Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen Nick, het is helaas niet mogelijk om je te voorzien van gratis Spotify Premium. Zoals Marina al uitgelegd heeft, zit dit niet meer inbegrepen bij je nieuwe abonnement na je verlenging. Je huidige factuur is inderdaad nog voor de hele maand juli, dat is hoe het facturatiesysteem werkt Die gaat in het voren. Op je augustusfactuur, die je een dezer dagen krijgt, wordt dit gecorrigeerd zodat je voor het oude abonnement geld terugkrijgt voor de periode 12 t/m 31 juli en het nieuwe abonnement in rekening gebracht krijgt voor diezelfde periode. Op die factuur zul je dan ook zien dat Spotify geen onderdeel meer is van het abonnement. Je kunt dit nu ook al terugzien in je MijnKPN.

Spotify kan toegevoegd worden aan een van je abonnementen, mobiel of vast, voor €8,99 per maand. Dat kan ik hier voor je doen, of je kunt dat zelf doen via de MijnKPN. Je krijgt dan binnen 24 uur een activatiecode toegestuurd per sms (bij mobiel) of e-mail (bij vast).

Wel viel me wat op bij je vaste factuur. Daar krijg je, in verband met privacy, zo dadelijk een privébericht over.
Goedemorgen,

mijn huidig Spotify premium abonnement is momenteel gekoppeld aan het Spotify account van mijn vriend die het niet gebruikt. Nu wil ik dat premium abonnement gekoppeld hebben aan mijn Spotify account. Kunnen jullie daarbij helpen?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @Spotify premium overhevelen, welkom! We kunnen hier inderdaad bij helpen 🙂 Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt, dan gaan we aan de slag.
hi Erik,
dank voor je snelle reactie. Ik heb mijn gegevens zojuist ingevuld op mijn profiel 😃.
Reputatie 7
Badge +25
hi Erik,
dank voor je snelle reactie. Ik heb mijn gegevens zojuist ingevuld op mijn profiel 😃.

Je krijgt binnen 24 uur een e-mail met een nieuwe code @Spotify premium overhevelen. Het huidige account wordt daardoor teruggezet naar 'Free'. 🙂
Many thanx, Paul!!! 😃
Hi Erik,
dank voor je reactie. Ik ben erg benieuwd naar wat je opviel in mijn abonnement, ik zie jouw mailtje graag tegemoet.

Wat mij voornamelijk opvalt is dat gedoe mbt. Spotify - ben ik echt behoorlijk klaar mee- staat vermeld als gratis in de eerste factuur van mijn nieuwe contract 12.07 - 31.07 en is altijd gratis geweest. Daarnaast is bij verlenging toegezegd dat het gratis zou blijven. Gaat mij niet om het bedrag maar om de gang van zaken! Mijn abonnement, om dezelfde diensten te krijgen, is nu gewoon €8.99 (kosten spotify) duurder geworden zonder dat dit is aangegeven.
Waar kan ik hier mee verder?
Reputatie 7
Badge +30
@NickHabets: je krijgt geen mail, ik heb je via het forum hier een privébericht.

Wat betreft de Spotify bij het mobiele abonnement, daarbij is gratis Spotify niet meer mogelijk. Als je dat wel vertelt is, mijn excuses daarvoor. Ik kan er alleen niets aan veranderen. Als je Spotify weer wilt toevoegen aan het mobiele abonnement gaat dat je €8,99 kosten. Maar, lees eerst het privébericht even door. Want je kunt op je vaste abonnement voordeliger uit zijn als we wat dingetjes aanpassen. Dat verzacht de pijn hopelijk wat 🙂
Beste KPN,

Ik heb al ongeveer 4 jaar een alles in 1 pakket en ik hoorde pas dat als je alles in 1 heb dat je een gratis spotify premiem code krijgt. Ik heb die code niet gehad en kan hem ook niet terug vinden, zou ik als het kan een nieuwe code mogen? Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten,
Evert-Jan

