laten weten?
Hoi @Jacky1963 . Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik kan voor je kijken of het (nog) in je pakket zit.
Staat spotify wel op het order overzicht van je verlenging?
Badge

Ik krijg het echt niet uit sinds de updateHa @XxjustcindyxX, welkom! Uit de titel van je topic kon ik opmaken dat je 'shuffle' niet uit kunt zetten. Kan het zijn dat je account op 'Free' staat? In dat geval kan het kloppen. Mocht je toch 'Premium' hebben, ben ik benieuwd of dat inderdaad nog aan staat. Heb je dat via ons? Kan je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer? Als je je gebruikersnaam onder 'persoonlijke opmerkingen' wilt plaatsen, dan kan ik direct checken of dat in orde is. Laat je het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt?


Hi @Vikash ,

Helaas is dit niet wat ik bedoel. Het Premium account moet namelijk op een geheel ander bestaand account (van mijn vrouw) komen.

Kan ik zorgen dat zij dat dus op haar account krijgt en mijn bestaande account een ‘Premiumloos’ Spotify account wordt?

groeten,

Roy
Zeker kan dat! Wil je dan alsnog je profiel aanvullen en even laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

@Mehari75 welkom! Ik kan je een nieuwe activatiecode sturen, zodat je een nieuw account kunt koppelen aan Premium. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer en het hier even laten weten?
Badge
Heb ik gedaan!
Hoi @Mehari75 . Ik heb zojuist een nieuwe code naar het hotmail adres in jouw profiel laten sturen. Hiermee kun je een nieuwe spotify premium account maken!
Succes!
ik vind het ronduit belachelijk dat wij die alles van KPN hebben zelfs 2 mobiele abonnementen,
maar 1 spotty acount hebben. als ik wat wil moet ik 9,99 extra betalen.
vind het niet kloppen, vooral omdat het nooit zo is ge weest.

Admin: topic naar lopende board verplaatst
We moeten helaas ivm verhuizing ons contract bij KPN opzeggen (op het nieuwe adres leveren ze niet)... weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat niet alle playlist die we in de loop der jaren hebben opgebouwd bij Spotify zomaar verdwijnen?
Op het nieuwe adres nemen we zeker weer een abonnement op Spotify...

Admin: topic naar lopende board verplaatst

Ik krijg het echt niet uit sinds de updateHa @XxjustcindyxX, welkom! Uit de titel van je topic kon ik opmaken dat je 'shuffle' niet uit kunt zetten. Kan het zijn dat je account op 'Free' staat? In dat geval kan het kloppen. Mocht je toch 'Premium' hebben, ben ik benieuwd of dat inderdaad nog aan staat. Heb je dat via ons? Kan je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer? Als je je gebruikersnaam onder 'persoonlijke opmerkingen' wilt plaatsen, dan kan ik direct checken of dat in orde is. Laat je het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt?


Hi @Vikash ,

Helaas is dit niet wat ik bedoel. Het Premium account moet namelijk op een geheel ander bestaand account (van mijn vrouw) komen.

Kan ik zorgen dat zij dat dus op haar account krijgt en mijn bestaande account een ‘Premiumloos’ Spotify account wordt?

groeten,

Roy
Zeker kan dat! Wil je dan alsnog je profiel aanvullen en even laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

@Mehari75 welkom! Ik kan je een nieuwe activatiecode sturen, zodat je een nieuw account kunt koppelen aan Premium. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer en het hier even laten weten?


@Vikash ,

Ik heb de gegevens ingevuld!

Groeten,

Roy
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb de gegevens ingevuld!
Groeten,
Roy
Helaas is dit niet wat ik bedoel. Het Premium account moet namelijk op een geheel ander bestaand account (van mijn vrouw) komen.

Kan ik zorgen dat zij dat dus op haar account krijgt en mijn bestaande account een ‘Premiumloos’ Spotify account wordt?

groeten,

Roy


Ha @RoyD87 Wat ik kan doen is je huidige account naar 'Free' zetten. Je krijgt een nieuwe activatiecode en met die code kun je het account je vrouw naar Premium zetten. Zal ik dat doen? Wil je nog het klantnummer vermelden van het abonnement waar je Spotify bij hebt?

