Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Dank je wel
@Vikash Hoi, bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de benodigde informatie toegevoegd aan mijn profiel.
Ha, ik heb nog geen mail mogen ontvangen, helaas.
Reputatie 7
Badge +28
Vreemd @Ronpennie, de mail is gisteren verstuurd naar hetzelfde e-mailadres als je voor het forum gebruikt. Kun je de spam/ongewenste post nog even langslopen? Als de mail er echt niet is stuur ik die nogmaals op.

@Toon62: Dank! Een nieuwe activatiecode wordt binnen 3 uur verstuurd per mail. Als je nog vragen hebt, laat het weten!
Ik probeer een nieuwe activeringscode aan te vragen maar zowel mijn mobiele nummer als email adres worden niet herkend?
Hoi @Kaatje0541 . Misschien kan ik je daar bij helpen. Kun je je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven?
Ik heb mijn profiel aangevuld

Beste @suus017, welkom! Klopt het dat je van Alles-in-1 naar Internet+TV bent gegaan? In dat geval zit Spotify Premium inderdaad niet meer bij het pakket in en moet je hier los voor betalen. Daar had mijn collega je absoluut over moeten informeren, excuses als dit niet het geval is! Wij laten Spotify altijd even doorlopen en op een gegeven moment wordt het dan omgezet naar Free. Het is dus goed mogelijk dat het even geduurd heeft voordat je dit merkte. Ik kan er helaas alleen niets aan doen om het te veranderen. Mocht je willen dat ik dit bij de betreffende collega aankaart, laat je het me dan weten?

@edje58 top! Ik heb een nieuwe activatiecode per mail naar je toegestuurd. Deze ontvang je binnen 3 uur en hier kan je de gewenste gebruikersnaam mee koppelen. Mocht je bij je huidige gebruikersnaam het wachtwoord en/of e-mailadres niet meer weten, dan kan je evt. een nieuw account aanmaken en deze met de door mij verstuurde activatiecode koppelen.
Dus dan ben ik net zo ver als ik was. De gebruikersnaam weet ik maar als ik dan vraag om wachtwoord herstel komt de mail niet binnen.

Dank je wel Marcia. Ik heb een nieuw account aangemaakt. Spotify kon me ook niet verder helpen. Ze zeggen dat mijn account nooit heeft bestaan.
Reputatie 7
Badge +30
@Kaatje0541 helemaal top! Je krijgt binnen drie uur een nieuwe activatiecode per sms.

@edje58 vervelend dat het niet lukte, maar fijn dat je een nieuw account hebt kunnen koppelen!

@Lordel76 ik zie inderdaad geen actief Spotify Premium abonnement zoals mijn collega Susan ook al aangaf. Je kunt dit alsnog aanvragen via sms of MijnKPN. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode waarmee je je account kunt registreren.
Beste,

Deze week is mijn abonnement bij jullie vernieuwd.
Bij het oude abonnement en de nieuwe betaal ik voor Spotify premium.
Er is tegen mij in de winkel van Zoetermeer gezegd dat ik niks hoefde te doen met het account omdat hij stilzwijgend verlengd zou worden.
Echter is het account alsnog op de gratis variant gezet. Ook heb ik geen nieuwe activatiecode van jullie gekregen.
En wanneer ik deze probeer op te vragen via jullie website. Wordt er aangegeven dat mijn telefoonnr en e-mailadres niet bekend is.
Terwijl ik toch echt al een aantal jaren klant bij jullie ben en een MijnKPN account heb

Graag ontvang ik een activatiecode zodat ik weer normaal muziek kan luisteren.

Ook zie ik dat er meerdere topics met dit probleem zijn. Misschien moeten jullie hier toch iets mee gaan doen?!

Met vriendelijke groet,

Bianca
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Bianca97, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer je dat gedaan hebt, dan krijg je een nieuwe activatiecode van me. Excuses voor het ongemak!
Ha @Bianca97, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer je dat gedaan hebt, dan krijg je een nieuwe activatiecode van me. Excuses voor het ongemak!
Gedaan!!
Reputatie 7
Badge +20
Gedaan!!
Yes, er is een nieuwe code onderweg! 🙂
Het lukt mij ook niet een activatiecode op te vragen (telnr en mailaccount wordt niet herkend). Ik heb zojuist een hele tijd met een collega van u aan de telefoon gehangen maar zij blijft beweren dat ik al Spotify Premium heb en dat dit geactiveerd is. Waarom kan ik dan enkel een afspeellijst maken en de nummer niet downloaden en zonder reclame nummers afluisteren?

Admin: post verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +20
Het lukt mij ook niet een activatiecode op te vragen (telnr en mailaccount wordt niet herkend). Ik heb zojuist een hele tijd met een collega van u aan de telefoon gehangen maar zij blijft beweren dat ik al Spotify Premium heb en dat dit geactiveerd is. Waarom kan ik dan enkel een afspeellijst maken en de nummer niet downloaden en zonder reclame nummers afluisteren?

Hallo @Yvette282 Ik kijk dat graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik heb deze ingevoerd!
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb deze ingevoerd!
Prima, @Yvette282 Ik heb zonet een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Daarmee moet je je account weer premium kunnen maken.
Ik heb de code ontvangen en het is gelukt. Super bedankt. Wellicht is het raadzaam je collega's van de helpdesk hierover te informeren want ik heb echt lang aan de telefoon gehangen en uitgelegd dat dit op het forum vermeld stond als zijnde een "trucje" dat door jullie moet worden toegepast maar ze bleef maar volhouden dat ik al Premium geactiveerd had staan en stond er niet voor open even het forum te raadplegen of evt een andere collega. Dan word je best wanhopig als klant aan de telefoon....

Bart, nogmaals super bedankt!!
Reputatie 7
Badge +20
Ik snap het, @Yvonne van Ginneken en goed dat je het even aangeeft! Ik ga er vanuit dat deze kennis ook bij mijn collega's aan de telefoon bekend is, maar ik zet het uiteraard door. Geniet weer van de muziek!
Hi! Ik heb momenteel een spotify abo omdat ik niet wist dat deze gratis in mijn KPN pakket zit. Kan ik dit nog wijzigen? Als ik een code via jullie site wil opvragen herkend hij mijn nummer niet.
goeiedag, ik ben mijn inloggegevens van spotify kwijt, hoe krijg ik ze terug?

groet Martijn.
Hoi @Martijn van dijk : Kun je je profiel aanvullen en ons een seintje geven? We kunnen je account op free zetten en je een nieuwe activatiecode sturen. Dat is een tikkeltje drastisch. Je kunt ook via de spotify website proberen om wachtwoord vergeten te proberen.
Laat maar weten wat de voorkeur heeft!

@J rozema, wat bedoel je precies met wijzigen? Indien het in je pakket zit, is het inderdaad zonde om het niet te gebruiken! Heb je op dit moment een betaald Spotify abonnement via een ander KPN abonnement of via Spotify zelf, dien je die eerst op te zeggen. Daarna kan ik een activatiecode voor je aanvragen, zodat je het omgezette abonnement weer Premium kan maken.
Kan je mijn account resetten en de. Odes sturen zodat ik weer premium in kan loggen?
Reputatie 7
Badge +21
@Martijn van dijk, zeker wil ik dat doen! Alleen als ik bij het 06-nummer kijk is gisteren al een code gebruikt om een account te koppelen. Is het daarmee opgelost, of was dat voordat je dit bericht stuurde?
Ik heb een abo via spotify zelf. Die zal ik opzeggen. Kan ik daarna hier weer reageren voor de activeringscode?