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Evert-Jan Hardeman. Welkom op het KPN Forum. Voor sommige klanten met een ouder type abonnement kan het zijn dat Spotify daar nog bij inbegrepen zit. Dit kun je controleren in je MijnKPN. Mocht je overgaan naar een nieuw type abonnement, zal de inbegrepen Spotify komen te vervallen. Wij kunnen dit ook controleren voor je. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken.
Dank je wel erik voor het oplossen echt top!.
Ik heb al een jaar spotify premium zonder problemen.
En nu ineens reclame tussendoor??? Help!!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Mijn moeder heeft Alles-in-1 Thuis Standaard met gratis Spotify premium. Dit willen wij graag gaan activeren, maar we hebben geen code tot onze beschikking. Nu lees ik dat via een moderator en een privébericht e.e.a. geregeld kan worden. Graag bewandelen wij ook deze weg. Alvast bedankt!
Hoi @jaapw_58 . Ik wil jullie daar graag bij helpen.
Kun je je profiel aanvullen met de gegevens van je moeder en mij een seintje geven? 🙂
Hoi @jaapw_58 . Ik wil jullie daar graag bij helpen.
Kun je je profiel aanvullen met de gegevens van je moeder en mij een seintje geven? :-)

Profiel voorzien van de gegevens van mijn moeder
Hoi @jaapw_58 . Dank voor de gegevens. Ik heb een actief spotify account gevonden. Zo te zien is deze gekoppeld aan facebook.
Ik vraag dit voor de zekerheid. Wil je dat ik dit account loskoppel zodat er een nieuwe activatie code verstuurd wordt?
Aan Facebook? Ze heeft wel Facebook gehad, maar al langere tijd niet meer. Opmerkelijk! Dus graag loskoppelen en een nieuwe activatiecode. Wederom alvast bedankt!
Gelukt, @jaapw_58 . Er is een nieuwe code naar het hetnet.nl email adres van je moeder verstuurd. Deze code zou binnen 3 uren binnen moeten zijn. Hiermee kun je een nieuw account activeren. Succes!
Goedemiddag,

Sinds vandaag is mijn spotify premium beëindigd, dit heeft er denk ik mee te maken dat ik van telefoon abonnement ben gewijzigd. Maar je kreeg toch ook altijd bij alles in 1 spotify premium?

Omdat ik mijn alles in 1 niet heb gewijzigd heb ik in mijn ogen nog recht op spotify.
Iemand hier ervaringen mee

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb al een jaar spotify premium zonder problemen.
En nu ineens reclame tussendoor??? Help!!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @twanouk Ik kijk graag voor je na hoe het zit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 2
Badge +2
"Goedemiddag,

Sinds vandaag is mijn spotify premium beëindigd, dit heeft er denk ik mee te maken dat ik van telefoon abonnement ben gewijzigd. Maar je kreeg toch ook altijd bij alles in 1 spotify premium?

Omdat ik mijn alles in 1 niet heb gewijzigd heb ik in mijn ogen nog recht op spotify.
Iemand hier ervaringen mee"


KPN is per 1 juni 2017 gestopt met gratis Spotify, als je het had dan was het nog gratis.
Maar ga je verlengen dan ben je die gratis Spotify kwijt en moet ervoor worden betaald.

Gratis Spotify is nooit een onderdeel geweest van het compleet pakket.

Zie ook op: iculture.nl

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic.
Ik luister Spotify via mijn IPad. Sinds kort werkt Spotify niet meer. Is er iets Veranderd na mijn abonnements wijziging?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Graag wil ik Spotify Premium overzetten naar een ander bestaand account. Van jullie collega op de chat werd ik verwezen naar Spotify. Daar kan ik niks vinden, maar zie wel overal op jullie forum deze vraag terugkeren en opgelost worden.

Kunnen jullie me helpen?

Groeten,

Roy

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Door aanschaf nieuw mobiel wil ik Spotify (gratis in mijn KPN-abo) weer aan de praat krijgen. Hoe krijg ik dat voor elkaar, heb ik weer een nieuwe code nodig?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb de spotify aangezet op mijn man zijn mobiel, alleen ik krijg geen code. Ik moet of zijn telefoonnummer of mailadres opgeven maar pakt het beide helaas niet. Dus Spotify blijft op normaal staan

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic