Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik zou graag de koppeling van mijn spotify account willen omzetten naar een ander account. Kunt u mij helpen?
Reputatie 7
Badge +21
@hpolly, uiteraard! Een nieuwe activatiecode is gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres 😉 In de mail staat een link met hoe je een ander account kan koppelen!
Wij hebben een Alles-in-1 Instap abonnement. Een poos terug heb ik mijn spotify account daaraan toegevoegd. Nu wil ik dit graag weer loskoppelen van KPN, dus dat het 'gewoon' weer bij Spotify loopt. Hoe moet ik dit regelen, kan ik dit eigenlijk zelf regelen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Na een jaar lang gebruik te hebben gemaakt van Spotify Premium is alles weer 'standaard' geworden?!

Het abonnement is ondertussen niet gewijzigd of opgezegd. Hoe activeer ik weer Premium?

Heb al geprobeerd met al mijn mailadressen (Kpn mail, Gmail etc) ook mijn mobiele nummer werkt niet meer?!

Graag hulp KPN....

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha @AnjaH, welkom! Je kunt dit zeker regelen! Ik ben wel benieuwd waarom. Je betaalt bij ons namelijk 8,99 euro per maand en via Spotify zelf een euro meer. Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan vraag ik een nieuwe activatiecode voor je aan. Deze moet je dan niet gebruiken, maar zo wordt je huidige account omgezet naar 'Free'. Laat je even weten wanneer je je profiel hebt aangevuld?

@EllieAarts welkom! Dat is vreemd.. Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je gegevens? Heb je Premium via je vaste of via je mobiele diensten?
Ha @AnjaH, welkom! Je kunt dit zeker regelen! Ik ben wel benieuwd waarom. Je betaalt bij ons namelijk 8,99 euro per maand en via Spotify zelf een euro meer. Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan vraag ik een nieuwe activatiecode voor je aan. Deze moet je dan niet gebruiken, maar zo wordt je huidige account omgezet naar 'Free'. Laat je even weten wanneer je je profiel hebt aangevuld?

@EllieAarts welkom! Dat is vreemd.. Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je gegevens? Heb je Premium via je vaste of via je mobiele diensten?

Premium heb ik via mijn vaste diensten...... Gegevens zijn aangevuld!
Reputatie 7
Badge +30
Top! Er lijkt inderdaad iets mis gegaan te zijn in het systeem. Ik heb je daarom een nieuwe activatiecode gestuurd. Die gaat naar het kpnmail.nl e-mailadres wat we van je hebben. Dat is dus niet het e-mailadres waar jij je KPN ID aan gekoppeld hebt. Mocht dit een probleem zijn, laat je het me weten?
Top! Er lijkt inderdaad iets mis gegaan te zijn in het systeem. Ik heb je daarom een nieuwe activatiecode gestuurd. Die gaat naar het kpnmail.nl e-mailadres wat we van je hebben. Dat is dus niet het e-mailadres waar jij je KPN ID aan gekoppeld hebt. Mocht dit een probleem zijn, laat je het me weten?
Hij is weer geactiveerd! Helemaal top! Erg bedankt!
Mijn profiel heb ik aangevuld met de gegevens. De reden om Spotify uit het abonnement te halen is dat we twijfelen om het kpn-abonnement te behouden na aanleg glasvezel en mijn dochter wil spotify graag voor die tijd 'veiligstellen'.
Reputatie 7
Badge +21
Mijn profiel heb ik aangevuld met de gegevens. De reden om Spotify uit het abonnement te halen is dat we twijfelen om het kpn-abonnement te behouden na aanleg glasvezel en mijn dochter wil spotify graag voor die tijd 'veiligstellen'.
In dat geval kan je het beste Spotify Premium verwijderen uit jouw abonnement. Dit kan je doen in Mijn KPN. Na het verwijderen van Spotify Premium zal het Spotify Premium account van jouw dochter zal dan automatisch worden teruggezet naar een Spotify Free. Bij het afsluiten van een Spotify Premium abonnement bij Spotify zelf kan je ervoor kiezen om het bestaande Spotify free account van jouw dochter weer te upgraden naar Premium. Op deze manier blijven alle afspeellijsten behouden.

Als je toch een nieuwe activatiecode wilt ontvangen, laat dan even een berichtje achter in dit topic.☺️
Wij hebben een KPN pluspakket op dit adres. Mijn huisgenoot heeft Spottify. Ik dus ook, maar dat kan dus niet tegelijk! (Zijn playlist/ mijn playlist) Kan ik een eigen account aanmaken?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Stentor! Waarschijnlijk heb je bij het Alles-in-1 pakket Spotify. Dit gaat helaas om 1 account, dus deze kan je inderdaad niet allebei tegelijkertijd gebruiken. Je kan hier geen account aan toevoegen, tenzij je overstapt op Spotify Family. Echter, bij Spotify Family zal ook je Alles-in-1 pakket wijzigen naar een nieuwer pakket, Internet en TV (bij Alles-in-1 kan je Spotify Family niet aanzetten). Er zullen dan misschien ook voordelen komen te vervallen, maar wellicht zijn dat pakketten of producten die niet gebruikt worden.

