Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 1
Het is wel heel erg jammer dat ik nu meer dan 3 uur op een reactie wacht, er wordt mij een vraag gesteld, ik geef antwoord en ik hoor niks meer??
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Sylbi, We zijn in de weekenden meestal niet in de avonden aanwezig. Vandaar dat je geen reactie meer hebt ontvangen. Vikash neemt contact met je op om het alsnog goed af te ronden. 🙂
Reputatie 1
@marina, dat wist Ik dus niet. Maar was wel makkelijk geweest als ik het wel wist, want was ik steeds aan het wachten op een antwoord. Dat is natuurlijk niet echt handig.
Reputatie 7
Badge +19
@Sylbi, Snap dat dit voor jou niet handig is. We zitten hier met een wat kleiner clubje dan andere afdelingen van onze klantenservice. Daardoor is het lastiger om alle dagdelen(vooral in het weekend) op te vullen. Helemaal in de vakantieperiode. Uiteraard willen we ervoor zorgen dat al jouw accounts weer Premium worden. Vikash heeft je nog een privébericht gestuurd. Ik begreep dat je daar nog niet op gereageerd hebt. Als je op deze link klikt kom je uit op het bericht van Vikash.
Reputatie 1
@Sylbi, Snap dat dit voor jou niet handig is. We zitten hier met een wat kleiner clubje dan andere afdelingen van onze klantenservice. Daardoor is het lastiger om alle dagdelen(vooral in het weekend) op te vullen. Helemaal in de vakantieperiode. Uiteraard willen we ervoor zorgen dat al jouw accounts weer Premium worden. Vikash heeft je nog een privébericht gestuurd. Ik begreep dat je daar nog niet op gereageerd hebt. Als je op deze link klikt kom je uit op het bericht van Vikash.

Ik ga Vikash even een berichtje sturen...thnXxx
@HVHAR Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aagevraagd. Je ontvangt deze activatiecode binnen 3 uur per e-mail.


Bedankt, alles werkt!
Heb enkele jaren terug een code gekregen om gratis spotify te activeren. Toen geen gebruik van gemaakt. Was er toen te onbekend mee. Nu is de code niet meer te vinden en wil graag nieuwe ontvangen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Pietje. Welkom op het forum. Als je Spotify nog steeds bij jouw abonnement hebt, kan ik je aan een activatiecode helpen. Zou je het klantnummer en je postcode, huisnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het uitzoeken en je een activatiecode sturen.
@Erik_

Ja dat klopt, ik had recent mijn abonnement verlengd.

Volgens mij staan al mijn gegevens gewoon op mijn profiel, als ik iets mis kunt u misschien aanwijzen wat ik moet toevoegen op mijn profiel?

Alvast Bedankt!
Reputatie 7
Badge +30
@Tamashii, het gaat specifiek om je forumprofiel. Daar staan nu nog geen gegevens op. Als je die zou willen invullen, dan gaan we voor je kijken hoe het zit met de Spotify 🙂
@Erik_

Oh, het spijt me voor het ongemak, ik heb zojuist mijn gegevens ingevuld!
Reputatie 7
Badge +28
@Tamashii: Geen probleem, het is gelukt! Maar ik heb wel minder nieuws over Spotify. Spotify Premium was inbegrepen bij de (voormalige) Zorgeloos abonnementen. Bij het nieuwe abonnement dat vorige week is ingegaan is Spotify niet meer inbegrepen. Je kunt Spotify wel met korting afsluiten, zie daarvoor Spotify bij KPN | KPN.
Hoi @Pietje. Welkom op het forum. Als je Spotify nog steeds bij jouw abonnement hebt, kan ik je aan een activatiecode helpen. Zou je het klantnummer en je postcode, huisnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het uitzoeken en
Ggegevens zijn toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Pietje., de activatiecode is een aantal jaar terug verstuurd toen je Alles-in-1 Premium bij ons afnam. Inmiddels is dat Alles-in-1 Instap waar Spotify Premium helaas niet bij zit inbegrepen. Ik kan je daarom geen activatiecode nasturen. Je kunt Spotify Premium (of Family) wel met korting bij ons afsluiten, zie daarvoor: Spotify bij KPN | KPN
Dit is toch te gek voor woorden. Dit betekent dat er eenzijdig een contract is veranderd? Er is mij hiervan niets bekend en lijkt voor jullie ook niet houdbaar. Ik zou dus graag toch nog over de code willen beschikken.
Sinds enkele jaren al ben ik klant van een sim-only abonnement bij KPN waar Spotify premium bij zit. Echter kom ik er laatst achter, dat ondanks ik het bij Mijn KPN abo heb zitten, spotify mij toch al maanden lang €10 laat betalen via automatische incasso! Ik snap niet helaas waarom dit gebeurd?
Casper