Ik heb de gegevens ingevuld!
Groeten,
Roy
Helaas is dit niet wat ik bedoel. Het Premium account moet namelijk op een geheel ander bestaand account (van mijn vrouw) komen.

Kan ik zorgen dat zij dat dus op haar account krijgt en mijn bestaande account een ‘Premiumloos’ Spotify account wordt?

groeten,

Roy
Ha @RoyD87 Wat ik kan doen is je huidige account naar 'Free' zetten. Je krijgt een nieuwe activatiecode en met die code kun je het account je vrouw naar Premium zetten. Zal ik dat doen? Wil je nog het klantnummer vermelden van het abonnement waar je Spotify bij hebt?


Hi @Bart_

Lijkt me een prima plan! Mijn Spotify klantnummer is (....).

Groeten,

Roy

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Yes, @RoyD87 Dank. Ik heb je account naar Free gezet. Er komt een nieuwe activatiecode naar je toe en daarmee kun je het andere account Premium maken.
Zojuist heb ik Mn spotify geüpgraded naar premium. Hoe lang duurt het dan voordat de spotify app op Mn telefoon is bijgewerkt of moet ik daar zelf iets voor doen?

Admin: topic naar lopende board verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @leokroos, welkom! We hebben in het verleden inderdaad Spotify Premium gratis aangeboden bij Zorgeloos Premium abonnementen. Dat doen we al zo'n twee jaar niet meer. Wat we nu steeds meer doen, is echte 'basis' abonnementen aanbieden, waar iedereen dan zelf eigen opties bij aan kan schaffen. Zo betaal je nooit voor zaken die je niet gebruikt: een veel gehoorde klantwens! We bieden Spotify Premium nu voor 8,99 euro per maand aan. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

@Maudvdv jammer, maar begrijpelijk! Wij zetten jouw Spotify account dan vanzelf om naar 'Free'. Jij kunt vervolgens via Spotify, of via je nieuwe provider, opnieuw een code voor Premium aanvragen en hiermee hetzelfde account koppelen. Zo behoud je al je afspeellijsten!

Ha @Suus1984, is het inmiddels Premium? Het kan max. een uurtje duren, maar zou nu toch al geregeld moeten zijn. Als je nog hulp wenst, laat je het dan weten?
ik Heb inmiddels een link gekregen om te activeren en daar is een inlogcode op zichtbaar. Ik zoek me alleen suf naar waar ik de inlogcode kan invoeren
Reputatie 7
Badge +20
ik Heb inmiddels een link gekregen om te activeren en daar is een inlogcode op zichtbaar. Ik zoek me alleen suf naar waar ik de inlogcode kan invoeren
Hi @Suus1984 Dat doe je hier!
Ik heb al enige tijd Spotify premium in gebruik, omdat ik kpn compleet heb. Nu afgelopen weekend kwam daar ineens reclame door heen. Dat wil zeggen dat ik zonder bericht van kpn mijn premium kwijt ben. Hoe kan dit?
Reputatie 7
Spotify Premium is helemaal geen onderdeel van KPN Compleet.
Spotify Premium zit standaard bij het Alles-in-1 Standaard of Premium abonnement en bij oudere mobiele abonnementen. Bij geen van de huidige abonnementen is Spotify Premium nog inbegrepen.
Reputatie 7
Badge +21
@Pboeter, wanneer je niks hebt gewijzigd is het raar dat je opeens geen Spotify Premium meer hebt! Ik kijk graag het een en ander voor je na, maar dan heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan ga ik na of je hier inderdaad nog recht op hebt en hoe we dat dan recht kunnen trekken!

PS: het is inderdaad geen deel van KPN Compleet, maar zat wel bij het Alles-in-1 pakket inbegrepen. Maar ik begrijp de verwarring 😉