Heb je zelf nog een mobiel abonnement bij KPN? Dan kan je hier zelf Spotify Premium bij aanvragen voor € 8,99 per maand!
Beste,

ik heb een abo met gratis spotify premium. Ben echter de inlogcode kwijt. Hoe kom ik aan een nieuwe inlogcode ??
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Tasa! Ik heb voor je gekeken en ik zie dat jouw account gewoon actief staat. Jij kan dus eigenlijk gewoon jouw wachtwoord resetten, en dan inloggen met je gebruikersnaam of e-mailadres, en dat nieuwe wachtwoord. Ik hoor graag of dat lukt.
Hi @Tasa! Ik heb voor je gekeken en ik zie dat jouw account gewoon actief staat. Jij kan dus eigenlijk gewoon jouw wachtwoord resetten, en dan inloggen met je gebruikersnaam of e-mailadres, en dat nieuwe wachtwoord. Ik hoor graag of dat lukt.
Beste Paul,

bedankt voor je reactie. Ik ben eigenlijk op zoek naar de code voor spotify. Mijn KPN account zelf kan ik wel bereiken maar daar kan ik de code voor spotify niet terug vinden.

alvast bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +28
@Tasa: De code gebruik je eenmalig om Spotify te activeren, daarna heb je die nooit meer nodig. Ik wil wel een nieuwe sturen maar dan wordt het Spotify account dat nu actief is (jouw voornaam+achternaam) direct omgezet naar de gratis versie met reclame. De code kun je dan gebruiken om een ander Spotify account om te zetten naar Premium.

Ik ben er net als Paul niet helemaal van overtuigd dat dit is wat je wil. Wat is het probleem precies? Kun je niet meer inloggen op Spotify, of kun je wel inloggen maar krijg je reclame te horen? Als je een nieuwe code wil gaan we dat regelen maar we helpen je liever niet van de regen in de drup.
Hallo

ook ik zit met dit probleem geen code ontvangen?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Kral, welkom! Gaat het erom dat je Spotify bij je abonnement hebt zitten, maar geen code hebt gekregen? Gaat het om een mobiel abonnement of een vast abonnement? Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit na.
Ik heb al n hele tijd kpn compleet en daarbij spotify premium,heb deze geactiveerd en kpn geeft daarbij aan dat deze gekoppeld is maar als ik mijn spotify app open geeft deze aan dat ik de free versie heb en moet betalen voor premium?ben trouwens wel gewoon ingelogd op spotify.wat doe ik verkeerd want ik ben die reclame tussendoor op spotify wel beu haha


Admin: Samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +28
Hey @Diaans, welkom hier! Weet je zeker dat je met het goede account inlogt? Wat we vaak zien is dat er met Facebook ingelogd wordt, terwijl de activatiecode is gebruikt om een normaal Spotify account aan te maken. Of andersom natuurlijk. Ik kan het even nakijken en als het nodig is een nieuwe code opsturen. Kun je daarvoor je adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Beste @Joran

ik wil spotify op mijn mobiel gebruiken. Ik heb spotify al een tijd niet meer gebruikt dus heb er geen moeite mee om het oude account niet langer te gebruiken . Ik denk dus dat een nieuwe activatiecode het beste voor me zou zijn.

Thanks
Reputatie 7
Badge +21
@Tasa, zonde dat je het al een tijdje niet meer gebruikt! Ik heb je een nieuwe code toegestuurd, deze zal je vanmiddag nog krijgen. In de mail staat ook een link met verdere instructies 😉
Badge
Ik heb zojuist via de KPN app Spotify Premium aangevraagd (8.99€) en heb een sms gekregen waarin staat dat mijn aanvraag verwerkt is. Maar heb geen mail met een activatiecode ontvangen. Ik heb al ooit eerder Spotify premium gebruikt via kpn. Maar deze toentertijd opgezegd. Ik ging er vanuit dat mijn gratis Spotify account wat ik in bezit heb automatisch nu een premium account zou gaan worden. Dit is niet het geval. Hoe kan ik dit gratis account omzetten naar premium? Een activatiecode heb ik niet. En ik kan mij herinneren dat ik destijds ook deze vraag hier neer heb gelegd. Óók toen bij aanschaf van premium ontving ik geen activatiecode. Hoe kan dit? Wat nu?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @NoOz! De verwerking kan 2-3 uur duren, dus ik verwacht dat je de code nog wel ontvangt! Heb je hem vanavond of morgenochtend nog niet gekregen, trek dan opnieuw even aan de bel dan gaan we voor je kijken ;)

Het klopt wel dat je jouw Spotify Free account dan met een paar handelingen Premium kan maken. Je hoeft geen nieuw account aan te maken! Maar wel even de stappen in de link volgen, die volgens mij onderweg is!
Heb net Spotify Premium aangezet via mijn mobiel abonnement maar als ik dit wil activeren heb ik een activeringscode nodig. Als ik de activeringscode wil opvragen via e-mail of mobiel telefoon nummer krijg ik "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."
Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Met vriendelijke groet,
Kasper