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +28
Contracten worden niet eenzijdig veranderd. Als er wel een (negatieve) wijziging zou zijn word je daar 2 maanden van te voren over geïnformeerd en krijg je de mogelijkheid het contract te beëindigen. Dat is hier niet van toepassing. Op 22 april 2015 is het abonnement aangepast van Premium naar Instap. Je kunt wellicht de mail rond die tijd even controleren, wijzigingen worden altijd bevestigd per e-mail. Er zijn daarna nog meerdere wijzigingen geweest in het abonnement, zoals het bestellen van een snelheidspakket en het wijzigen van een zenderpakket. In al die mails staat vermeld dat je het Alles-in-1 Instap abonnement afneemt. Ik kan me daarom niet helemaal voorstellen dat dit een verrassing is.
Maar er was al een code vrij gegeven. Dus begrijp ik niet waarom deze niet opnieuw wordt verstrekt. Al met weer een vreemde zaak dat je als vaste klant met een grote afname toch weer in de maling wordt genomen. Foei KPN.
Goedenavond,
Wij hebben al enige jaren een abonnement bij KPN (compleet), waarbij spotify was inbegrepen. Inmiddels zie ik echter dat ik sinds enkele maanden opeens 14,99 euro voor spotify betaal. Wij hebben hier geen enkel bericht over ontvangen. Hoe kan dit?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +21
@Pietje. Wanneer Spotify Premium in jouw abonnement zit krijgen wij de mogelijkheid om een activatiecode toe te sturen. Op dit moment is dit niet het geval. Je neemt op dit moment een Alles-in-1 Instap abonnement af, zoals Joran al aangaf. In dit abonnement zit Spotify Premium niet inbegrepen.
Als je toch gebruik wil maken van Spotify Premium, dan kan je Spotify Premium toevoegen aan jouw abonnement in Mijn KPN en wordt er een nieuwe activatiecode toegestuurd.
Teleurstellend, je wilt het begrijpen of niet maar dan uit commerciële overwegingen. In ieder geval geen klantgerichte overwegingen. Verdiep je in je klant zodat er misschien langdurige relaties kunnen ontstaan. Wat mij betreft eindigt de discussie hier. Gelijk hebben of gelijk krijgen.

Cconclusie, teleurstellend. Nogmaals foei KPN.
Reputatie 7
Badge +30
Jammer dat je teleurgesteld bent, @Pietje. Toen jij de code kreeg, enkele jaren geleden, zat Spotify inbegrepen in je abonnement. Je had op dat moment de code kunnen gebruiken om een Spotify account Premium te maken. Maar, deze codes zijn niet permanent. Het gebruik ervan hangt af van of Spotify in je abonnement zit. Zodra jouw abonnement is veranderd naar het goedkopere Instap-abonnement dat je nu hebt, vervalt ook het recht op de inbegrepen Spotify. Zelfs als jij op dat moment wél al gebruik had gemaakt van de code, was jouw Spotify account ook weer opgehouden met Premium zijn.

Met het huidige abonnement kun je Spotify zeker toevoegen, maar daar ga je dan wel extra voor betalen.
Beste mensen,
Ik heb een vraag omtrent het omzetten van mijn premium account van spotify naar een premium account vanuit KPN. Het lukt mij niet deze te activeren met de des betreffende activatiecode. Hebben jullie hier een andere oplossing voor?
Groet,
Eline

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Goedenmorgen,

Ik wil graag Spotify Premium weer activeren, maar kan de code niet opvragen met mijn e-mailadres of telefoonnummer op https://campagne.kpn.com/spotify/send-code.

Er komt dan de volgende melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."

Groet Pat

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic