Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Pat83, Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken en je een code sturen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
heey Marina, ik heb de gegevens aangevuld voor je😃
Hoi @Pat83, Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken en je een code sturen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

bij deze heb ik alles ingevuld Marina😃
Hallo ik heb via mijn werkgever PostNL een KPN abonnement. Kan ik hiervoor ook een gratis Spotify abonnement krijgen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20

bij deze heb ik alles ingevuld Marina😃

Yes, dank je wel. Ik heb de code naar je laten versturen. Je ontvangt 'm snel.
Ik ben het wachtwoord vergeten en heb een nieuw wachtwoord gemaakt bij spotify. Me afspeellijsten verdwenen en kom nu tot de ontdekking dat ik helemaal niet meer op spotify premium ben. Hoe kan ik er weer bij ?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +20
Hallo ik heb via mijn werkgever PostNL een KPN abonnement. Kan ik hiervoor ook een gratis Spotify abonnement krijgen?
Hallo @Ronald370 Een gratis spotify-account was bij enkele oudere abonnementsvormen inbegrepen in het pakket. Het wordt echter nu niet gratis aangeboden. Als je Spotify wilt kun je het hier bestellen!

Ik ben het wachtwoord vergeten en heb een nieuw wachtwoord gemaakt bij spotify. Me afspeellijsten verdwenen en kom nu tot de ontdekking dat ik helemaal niet meer op spotify premium ben. Hoe kan ik er weer bij ?
Hallo @RinSher Ik kijk dat graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Beste mensen,
Ik heb een vraag omtrent het omzetten van mijn premium account van spotify naar een premium account vanuit KPN. Het lukt mij niet deze te activeren met de des betreffende activatiecode. Hebben jullie hier een andere oplossing voor?
Groet,
Eline

Hallo @Elineve Kun je iets verder toelichten? Je hebt al een Premium account via Spotify. Dat wil je echter nu via KPN laten lopen? Als je Spotify via ons afsluit krijg je activatiecode en daarmee kun je Free-account naar Premium laten zetten. Je zou dan, denk ik, via Spotify zelf je eigen account eerst naar Free moeten laten zetten.
Na het verlengen van mijn mobiele abonnement en de toevoeging van Spotify premium, heb ik nog geen code ontvangen.

Mijn email en gsm nummer worden beide niet mbv de link geaccepteerd

Admin: reactie afgesplitst naar centraal topic
Badge
Ik heb hetzelfde probleem

Admin: reactie afgesplitst naar centraal topic
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Alfonsojr75, ik ga nakijken wat hier mis ging. Kun je jouw adresgegevens en 06-nummer toevoegen aan je profiel en hier een reactie plaatsen als dat is gebeurd?

@ChristianV: Ik heb de code nagestuurd, die ontvang je binnen 3 uur per sms. Je kunt de activatiecode vervolgens gebruiken op Spotify activeren & gebruiken | KPN. Als je nog tegen problemen aanloopt of vragen hebt, laat het weten.
Mijn vraag is eenvoudig ben sinds een paar jaar weer KPN compleet (zeer tevreden) mijn mobiel abonnement is al heel lang van KPN (ook zeer tevreden) sinds een aantal jaren ook een gebruiker van Spotify (met veel plezier).
Nu wil ik mijn contract verlengen en toestel er los bij kopen.
Helaas kom ik bij een verlenging van mijn abonnement mijn gratis Spotify account niet meer tegen.
Is dit op te lossen en nog toe te voegen aan mijn abonnement op dezelfde manier dus gratis.
Ze hebben mij al een paar keer gebeld of ik tevreden was en dat ben ik ook en ze vroeg of ik voor mijn vaste aansluiting nog gratis Fox sports kon kijken omdat ik zo tevreden ben, heb nee gezegd omdat ik geen voetbal fan ben.
Is het mogelijk ipv Fox sports toch Spotify toe te voegen.
Hoor graag of dit mogelijk is 😎

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Sandmannetje, welkom! Goede vraag. Op dit moment hebben we geen lopende actie voor Spotify Premium. We bieden het inderdaad ook niet meer gratis aan bij bepaalde abonnementen. Daar kan ik je dus helaas ook niet in tegemoet komen! Mocht hier nog wel verandering in komen, zal je dit op onze website en op het forum lezen 🙂.
Badge
Mijn Spotify Premium werkt ineens niet meer. Ik heb al met de KPN Chatbot gesproken en die zei als je je abonnement verlengt (wat dus is gebeurd 2 weken geleden) dan moet je Spotify weer activeren via de KPN app. Nu keek ik dus in de app bij mijn producten en daar zie ik dat Spotify gewoon nog tussen mijn producten staat. Ik wil nu gewoon Spotify kunnen gebruiken, maar hoe kan ik dit nu oplossen?

Groetjes Kevin

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Wij hebben in ons pakket gratis Spotify Premium zitten. Nu is dat waarschijnlijk via het Spotify account van mijn (inmiddels overleden) vader ooit aangevraagd. Is het mogelijk om Spotify Premium over te zetten naar mijn eigen Spotify account?
Reputatie 7
Badge +21
@Kevaminaj, dat is niet de bedoeling! Helaas komt het bij een verlenging wel eens voor dat Spotify Premium even opnieuw geactiveerd moet worden. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dan ga ik het een en ander voor je controleren!

@Nick Vogelezang, het is mogelijk om Premium via KPN op een ander account te laten zetten. Hiervoor is een nieuwe activatiecode nodig. Deze heb ik je inmiddels toegestuurd per e-mail. Volg de link en je kan een ander account koppelen!
@Nick Vogelezang, het is mogelijk om Premium via KPN op een ander account te laten zetten. Hiervoor is een nieuwe activatiecode nodig. Deze heb ik je inmiddels toegestuurd per e-mail. Volg de link en je kan een ander account koppelen!

Top, geregeld, bedankt voor de snelle reactie!
Als ik een nieuwe activeringscode wil aanvragen via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer krijg ik de melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in"
E-mail adres is hetzelfde als waarmee ik inlog op www.mijnkpn.com

wie kan mij helpen?

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Joytje! Heb je Spotify in combinatie met een mobiel abonnement of een thuisabonnement? Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan stuur ik een nieuwe code op.
Ik heb mijn code gebruikt voor activeren, maar zie dit niet in mijn spotify account, dus vraag me af of dat is goed gegaan. Ook lees ik nu dat ik mijn inlog email spotify die gekoppeld was aan Facebook niet kan wijzigen van mijn huidige account, dus wil ik een nieuw account aanmaken en deze koppelen met KPN
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Zand3, welkom hier! Ik zie dat de activatiecode gisteren is gebruikt en dat lijkt allemaal gelukt. De code is gekoppeld aan een 'normaal' Spotify account, dus niet aan een Facecbook account. Ik stuur je de gebruikersnaam in een privébericht, laat het weten als er iets niet klopt.
Good Evening,

I bought Spotify Premium thorugh the KPN App however i didnt receive any activation code and when i put my number it does mention an error message "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."
Can you help me ?
Thanks a lot!
BEst Regards,

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Kevaminaj, bedankt voor het berichtje (privé). Ik zie dat er gisteren via Facebook een account gekoppeld is. Is het daarmee opgelost, of wil je nog een nieuwe code ontvangen?
Reputatie 7
Badge +20
Good Evening,

I bought Spotify Premium thorugh the KPN App however i didnt receive any activation code and when i put my number it does mention an error message "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."
Can you help me ?
Thanks a lot!
BEst Regards,

Hi @BenjaminSvartz I just looked into the details and if I'm correct the activation code was just sent to you. Have you received it yet? It can take a while, but if you haven't received it this afternoon I'll send you a new one.
Mijn nieuwe abonnement is ingegaan waarbij ik eveneens spotify premium is inbegrepen. Alleen is mijn spotify premium in sporify zelf gedeactiveerd. Opnieuw inloggen helpt niet dus ik denk dat ik mijn account opnieuw moet activeren alleen daar heb ik een activatiecode voor nodig die ik nu niet heb.
Of het ligt ergens anders aan. Ik hoop
dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Jeroen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic